Skrevet av Emne: EX-spiller: Ian Harte  (Lest 29184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Harte free agent
« Svar #60 på: August 15, 2007, 21:41:19 »
Sunderland snuser på han nå.......

HI MY NAME IS LEEDS
http://www.ranablad.no/sport/article2876597.ece
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Per-Stian

Re: Harte free agent
« Svar #61 på: August 16, 2007, 02:50:08 »
Redd Harte vil krevje alt for høg lønning, men elles ville det ha vore eit gøyalt val å gå for han. Spesielt mtp på hans dødballdugleikar. Snøggleiken har vel diverre ikkje vorte noko betre i Spania sidan han har gått mykje skadd.

Dennis

Re: Harte free agent
« Svar #62 på: August 16, 2007, 03:01:52 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Gløyme aldri da han vart fraløpt av Beckham og BECKHAM HADDE BALLEN I BEINA:) HEHEHE

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no



Noe av de tristeste jeg har sett i en Leeds-kamp. Greit at ikke alle er like raske, men Beckham MED ball, det er heller ingen sprinter.

- Dennis
Marching on together!

RoarG

Re: Harte free agent
« Svar #63 på: August 16, 2007, 03:41:40 »
Harte i Leeds? Hvorfor ikke hvis vi har råd til lønna hans [:)].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Re: Harte free agent
« Svar #64 på: August 16, 2007, 04:18:47 »
Husker hvordan Harte irriterte vettet av meg de siste åra. Ikke var han god defensivt, ikke var han rask og jeg tror ikke han hadde et skikkelig innlegg eller frispark på flere sesonger.

Forsto aldri hva han gjorde i et Premier League lag. Men PL er jo lysår unna nå, så om han tok turen til Elland Road nå hadde det vært greit. Han er god nok for League 1...

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lidsjunaited

Re: Harte free agent
« Svar #65 på: August 16, 2007, 05:02:16 »
quote:
Originally posted by Joe Jordan

Husker hvordan Harte irriterte vettet av meg de siste åra. Ikke var han god defensivt, ikke var han rask og jeg tror ikke han hadde et skikkelig innlegg eller frispark på flere sesonger.

Forsto aldri hva han gjorde i et Premier League lag. Men PL er jo lysår unna nå, så om han tok turen til Elland Road nå hadde det vært greit. Han er god nok for League 1...

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson



Hvilken Harte er det du snakker om?

Moore 4 England!

veteranen

  • Gjest
Re: Harte free agent
« Svar #66 på: August 16, 2007, 06:09:45 »
quote:
Originally posted by lidsjunaited

quote:
Originally posted by Joe Jordan

Husker hvordan Harte irriterte vettet av meg de siste åra. Ikke var han god defensivt, ikke var han rask og jeg tror ikke han hadde et skikkelig innlegg eller frispark på flere sesonger.

Forsto aldri hva han gjorde i et Premier League lag. Men PL er jo lysår unna nå, så om han tok turen til Elland Road nå hadde det vært greit. Han er god nok for League 1...

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson



Hvilken Harte er det du snakker om?
Moore 4 England!



Han snakker nok om den samme Harte som jeg skrev om tidligere i denne tråden. [:)]

sindre12

Re: Harte free agent
« Svar #67 på: August 16, 2007, 06:15:13 »
samme sier jeg hvem harte snakker du om...?

Harte hadde vært fantastisk i L1 han er å blir en legende...

It` Kandol with the ball!

Kandol .. Kandol .. GOAL!!!!
Beckford 4 England!

TrJ

Re: Harte free agent
« Svar #68 på: August 16, 2007, 14:48:04 »
Skeptisk mot å hente Harte. Ikke på grunn av hans tidligere meritter, jeg tror han er mer enn god nok for L1. Men ser at han bare har spilt 66 kamper på tre sesonger for Levante.

