Skrevet av Emne: Kjendiser som er Leeds fans  (Lest 142968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mikkel

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #120 på: April 07, 2009, 14:15:18 »
Ingen har sakt det enda, så jeg sier meg.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #121 på: April 07, 2009, 14:18:19 »
Hvem er du da? ;D

Promotion 2010

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #122 på: April 07, 2009, 14:19:37 »
Hvem er du da? ;D

Mikkel Rev...... Ganske kjent han, vettu!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

berlin

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #123 på: April 07, 2009, 14:21:34 »
Hvem er du da? ;D

Mikkel Rev...... Ganske kjent han, vettu!  ;)

Siden han er Mikkel Rev, hvorfor holder han med Leeds da, og ikke Leicester.  :P
« Siste redigering: April 07, 2009, 14:23:20 av berlin »

Thomas

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #124 på: April 09, 2009, 00:06:55 »
http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?MSG=aUYmD57ONUfsJLtxGUn0acrGC6ltVQuXJrnRFrqDQhwy0I6D2qDHsn2wCQ7xDwlbRvsWptG745CV7P(sxdm9Oro)QqGMJJqNiPlXTrUjB3pKcg2nxqgsfrsROgiEQSt4
26:05 ut i sendingen.

Ikke bare Bjørnar Holmvik av Branns nyervervelser som holder med Leeds. Kristian Onstad forteller at han holdt med Leeds.

ollan

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #125 på: April 09, 2009, 11:09:06 »
http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?MSG=aUYmD57ONUfsJLtxGUn0acrGC6ltVQuXJrnRFrqDQhwy0I6D2qDHsn2wCQ7xDwlbRvsWptG745CV7P(sxdm9Oro)QqGMJJqNiPlXTrUjB3pKcg2nxqgsfrsROgiEQSt4
26:05 ut i sendingen.

Ikke bare Bjørnar Holmvik av Branns nyervervelser som holder med Leeds. Kristian Onstad forteller at han holdt med Leeds.


Kjendiser???
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #126 på: Mai 13, 2009, 21:58:36 »
I sagaen om fotballspillere som er Leedsfans: http://fotball.bt.no/nm/article138628.ece   :D

Sitat
[HØYANGER: – Jeg heier på Leeds, så det var spesielt gøy å spille mot Eirik Bakke.
Det sa Høyang-keeper Jaran Vefring til bt.no etter å ha sluppet inn seks mål mot Brann i cupen.

Men 20-åringen hadde ingen grunn til å deppe. Han leverte flere flotte redninger.

– Du fikk inn noen saftige redninger der altså, skryter Brann-keeper Kenneth Udjus idet han går forbi etter kampslutt.
/quote]
« Siste redigering: Mai 13, 2009, 22:01:40 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leif Egil

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #127 på: Mai 14, 2009, 07:40:23 »
I sagaen om fotballspillere som er Leedsfans: http://fotball.bt.no/nm/article138628.ece   :D

Sitat
[HØYANGER: – Jeg heier på Leeds, så det var spesielt gøy å spille mot Eirik Bakke.
Det sa Høyang-keeper Jaran Vefring til bt.no etter å ha sluppet inn seks mål mot Brann i cupen.

Men 20-åringen hadde ingen grunn til å deppe. Han leverte flere flotte redninger.

– Du fikk inn noen saftige redninger der altså, skryter Brann-keeper Kenneth Udjus idet han går forbi etter kampslutt.
/quote]

Jaran Vefring - kjendis??? ::) ::) ::)
 

Sten

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #128 på: Mai 14, 2009, 09:04:47 »
Sitat
Jaran Vefring - kjendis??? ::) ::) ::)


Han er jo det NÃ… da?!
Sten

ØBS

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #129 på: Mai 14, 2009, 10:45:56 »
Pinocchio...

Han som pleier å henge på Corner'n Borte i Trondhjemsveien.

Lokal kjendis i kvartalet Herslebs g./Jens Bjelkes g./Rathkes g. og ovennevnte...

Traff ham forresten på lørdag etter første kvalikkamp da JonR, Bjørn Broen, Pål og jeg tok et par øl der...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Ferre

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #130 på: Mai 14, 2009, 16:47:36 »
Russell Crowe er Leedsfan:

He is also a fan of the Richmond Football Club in the Australian Football League and a supporter of the Leeds Rhinos in the Super League and the English football (soccer) team Leeds United.


