Skrevet av Emne: EX-spiller: Ian Harte  (Lest 29209 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Budda

Sv: Ian Harte
« Svar #90 på: Oktober 22, 2008, 14:18:45 »
Tipper han er for treig her også  ::)

Spørs det. Alanzinho mot Harte kunne blitt stygt.
Endre

Trond90

Sv: Ian Harte
« Svar #91 på: Oktober 22, 2008, 14:33:56 »
Visst han skriver under for Enga, så får tippeligaen se mange fantastiske frispark mål ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

McQueen

Sv: Ian Harte
« Svar #92 på: Oktober 22, 2008, 15:00:57 »
Huff, liker ikke dette. Har for gode minner om Harte til å se han i VIF-drakt.
McQueen

Sleivind

Sv: Ian Harte
« Svar #93 på: Oktober 22, 2008, 15:45:40 »
Huff, liker ikke dette. Har for gode minner om Harte til å se han i VIF-drakt.


Synd å si det, men det eneste minnet jeg sitter igjen med etter Ian Harte. Er kampen mot Man Utd, da Beckham sprang 70 meter med ball, og en Harte halsende etter uten å nærme seg Beckham med 1 cm engang!

flynn

Sv: Ian Harte
« Svar #94 på: Oktober 22, 2008, 15:54:22 »
Spennende, men skummelt på en gang!

flynn, Leeds og VIF-mann

Dennis

Sv: Ian Harte
« Svar #95 på: Oktober 22, 2008, 15:57:35 »
Trur faktisk Allan Jepsen er en bedre spiller enn Ian Harte per i dag, skal man dømme utifra det han viste i Sunderland i våres. Likevel hadde det vært artig å sett frisparkene til iren i Tippeligaen!

Det forferdelige minnet sitter jeg også igjen med, Sleivind, men også hans frisparkperler og raidene hvor han går inn i banen og scorer både med venstra og høyra!  8)
Marching on together!

lufc86

Sv: Ian Harte
« Svar #96 på: Oktober 22, 2008, 16:15:07 »
Trur faktisk Harte ville vore ein fargeklatt i tippeligaen. Erfaring frå champions League, Premier League og La Liga. Er jo 32 år, og burde holde middels tippeliganivå. Han har jo ein fantastisk venstrefot. Men manglar fart, som er den største svakheten.

Husker godt kampen mot Newcaste, vi leda 3-1 men enda opp med å tape 4-3. Nolberto Solano hadde ein god dag på jobben mot Harte kan eg trygt seia.

@m_sortland på twitter

bakkjen

Sv: Ian Harte
« Svar #97 på: Oktober 22, 2008, 16:57:12 »
Hvorfor er han ikke aktuell for Leeds da?  ??? :P
Leeds United 4ever!!!

janove

Sv: Ian Harte
« Svar #98 på: Oktober 22, 2008, 17:05:42 »
Huff, liker ikke dette. Har for gode minner om Harte til å se han i VIF-drakt.


Synd å si det, men det eneste minnet jeg sitter igjen med etter Ian Harte. Er kampen mot Man Utd, da Beckham sprang 70 meter med ball, og en Harte halsende etter uten å nærme seg Beckham med 1 cm engang!

Satt ringside og husker jeg rett, saa tok Beckham  drikkepause ved Man U benken! ;)

Per-Stian

Sv: Ian Harte
« Svar #99 på: Oktober 22, 2008, 19:19:40 »
Hadde vore skikkeleg stas å få sjå Harte i aksjon att. Minnene frå Leeds-tida vil på ingen måte verte øydelagd. Overraskande trekk frå Andresen, må eg seie.

berlin

Sv: Ian Harte
« Svar #100 på: Oktober 22, 2008, 19:25:51 »
Fyren må da snart skjønne at fremtiden er nå, og at han ikke hører til i den (rent fotballmessig)!!!

Dra tilbake til den grønne øya, og dyrk pottiter, sier nå jeg.

Et og annet frispark/straffespark veier ikke opp for den håpløse plasseringsevnen og det elendige tempoet.
Et mysterium at han fikk så mange landskamper for Irland, men vel, de er vel ikke stort bedre enn Norge, og v.backene vi har er omtrent like en-bente.

