KAPTEINEN VIL BORT!

Started by Sverre, March 04, 2007, 00:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

Akkurat når vi ikke tror det kan bli verre, er det nettopp det det blir.

Kevin Nicholls ba tidligere i uka om å få forlate Leeds United til fordel for Luton, sin gamle klubb.

Dennis Wise besluttet derfor å vrake Nicholls fra laget - og som klubb-kaptein.  Samtidig gjorde Wise det klart at han ikke ville vurdere å la Nicholls spille for en av Leeds' største opponenter i bunnstriden resten av sesongen.

Hvorvidt Nicholls spiller for Leeds noe mere denne sesongen er, ifølge Wise, opp til Nicholls selv.  Han må i såfall legge seg flat og be om unnskyldning, uttaler Wise.

Det tar aldri slutt...!

lidsjunaited

La han dra, han gidder jo ikke uansett.

Moore 4 England!

Asbjørn

quote:
Originally posted by Sverre
Det tar aldri slutt...!

...nei, det gjør visst ikke det.
Er vel bare å stålsette seg og spørre: Hva blir det neste?

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

quote:
Originally posted by lidsjunaited

La han dra, han gidder jo ikke uansett.

...men hva forteller dette om "spiriten" i spillergruppa da...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

Dette var sjokkerande og alarmerande nyheiter, Sverre. Eg har riktignok allereie innstilt meg på League One, men det gjer vondt i sjel og hjarte å høyre slikt.

auren

For å være litt stygg - er det Nicholls som også er muldvarpen? Hvis det stemmer at Nicholls har sagt dette kan han bare brenne en viss plass. Kapteiner skal ALDRI uttale noe slikt. Fryktelig skuffende. Nicholls har dessuten ikke imponert denne sesongen, så et stort tap blir det ikke. Jeg har alt fått meg en ny favoritt i Kishy.

Men å la han gå til Luton ville være for dumt. Han får bli feit og nektes å delta på treninger selv med 15 åringene.

SHAME ON YOU NICKY!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Det var overraskande og trist og høyre, er det sant?

Dersom Nicko har uttalt dette ønsket bør han ikkje få lov til å ta på seg den kvite drakta meir, og det må vere uaktuelt å slippe han til luton no i innspurten.
La han spille resten av sesongen med juniorene!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

marve

La kødden bli til sesongen er over ,da kan denne judasen bare dra hvorsom helst for meg .Makan til type be om en transfer i en slik viktig periode hva faen er det som skjera .
Og han skal være vår kaptein ,la han trene med reservene og slipp han ikke i nærheten av a laget .Er nok mye av slike holdninger leeds har slitt med i år .

Ferre

Hvis han vil bort, så drit i han. Vi trenger spillere som er villige til å blø for drakta. Hvis vi rykker ned ser vi nok enda en gang store utskiftninger i Leedsstallen, og et nytt lag må bygges opp.

-WE'LL BE BACK-

Robert H.

Dette sier mer om hvor elendig forfatning vår kjære klubb er i enn noe annet! Kapteinen vår, han som skulle bli vår nye midtbanehelt, vil for forlate oss til fordel for LUTON TOWN!!!

Det er vel slike utbrudd vi må forvente av spillerne når vi har "rakett-tekniker" Dennis Wise i managerstolen...

Per-Stian

quote:
Originally posted by auren
Jeg har alt fått meg en ny favoritt i Kishy.

auren

Leeds
Till
I
Die!

Hehe, du blir lett forelska mann!

samadhi

Absolutt alt som skjer i denne klubben er bare latterlig. Samme om det er på eller utpå bana er det ett eneste stort kaos. Ingenting fungerer.

Her er det bare å dra for rullegardina, ta en totalopprensiking i klubben og for alvor starte på nytt. Jeg foreslår:

1. Rykke ned i Leauge One
2. Bates selger klubben til lokale eiere
3. Vi kvitter oss med; Stack, Sa, Kelly (legger dessverre opp), Elliott, Foxe, Thompson, Flo, Nicholls (virker det som) og Moore.
4. Gir ungdomen sjansen og henter inn noen solide forsterkinger. Hvordan vi skal klare det vet forsåvitt ikke jeg...

Om Wise skal styre skuta eller er jeg litt usikker på, men personlig tviler jeg på at vi kan tiltrekke oss noen bedre. Tror klubben har godt av å holde på en manager over tid. Blir enda mer kaos om vi skifter ut enda en nå. MEN skal Wise forsette må han kutte ut alt tullet og konsentrere seg om hva som skjer på banen!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

auren

Ja... et annet aspekt er jo at Wises lederstil er helt på trynet, og at slike holdninger finnes hos flere i dagens Leedstropp. Det ville vært veldig trist. Men akkurat nå velger jeg å henge ut Nicholls. Så får vi se hva som egentlig har skjedd. Trist er det uansett.

auren

Leeds
Till
I
Die!

marve

quote:
Originally posted by Ferre

Hvis han vil bort, så drit i han. Vi trenger spillere som er villige til å blø for drakta. Hvis vi rykker ned ser vi nok enda en gang store utskiftninger i Leedsstallen, og et nytt lag må bygges opp.

-WE'LL BE BACK-

Bare en fordel det ,mange av årets spillere er ikke gode nok allikevell .Skal faktisk bli en befrielse når det blir klart at vi ikke har en mulighetlenger i denne div ,for rykke ned gjør vi .
Og som per stian sier i en annen tråd så kan det faktisk bli artig det også .[:)]

kjelvi

synd, beklagelig og urovekkende.
men på Elland Road er det bare plass til spillere som vil blø for klubben og trøya.
blant mange kriterier bør det være det fremste nå som det må luftes skikkelig ut og ryddes opp i klubben.
god tur hjem!

jarle

ned på jr laget til sessongen er over...

fin kaptein... men vi fortjener ikke bedre...