Er det noe vi ikke trenger i Leeds så er det enda flere spillere som signes og så skader seg for flere måneder..
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

h.b

  • Gjest
Re: Harte free agent
« Svar #69 på: August 16, 2007, 14:51:51 »
Skal vi signe  en spiller så vil jeg ha en spiller som er raskere enn Harte. Han viste i den siste tiden han var i Leeds at han hadde problemer med tempoet.Tror ikke han har blitt raskere med tiden. Slik det signes om dagen vil vel antagelig Leeds vinn et VM hvis man måtte stille med skadde spillere. Maken til gjenomtrekk på legekontoret til Leeds skal man lete lenge etter



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Harte free agent
« Svar #70 på: August 16, 2007, 15:54:56 »
quote:
Originally posted by Joe Jordan

Husker hvordan Harte irriterte vettet av meg de siste åra. Ikke var han god defensivt, ikke var han rask og jeg tror ikke han hadde et skikkelig innlegg eller frispark på flere sesonger.
Forsto aldri hva han gjorde i et Premier League lag. Men PL er jo lysår unna nå, så om han tok turen til Elland Road nå hadde det vært greit. Han er god nok for League 1...

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson



[?][?][?][?][:0]
Yeboahs vitne

Joe Jordan

Re: Harte free agent
« Svar #71 på: August 16, 2007, 16:28:16 »
OK, jeg overdriver vel litt angående frisparkene, det begynner å bli lenge siden. [B)] Men poenget var at jeg ikke syntes han holdt PL nivå hverken defensivt eller på tempo....

Om han hadde holdt seg skadefri en stund hadde han selvfølgelig vært en stor ressurs for Leeds i dag.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

kjelvi

Re: Harte free agent
« Svar #72 på: August 16, 2007, 16:37:55 »

Etter alle solemerker vil Ian Harte - med alle sine styrker og svakheter - være en nyttig tilvekst for de fleste engelske klubber - kanskje bortsett fra den beste hqalvparten i Premiership. I mai/juni ble det rapportert (riktignok mye Silly Season-skriverier) at Sunderland og Middlesbrough var hissig på iren, som så sent som på senvinteren spilte på det irske landslaget.

Ã… hevde at han ikke hadde vært en nyttig tilvest til Leeds United med sin tynne og kvalitativt svært varierende stall, er med all respekt å melde TULL!

Om det er realistisk er trolig en helt annen sak.
- Om vi kan tilby de sportslige utfordringene i konkurranse med ev. andre interesserte klubber.
- Om vi har økonomisk muskler til å avlønne han (ikke glem at han kommer fra en fet spansk lønn) i konkurranse mot ev. andre.
- Så er det samtidig en vurdering om det er riktig å bruke en bra del av lønnsbudsjettet mot en spiller på hell kontra et framtidsprospekt...

Skulle Harty av en eller annen grunn ha lyst til å komme til Leeds (kjærlighet til klubben, konas fødeby, m.m.) bør han være hjertlig velkommen!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Harte free agent
« Svar #73 på: August 16, 2007, 19:32:10 »
quote:
Originally posted by kjelvi


Etter alle solemerker vil Ian Harte - med alle sine styrker og svakheter - være en nyttig tilvekst for de fleste engelske klubber - kanskje bortsett fra den beste hqalvparten i Premiership. I mai/juni ble det rapportert (riktignok mye Silly Season-skriverier) at Sunderland og Middlesbrough var hissig på iren, som så sent som på senvinteren spilte på det irske landslaget.

Ã… hevde at han ikke hadde vært en nyttig tilvest til Leeds United med sin tynne og kvalitativt svært varierende stall, er med all respekt å melde TULL!

Om det er realistisk er trolig en helt annen sak.
- Om vi kan tilby de sportslige utfordringene i konkurranse med ev. andre interesserte klubber.
- Om vi har økonomisk muskler til å avlønne han (ikke glem at han kommer fra en fet spansk lønn) i konkurranse mot ev. andre.
- Så er det samtidig en vurdering om det er riktig å bruke en bra del av lønnsbudsjettet mot en spiller på hell kontra et framtidsprospekt...
Skulle Harty av en eller annen grunn ha lyst til å komme til Leeds (kjærlighet til klubben, konas fødeby, m.m.) bør han være hjertlig velkommen!




