EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

willum

Quote from: Budda on January 08, 2010, 20:52:56
Men han har jo ikke noe å tape på å vente til sommeren?

Jo, han har mye å tape. Han kan bli skadet/krøpling. Klart han sikrer framtida om han får sjansen.

Pleinar

Jeg er enig i at alle kan sette seg på skolebenken, og at livet og arbeidskarrieren ikke er slutt ved fylte 40 (for de aller fleste i alle fall).

Men når det er sagt, så snakker jeg om Beckford her. Han framstår ikke som det skarpeste treet i skogen. At han kan få seg en jobb som foppallsnakkis på teve etter at karrieren er over er vel tvilsomt ("What a blindin goal that was bruv.. quite stunning innit" er ikke akkurat BBC eller Sky "schvung" over det er det vel..) og en karriere som trener ser jeg faktisk heller ikke for meg.

Hva slags jobb/utdanning jeg ser for meg at Beckford kan få etter endt fotballkarriere... tja.. nå kjenner jeg ikke fyren personlig, men jeg har som sagt vanskelig for å se ham passe inn i de jobbene vi ser på som "tradisjonelle" når vi snakker om fotballspillere som har lagt opp.

Hvis noen hadde tilbudt meg tredobbelt lønn for å gjøre den samme jobben som jeg gjør i dag, hadde jeg pakket sekken og løpt av gårde dit gresset er grønnere. De av dere som sier noe annet lurer dere selv, eller har for god råd som det er.

Jeg synes forøvrig altså ikke at Judas er et begrep som kan brukes i denne forbindelsen. Ikke at Judas er noe jeg går rundt å bruker så mye i det hele tatt altså.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

lojosang

Hvis jeg hadde hatt snev av fotballtalent og spilt på Leeds for 2.5 mill i året ville ikke tidobbelt lønn lokke meg bort en gang. Men så er vel neppe Beckford fanboy som meg. Bort fra NTNU på midlertidig ansettelse for tredobbelt lønn hadde vært en smule lettere.  ;D

Beckford kunne lett blitt ekspertkommentator i Ali G TVs sportssendinger.  :)
- Leif Olav

Tom S

Quote from: Pleinar on January 08, 2010, 21:58:45
Hvis noen hadde tilbudt meg tredobbelt lønn for å gjøre den samme jobben som jeg gjør i dag, hadde jeg pakket sekken og løpt av gårde dit gresset er grønnere. De av dere som sier noe annet lurer dere selv, eller har for god råd som det er.

Ja, men du hadde vel klart å ventet 5 måneder?
Da kunne du fullført det viktige prosjektet ilag med dine gode kollegaer, og i tillegg fått en grei sign-on-fee i tillegg til tredoblingen.
Og på toppen av alt så hadde du sittet igjen som ein helt og legende - vinner på alle områder.

Kvifor sånt jævlig hastverk?
COME ON LEEDS !!

Tom S

Quote from: willum on January 08, 2010, 21:56:23
Quote from: Budda on January 08, 2010, 20:52:56
Men han har jo ikke noe å tape på å vente til sommeren?

Jo, han har mye å tape. Han kan bli skadet/krøpling. Klart han sikrer framtida om han får sjansen.

OK, eit poeng, men for tynt etter mi meining.
COME ON LEEDS !!

Mats-

Utter rubbish mener jeg om denne tråden. Hvordan kan du kalle mannen som gav oss 0 - 1 målet mot Scum for en judas? Han er en helt som vil gå ned i historien for det beste, eller mest imponerende resultatet for Leeds noen sinne. Langt fra det viktigste, men klart det mest imponerende etter mitt og tusenvis av andres skjønn.

I tillegg drepte vi nesten karrieren hans før Scunthorpe reddet han når han i L1 på lån, og puttet et par klasse mål. Siden 2007 har han denne statistikken

114 - 74

Hodeløst å kalle han en judas. Okei, han er ikke noe Gary Kelly eller Lucas Radebe for den saks skyld

Men det får være måte på. Leser på Waccoe, det fosser det bare med uintelligente skildringer av han og bruken av "cunt" og "twat" mot mannen som allerede er på topp 10 scoringslisten i klubbens historie fortjener aldeles ikke dette stempelet. Han er ikke noe mor Theresa, men slettes ikke en judas.