Matt Damon:

Matt Damon became a Leeds fan when he was in the UK filming Saving Private Ryan. He says: "One poor bloke on the movie supported them. I'd watch their games with him to help cheer him up."
« Siste redigering: Mai 14, 2009, 16:57:16 av Ferre »

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #131 på: Mai 15, 2009, 01:13:24 »
Kan vi få dem til å go Gladiator og Jason Bourne på Dennis Wise?   >:(
- Leif Olav

berlin

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #132 på: Mai 16, 2009, 19:47:11 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?

Tom S

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #133 på: Mai 16, 2009, 23:19:39 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Aldri hørt om han.
 ::)

« Siste redigering: Mai 18, 2009, 19:19:03 av lojosang »
COME ON LEEDS !!

Corleone

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #134 på: Mai 18, 2009, 19:12:51 »
Starts unge spiss Mads Stokkelien innrømmer i slutten av et intervju at den store drømmen er å en dag kunne spille for Leeds i Premier League.
Gutten har u21-kamper og er forhåpentligvis en kommende kjendis  ;)

lojosang

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #135 på: Mai 18, 2009, 19:20:44 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Aldri hørt om han.
 ::)



Uff, der har jeg vært ute og begått min første Asbjørn, som det heter på fagspråket.
Altså ved et uhell å ha misbrukt moderatorprivilegier til å redigere TomS sitt innlegg i stedet for å svare på det.  :-[
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #136 på: Mai 18, 2009, 20:12:10 »
Uff, der har jeg vært ute og begått min første Asbjørn, som det heter på fagspråket.
Altså ved et uhell å ha misbrukt moderatorprivilegier til å redigere TomS sitt innlegg i stedet for å svare på det.  :-[

Hehe, jeg har faktisk vent meg av med det derre nå (iallefall leenge siden sist).

Men, fy skam, Lojo. Du får sende Tom en blomst :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #137 på: Mai 18, 2009, 20:13:45 »
Starts unge spiss Mads Stokkelien innrømmer i slutten av et intervju at den store drømmen er å en dag kunne spille for Leeds i Premier League.
Gutten har u21-kamper og er forhåpentligvis en kommende kjendis  ;)

Han steg et par hakk i aktelsen nå, Madse-gutten. Han gjorde det. :)
...når jeg tenker riktig etter, så var jo målet hans på lørdagen en riktig perle.
Selv Rudi G vil nok måtte innrømme det :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #138 på: Mai 18, 2009, 22:13:48 »
Starts unge spiss Mads Stokkelien innrømmer i slutten av et intervju at den store drømmen er å en dag kunne spille for Leeds i Premier League.
Gutten har u21-kamper og er forhåpentligvis en kommende kjendis  ;)

Han steg et par hakk i aktelsen nå, Madse-gutten. Han gjorde det. :)
...når jeg tenker riktig etter, så var jo målet hans på lørdagen en riktig perle.
Selv Rudi G vil nok måtte innrømme det :)


Vi for håpe at vår kjære Madsyboy fortsetter utviklingen og at hans drøm går i oppfyllelse! :)

kjelvi

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #139 på: Mai 20, 2009, 10:14:46 »
Boxing, football and Leeds are in the blood


World boxing champion Katie Taylor:
"I've always been a Leeds United fan, so everyone slags the life out of me over that. I'm struggling these days. Like Leeds."


Hele saken: http://www.irishtimes.com/newspaper/sport/2009/0520/1224246950111.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Katie_Taylor_(boxer)





Sten

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #140 på: Mai 20, 2009, 14:07:10 »
...når jeg tenker riktig etter, så var jo målet hans på lørdagen en riktig perle.


Faktisk gikk målet hans nettopp (når jeg leste at han var Leedssupporter) fra å være bare flaks gullhår i ræva, til å bli en perle fra en kommende stjerne!
Sten

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #141 på: Mai 20, 2009, 18:01:24 »
Starts unge spiss Mads Stokkelien innrømmer i slutten av et intervju at den store drømmen er å en dag kunne spille for Leeds i Premier League.
Gutten har u21-kamper og er forhåpentligvis en kommende kjendis  ;)

Han steg et par hakk i aktelsen nå, Madse-gutten. Han gjorde det. :)
...når jeg tenker riktig etter, så var jo målet hans på lørdagen en riktig perle.
Selv Rudi G vil nok måtte innrømme det :)



Ingen tvil. Unge Stokkelien fikk kjempe treff. Ingen keeper i verden hadde tatt det skuddet. 8) At gutten ønsker å spille for Leeds i PL gjør bare skuddet enda bedre, om det er mulig. ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #142 på: Mai 20, 2009, 19:38:00 »
...når jeg tenker riktig etter, så var jo målet hans på lørdagen en riktig perle.


