Skrevet av Emne: Folketelling  (Lest 20147 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

morvar

Re: Folketelling
« Svar #120 på: April 30, 2007, 14:59:44 »
Har vært med siden 1984. Ingen grunn til å gi seg nå. Selv om jeg håper det trehodede trollet Bates/wise/Poyet forsvinner.

Jeg vil kort og godt holde med Leeds United så lenge klubben og jeg er i live. Blir ingen overgangsrykter for min del[:)]!
 

MrK

Re: Folketelling
« Svar #121 på: April 30, 2007, 15:03:44 »
Med to nedrykk på 7 måneder - MFK og LUFC så kan jeg ikke kalles medgangssupporter - like trygg er at jeg i løpet av denne sesongen (NOrge) og neste i UK har to opprykk å feire.

Var på byen i Molde på lørdag i Leeds drakt - vakte oppsikt med den og fikk mye sympati og påspanderte runder - ikke at jeg trengte det siste akkurat!

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã…lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

brenaldo

Re: Folketelling
« Svar #122 på: April 30, 2007, 15:25:04 »
Selvfølgelig er jeg med videre, en gang Leeds, alltid Leeds.

brenaldo
Medlem nr. 850

tori_no

Re: Folketelling
« Svar #123 på: April 30, 2007, 15:42:32 »
quote:
Originally posted by golsen

For å si det sånn - dette er mitt første innlegg i forumet... Det er nå vi må vise vår tro! Går med LUFC skjorte på jobben i dag....



Det samme gjør jeg. Stiller stolt med Leeds drakt på jobb idag.
Så kan de to scum-medgangssupporterene sitte der med blanke øyne.[:)]
 

Joe Jordan

Re: Folketelling
« Svar #124 på: April 30, 2007, 15:52:37 »
Hvordan kan man egentlig skifte fotballag? Liksom glemme laget man oppdaget for nesten 30 år siden og så skulle velge et annet lag? Det er komplett utenkelig og helt umulig.

Tenk den dagen vi er tilbake i Premier League, da smaker det ekstra godt etter å ha fulgt laget ned i skyggenes dal og opp igjen!

Om det i det hele tatt heter Premier League når det skjer da... [8D]




'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Re: Folketelling
« Svar #125 på: April 30, 2007, 16:17:51 »
Dessverre ble lørdagens høydepunkt da ManU-fansen etter sin kamp begynte å rope et Leeds-kamprop på Three Lions. I hvert fall tolket jeg det sånn.

ManU-pøbel: United!
Lojo: LEEDS!
ManU-pøbel: United!
Lojo: LEEDS!
ManU-pøbel: United!
Lojo: LEEDS!
Så ble det stilt et øyeblik da de hørte hva de var med på å rope. [D:]

Resten av lørdagen ble ikke like festlig. [:(]

Men jeg er med neste sesong likevel.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Le Jardin

Re: Folketelling
« Svar #126 på: April 30, 2007, 16:41:12 »
Klart jeg er med videre. Uaktuelt å bytte lag!!
Men det er klart, det blir jo å følge litt med andre lag også, alle har vel noen nr2 lag?
Jeg håper f.eks at West Ham holder seg og hvis Southampton rykker opp blir det Canal+ til høsten, tror jeg

Le Jardin, Fan until the world stops going round...
"Victory is in our sights"

Alu69

Re: Folketelling
« Svar #127 på: April 30, 2007, 16:56:32 »
Har innsett da at eg vert meir og meir glad i LEEDS for kvar dag som går!!!!!



Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas
Marching on together, we`re gonna see you win .......

Andreas V. Lunde
Medlem av Stord Whites

ToreLA

Re: Folketelling
« Svar #128 på: April 30, 2007, 17:08:19 »
Gleder meg allerede til neste sesong. Blir garantert en tur over til høsten.




Real

Re: Folketelling
« Svar #129 på: April 30, 2007, 17:18:14 »
Har ikkje sett leeds sidan 3-3(trur eg, iallfall underhaldande kamp) mot Lazio i siste grupespelskamp i CL, 2001. No er det på tide å få sett dei igjen.
Ã… gje opp er så klart uaktuelt.

No er det berre å kryssa fingrar for at oppryddinga vert gjort skikkeleg, ikkje noko feiing under handknytte, persiske tepper.

Ctrl+alt+del.
 

Cherry

Re: Folketelling
« Svar #130 på: April 30, 2007, 17:47:06 »
Den positive tråden her liker jeg!!  

Leeds 4ever
 

rai

Re: Folketelling
« Svar #131 på: April 30, 2007, 18:10:27 »
Det er tøft nå. Men tenk på hvilke oppturer som ligger i fremtiden!
Ny eier, to opprykk og så ligger det en pokal der framme!!
Det skal jeg ha med meg!!!

Erik M

Re: Folketelling
« Svar #132 på: April 30, 2007, 23:31:35 »
Jeg er med.  Det samme er min 12 år gamnle sønn Stian som var på Elland Rd for første gang på lørdag (Ipswich). Han kommer ikke til å glemme den dagen med det første og faren for at han bytter er svært liten.

Jeg kan forstå de som kan miste interessen litt og følge mer sporadisk med. Tror ikke de som har holdt ut så langt bytter til Chelsea nå, - eller...

For meg er det som å ha en syk sønn som trenger mer omtanke enn de andre barna.  Jeg kommer til å følge Leeds med uforminsket kraft og har lovet sønnen min tur til nest år også.  Han er ikke syk altså, så er det sagt....
 

Robert H.

Re: Folketelling
« Svar #133 på: April 30, 2007, 23:35:19 »
Flott innlegg Erik M.