Samtlige 4 kandidater til v.back i dagens lidslag er bedre er Mr.Harte.

« Siste redigering: Oktober 22, 2008, 20:10:52 av berlin »

Sheridan

Sv: Ian Harte
« Svar #101 på: Oktober 22, 2008, 19:50:39 »
Ian Harte var en solid venstreback på sitt beste.
Hadde flere kvaliteter.
Ikke minst en slepen venstrefot.
Var vel bare Beckham som hadde flere dødball-perler på den tiden i PL.

Ble desverre avslørt på tempoet til tider.
Men minnene er så avgjort flest gode.
100% i hver en kamp!

Men i Leeds er fremtiden White!  :)
 

fjellhaugen

Sv: Ian Harte
« Svar #102 på: Oktober 22, 2008, 20:04:54 »
Hvorfor er han ikke aktuell for Leeds da?  ??? :P

må si meg VELDIG fornøyd med at harte ikke er leeds aktuell.
Jeg har som de fleste andre her inne gode minner fra Harte. (og noen ikke fullt så gode) :-\
Men slik som det ser ut på venstrebacken vår for tiden er vel ikke Harte store forsterkningen. Da er det bedre å kjøre Sheehan og satse ungt på white..
Selv om en 32 årig Hart ser ut som reneste skolegutten ved siden av telfer...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

MrK

Sv: Ian Harte
« Svar #103 på: Oktober 22, 2008, 20:22:31 »
Semifinale mot Valencia på viasat 4 akkurat - uff for et resultat - skal ikke tilbake der igjen!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

arneg

Sv: Ian Harte
« Svar #104 på: Oktober 22, 2008, 22:24:10 »
Intervju på VIFTV med Ian.  Får tilbake minner om en lykkeligere tid.  Ser at VIF vurderer han for å skjerpe konkurransen for Allan Jebsen.  Harte sier han akkurat er fylt 31 hvis jeg hørte riktig.  Kan sikkert levere enda.  Spennende dager for en Leeds og VIF-supporter.
 

Killa

Sv: Ian Harte
« Svar #105 på: Oktober 22, 2008, 23:22:25 »
Intervju på VIFTV med Ian.  Får tilbake minner om en lykkeligere tid.  Ser at VIF vurderer han for å skjerpe konkurransen for Allan Jebsen.  Harte sier han akkurat er fylt 31 hvis jeg hørte riktig.  Kan sikkert levere enda.  Spennende dager for en Leeds og VIF-supporter.
Ja det stemmer det du sier om alderen til Harte, han er født i 1977 og er dermed 31 år.
Håper han slår til i VIF, jeg glemmer ALDRI de magiske frisparkmålene hans i Leeds-trøya.... Hvis jeg husker rett så scoret han hele 11 mål på en sesong fra sin venstreback-plass, og de fleste av den var vel slike perler som få andre var/er i stand til å produsere!! Lykke til Ian! (Håper bare ikke sneglefarten din blir alt for mye avslørt, hehe....)

Thomas

Sv: Ian Harte
« Svar #106 på: Oktober 23, 2008, 01:13:15 »
På wikipedia står det at Gary Kelly er onkelen hans. What!? Stemmer dette? Har jeg aldri hørt noe om før. Aldersforskjellen på 3 år, stusser jeg også litt på.

samadhi

Sv: Ian Harte
« Svar #107 på: Oktober 23, 2008, 07:35:37 »
Det stemmer at Gary Kelly er onkelen hans ja! 
marching on together,
derudaf forever...

Per Arne

  • Gjest
Sv: Ian Harte
« Svar #108 på: Oktober 23, 2008, 07:56:47 »
På wikipedia står det at Gary Kelly er onkelen hans. What!? Stemmer dette? Har jeg aldri hørt noe om før. Aldersforskjellen på 3 år, stusser jeg også litt på.

Trodde alle Leedsfans visste det. Til og med andre lags supportere har nevnt det for meg opp gjennom årene. Onkel og nevø, nesten jevngamle, på samme lag.