En spiller på "hell"...ja, men han er da ikke mer en knapt tredve år den godeste Harte! Ronny Johnsen er tilbake i landslaget vårt og han er 38!!!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Re: Harte free agent
« Svar #74 på: August 16, 2007, 19:37:21 »
Ian Harte med comeback i Leeds United? Nei, takk!
 

kjelvi

Re: Harte free agent
« Svar #75 på: August 16, 2007, 19:42:00 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by kjelvi

 
- Så er det samtidig en vurdering om det er riktig å bruke en bra del av lønnsbudsjettet mot en spiller på hell kontra et framtidsprospekt...


En spiller på "hell"...ja, men han er da ikke mer en knapt tredve år den godeste Harte! Ronny Johnsen er tilbake i landslaget vårt og han er 38!!!



30 faktisk om et par uke!
På 'hell' i forhold til et framtidsprospekt.
Rene ungdommen i forhold til mange av oss på lista....

Eriksen55

Re: Harte free agent
« Svar #76 på: August 16, 2007, 19:44:33 »
tenk at enkelte ikke vil ha en spiller av harte sin klasse.. han er mange ganger bedre enn de aktuelle vb vi har pr.dags dato.


kjelvi

Re: Harte free agent
« Svar #77 på: August 16, 2007, 19:47:55 »
Harte på vei til Celtic eller Wolves? (Kilde: talkceltic.net)
Tidligere er Sunderland og Middlesborugh nevnt.

Ikke god nok for Leeds nei... [Latter]

auren

Re: Harte free agent
« Svar #78 på: August 16, 2007, 19:48:18 »
Helt enig eriksen55. Hvilke spillere skal vi satse på hvis Harte ikke er god nok??? Ashley Cole?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Re: Harte free agent
« Svar #79 på: August 16, 2007, 19:52:22 »
phillip lahm i bayern tenkte jeg på..men han har kanskje for dårlig høyrefot??
« Siste redigering: August 16, 2007, 19:53:54 av eriksen55 »

Jon R

Re: Harte free agent
« Svar #80 på: August 17, 2007, 02:43:33 »
quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by Joe Jordan

Husker hvordan Harte irriterte vettet av meg de siste åra. Ikke var han god defensivt, ikke var han rask og jeg tror ikke han hadde et skikkelig innlegg eller frispark på flere sesonger.Forsto aldri hva han gjorde i et Premier League lag. Men PL er jo lysår unna nå, så om han tok turen til Elland Road nå hadde det vært greit. Han er god nok for League 1...

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson



[?][?][?][?][:0]



De av oss med hukommelsen nogenlunde intakt, vet at Jordan her har helt rett. [:I]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Harte free agent
« Svar #81 på: August 17, 2007, 02:50:20 »
Trist, men sant.

***
Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Erik_

Re: Harte free agent
« Svar #82 på: August 17, 2007, 04:44:40 »
At Harte skal komme tilbake er da høyst sannsynlig en ren ønsketenkning, altså uten substans i noe som helst virkelighet. Det er ikke bare ting som League 1, økonomi og at han ikke er "god nok" som er årsaker til at Harte er helt uaktuell for Leeds United.

Den største grunnen til at dette er helt uaktuelt, vel... onkel Gary godtar neppe at Ian spiller under et regime som holdt han utenfor førstelaget før han endelig la skoene på hylla, en mai dag dette året. [:o)]

La oss heller satse på Ben. Frisparksskytter har vi allerede i Thompson.
« Siste redigering: August 17, 2007, 04:45:14 av Enrique »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Harte free agent
« Svar #83 på: August 17, 2007, 05:21:46 »
quote:
Originally posted by Enrique


Den største grunnen til at dette er helt uaktuelt, vel... onkel Gary godtar neppe at Ian spiller under et regime som holdt han utenfor førstelaget før han endelig la skoene på hylla, en mai dag dette året. [:o)]



Det er godt du er tilbake, gamle-Erik (ikke lenge igjen til du er det nå vettu...), og kan komme med nye, vettuge argumenter i en allerede utdebattert sak [:)]



Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, "I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

Re: Harte free agent
« Svar #84 på: August 17, 2007, 06:05:28 »
Skulle bare mangle det, Asbjørn. Jeg har ikke noe i mot å komme inn som en sjølpålagt besserwiser når ting ser ut til å være ferdig debattert. Her bør alle fakta på bordet.