NEI... alle her...det tar aldri slutt...ikke før en meteoritt faller ned og knuser Elland Road... da kan det ikke skje mer.... til da...hver dag er en ny dag med pine og plage

ragnar

Så derfor spilte ikke Nicholls i dag.

Er da et merkelig tidspunkt å finne ut at han ikke vil spille for Leeds mer.

La han sitte å råtne på tribunen ut sesongen.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

venadis

Er det noen som med hånden på Leedshjertet kan si at denne Nicholls har tilført oss noe, eller i det hele tatt spilt noen god kamp? Den fyren kommer i hvertfall ikke jeg til å savne, men det er fortvilende at det skjer så mye negativt i tid og utide[V]

Per-Stian

quote:
Originally posted by jarle

NEI... alle her...det tar aldri slutt...ikke før en meteoritt faller ned og knuser Elland Road... da kan det ikke skje mer.... til da...hver dag er en ny dag med pine og plage

We all love Leeds...At least until the world stops going 'round!

kjelvi

quote:
Originally posted by Sverre

Kevin Nicholls ba tidligere i uka om å få forlate Leeds United til fordel for Luton, sin gamle klubb.

skal ikke dra mitt ressonement for langt. vet ikke noe mer om saken enn det som står i Sverres posting.

men der kan være 'gode' grunner bak en slik forespørsel - samlivsbrudd, syke foreldre, familiens finner seg ikke til rette og andre tungtveiende personlige årsaker.

før vi vet dette bør vi passe oss noe for quisling-påstander eller tilsvarende.

et eksempel - Bent Skammelsrud.
har aldri egentlig hatt sansen for han. frydet meg likevel over en god start for hans proffkarriere i Leverkusen. overrasket som alle andre etter at han reise hjem etter 3-4 måneder. grunnen var samlivsbrudd - og at han valgte å bo nærmere datteren i Trondheim. uansett hvordan man vrir og bender på det. en slik beslutning står det respekt av.

auren

Hvis det nå blir nedrykk til League One, som det ser ut, så håper jeg på et nytt ungt Leedslag som kan bygges for fremtiden. Det kan faktisk være spennende å følge med laget på det tredje øverste nivå uansett. Ingen her inne kommer til å konventere til noe annet lag, så vi får støtte laget uansett hva som skjer. Bygge en ny tropp med 30-åringer er vel komplett idioti. Rose, Howson, Parker, Lund, Bayly og kanskje Becks (hvis han velger å bli i denne klubben) kan være spillere å bygge laget rundt. Rutine trenger vi selvsagt, så noen halvfeite 30-åringer trenger vi nok.

auren, som har døyvet litt av smerten med kong øl og ser litt lysere på ting... uansett hva som skulle skje.

Marching on together!

Leeds
Till
I
Die!

Ferre

quote:
Originally posted by venadis

Er det noen som med hånden på Leedshjertet kan si at denne Nicholls har tilført oss noe, eller i det hele tatt spilt noen god kamp? Den fyren kommer i hvertfall ikke jeg til å savne, men det er fortvilende at det skjer så mye negativt i tid og utide[V]

Har vel hatt en eller to gode kamper, ellers har han vært under pari. Douglas har vært mye bedre, vil ikke være noe stort tap å miste judasen.

-WE'LL BE BACK-

ragnar

Nicholls vil ikke bli savnet etter hva han har prestert denne sesongen.

La han bare dra til Luton etter sesongen er ferdig.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Tom S

Kva er det i glaset i kveld PS?
[:p]

quote:
Originally posted by Per-Stian

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kato

Det er bare en måte å løse dette på: SPARK MANAGEREN.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Tom S

Kva er det i glaset i kveld PS?
[:p]

quote:
Originally posted by Per-Stian

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Gjekk ned tre halvlitarar under kampen...med vatn. No har eg byrja på min fjerde medan eg pumpar jarn. Skal setje ny pers i benk no[:p]

Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

Hvis det nå blir nedrykk til League One, som det ser ut, så håper jeg på et nytt ungt Leedslag som kan bygges for fremtiden. Det kan faktisk være spennende å følge med laget på det tredje øverste nivå uansett.

Det er to ting som er ille ved et slikt scenario:
1. Vi får ødelagt omdømmet mht å aldri ha spilt under nivå to i England
2. Det vil ta to opprykk å være tilbake i det gode selskap...

B.Dylan
Tell me  Tell me

Dylan

Dorigo`s left foot

Er sikker på at vi kommer til å selge unna de unge spillerne som utmerker seg dersom vi rykker ned!

Hvis ikke vi får inn en pengesterk chairman da...

Nicholls skuffer meg bare noe helt for jævli

jarle

hva blir laget neste år

casper
frazier -rui - new player - parker
carole-  douglas - howson - lewis
creswell -  flo

beckford
lund
rose
elliot
?
?
?

Per-Stian

quote:
Originally posted by Asbjørn

Det er to ting som er ille ved et slikt scenario:
1. Vi får ødelagt omdømmet mht å aldri ha spilt under nivå to i England
2. Det vil ta to opprykk å være tilbake i det gode selskap...

Manchester City har klart, og vi skal også klare det. Vi må berre innsjå at vi fortenar eit historisk nedrykk til League One når ulike klubbleiarar, spelarar, trenarar osv har vandalisert klubben vår.

WE'RE GOING DOWN, BUT WE'LL BE BACK!!! (Flashbacks frå Bolton-kampen)