Faktisk gikk målet hans nettopp (når jeg leste at han var Leedssupporter) fra å være bare flaks gullhår i ræva, til å bli en perle fra en kommende stjerne!

Hehe :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #143 på: Mai 20, 2009, 20:33:27 »
Dessverre kan jeg ikke komme på etternavnet, og det ergrer meg, siden jeg var en stor fan av denne spilleren. Men han heter ihvertfall Jarle til fornavn, såpass husker jeg.

Profil:
Landskamper i aldersbestemte lag og eliteseriekamper... samt vunnet alt som kan vinnes på junior, gutte, smågutt og lilleputt lag innkl 4 Norway Cup... kaptein på kretslagene

Han har lagt opp nå, så vidt jeg vet. Mener det må ha vært Strømmen han spilte på,
kan rime med Norway Cup triumfene, de var jo en klubb som var sterke til å fostre spillere fra mygger til junior. Farmer-klubb til........

Kanskje det er noen som kan hjelpe meg med etternavnet?


Også jeg har hørt om denne spilleren. Visstnok en ekspert på strategisk planlegning i fotballklubber kategrori " falne storheter", en spisskomptanse han skal ha tilegnet seg gjennom sine bravader i Norway cup. Flyttet ikke han til Monaco for noen år tilbake?   ::)






 ;D
Jon R.

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #144 på: Mai 24, 2009, 21:55:44 »
Fin denne, om Norges mest aktuelle Leeds-supporter!!  :D


http://fotball.bt.no/eliteserien/article139900.ece
KEEP FIGHTING!!

Blank_File

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #145 på: Mai 24, 2009, 23:05:34 »
Mads er så sykt deilig! Han har bøttet inn mål for andre laget lenge allerede, og en sånn spiller ser ut til å bøtte inn uansett hvilket nivå han spiller på. Spill for Leeds i PL, det hadde vært utrolig artig!

Allanclarke

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #146 på: Mai 25, 2009, 09:42:47 »
Stokkelien for Leeds i Premier League hadde vært konge, men først skal han vinne serien og Champions League med Start,hehehe ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #147 på: Mai 25, 2009, 12:13:51 »
Stokkelien for Leeds i Premier League hadde vært konge, men først skal han vinne serien og Champions League med Start,hehehe ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



....og Matta er ikke snauere enn at han sammenligner han med "the sniffer", Allan Clarke, i dagens Fevennen.
Yeboahs vitne

Sonny

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #148 på: Mai 25, 2009, 14:46:40 »
For noen uker siden var det portrettintervju med Jonas Gahr Støre på P4. Det viste seg at Støre er en judas av VERSTE sort. Støre sa at han var en stor Leeds fan tidligere. Grunnen til at han kuttet båndet til Leeds var nedturen og kriminalsaken i klubben. Regner med han tenkte på Bowyer og Woodgate saken.

Deretter fortalte han at han har funnet seg et nytt lag.... av alle lag: SCUMCHESTER United...

Programlederen fulgte opp med at det ikke var vanlig kost og skifte lag i voksen alder, noe Støre ikke hadde noe godt svar på.

Videre sa han at han fortsatt kunne hele lagoppstillingen til Leeds fra tidlig 70 tall og at han og Djupedal hadde mimret om dette på stortinget.

 

Bites Yer Legs

Sv: Kjendiser som er Leeds fans
« Svar #149 på: Mai 25, 2009, 15:37:44 »
For noen uker siden var det portrettintervju med Jonas Gahr Støre på P4. Det viste seg at Støre er en judas av VERSTE sort. Støre sa at han var en stor Leeds fan tidligere. Grunnen til at han kuttet båndet til Leeds var nedturen og kriminalsaken i klubben. Regner med han tenkte på Bowyer og Woodgate saken.

Deretter fortalte han at han har funnet seg et nytt lag.... av alle lag: SCUMCHESTER United...

Programlederen fulgte opp med at det ikke var vanlig kost og skifte lag i voksen alder, noe Støre ikke hadde noe godt svar på.

Videre sa han at han fortsatt kunne hele lagoppstillingen til Leeds fra tidlig 70 tall og at han og Djupedal hadde mimret om dette på stortinget.



Hvem av de sterke herrer er det som føyer dette under teppet? Dette er jo politisk skandale! En slik ting går på utenriksministerens integritet og er minst like alvorlig som Aker-korrupsjon, vennetjenester på tinget og ulovlige skur!! >:(

Har vi ingen mediamogul her inne som kan få dette frem i lyset!? Kast kast!!!
« Siste redigering: Juli 06, 2009, 12:23:36 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!