Og ikke kom med argumentet at de 74 målene er fra L1 og på den måten undergrave hans bragder. Wake up, stallen oser ikke av PL eller CCC kvalitet for den saksskyld heller, i så måte burde de andre spissene våre eller mulige transfer targest være like kapable til å nette like mye som Becks.

Nei, han går ned i min bok, og mange andre Leeds tilhengere som mannen som avgjorde mot Scum og sto på og banka inn mål i en tid av Leeds historien som stort sett har vært meget mørk og trist.
>:(

Budda

Quote from: Mats- on January 09, 2010, 01:45:09
Utter rubbish mener jeg om denne tråden. Hvordan kan du kalle mannen som gav oss 0 - 1 målet mot Scum for en judas? Han er en helt som vil gå ned i historien for det beste, eller mest imponerende resultatet for Leeds noen sinne. Langt fra det viktigste, men klart det mest imponerende etter mitt og tusenvis av andres skjønn.

I tillegg drepte vi nesten karrieren hans før Scunthorpe reddet han når han i L1 på lån, og puttet et par klasse mål. Siden 2007 har han denne statistikken

114 - 74

Hodeløst å kalle han en judas. Okei, han er ikke noe Gary Kelly eller Lucas Radebe for den saks skyld

Men det får være måte på. Leser på Waccoe, det fosser det bare med uintelligente skildringer av han og bruken av "cunt" og "twat" mot mannen som allerede er på topp 10 scoringslisten i klubbens historie fortjener aldeles ikke dette stempelet. Han er ikke noe mor Theresa, men slettes ikke en judas.

Og ikke kom med argumentet at de 74 målene er fra L1 og på den måten undergrave hans bragder. Wake up, stallen oser ikke av PL eller CCC kvalitet for den saksskyld heller, i så måte burde de andre spissene våre eller mulige transfer targest være like kapable til å nette like mye som Becks.

Nei, han går ned i min bok, og mange andre Leeds tilhengere som mannen som avgjorde mot Scum og sto på og banka inn mål i en tid av Leeds historien som stort sett har vært meget mørk og trist.

Jo da, han har gjort mye for Leeds, Beckford. Men jeg kommer alltid til å huske måten han drar vekk fra Leeds på nå. Hadde han dratt til sommeren, da hadde jeg akseptert det. Når han leverer en transfer request på dette tidspunktet i denne avgjørende sesongen, ja da vil jeg huske han som en spiller uten noe hjerte for klubben og fansen. Er vel det samme som med Kewell. Blir litt vanskelig å glede seg over det han gjorde i starten av karrieren når man tenker på hva han gjorde i slutten.   
Endre

Same

Quote from: Budda on January 09, 2010, 01:54:47
Quote from: Mats- on January 09, 2010, 01:45:09

114 - 74

Jo da, han har gjort mye for Leeds, Beckford. Men jeg kommer alltid til å huske måten han drar vekk fra Leeds på nå. Hadde han dratt til sommeren, da hadde jeg akseptert det. Når han leverer en transfer request på dette tidspunktet i denne avgjørende sesongen, ja da vil jeg huske han som en spiller uten noe hjerte for klubben og fansen. Er vel det samme som med Kewell. Blir litt vanskelig å glede seg over det han gjorde i starten av karrieren når man tenker på hva han gjorde i slutten.   

Han kunne også gjort dette i sommer uten at folk ville blitt like sure, jeg er nå glad for at han ble 6mnd lenger og hjalp oss et stykke på veien. Selger vi han kan vi gå over til en 4-5-1 formasjon med Johnson, Kilkenny, Doyle, Howson, Snodgrass på midt og Becchio/Kandol som spiss. =)

sviper

Quote from: Pleinar on January 08, 2010, 20:06:58
Er ikke heeeeeelt sikker på om en fotballspiller har samme muligheten til å jobbe like lenge som en lærer/lege/tannpleier/sykepleier/whatever. En lang fotballkarriere er vel 15 år. Noen drar den vel ut til 20. Uansett, pensjonsordninger er det vel dårlig med så det er viktig å tjene til livets opphold i de 15 årene man er i "arbeid". Livet fortsetter selv om man ikke er aktiv fotballspiller lenger. Man skal ha penger til mat når leddgikta setter inn, prostatan svulmer opp og fotballskoene samler støv lengst bak i skapet med barnebarna løpende rundt  i huset.

Skjønner godt at Beckford vil sikre framtida si.
Det hadde vi gjort alle sammen hadde vi fått muligheten til det.

