Skrevet av Emne: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray  (Lest 7747 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjelvi

OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« på: Mars 22, 2007, 17:57:06 »

A GRAY DAY!

Experienced Blackburn Rovers defender Micky Gray has returned to Elland Road on loan.


Micky, who has made over over 400 career appearances, will initially remain with the club until April 21 with an option to extend the agreement until the end of the season.

The former Sunderland defender is in his second loan spell with the club, having spent three months at Elland Road in 2005.

Micky, who was controversially sent-off in the clash with Gillingham at Elland Road, made his debut at Burnley on February 5 and stayed with the club until the end of the campaign.

The 32-year-old proved popular with fans and, after returning to Blackburn that summer, he went on to re-estbalish himself in the Rovers first team last season.

Micky, who also won three England caps, has made 12 appearances for Blackburn this term and will bring some added experience to the club at this vital time.



Kilde: http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1000522,00.html

http://no.wikipedia.org/wiki/Michael_Gray
http://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Gray
http://www.leedsfans.org.uk/leeds/players/32238.html
« Siste redigering: April 03, 2007, 18:15:04 av kjelvi »

pale

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #1 på: Mars 22, 2007, 18:01:53 »
Strålende nyheter. Da blir Lewis frigitt til å spille venstre kant, det er der vi trenger han nå.

Og Gray var god for oss sist han var innom. Han har vel spilt mye for Blackburn i år også, særlig på starten av sesongen?

kjelvi

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #2 på: Mars 22, 2007, 18:02:11 »
Min favoritt Gray-historie: http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2006410719,00.html


"Rovers ace insulted Coleen
PREMIERSHIP ace Michael Gray felt the full force of Wayne Rooney’s power after suggesting a threesome with Coleen.
Rock-hard Rooney floored the Blackburn defender with one punch WITHOUT getting out of his seat at a nightclub."

« Siste redigering: Mars 22, 2007, 19:39:35 av kjelvi »

kjelvi

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #3 på: Mars 22, 2007, 18:04:42 »
quote:
Originally posted by pale

Han har vel spilt mye for Blackburn i år også, særlig på starten av sesongen?



11 ligamatcher og 2 Uefa for Rovers.
Mye nevnt i avisenes ryktebørser i januar som ønsket både som kjøp og innlån av flere klubber - hovedsaklig i CCC.

http://www.rovers.premiumtv.co.uk/page/Squad/SquadProfilesDetail/0,,10303~6002,00.html

flynn

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #4 på: Mars 22, 2007, 18:13:36 »
Selv om jeg ikke i utgangspunktet var for å låne flere spillere nå må jeg innrømme at dette var et bra trekk. Gray på ventreback gir meg en nostalgisk klang, men viktigere er det at han virkelig forsterker oss i den kritiske fasen vi er inne i. Jeg liker også tanken på å kunne bruke Lewis høyere oppe i banen!

Good job Dennis!

berlin

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #5 på: Mars 22, 2007, 18:37:08 »
yes, dette er bra!
ref mine innlegg på
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7958

Budda

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #6 på: Mars 22, 2007, 18:43:55 »
Good shit... Gray er en forsterkning. Og som Pale sa så får vi da frigitt Lewis og brukt han på venstreving der han er best. Gode nyheter!
Endre

venadis

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #7 på: Mars 22, 2007, 19:06:38 »
Dette var gode nyheter, skulle skjedd mye før, men bedre sent en aldri forhåpentligvis.
 

SveinArve

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #8 på: Mars 22, 2007, 19:29:46 »
Fantastiske nyhende!!! Wise har teft for gode spillere;)

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com





------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

kjelvi

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #9 på: Mars 22, 2007, 19:37:03 »
quote:
Originally posted by SveinArve
Wise har teft for gode spillere;)



Hmmmmmmm.....
Ikke så sikker på det sjøl om Micky "Threesome" Gray vil være en viktig og riktig forsterkning.

asLeeds

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #10 på: Mars 22, 2007, 19:48:43 »
posetivt,men ta no ikkje heilt av her no=)=)=)=)

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bye

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #11 på: Mars 22, 2007, 20:02:25 »
Uansett en gla-nyhet, Gray har en feelgood-faktor over seg,betraktelig mer optimistisk over å få han på lån enn alskens europeisk rask som har vært på trial i løpet av sesongen..:)
Trønder i Bergen!

rd1

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #12 på: Mars 22, 2007, 21:05:46 »
Gray og Kish er gode låneforsterkninger.. Kunne tenkt meg et par til i den klassen før dagen er over!



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Karl Hot Shot

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #13 på: Mars 22, 2007, 21:23:33 »
Michael Gray har jo vært på lån i Leeds United tidligere. Det var en blandet opplevelse. Med Gray på venstrebacken kan imidlertid problemet med venstreflanken løses, siden Eddie Lewis kan flyttes opp dit. Så jeg skal ikke være udelt negativ.

Likevel begynner jeg nå å bli mektig lei av hele denne lånepolitikken. For det første signaliseres det feil til lagets egne spillere ved å hente inn kortvarige lånespillere. For det andre fører lånespillerne til at førsteelleveren aldri får sette seg, siden det stadig er utskiftninger. For det andre får vi ikke tak i gode nok spillere, med den situasjonen vi befinner oss i. Aller helst hadde jeg sett at det ble satset på den yngre garde (juniorspillere), også i krisetider. En eller annen gang må de ubeskrevne bladene få sjansen til å vise seg fram. Krisetider skiller fort mennene fra musene.
 

berlin

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #14 på: Mars 22, 2007, 21:28:22 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Michael Gray har jo vært på lån i Leeds United tidligere. Det var en blandet opplevelse. Med Gray på venstrebacken kan imidlertid problemet med venstreflanken løses, siden Eddie Lewis kan flyttes opp dit. Så jeg skal ikke være udelt negativ.

