EM-kvalik: Norge

Started by Per-Stian, March 13, 2007, 18:48:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MrK

LAngpassning med stuss er saker - synes Jarstein burde stått. Opdahl virker mindre patent!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Per-Stian

quote:
Originally posted by MrK

LAngpassning med stuss er saker - synes Jarstein burde stått. Opdahl virker mindre patent!

Betre med ein skadd Jarstein framfor ein frisk og stabil keeper som Opdal? Det er for øvrig Jon Knudsen som har erstatta Odd-keeperen i troppen.

Budda

quote:
Originally posted by MrK

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07

Ingen av de bør stå. Begge er egentlig ikke gode nok, men det sier vel litt om keeperproblemet Norge har.
Endre

Bye

Begge er egentlig gode nok, men ingen av dem bør stå? Mener du vi har har et luksusproblem her,eller..?
Trønder i Bergen!

Budda

quote:
Originally posted by Lexmark

Begge er egentlig gode nok, men ingen av dem bør stå? Mener du vi har har et luksusproblem her,eller..?

Beklager! Skulle ha vært en ikke der. Synes begge to er middelmådige keepere som ikke har noe på et landslag å gjøre
Endre

riksen

Snart blir vel Erik Holtan innkalt.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

HåvardK

quote:
Originally posted by riksen

Snart blir vel Erik Holtan innkalt.

SlappChappy

Syns ikke du skal spøke for mye med Holtan, riksen. Han representerer et naturlig forbilde for mange keepere, bl a på bedriftslag.

Lids

8,4 prosent sjanse for at Norge kommer til EM.

Matematikerne levner ikke Norge store EM-muligheten. Men landslagsspillerne er uenige i utfallet av talleken.

http://fotball.fvn.no/landslaget/article82440.ece

Thomas
Thomas

Lids

"Alt jeg vil, er å spille i EM med Norge"

I regnvåte Oslo terper Hareide på de siste detaljene. I brennhete Marbella begynner Thomas Myhres knallharde kamp for å slå tilbake.

http://fotball.fvn.no/landslaget/article82443.ece

Thomas
Thomas

RoarG

Da er det bare "å se frem til" to gørrkjedelige og betydningsløse norske kamper mot noe mer tafatte lag en oss selv. Norske landslagsspillere er umoralske, griske gniere som synes det er mer stas å bli avbildet i VG med flott bil og dum bimbo enn å blø for Gnore. Maltas keeper står overmenneskelig i mål, norske ditto fomler inn et langskudd, under de norske bestrebelsene på å utligne kontrer Mifsud (fra Coventry!) inn 2-0 til Malta. Norge klarer på utrolig vis å score 2 mål mot slutten, slik at man til slutt kan "berømme" guttene for god stå på-vilje.

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Budda

quote:
Originally posted by RoarG

Da er det bare "å se frem til" to gørrkjedelige og betydningsløse norske kamper mot noe mer tafatte lag en oss selv. Norske landslagsspillere er umoralske, griske gniere som synes det er mer stas å bli avbildet i VG med flott bil og dum bimbo enn å blø for Gnore. Maltas keeper står overmenneskelig i mål, norske ditto fomler inn et langskudd, under de norske bestrebelsene på å utligne kontrer Mifsud (fra Coventry!) inn 2-0 til Malta. Norge klarer på utrolig vis å score 2 mål mot slutten, slik at man til slutt kan "berømme" guttene for god stå på-vilje.

Hehe, stått opp på feil fot i dag? Ikke akkurat positive fremtidsutsikter du gir om Norge og Leeds...
Endre

Masinga

quote:
Originally posted by RoarG

blø for Gnore.

Er det Al Gnore du mener?

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Leeds04

Hareide sier til avisene at; "vi må ikke ta av". Herregud!
Gårsdagens kamp var en møkkakamp mot et møkkalag.
Alt annet enn en flermålsseier ville vært skandale.

Mister enda mer lyst til å se landslagsfotball nå som Riise nummer to er kommet med.....
For en familie!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

RoarG

Lille-Riise var faktisk mye bedre enn han som spiller i Loserpool. TV2-kommentatorerenes stadige opphausing av denne middelmådigheten blir direkte patetisk. For øvrig var kampen en skandale. Null kreativitet og presisjon offensivt (særlig fra den angivelig Chelsea-,Arsenal-,Liverpool- og ManU-aktuelle Gamsten), og det er betegnende at Gnore først blir "gode" når motstanderne går tomme for krefter. Ungarerne blir ikke like dårlige. På onsdag er denne farsen over for Gnores del, og Ã....H. kan lete etter ny jobb.
PS. Uttalene av Gnore er ikke som for den amerikanske senatoren. Det er lang 'o' i Gnore, og 'e'-en skal uttales[;)].