Er ikke heeeeeelt sikker på om en fotballspiller(med lønn som Beckford)trenger å jobbe mer enn 12-15 år for å sikre seg å sine?Om snittlønna hadde blitt 5mill,så skulle han ha til hus,mat og en liten fin bil.Hvor mange år måtte DU ha vert i arbeidslivet for å oppnå det samme? :D Poenget er at framtida hadde vert sikra uansett.
LIFE IS LEEDS

DenHviteYeboah

Dette med Judas betegnelsen på Beckford er latterlig.Passer kanskje på Kewell.Jeg syntes og mente det passet bra på Smith da han gikk til scum, men ifølge Lorimer så var det for å hjelpe Leeds...
Det er faktisk svært overraskende å lese alle de innleggene som tror at det finnes klubbfølelse igjen i engelsk foppal...MONEY TALKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det finnes kanskje noen svært få som tenker som oss(jeg trodde Smith tenkte slik og aldri ville gått til scum)men vi kan rett og slett ikke forvente at Londongutten Beckford skal elske klubben på samme måte som oss.La ham gå og ikke gi ham noe pes.Han har scoret vanvittig for oss, men vil ikke spille mer for oss-javel "thank you very much and f...off :)
Siste gang jeg hørte om klubbfølelse i PL var da Arsenal prøvde å kjøpe Sheringham fra Spurs,da uttalte Teddy offentlig:"Jeg hater Arsenal-ingen pengesum i verden vil friste meg dit"
Svært få tenker slikt vil jeg si....

jarle

Uff... man blir oppgitt... Waccoe og dets lavmål vedr. Beckford... dette forumet og Judas sammenligninger...

Hva er det med fotballfans... slåss og driver med pøbelstreker, piper og skriker under 1 minutts stillhet sermonier, drikker som sjømenn... 40 år og sover med favorittlagets drakt om natta som om man var en 5 åring også videre... OG så fort en spiller vil forlate klubben de elsker så klikker det fullstendig...

Men vi skal gjerne kjøpe spillere fra andre klubber...  da selvsagt deres beste spillere! det er OK!???

Beckford har levert varene så det holder... han kom nesten gratis... fikk liten tillitt...kom tilbake og har en scorings ratio som er sinnsyk... enda har han fansen mer eller mindre mot seg.

Bates har ikke vært villig til å møte hans lønnskrav... det er fakta! Jeg er sikker på at hadde Leeds gradvis tilbudt ham ekstra lønn for innsatsen hadde Beckford blitt... Vi kan skylde på Bates men ikke på Beckford... Han har lønn som en middels tippeliga spiller... og er verdt det dobbelte...

Bates kunne brukt litt av Delph kronene eller de milionene pund vi har fått i FA cup penger...
Men nei...

Desverre ser det ut til at jeg fikk jeg rett i mine pre-seasson innlegg... både Delph og Beckford forsvinner ut... det tok litt tid med Beckford bare..

Lykke til videre Beckford... Jeg håper du blir 5 mnd til... og jeg håper du signer ny kontrakt med oss i CCC ligaen... Men skulle ikke det skje... så håper jeg du får suksess videre... Du ser ut som en god gutt, en glad gutt og en som fortjener alt godt.
La gå at du har litt attitude og går sur noen ganger... men da har du vel tatt i mot 90 minutter med holdinger og slag fra stygge midtstopper som bruker skitne triks for å stoppe deg...

Dennis

Quote from: jarle on January 09, 2010, 09:21:49
Hva er det med fotballfans... slåss og driver med pøbelstreker, piper og skriker under 1 minutts stillhet sermonier, drikker som sjømenn... 40 år og sover med favorittlagets drakt om natta som om man var en 5 åring også videre... OG så fort en spiller vil forlate klubben de elsker så klikker det fullstendig...

Har sett meg lei på dine stadige karikaturer om at vi andre her er en gjeng feite, ølpimpende, udannede, uutdannede supportere som sover i drakten. Det er ikke et engangstilfelle, denne bås-settingen har du satt på medsupportere i lang tid! Så, hvis det mot formodning er sagt med humor, hvorfor fyrer du da så opp på andre? Og hva i svarte er det som får deg til å tro at du er så jævla mye bedre enn oss andre? Fordi du har adresse i Monaco? Fordi du har medaljer i Norway Cup?

