KAPTEINEN VIL BORT!

Started by Sverre, March 04, 2007, 00:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

venadis

Gondolen (kandol) blir vel også med ned[:(]
quote:
Originally posted by jarle

hva blir laget neste år

casper
frazier -rui - new player - parker
carole-  douglas - howson - lewis
creswell -  flo

beckford
lund
rose
elliot
?
?
?

jarle

vi må begge en stamme med egne spillere... de vil være motiverte de lux...

Budda

Sånne spillere gjør meg kvalm... Eneste han har gjort i Leeds er å heve lønn mens han er skadet. Og når han blir skadefri og Leeds er i nedrykskamp så krever han å skifte klubb. Måtte den idioten brenne i helvete!
Endre

oak-tjome

LEDELSEN BØR OGSÃ... BORT!!
ER DET NOEN I DET APPARATET SOM HAR GREIE PÃ... FOTBALL. SÃ...G DERE WISE OG POYET I 2.OMGANG!!!!!!!!!!!! DE BARE SATT DER! KAN JO GÃ... AN Ã... HA NOE ENGASJEMENT OG DA MENER JEG TIL SINE EGNE SPILLERE PÃ... BANEN!!

raggen

tror dette også er en uenighet mellom wise og spilleren... tror wise viser sin uduglighet på alle felter når han nå er under stort press

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Leeds manager Dennis Wise has revealed skipper Kevin Nicholls wants to jump ship at Elland Road and return to Luton.

Nicholls, a £700,000 summer signing who Wise appointed captain when succeeding Kevin Blackwell as manager, wants to quit and join relegation rivals Luton with 10 games of the season remaining.

"Kevin came into see me on Thursday, but I had a phone call from Mike Newell on Wednesday asking me if I was interested in letting Kevin go," said Wise after watching his rock-bottom outfit go down 3-2 to Yorkshire rivals Sheffield Wednesday at Elland Road.

Wise insisted he was delighted with his side's effort - they scored twice in the last three minutes to ensure a frantic finale - but a thrilling Yorkshire derby was overshadowed by Nicholls' shock request for a move.

"I wasn't interested at all (in letting Nicholls go)," Wise added. "I then spoke to Kevin and he told me that he'd like to go to Luton and I was a bit gobsmacked."

"I told him he needed to think about what he was saying to me, but he'd made his mind up and felt he'd made the wrong decision in coming to Leeds.

"I'm gob-smacked that he wants to go to Luton, more or less straightaway. They're a team fighting us for relegation.

"I'm very disappointed in him. I asked whether it was me and Gus (Poyet, Wise's assistant) that was the problem, he said 'no' and just felt that after a little while being here that he'd made a mistake.

"I'm very disappointed at the way I've found out. It takes Mike Newell to ring me up to ask me if I was interested in doing something.

"Nicholls said he'd like to leave with 11 games to go. He was the captain of this football club and you expect him to dig in like the rest and get us out of this mess and not jack it in.

"This really, really disappoints me and this is just some of the things you have to put up with."

F***ING RAT!!!

Asbjørn

quote:
Originally posted by oak-tjome

LEDELSEN BØR OGSÃ... BORT!!

Ã...hh, om det bare var så vel...

Mht Bates har jeg vært forsiktig med å kritisere ham.

...selv om jeg av hele mitt hjerte misliker personer som fremstår med et rykte som ham, hensynsløs, slu, arrogant osv...

Jeg prøver å se objektivt på at han tross alt kom inn da ingen andre ville eie Leeds, at han tross alt ønsker at Leeds skal gjøre det bra (det må han jo[?])
...men har vel ikke inntrykk av at han "puts his money where his mouth is" osv...

Om noen andre overtok, ville jeg glede meg helhjertet.
...men det er nok sweet dreams enn så lenge.

Mht Wise/Poyet så har de jo ikke engang klart å få fandenivolskhet/kynisme inn i laget. Dét var jeg rimelig sikker på at de ville klare.

Men de går nok bare hvis de selv "vil"...