Sjonkler og alt. [:)]

kjelvi

Re: Harte free agent
« Svar #85 på: August 17, 2007, 15:42:10 »
Rumour: Sunderland and Celtic battle for Irish star?
Sunderland boss Roy Keane could be set to bring former Leeds United full back Ian Harte back to the premiership.
Harte has been released by Spanish side Levante and is rumoured to be due for talks with both Sunderland and Glasgow Celtic.

"I'm flying back to England on Sunday or Monday and I will hopefully have a few
offers on the table by then," Harte, a target for Sunderland and Celtic, told the Irish Daily Star.
"My aim is to get a club move sorted as quickly as possible. Then I can see about nailing down a place in Steve Staunton's squad for the rest of the Euro 2008 qualifiers."

talkingsoccer.com

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Harte free agent
« Svar #86 på: August 17, 2007, 16:08:51 »
quote:
Originally posted by kjelvi

Rumour: Sunderland and Celtic battle for Irish star?
Sunderland boss Roy Keane could be set to bring former Leeds United full back Ian Harte back to the premiership.
Harte has been released by Spanish side Levante and is rumoured to be due for talks with both Sunderland and Glasgow Celtic.

"I'm flying back to England on Sunday or Monday and I will hopefully have a few
offers on the table by then," Harte, a target for Sunderland and Celtic, told the Irish Daily Star.
"My aim is to get a club move sorted as quickly as possible. Then I can see about nailing down a place in Steve Staunton's squad for the rest of the Euro 2008 qualifiers."

talkingsoccer.com



Jeg ønsker dermed Ian good luck!
Yeboahs vitne

kendo

Ian Harte
« Svar #87 på: Oktober 22, 2008, 13:52:35 »


Tidligere Leeds-spiller Ian Harte (32) er på prøvespill i Vålerenga denne uken, melder TV 2.
Relaterte klubber:
Vålerenga
 Stiftet: 29.07.1913
Hjemmebane: Ullevaal
Tilskuerrekord: 23591
Neste kamp: 26.10.2008 Stabæk-Vålerenga
Les mer om Vålerenga  Harte spilte 213 kamper og scoret 28 mål som venstreback i Leeds fra 1995 til 2004.

I 2004 ble han solgt til spanske Levante og fikk med seg 56 kamper og fire fulltreffere i La Liga. Foran 2007-sesongen skrev han under for Sunderland, men ble frigitt fra kontrakten ved sesongslutt av manager Roy Keane.

Nå er 32-åringen klubbløs og på jakt etter en ny arbeidsgiver. Venstrebackens nye klubb kan bli Vålerenga.

Tirsdag dukket han opp på Vålerengas treningsfelt for prøvespill. I løpet av uken blir det trolig avgjort om han blir tilbudt kontrakt.

– Nå skal han være her i én uke, så får vi se, forteller Vålerenga-trener Tor Ole Skullerud til TV 2 Sporten.

I sommer var Harte på prøvespill iblant annet Wolverhampton og Sheffield United – uten å overbevise nok til å få et tilbud om fast jobb.

Harte spilte 64 landskamper og scoret 11 mål for Irland.

(©NTB)

 

Budda

Sv: Ian Harte
« Svar #88 på: Oktober 22, 2008, 13:55:30 »
Jøss, hadde vært kult å sett Harte i Tippeligaen. Får håpe det blir noe ut av prøvespillet
Endre

samadhi

Sv: Ian Harte
« Svar #89 på: Oktober 22, 2008, 14:01:25 »
Tipper han er for treig her også  ::)
marching on together,
derudaf forever...