Er det med en viss ironi du reagerer på slike ting, eller er det slik at du faktisk ikke makter å innse at du bedriver akkurat den samme idretten, jarle? Kanskje gjelder egne regler for deg?
Marching on together!

Tom S

Quote from: DenHviteYeboah on January 09, 2010, 09:21:23
Dette med Judas betegnelsen på Beckford er latterlig.Passer kanskje på Kewell.Jeg syntes og mente det passet bra på Smith da han gikk til scum, men ifølge Lorimer så var det for å hjelpe Leeds...
Det er faktisk svært overraskende å lese alle de innleggene som tror at det finnes klubbfølelse igjen i engelsk foppal...MONEY TALKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det finnes kanskje noen svært få som tenker som oss(jeg trodde Smith tenkte slik og aldri ville gått til scum)men vi kan rett og slett ikke forvente at Londongutten Beckford skal elske klubben på samme måte som oss.La ham gå og ikke gi ham noe pes.Han har scoret vanvittig for oss, men vil ikke spille mer for oss-javel "thank you very much and f...off :)
Siste gang jeg hørte om klubbfølelse i PL var da Arsenal prøvde å kjøpe Sheringham fra Spurs,da uttalte Teddy offentlig:"Jeg hater Arsenal-ingen pengesum i verden vil friste meg dit"

Enig i mykje her DHY.

Men, det er timingen som er så banal frå Becks si side.
Eg forventer ikkje spillere med hjerte i klubbe osv, men forventer litt sundt bondevett og folkeskikk - det gir respekt, noko som eg ikkje har til Becks etter hans transfer request.

Heldigvis er det ikkje Becks aleine som verken leder L1 eller vant på Old Toilet, det er nemlig Leeds UNITED som gjør det.
COME ON LEEDS !!

Promotion 2010

Quote from: Tom S on January 09, 2010, 10:29:49

Enig i mykje her DHY.

Men, det er timingen som er så banal frå Becks si side.
Eg forventer ikkje spillere med hjerte i klubbe osv, men forventer litt sundt bondevett og folkeskikk - det gir respekt, noko som eg ikkje har til Becks etter hans transfer request.

Heldigvis er det ikkje Becks aleine som verken leder L1 eller vant på Old Toilet, det er nemlig Leeds UNITED som gjør det.

Dette handler om at Beckford kan bli skadet i neste kamp og ikke utnyttet karrieren sin til å tjene seg en formue. Derfor vil han bort å få langsiktig sikkerhet. OG det vet vi at han slett ikke kan garanteres i Leeds United.

Timingen er god den - for Beckford!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

jämför inte smith med kewell, kewell och liverpool gick bakom LU rygg när han hade kontrakt, smith var den sista som lämnade skeppet och fullföljde säsongen gav sin deal av övergångsumman till leeds, verkligheten var att LU inte ville behålla honom då han hade 40000 pund i veckan, gick till en klubb som han kunde utvecklas i och hade dessutom en landslagsplats att slåss för, LU hade inte kunnat få en större övergångssumma från någon annan klubb

bee

Er det ikke egentlig slik at alle fotballspillere er vanlige arbeidstakere?? hvis nabofirmaet tilbyr dobbel lønn blir det litt rart å klage på at den ansatte heller vil jobbe der!! Eller kan vi kreve at fotballspillere skal ha et "eierforhold" til den klubben de spiller for???

DenHviteYeboah

Quote from: sportcarl1 on January 09, 2010, 10:55:09

jämför inte smith med kewell, kewell och liverpool gick bakom LU rygg när han hade kontrakt, smith var den sista som lämnade skeppet och fullföljde säsongen gav sin deal av övergångsumman till leeds, verkligheten var att LU inte ville behålla honom då han hade 40000 pund i veckan, gick till en klubb som han kunde utvecklas i och hade dessutom en landslagsplats att slåss för, LU hade inte kunnat få en större övergångssumma från någon annan klubb
Sammenligner egentlig ikke Smith og Kewell,men: det er rart at en gutt(Smith)fra han var liten har vært Leedsfan,hatt plakater på gutterommet,gått på kamper,rett og slett elsket klubben slik som oss andre supportere-velger den klubben som i verden alle Leedsfans hater aller mest.For meg beviser dette at dette med klubbfølelse er helt borte i engelsk foppal.Derfor må vi slutte å lure oss selv med at alle spillere i klubben elsker klubben like høyt som oss fanatiske supportere. :)

jarle

Helt riktig... det er bare fansen som har ekte følelser...