Så ledelsen vår må vi nok bare "finne oss i" - enn så lenge... [V][V][V]

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

MrK

Blir bare trist av dette - skal på Bjørnson huset og se showet til Anne Kath. - noe med vin???????

Alternativet er GT og noe brunt i glasset - tipper humøret er på topp rundt midnatt!

"ingen kler ORANGE"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

Blir bare trist av dette - skal på Bjørnson huset og se showet til Anne Kath. - noe med vin???????

Alternativet er GT og noe brunt i glasset - tipper humøret er på topp rundt midnatt!

"ingen kler ORANGE"

"Tatt av vinen", trur eg forestillinga heiter. Drikk deg god og brisen på vin, og ta deg nokre brune seinare på kvelden. Eg vurderar faktisk å helle litt sinnavatn i glaset sjølv.

Leedsulf

Send han tilbake til Luton med betingelse av at han spiller alle de resterende kampene deres.
Det vil være til fordel for oss, mtp det han har vist i Leedsdrakten.

Ser for meg bildene av kampen neste helg da han fem-seks sekunder for sent kommer brusende inn i Blake innenfor sekstenmeteren, to minutter på overtid på stillingen 0-0. [:D]

SirOlsen

Det var et svært så snodig tidspunkt av Nicholls å komme med en slik uttalelse... faktisk så snodig at jeg føler det blir berettiget ¨å stille det retoriske spørsmålet; "Er mannen en komplett idiot?!"...

Vel, Nicholls har ikke imponert meg denne sesongen.. han har vel vært ut brorparten med skader og forsåvidt. Og vil han svikte oss i den værst tenkelige stunden vi kan få (nå), så er han ikke verdt mye i mine øyne..

Men samtidig har jeg og litt vanskelig for å kunne helt forstå at det går an å gjøre noe så håpløst som å være kaptein og be om overgang til en erkerival helt på tampen av sesongen når vi kjemper med nebb og klør for å holde oss i CCC. Vi er på nedrykksplass, for de som ikke har fått med seg det [:p]

Nei, stemmer dette Nicholls, så kan du ryke og reise hele du.. Men da vil du forbli en erke-Judas på lik linje med Cantona og flere andre oppgjennom!
-SirOlsen-

auren

Det neste blir vel nå at Nicholls går ut i media og sier at han aldri har sagt til Wise at han ønsker å gå til Luton. Og Wise må forklare at han hadde hørt rykter om at Nicholls ønsket å forlate Leeds, og at det var det han hadde basert disse uttalelsene på. Vi har nok ikke hørt det siste i denne saken er jeg redd.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

KOMPLETT IDIOT - kan ikkje beskrivast betre!
[:(!]

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Det var et svært så snodig tidspunkt av Nicholls å komme med en slik uttalelse... faktisk så snodig at jeg føler det blir berettiget ¨å stille det retoriske spørsmålet; "Er mannen en komplett idiot?!"...

Vel, Nicholls har ikke imponert meg denne sesongen.. han har vel vært ut brorparten med skader og forsåvidt. Og vil han svikte oss i den værst tenkelige stunden vi kan få (nå), så er han ikke verdt mye i mine øyne..

Men samtidig har jeg og litt vanskelig for å kunne helt forstå at det går an å gjøre noe så håpløst som å være kaptein og be om overgang til en erkerival helt på tampen av sesongen når vi kjemper med nebb og klør for å holde oss i CCC. Vi er på nedrykksplass, for de som ikke har fått med seg det [:p]

Nei, stemmer dette Nicholls, så kan du ryke og reise hele du.. Men da vil du forbli en erke-Judas på lik linje med Cantona og flere andre oppgjennom!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Hvis dette stemmer, foreslår jeg at vi leier inn Paul Butler til et par treninger de neste ukene? [:I]

Per-Stian

quote:
Originally posted by auren

Det neste blir vel nå at Nicholls går ut i media og sier at han aldri har sagt til Wise at han ønsker å gå til Luton. Og Wise må forklare at han hadde hørt rykter om at Nicholls ønsket å forlate Leeds, og at det var det han hadde basert disse uttalelsene på. Vi har nok ikke hørt det siste i denne saken er jeg redd.