Jeg er litt i tvil ang Harte i Enga. Begynner vel å bli vel gammel, og Alan Jepsen er vel en av dem som spiller med hjertet langt utenpå trøya, ofrer seg heroisk, og spiller mange gode kamper. Der skal Harte slite.

flynn

Sv: Ian Harte
« Svar #109 på: Oktober 23, 2008, 09:09:46 »
På wikipedia står det at Gary Kelly er onkelen hans. What!? Stemmer dette? Har jeg aldri hørt noe om før. Aldersforskjellen på 3 år, stusser jeg også litt på.

Trodde alle Leedsfans visste det. Til og med andre lags supportere har nevnt det for meg opp gjennom årene. Onkel og nevø, nesten jevngamle, på samme lag.

Jeg er litt i tvil ang Harte i Enga. Begynner vel å bli vel gammel, og Alan Jepsen er vel en av dem som spiller med hjertet langt utenpå trøya, ofrer seg heroisk, og spiller mange gode kamper. Der skal Harte slite.

Uten å gjøre dette til en VIF-debatt; Jebsen har vel vært en del ut og inn av laget, til og med Storbæk har vært prøvd som venstreback. Tyder vel ikke på at Andresen & Co er helt enig i din vurdering av Jebsen...
Om Ian Harte er i nogenlunde samme tilstand som den gang han forlot Leeds bør han være et par hakk bedre enn konkurrentene på den plassen i VIF-laget.

flynn

Per Arne

  • Gjest
Sv: Ian Harte
« Svar #110 på: Oktober 23, 2008, 09:41:53 »
På wikipedia står det at Gary Kelly er onkelen hans. What!? Stemmer dette? Har jeg aldri hørt noe om før. Aldersforskjellen på 3 år, stusser jeg også litt på.

Trodde alle Leedsfans visste det. Til og med andre lags supportere har nevnt det for meg opp gjennom årene. Onkel og nevø, nesten jevngamle, på samme lag.

Jeg er litt i tvil ang Harte i Enga. Begynner vel å bli vel gammel, og Alan Jepsen er vel en av dem som spiller med hjertet langt utenpå trøya, ofrer seg heroisk, og spiller mange gode kamper. Der skal Harte slite.

Uten å gjøre dette til en VIF-debatt; Jebsen har vel vært en del ut og inn av laget, til og med Storbæk har vært prøvd som venstreback. Tyder vel ikke på at Andresen & Co er helt enig i din vurdering av Jebsen...
Om Ian Harte er i nogenlunde samme tilstand som den gang han forlot Leeds bør han være et par hakk bedre enn konkurrentene på den plassen i VIF-laget.

flynn

Nå er det vel sånn at mange av Martin & co sine vurderinger ikke har slått helt til. Så å bruke det som et argument, blir feil etter min mening. Men for all del. Ønsker selvsagt Ian lykke til, og det ville gledet meg stort å se en gammel Leedskjempe i kongeblå trøye.

Der er vi vel enige?

 ;D

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: Ian Harte
« Svar #111 på: Oktober 23, 2008, 11:00:16 »
Huff, liker ikke dette. Har for gode minner om Harte til å se han i VIF-drakt.

Så fryktelig enig.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ian Harte
« Svar #112 på: Oktober 23, 2008, 11:13:38 »
hvis han er så dårlig som eg frykter nå,så e det jo kjekt at han skal spille for enga.....men vil jo være fryktelig trist for minnene om hans storhetstid,sjøl om det var der o`leary skulle styrket stallen under big spending perioden.harte var rett og slett frustrerende dårlig defensivt,men utroligv sterk offensivt.......men å se han spille i tippeligaen blir vel like stor nedtur som når eg skulle kose meg med Mad Max filmene på nytt i fjor ;D 8)

Allanclarke

Sv: Ian Harte
« Svar #113 på: Oktober 23, 2008, 14:06:15 »
Synd å si det, men det eneste minnet jeg sitter igjen med etter Ian Harte. Er kampen mot Man Utd, da Beckham sprang 70 meter med ball, og en Harte halsende etter uten å nærme seg Beckham med 1 cm engang!