Fotballklubber er business... de lurer oss fansen til å tro noe annet ;)
Enkelte lag har jo ikke en eneste lokal spiller... Arsenal har vel ikke engang 1 engelsk spiller blant start 11´ver vanligvis...????

Jeg har en ide... for at Leeds skal bli perfekt...

Vi kjøper aldri en spiller fra en annen klubb.
Vi henter aldri en manager fra en annen klubb.
Vi har kun spillere fra Leeds eget academy.
Spillere med hjertet i klubben.
Og kun managere som har spilt i klubben.

Og spillerne har ikke lov til å forlate klubben... aldri... de spiller til knæra svikter i hvit drakt.

sportcarl1

Quote from: DenHviteYeboah on January 09, 2010, 11:12:00
Quote from: sportcarl1 on January 09, 2010, 10:55:09

Sammenligner egentlig ikke Smith og Kewell,men: det er rart at en gutt(Smith)fra han var liten har vært Leedsfan,hatt plakater på gutterommet,gått på kamper,rett og slett elsket klubben slik som oss andre supportere-velger den klubben som i verden alle Leedsfans hater aller mest.For meg beviser dette at dette med klubbfølelse er helt borte i engelsk foppal.Derfor må vi slutte å lure oss selv med at alle spillere i klubben elsker klubben like høyt som oss fanatiske supportere. :)
derfor må vi slute med å lure oss selv med at alle  spillerna i klubben elsker klubben like hoyt som oss fanatiske  supportere
KOM
går inte att jämföra som fans följer man sin klubb i vått och torrt, som spelare  handlar det om så mycket mer, att utvecklas, ekonomi, att trivas, skulle alla spelare resonera som fans skulle leeds å sin sida aldrig kunna värva en spelare

Mats-

Er akkurat som 'Pretty Boy' Floyd ville sagt det "if it makes money, it makes sense"

baste

Tror Becks gjør ett dårlig sportslig valg, men et økonomisk bra valg for seg selv.
Rart han ikke ønsker å bli med Leeds opprykk og opptur. Han må da forstå at dette går rett vei, tror agenten har satt griller i hode på han. Spent på hvor langt ifra hverandre klubben og Becks var i tidligere forhandlinger.

Han spiller i dag, spørs om Becks dermed ikke blir ut sesonen. Hvis Becks får dra, så burde jo Grella fått spilletid, i påvente av forsterkninger.

Marching on together  ;D

Runar

Quote from: baste on January 09, 2010, 12:33:53
Tror Becks gjør ett dårlig sportslig valg, men et økonomisk bra valg for seg selv.
Rart han ikke ønsker å bli med Leeds opprykk og opptur. Han må da forstå at dette går rett vei, tror agenten har satt griller i hode på han. Spent på hvor langt ifra hverandre klubben og Becks var i tidligere forhandlinger.

Han spiller i dag, spørs om Becks dermed ikke blir ut sesonen. Hvis Becks får dra, så burde jo Grella fått spilletid, i påvente av forsterkninger.

Marching on together  ;D

Merkelig hvordan alle vet at det er feil og gå til tre ganger mer i lønn og spille i toppen av CCC contra League one? NU har ville hatt Beckford over tid og de ligger godt an i CCC. For en spiller som ikke akkurat er fostret opp i Leeds så skjønner jeg at dette pirrer Beckford. For 2 årsiden ville han ikke til Derby som lå i PL. Kanskje fordi han ikke trodde han var klar, kanskje fordi han trodde at Derby og Leeds ville begge spille i CCC året etterpå.

At han går no contra til sommeren er det fatisk Leeds som bestemmer. Beckford ville vel i utgangspunktet gå allerede i sommer.

Hallgeir *

Hva er dette med at en spiller ikke kan gjøre sånn og sånn, basert på at han kan bli skadet i neste kamp? Har sett flere som argumenterer med dette. Hvis dette skulle være riktig, kunne INGEN risikere å spille neste kamp.. fordi han da ville risikere å bli skadet! Eller er det bare jeg som er fullstendig på viddene?  ???
Super Leeds since 1968

LeedsUnited

Det finnes spillere(selv om noen her har vanskelig for å forstå det og kun tenker kroner) som faktisk setter klubben de spiller for veldig høyt og som dermed foretrekker å spille i sin favorittklubb fremfor å gå til andre klubber og innkassere høyere lønn.  Og uten tvil blir de spillerne ofte verdsatt mer blandt fansen enn andre spillere.