Eg må berre le (og grine ein liten skvett). Du kan meget vel ha rett. Vi må sjølvsagt spørre oss sjølve: Er dette mogleg? Kan det vere sant?

Asbjørn

quote:
Originally posted by auren

[:D]

rarere ting har skjedd (i Leeds)

It ain't that I'm questionin' you to take part in any quiz
It's just that I ain't got no watch and you keep askin' me what time it is

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Blir aldri overrasket over hva som kan skje i Leeds United! Om dette stemmer; send idioten tilbake til Luton Town[:(!]

Eriksen55

sett foxe til å brekke beinet hans ala oustorp neste trening, deretter selg han til luton, aalesund..samma møkka. Kevin er en dritt dårlig foppal spiller anyway(hvertfall det han har vist hos oss). Personligheten står i stil med kvaliteten på bana, bedritent. ha en god kveld :)

veteranen

Dette er en helt absurd situasjon!

Nicholls, som ble utnevnt til kaptein av Wise, forteller nå sin sjef at han vil bort fra klubben, og at det har gått opp for ham at det var en stor tabbe å komme til Leeds.

Dette skjer få uker etter at vår visekaptein (Derry) blir gjort til hovedmistenkt, etter Wise's absurde forræderi-anklager!

Klubben er fullstendig ute av kurs, fordi den blir ledet av komplett inkompetente mennesker!

Er det virkelig noen av dere som fremdeles ikke forstår at vår manager er totalt ubrukelig!?! Og hva forteller dette oss om mannen som ansatte ham? Og ikke glem at Bates kjente Wise meget godt på forhånd!

Gud bedre for en patetisk tragedie av en fotballklubb!!!

Var det noen av dere som kalte Liverpool for "Loserpool"? Ja, den var "god"! [:o)]

oak-tjome

Spiller som en idiot, oppfører seg som en idiot og ser ut som en idiot! La han råtne i et hjørne på treningsfeltet. Og forresten.. jeg har aldri latt meg imponere, og har registrert at mange har ment at han er den vi trengte på midtbanen. Det finnes ikke noe han kan tilføre på midtbanen til Leeds som ikke allerede var der. Nei drit i han!!

lowfields

Hvis dette er tilfelle, kan Nicholls ha gravd sin egen grav nå.
Han er kaptein på et lag som sliter mot nedrykk - og så vil han hoppe av skuta????!!!!
Finnes det virkelig managere på øya som vil gi denne mannen tilitt igjen?

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi
skal ikke dra mitt ressonement for langt. vet ikke noe mer om saken enn det som står i Sverres posting.
men der kan være 'gode' grunner bak en slik forespørsel - samlivsbrudd, syke foreldre, familiens finner seg ikke til rette og andre tungtveiende personlige årsaker.
før vi vet dette bør vi passe oss noe for quisling-påstander eller tilsvarende.
et eksempel - Bent Skammelsrud: har aldri egentlig hatt sansen for han. frydet meg likevel over en god start for hans proffkarriere i Leverkusen. overrasket som alle andre etter at han reise hjem etter 3-4 måneder. grunnen var samlivsbrudd - og at han valgte å bo nærmere datteren i Trondheim. uansett hvordan man vrir og bender på det. en slik beslutning står det respekt av.

har vært over det meste av engelske nettmedier.
nicko har ikke uttalt seg til noe medie om saken. hele mediebuzzen er det Dennis Wise sjøl som står for.
uklokt!
'tåkelegging' for å slippe å stå til ansvar for Wednesday-tapet?

ser fram til å høre nickos egen forklaring om grunnen!
synest at forum-folkets dom er knallhard over nicko. lurer på om dere vet noe mer enn meg????

oak-tjome

det gjør vi nok ikke, men vi har ikke mye annet enn negativt å skrive om, dessverre!!! Vi må gi noen skylda for all elendigheten. Jeg synes ikke det er rart at vi henger oss på..... i disse tider.

veteranen

quote:
Originally posted by kjelvi
[br
synest at forum-folkets dom er knallhard over nicko. lurer på om dere vet noe mer enn meg????