Husker den kampen veldig godt. tapte 4-3 på Elland Road.  Men Harte scoret på frispark og reduserte til 2-4.

flynn

Sv: Ian Harte
« Svar #114 på: Oktober 23, 2008, 14:52:39 »
På wikipedia står det at Gary Kelly er onkelen hans. What!? Stemmer dette? Har jeg aldri hørt noe om før. Aldersforskjellen på 3 år, stusser jeg også litt på.

Trodde alle Leedsfans visste det. Til og med andre lags supportere har nevnt det for meg opp gjennom årene. Onkel og nevø, nesten jevngamle, på samme lag.

Jeg er litt i tvil ang Harte i Enga. Begynner vel å bli vel gammel, og Alan Jepsen er vel en av dem som spiller med hjertet langt utenpå trøya, ofrer seg heroisk, og spiller mange gode kamper. Der skal Harte slite.

Uten å gjøre dette til en VIF-debatt; Jebsen har vel vært en del ut og inn av laget, til og med Storbæk har vært prøvd som venstreback. Tyder vel ikke på at Andresen & Co er helt enig i din vurdering av Jebsen...
Om Ian Harte er i nogenlunde samme tilstand som den gang han forlot Leeds bør han være et par hakk bedre enn konkurrentene på den plassen i VIF-laget.

flynn

Nå er det vel sånn at mange av Martin & co sine vurderinger ikke har slått helt til. Så å bruke det som et argument, blir feil etter min mening. Men for all del. Ønsker selvsagt Ian lykke til, og det ville gledet meg stort å se en gammel Leedskjempe i kongeblå trøye.

Der er vi vel enige?

 ;D

Dønn enige  8)
Dessuten er jeg mer optimist med tanke på Harte i VIF, enn jeg var til Flo i Leeds

flynn

Geir Magne

Sv: Ian Harte
« Svar #115 på: Oktober 23, 2008, 19:53:42 »
Gary Kelly er yngstemann av en stor søskenflokk, lurer på om de var 12 eller 13. Ian Harte er sønn av eldstesøsteren, derfor er han bare litt yngre enn onkel. En av søstrene til Gary døde av kreft, tror jeg, for noen få år siden. Noen som kan bekrefte at det var Ians mor, eller var det en annen søster?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ian Harte
« Svar #116 på: Oktober 23, 2008, 20:00:11 »
Gary Kelly er yngstemann av en stor søskenflokk, lurer på om de var 12 eller 13. Ian Harte er sønn av eldstesøsteren, derfor er han bare litt yngre enn onkel. En av søstrene til Gary døde av kreft, tror jeg, for noen få år siden. Noen som kan bekrefte at det var Ians mor, eller var det en annen søster?

Det var nok en annen søster. Gjett om det hadde blitt andre oppslag om det var Ians mor som døde den gang...
Wikipedia forteller forresten at det allerede har gått ti år:
Sitat
The proceeds from this match were donated to several cancer charities chosen by Kelly (mainly Teenage Cancer Charity in Leeds and Cancer Support Centre in Drogheda), in dedication to his sister, who died from the disease in 1998. Seen by a crowd of 26,440, Celtic won this match.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Sv: Ian Harte
« Svar #117 på: Oktober 23, 2008, 20:32:47 »
Sitat
The proceeds from this match were donated to several cancer charities chosen by Kelly (mainly Teenage Cancer Charity in Leeds and Cancer Support Centre in Drogheda), in dedication to his sister, who died from the disease in 1998. Seen by a crowd of 26,440, Celtic won this match.

http://www.gkcancersupport.com/
Histoien bak: http://www.gkcancersupport.com/about.htm

Runar

Sv: Ian Harte
« Svar #118 på: Oktober 23, 2008, 20:42:07 »
regner med at vi får et intervju med Harte i neste TPN ;D
 

Svend Anders

Sv: Ian Harte
« Svar #119 på: Oktober 24, 2008, 09:09:37 »
regner med at vi får et intervju med Harte i neste TPN ;D

Dessverre!
Rett og slett ikke tid (eller spalteplass) igjen nå rett før deadline.

Men blir det kontrakt følger vi garantert opp!

SA