Beckford derimot er ikke en sånn spiller og derfor bør vi få det meste ut av ham før han drar.  Selg hvis budet er høyt nok eller behold ham ut sesongen hvis vi har mest å tjene på det.  Satser på at Grayson gjør det som er best for klubben her.
Og siden jeg er inne på Grayson så kunne vel han også forlatt Leeds til fordel for høyere lønn og "grønnere gress" hvis han ville?  Men kanskje han ser noe mer i Leeds enn kun en høy lønn?

Andersen

Så vidt jeg vet, er det ikke Beckford alene som har skutt oss opp der vi er i dag, han har scoret mange mål ja, men vi skal ikke glemme at det er 10 andre spillere på laget som gjør ham god også. En veldig god spiss i L1, men et godt og brukbart Leeds lag i L1 også  ;D LEEDS4EVER.

jarle

Quote from: Andersen on January 09, 2010, 13:11:27
Så vidt jeg vet, er det ikke Beckford alene som har skutt oss opp der vi er i dag, han har scoret mange mål ja, men vi skal ikke glemme at det er 10 andre spillere på laget som gjør ham god også. En veldig god spiss i L1, men et godt og brukbart Leeds lag i L1 også  ;D LEEDS4EVER.

Enig at det er 11 spillere på et lag... men å finne en goalgetter av Beckfords rang er ikke enkelt!

Gi meg 10 minutter å jeg skal finne 100 Doyles og 1000 Hughes...

That´s the problem!!!!

willum

Quote from: hallghel on January 09, 2010, 12:53:12
Hva er dette med at en spiller ikke kan gjøre sånn og sånn, basert på at han kan bli skadet i neste kamp? Har sett flere som argumenterer med dette. Hvis dette skulle være riktig, kunne INGEN risikere å spille neste kamp.. fordi han da ville risikere å bli skadet! Eller er det bare jeg som er fullstendig på viddene?  ???

Du er på viddene  ;)

Fotballspillere risikerer alltid å bli skadet i kamp. Denne risikoen må de som fotballspillere ta. Hvis ikke må de legge opp og da mister de all mulighet til gevinst også.

Men dersom Beckford kan skrive under en langt bedre (og lengre) kontrakt enn han har i dag, så velger han bort denne risikoen og sikrer framtida si.

Hvis Leeds gir han denne muligheten da.

Andersen

Kan vi finne en spiss som putter sånn noenlunde i hver kamp , pluss andre på laget gjør det samme burde vel dette gå vegen .................. eller? LEEDS4EVER.

Hallgeir *

Quote from: willum on January 09, 2010, 13:27:27
Quote from: hallghel on January 09, 2010, 12:53:12
Hva er dette med at en spiller ikke kan gjøre sånn og sånn, basert på at han kan bli skadet i neste kamp? Har sett flere som argumenterer med dette. Hvis dette skulle være riktig, kunne INGEN risikere å spille neste kamp.. fordi han da ville risikere å bli skadet! Eller er det bare jeg som er fullstendig på viddene?  ???

Du er på viddene  ;)

Fotballspillere risikerer alltid å bli skadet i kamp. Denne risikoen må de som fotballspillere ta. Hvis ikke må de legge opp og da mister de all mulighet til gevinst også.

Men dersom Beckford kan skrive under en langt bedre (og lengre) kontrakt enn han har i dag, så velger han bort denne risikoen og sikrer framtida si.

Hvis Leeds gir han denne muligheten da.
Da er det bare å innse at blant fotballspillere finnes det alt for mange primadonnaer.... På den annen side visste jeg jo det fra før.... ::)
Dessuten kan man fort kollidere hvis man setter seg i en bil eller bli overkjørt som fotgjenger...  :D
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Et helt Sky-sportsstudio støtter ikke Beckfords transfersøknad.

1) Trenger ikke å be om å bli satt på lista
2) Leeds er så bra og har så stort potensiale at han burde bli.
3) Lønna i Leeds vil bli stor neste år, sikkert tredoblet.
4) I Newcastle vil han få maks 10 kamper neste år i PL.
5) Konklusjon: Bli bli bli...!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973