Likevel begynner jeg nå å bli mektig lei av hele denne lånepolitikken. For det første signaliseres det feil til lagets egne spillere ved å hente inn kortvarige lånespillere. For det andre fører lånespillerne til at førsteelleveren aldri får sette seg, siden det stadig er utskiftninger. For det andre får vi ikke tak i gode nok spillere, med den situasjonen vi befinner oss i. Aller helst hadde jeg sett at det ble satset på den yngre garde (juniorspillere), også i krisetider. En eller annen gang må de ubeskrevne bladene få sjansen til å vise seg fram. Krisetider skiller fort mennene fra musene.



stort sett enig, hadde gjerne sett at wise ikke hadde satset så sterkt på lånespillere fra dag en. Men hvis man ser bort fra fortiden, og forholder seg til de 7 gjenstående kampene,
synes jeg det er riktig å gjøre det Wise nå gjør. Det kan være det lille som hindrer nedrykk. Siden det er nok tråder om "potensielt nedrykk" skal jeg ikke poste noen pro et contra argumenter om det her.

Kjell Skjerven

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #15 på: Mars 22, 2007, 21:37:28 »
Vei ikkje heilt kva du meiner med blanda opplevelser av sist gang Gray var i Leeds Karl.
Da han var her sist var han solid og ein klar forsterkning på det laget me hadde da.
Er han i samme form så den gang,vil han heilt klart bli ein forsterkning.Berre så lenge han ikkje påtar seg ein dum utvisning som han gjorde sist da han var her.

stao no pao
Side before self,every time.

Oggy

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #16 på: Mars 22, 2007, 21:45:29 »
Har lenge etterlyst å se Lewis lenger frem på banen,
det vil vi forhåpentligvis se nå [:)]

Nå må vi bare krysse fingrene, og håpe at Wise har
kontroll på hvor mange lånespillere vi sender utpå
til hver kamp [:D]
Oggy

27.10.1961

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #17 på: Mars 22, 2007, 22:04:14 »
Fakta en meget bra spiller.
 

Kato

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #18 på: Mars 23, 2007, 00:06:43 »
Alldeles strålende at Gray kommer inn. Bare så synd han kommer for sent.
 

Ferre

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #19 på: Mars 23, 2007, 00:16:32 »
Solid venstreback - god signing!

-WE'LL BE BACK-

chief

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #20 på: Mars 23, 2007, 00:40:40 »
Michael Gray er den beste (eneste) som har fungert på vår venstre side i forsvaret siden Tony Dorigo. Med untak av en "periodevis" god Ian Harte.

VELKOMMEN TILBAKE.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #21 på: Mars 23, 2007, 01:32:12 »
Meget oppløftende. Hadde sans for han sist han var hos oss!
Yeboahs vitne

Ove

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #22 på: Mars 23, 2007, 02:47:50 »
At en etablert PL-spiller kommer som vi vet hva står for gjør at optimismen stiger flere hakk hos meg. Og jeg tror den stiger flere hakk blant spillerne også. Dette er bra [:)]
 

baste

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #23 på: Mars 23, 2007, 02:53:11 »
MEGET bra...håper det ikke er for seint...Hvis vi berger plassen, så trur æ at satsingen kommer...

TLA

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #24 på: Mars 23, 2007, 02:54:30 »
Vi skal vel til at passe på mht. antal lånespillere i truppen
til kamp, så vi ikke laver en "Burnley" igen... Nogen, der ved,
hvor mange lånespillere, der er tilladt i en kamp incl.
reserver?
 

TrJ

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #25 på: Mars 23, 2007, 02:59:50 »
Jeg er også positiv til dette lånet, Gray forsterker backrekka uten tvil.

Som andre nevner så er ikke denne linja med masse lån det vi helst vil se, men klubben har vel ikke noe annet valg i dagens situasjon?
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

auren

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #26 på: Mars 23, 2007, 05:08:58 »
Et meget godt lån. Nå er snart Kelly tilbake, og da er forsvaret plutselig flere hakk bedre.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #27 på: Mars 23, 2007, 12:30:44 »
Veldig positivt med Gray!

Er litt usikker på om det er for seint... Han trenger vel ein kamp eller to for å samkøyre seg med resten, og så har han vel ikkje for mykje kamptrening denne sesongen. Det er tross alt kun 7 kamper igjen.

At Kelly er tilbake er også veldig positivt, men er også her redd for formen.

Men, teoretisk har vi plutselig eit meir solid forsvar, Kells - Heath - Rui - Gray.

Lat oss tru vi kan klare brasene - we are leeds !!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

GeirO

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #28 på: Mars 23, 2007, 12:40:39 »
Nå begynner vi sannelig å bli bra dekket på venstrebackplassen:

Gray, Lewis, Elliot, Crainey, Sa, Richardson (?).....
MOT

Tom S

Re: OVERGANGSRYKTE: Michael Gray
« Svar #29 på: Mars 23, 2007, 12:43:30 »
Sa og Fraze er vel primært høgrebacker, og Crainey er langt frå god nok.
Lewis er helst ein offensiv spiller på venstresida (sjølv om han har gjort god jobb på backen).
Eliott er eit bra cover og Gray eit klart førstevalg.

Vi har dekning, men kvaliteten er så som så....



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!