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Per-Stian

Som forventa vart det inga stor forestilling på Ullevål. 4-0 var det maksimale vi kunne få ut av kampen. Fleire av våre "stjerner" mislukkast nok ein gong i landslagstrøya. Morten GP burde skamme seg! Einaste lyspunkta (forutan sigeren) var høgresida vår med Storbæk og BH Riise. Bosnia skåra forøvrig eit viktig sigersmål mot Tyrkia på overtid, som betyr at sjansen vår for kvalifisering blir litt betre (0,00793%).

Per-Stian

Ole Gunnar Solskjær er ute av EM-kvalifiseringa etter å ha gjennomført ein operasjon måndag. Karrieren står også i fare for kristiansunderen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=156887

Einar

quote:
Originally posted by Per-Stian

Som forventa vart det inga stor forestilling på Ullevål. 4-0 var det maksimale vi kunne få ut av kampen. Fleire av våre "stjerner" mislukkast nok ein gong i landslagstrøya. Morten GP burde skamme seg! Einaste lyspunkta (forutan sigeren) var høgresida vår med Storbæk og BH Riise. Bosnia skåra forøvrig eit viktig sigersmål mot Tyrkia på overtid, som betyr at sjansen vår for kvalifisering blir litt betre (0,00793%).

Ikke vær slem med Gamst'n.
Alle kan ha en dårlig kamp eller ti.

Han kommer nok sterkere tilbake når magan har ordnet seg, som du vet er det ikke lett å spille ball når du må fjerte for hvert steg [:D]

Per-Stian

quote:
Originally posted by Einar
Ikke vær slem med Gamst'n.
Alle kan ha en dårlig kamp eller ti.

Han kommer nok sterkere tilbake når magan har ordnet seg, som du vet er det ikke lett å spille ball når du må fjerte for hvert steg [:D]

Så det er dét han har slitt med alle desse landskampane altså. Då skjønar eg problemet hans, men bør han då starte kampane våre dersom han slit med magetrøbbel?

Per-Stian

EM-håpet = 17,2 prosent. Dette i følgje sannsynlegheitsberekningar frå Norsk Regnesentral.

http://fotball.aftenposten.no/landslaget/article82574.ece

Per-Stian

Norge møter Ungarn i ein ny EM-kvalifiseringskamp i kveld kl 19 på Ullevål. Det norske folk forventar siger på heimebane.

Ungarn har mange spelarar som held til i aust-europeiske klubbar og er dermed nokså ukjende for meg. Frå engelsk fotball kjenner vi keeper Fulop (Sunderland), Gera (WBA) og Priskin (Watford). I tillegg til Gera og Priskin må vi sjå opp for Hajnal og Buzsaky.

Hareide vil ikkje offentleggjere vårt lag før ein halv time før kampstart. Eg håpar vi får sjå Iversen som midtspiss, kanskje saman med Helstad. I forsvar og på midten forventar eg ingen store endringar (dette til trass for at Morten GP hadde ein miserabel kamp mot svake Malta).

Per-Stian

Hareide fryktar Priskin og Gera, to av englandsproffane. VG trur laget vårt vert uforandra ikveld i forhold til Malta-kampen:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189422

Per-Stian

Norges lag mot Ungarn:

Opdal
Storbæk-Hagen-Hangeland-J.Riise
B.Riise-Andresen-Grindheim
Iversen-Carew-Pedersen

Hæstad ut - Grindheim inn. Det er einaste endringa.

Per-Stian

"Corner er mål" vart av sjaårane til Golden Goal kåra til det dummaste fotballuttrykket. Men når Iversen skårar på nettopp hjørnespark, ja då verkar det ikkje så dumt likevel[:D]

Meget fin opning av våre landsmenn.

Per-Stian

Nokon må ta ansvar og gi Carew skottrening. Slike utekniske avslutningar held ikkje på dette nivået. Minnar meg om ein viss Beckford under preseason i Sarpsborg.

Per-Stian

PAUSE: Norge 1-0 Ungarn (Iversen)

Ein bra omgang av Norge. Vi skaper fleire gode sjansar, men Ungarn er nokså farlege på kontra. Gera viser prov på kvifor han er ettertrakta av klubbar i PL. Hangeland, Grindheim og Riise-brørne har vore gode for oss.

Sydhagen

bra spill av norge, men for dårlig uttelling på sjansene!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sydhagen

bra spill av norge, men for dårlig uttelling på sjansene!

Eg som trudde denne tråden var ein monolog[:D] Nesten synd vi ikkje er på Ullevål no, men det var prisen som skremte meg (kr 350)!

Per-Stian

To bytter i pausa:
Hæstad inn for ein god Grindheim
Braaten inn for ein god Iversen

Høyrte Ola By Rise sa det vart aktuelt med tidlege byter pga varmen i Oslo.

Per-Stian

Kjempesjanse! Nesten utruleg at Carew ikkje klarte å putte den. Han verkar frustrert over dommaren som bles han i mot heile vegen, som regel utan grunn.

Per-Stian

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 3-00000000000000000000000000000000000