EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Therese

Hughton confident of bagging Becks
Newcastle manager Chris Hughton is "very confident" he will sign Jermaine Beckford this month - but will not be held to ransom by Leeds United....

(Teamtalk)

:-[
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

torivar

Må si jeg er litt imponert over hvordan klubben så langt har håndtert Jermaine Beckford-saken i etterkant av transfer request. Ikke som meg; irrasjonell, fornærmet og klar til å tuppe han ut døra fort.

Det kan jo se ut som barcodes virkelig har tilbudt penger. Likevel har den gamle mannen klart å stå i mot i påvente av mer penger. BRA!

Adis

Det er jaggu fascinerende hvordan Beckford selv ruller videre og spiller og smiler som om ingenting er på gang. Howson putter, han springer bort og jubler med de andre (om enn ikke veldig ivrig akkurat da ballen gikk inn rett foran han, men sånn har han alltid vært). Jeg er overbevist om at det er agenten hans som iverksetter hele suppa.. ja, han vil sikkert spille på høyere nivå, men om agenten hans hadde sagt; du gjør lurest i å holde munn og bare bli til sommeren, så hadde han gjort det uten spm. også..tror nå jeg da.. Så om Leeds faktisk ikke slipper han fordi de ikke får det de vil ha for han, så tror jeg ikke det er noe problem for Becks å bli og skyte oss opp i CCC...snodig, stille fyr.. og mulig ikke den vasseste blyanten..men hva vet jeg..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Peter7

Spørs om vi ikke i CCC, og uansett i PL, må ha spisser som har større uttelling på sjansene sine enn det Beckford har.

Blir han i Leeds, blir han nok benkevarmer i hvert fall sesongen etter neste. I CCC er det vel muligheter for at han kan få en del kamper - i hvert fall på de svakere lagene.

Hadde vært fint om han kunne fortsette å score for Leeds i L1 ut denne sesongen.

Judas er for øvrig en betegnelse som ikke passer på JB.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

baste

Man kan med fordel redigere vekk "judas" stemplet ja. Føler vel ikke det passer helt inn her. Kewell kan få det med seg  ;D

baste

Why is £2million not enough for our “want away” striker?

Well if we are to believe Wealdstone then 20% would be due to them for the sell on clause i.e. £400,000.

Then there is Beckford’s agent say 10% that’s £200000. Vat will be payable on the remainder at 17.5% which is £208510.

That just leaves a net figure of £1.19m.
His goals are far more valuable than that if promotion is to be achieved and as SG keeps picking him for the squad he believes it as well.

McMidjo

Blir mer og mer forbløffet over hvordan Newcastle og Hughton ordlegger seg i denne saken, men det kan jo hende at noen av disse nyhetsstedene tar seg litt friheter i hvordan de vinkler disse sakene....

Virker som Newcastle fortsatt tror at Leeds er på konkursens rand, og at de gjør oss en kjempetjeneste ved å tilby oss penger for en av spillerne våre.... ???

Newcastle har vel heller ikke akkurat smurt forhandlingsviljen til ledelsen i Leeds, slik de har turnert denne saken i pressen, så jeg kan tenke meg at det har gått en liten faen i Bates & co også.   :)

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Pettersen97

Quote from: readysteady on January 12, 2010, 09:15:38
Newcastle warns Leeds over Beckford deal
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-manager-Chris-Hughton-warns-Leeds-over-Beckford-deal-article284747.html

Kæm F... e det Hughton trur han e!!?? Han lire av sæ i media som ei stappa pølsa..Uprofisjonell dritt det e det han e den for...nna gjøken!!
Næi han kan reise å ryke me di truslan sine, så kan vi som har føllt me Leeds i tykkt å tynnt flire av han, den inkompetente fjottn, når han må bite i gresse å innse at han må bla opp pund fordi Leeds IKKE må selge for småpeng..

Hughton!! Om det e så enkelt, som du tydelivis trur d e så bla opp pund eller finn dæ et anna target din gnom!!
The Mighty Whites

SveinArve

Bolton:
Boltons nye manager Owen Coyle kan gi Beckford sjansen til å spille for sin nye klubb, etter å ha vist interesse for angriperen som ønsker seg til en ny klubb.
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Dennis

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 19:28:29
Hehe, Leeds greier nok ikke og beholde Beckford mye lenger. Tenker at han ikke stikker i dette overgangsvinduet, men Newcastle og andre klubber er interessert og jeg vedder på at han stikker i sommer. Jeg kondolerer Leeds, men se det på den lyse siden: Newcastle United får en brukbar spiller. Det er en trøst, hva?

HAHAHA!

Kryp tilbake under steinen din, gutt! Manageren deres er tydeligvis av den oppfatning av at vi fortsatt er nødt til å takke ja til knappene og glansbildene (som forresten er det eneste dere har råd til) men slik er det ikke lenger.

Coloccini trodde han kom til en tittelutfordrer? Kostelig!  ;D  ;D  ;D

Er det ikke fantastisk hvordan andre lags supportere tar seg tid til å skrive her på forumet, folkens? Kjempekompliment - hadde aldri i verden giddi å gjort det samme!
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on January 15, 2010, 19:31:39
Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 19:28:29
Hehe, Leeds greier nok ikke og beholde Beckford mye lenger. Tenker at han ikke stikker i dette overgangsvinduet, men Newcastle og andre klubber er interessert og jeg vedder på at han stikker i sommer. Jeg kondolerer Leeds, men se det på den lyse siden: Newcastle United får en brukbar spiller. Det er en trøst, hva?

HAHAHA!