Ja, og sånn var det her inne også da Wise serverte sitt mullvarp-pjatt.

Dennis Wise er ikke istand til å tenke konsekvens når han åpner gapet. Og det kan virke som om det også står dårlig til med tenkeevnen hos mange av supporterene, med tanke på at mange ser ut til å sluke rått det meningsløse og nedbrytende bablet som vår manager lirer ut av seg.

Må ærlig innrømme at jeg mange ganger den senere tid har tenkt følgende skremmende tanke: Har vi kanskje en ledelse som flertallet av supporterene fortjener..?

auren

Hvis Wises uttalelse ikke stemmer må han til helvete langt ut av klubben vår uten kompasjon. Kan aldri i min ville verden tro at dette er løgn fra Wises side. Men kan aldri utelukke noe med denne klubben. Tror nok dessverre at Nicholls har uttalt dette. Hvorfor skal han uttale seg til media om denne usselheten han har bedrevet? Si direkte at han er illojal og patetisk? Nei.... han kan være tøff på banen, men noen mann blir han aldri!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Det er nesten så man blir religiøs av denna situasjonen. Jeg mener ikke at jeg vil bli en gudsfryktig mann, men at det må jo faen hente meg være noen der oppe (eller nede) som ikke liker Leeds United.

For det første. Hvordan kan forsvaret vårt tape den kampen, når Uglene omtrent ikke skaper en egen sjanse. Vi gir dem et par mål i gavepakke, i tillegg til at Healy er vaksinert mot mål. Det måtte bli tap.

I tillegg går vår liksom-skipper, vår liksom-mann i krigen, laget liksom-hjerte ut og sier han ønsker seg til en rival! Greit, han har følelser for Luton og alt det der, men faen Kevin; slik gjør man ikke! Spesielt ikke hos oss! Jeg ønsker deg doble brudd på begge ben og i det tjukke hue ditt for den saks skyld. Måtte du aldri få tre på deg den stolte drakta igjen, for DU ER FAEN IKKE VERDT DET!

Uansett er det trist at Wise bortforklarer dette med nok en spiller tapt for oss. Lagmoralen er grunnen til at vi er der vi er, ikke noe annet.

- Dennis
Marching on together!

Einar

Hvorom allting er med denne saken også, så fortoner alt som foregår i klubben seg som rene tegneserievitsen, og slik har det vært sammenhengende de siste årene.

Jeg er møkk lei hele gjengen. Det er bare navnet igjen å heie på (og det får vi kanskje beholde en stund til).

Ettersom nedrykket til League 1 ble "sikret" i dag regner jeg med at flere enn Nicholls pakker snippesken sin og drar. Spiller overhode ingen rolle, jeg kommer ikke til å savne en eneste en uansett hvem... Total sanering av hele rottereiret i League 1 vil gjøre susen, og deretter starte med friske fargestifter på nytt.

Kanksje går det an å¨få inn folk som synes det er gøy å spille fotball og nye skikkelser i ledelsen som det går an å ha tillitt til??
Det ligger en liiiten spire til håp i den tanken...

I mellomtiden driter jeg i hvordan det går med dagens talentløse balldunkere. Slubberter!

Sheridan

er så inderlig lei alt med leeds om dagen at det er faen ikke sant....og send den jævla Nicholls tilbake til luten.....elendige faen som IKKE HAR VETT NOK TIL Ã... INNSE HVILKEN ÆREFULL OPPGAVE HAN I REALITETEN FIKK......f**k OFF

SirOlsen

-SirOlsen-

Mats-

Fy faen i helvete, e du klar over ka du gjør. Du stekk kniven rett i hjerte mitt, fy faen. Det her e like ondt som Smith salget. S****n....

*treng trøst*

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"