Min kommentar til topicen blir:

We're gonna stay with you forever, at least until the world stops rolling round!

stefan

Re: Folketelling
« Svar #134 på: April 30, 2007, 23:54:24 »
nei nå blir det synkronsvømming og volleyball for min del!

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

isak

Re: Folketelling
« Svar #135 på: Mai 01, 2007, 00:10:05 »
sjølsagt e ein med vidare!

B-m

Re: Folketelling
« Svar #136 på: Mai 01, 2007, 18:10:20 »
Aldri vært mer med!

Skal fornye luscos abboet og!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

roaldv

Re: Folketelling
« Svar #137 på: Mai 01, 2007, 18:44:30 »
Leeds er helt klart lag nr 1 i England, og vil aldri bli noe annet. Drister meg allikevel til å tilstå at jeg har en liten svakhet for Liverpool - vet ikke helt hvorfor, men det har muligens noe med Hillsborough (ikke Heysel!), Bob Paisley og "You'll never walk alone" å gjøre? Krysser fingrene for de mot Chelsea i kveld!

Er da faktisk fullt mulig å holde med både RBK og Ranheim også[}:)] (uten sammenlikning for øvrig)

Dette vil jeg aldri si høyt så brorsan hører det - han er Liverpool-supporter på sin hals[:)], og den gleden får han ikke!

Men for all del - Leeds er LYSÃ…R foran Liverpool!

Jon R

Re: Folketelling
« Svar #138 på: Mai 02, 2007, 00:55:01 »
quote:
Originally posted by roaldv

Leeds er helt klart lag nr 1 i England, og vil aldri bli noe annet. Er da faktisk fullt mulig å holde med både RBK og Ranheim også[}:)] Drister meg allikevel til å tilstå at jeg har en liten svakhet for Liverpool - vet ikke helt hvorfor, men det har muligens noe med Hillsborough (ikke Heysel!), Bob Paisley og "You'll never walk alone" å gjøre? Krysser fingrene for de mot Chelsea i kveld!


[:0][:0]   * løper ut og henter hvitløken, sølvkulene, speilet og krusifixet* [:0][:0]

Jon R.
« Siste redigering: Mai 02, 2007, 00:56:55 av Jon R »
Jon R.

berlin

Re: Folketelling
« Svar #139 på: Mai 02, 2007, 01:04:36 »
quote:
Originally posted by roaldv

Leeds er helt klart lag nr 1 i England, og vil aldri bli noe annet. Drister meg allikevel til å tilstå at jeg har en liten svakhet for Liverpool - vet ikke helt hvorfor, men det har muligens noe med Hillsborough (ikke Heysel!), Bob Paisley og "You'll never walk alone" å gjøre? Krysser fingrene for de mot Chelsea i kveld!

Er da faktisk fullt mulig å holde med både RBK og Ranheim også[}:)] (uten sammenlikning for øvrig)

Dette vil jeg aldri si høyt så brorsan hører det - han er Liverpool-supporter på sin hals[:)], og den gleden får han ikke!

Men for all del - Leeds er LYSÃ…R foran Liverpool!



IKKE BANN I KIRKA GUTT!!! DU SÃ…RER DE ELDSTE "STAMMEMEDLEMMENE" I LUSCOS! [:(!][:D]

roaldv

Re: Folketelling
« Svar #140 på: Mai 02, 2007, 02:32:15 »

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by roaldv

Leeds er helt klart lag nr 1 i England, og vil aldri bli noe annet. Drister meg allikevel til å tilstå at jeg har en liten svakhet for Liverpool
...
Men for all del - Leeds er LYSÃ…R foran Liverpool!



IKKE BANN I KIRKA GUTT!!! DU SÃ…RER DE ELDSTE "STAMMEMEDLEMMENE" I LUSCOS! [:(!][:D]



Fotball handler om følelser, og disse trenger verken begrunnes eller forsvares. Har vært Leeds-supporter i over 30 år pga en tilfeldighet (Leeds-drakt i bursdagsgave), og gir blanke i om "Talibanfansen" sier at jeg er forpliktet til å hate Liverpool[}:)]

Leif Egil

Re: Folketelling
« Svar #141 på: Mai 02, 2007, 02:34:16 »
Kommer SELVSAGT til å følge med Leeds til neste år også. Tror faktisk vi har nådd bunnen nå - og turen tilbake til topp 5 i P.L. kan sakte med sikkert starte! LEEDS until the world stop going roud!

We are Leeds - and proud!!!!!!!!!!!!
 

LeifMorten

Re: Folketelling
« Svar #142 på: Mai 02, 2007, 02:35:33 »
Man kan bytte jobb, hus, bil og kone. Men ikke favorittklubb. Så enkelt er det bare.
 

Geir Magne

Re: Folketelling
« Svar #143 på: Mai 02, 2007, 04:12:10 »
Så lenge Leeds United eksisterer er jeg med, selv ned i Vauxhall Conference......
Happy days are here again, it's official from Number 10!

leeds-4-eva

Re: Folketelling
« Svar #144 på: Mai 02, 2007, 07:02:18 »
se mitt username. Say no more.
 

trondt

Re: Folketelling
« Svar #145 på: Mai 02, 2007, 13:37:12 »
Selvfølgelig

flynn

Re: Folketelling
« Svar #146 på: Mai 02, 2007, 13:47:42 »
Orker ikke lese alle 7 foregående sidene her, svaret mitt er et klart og rungende JA

flynn

RuneR

Re: Folketelling
« Svar #147 på: Mai 02, 2007, 14:20:40 »
Nå kan du telle meg også......

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Speed

Re: Folketelling
« Svar #148 på: Mai 02, 2007, 14:30:32 »
Sjølsagt!
 

Svada

Re: Folketelling
« Svar #149 på: Mai 02, 2007, 14:51:52 »
Støtter Leeds United uansett divisjon...