Kryp tilbake under steinen din, gutt! Manageren deres er tydeligvis av den oppfatning av at vi fortsatt er nødt til å takke ja til knappene og glansbildene (som forresten er det eneste dere har råd til) men slik er det ikke lenger.

Coloccini trodde han kom til en tittelutfordrer? Kostelig!  ;D  ;D  ;D

Er det ikke fantastisk hvordan andre lags supportere tar seg tid til å skrive her på forumet, folkens? Kjempekompliment - hadde aldri i verden giddi å gjort det samme!

Vi er berømte Kaizer 8)

auren

We're not famous anymore!  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 19:38:53
Takk for mottakelsen, keiser. Det er synd du ikke er N'Castle fan, for da kunne du sett hvor annerledes alt i klubben er enn det du tror. Synd du ikke orker og skrive i Newcastle forumet, det hadde vært veldig hyggelig.  :)

Om du ikke var ute etter å  provosere, så beklager jeg tonen min. Jeg oppfattet innlegget ditt som hoverende og du er ikke den første som eventuelt hadde prøvd på det.

Så, om så ikke var tilfelle, beklager jeg!

PS. Joda, vi er nok litt mer 'kjente' enn dere.  8)
Marching on together!

gill

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 19:40:31
Joda, dere er kjente, men i forhold til Newcastle? PØH! ;D
Nå må du gå hjem å lese litt engelsk fotball historie gutten min!!

gill

Riktig det. Finnes bare et United: Leeds United. Det finnes bare et super- lag: Super- Leeds. Super- Spurs, Superpool, Supertoons.. Hørt sånn piss??

Newcastle

Nå slipper hvertfall vi å spille mot lag som Gillingham og Tranmere da.
De Gode Minnene Man Aldri Glemmer - http://www.youtube.com/watch?v=xcbliCU2jvc

Rudi G.

Er det så kipt inn på Toonsforumet at dere begynner¨å holde dere her istedenfor, eller er dere i ferd med å bytte lag?

Dennis

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 19:51:46

Ja, eller slå Scum på Old Crapford...
Marching on together!

Rudi G.

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 20:06:12
Quote from: Rudi G. on January 15, 2010, 19:54:39
Er det så kipt inn på Toonsforumet at dere begynner¨å holde dere her istedenfor, eller er dere i ferd med å bytte lag?

Who knows. Jeg er her bare fordi jeg liker Leeds og opprinnlig er Newcastle fan, og derfor synes jeg det er viktig og si ifra om det.

Flaggermus altså :D

gill

Who knows. Jeg er her bare fordi jeg liker Leeds og opprinnlig er Newcastle fan, og derfor synes jeg det er viktig og si ifra om det.
Synes det er fint at andre lags supportere kommer innom forumet vårt. MYE bedre å følge Newcastle enn Man U og Liverpool slik som aller fleste gjør. Newcastle?? godt valg når du skulle bestemte deg for å følge et lag.

Robert

Tar det bare som et kompliment av vi tydeligvis har et bedre forum enn hva Newcastle klarer å lage. Men det er klart, det skal ikke så mye til :)

Forøvrig har jeg null tro på Beckford i Newcastle. Han kommer nok tusslende tilbake om noen måneder, med halen mellom beina isåfall ;)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Asbjørn

Quote from: gill on January 15, 2010, 19:50:47
Riktig det. Finnes bare et United: Leeds United. Det finnes bare et super- lag: Super- Leeds. Super- Spurs, Superpool, Supertoons.. Hørt sånn piss??

Her er du faktisk inne på noe, gill! Super-Leeds - the one & only :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Newcastle

Quote from: Mr Kaizer on January 15, 2010, 20:01:53

Vi trakk desverre ikke scum, men det er jo klart at hvis dere klarte å slå dem i FA cupen, er det jo klart at alle kan det!

Denne burde dere leve lenge på. Største dere kommer til å utrette på noen år ja. Jaja, dere får kose dere på NIVÃ... 3! lykke til med kampen om å overleve i wankership, om dere skulle klare opprykket da ;)

Peace out!

Therese

Ahh... Bare nyt det gutta. Vi soler oss fortsatt i glansen av seieren over Manu. Hvordan gjorde N'castle det forrge gang de møtte Manu? Jeg syntes å huske det ble tosifrede tall etter to kamper?  :D

Deilig at folk tar seg tid til å komme inn hit ;)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Newcastle

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 20:14:14
Quote from: gill on January 15, 2010, 20:12:06

Synes det er fint at andre lags supportere kommer innom forumet vårt. MYE bedre å følge Newcastle enn Man U og Liverpool slik som aller fleste gjør. Newcastle?? godt valg når du skulle bestemte deg for å følge et lag.

Takk for det.

Robert: Jeg synes ikke Newcastle forumet er dårligere. Ta en kikk:http://www.newutd.no/diskusjon/

Det forumet her var litt rotete.

Rudi G.

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:20:06
Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 20:14:14
Quote from: gill on January 15, 2010, 20:12:06

Takk for det.

Robert: Jeg synes ikke Newcastle forumet er dårligere. Ta en kikk:http://www.newutd.no/diskusjon/

Det forumet her var litt rotete.

:D :D hikste  :D :D :D

Newcastle

Quote from: Therese on January 15, 2010, 20:19:25
Ahh... Bare nyt det gutta. Vi soler oss fortsatt i glansen av seieren over Manu. Hvordan gjorde N'castle det forrge gang de møtte Manu? Jeg syntes å huske det ble tosifrede tall etter to kamper?  :D

Deilig at folk tar seg tid til å komme inn hit ;)
I fjor ja, skal ikke ta med dere 5-0 seieren vår for over 10 år siden, hvis du skal tenke bakover i tid?

Vi har rydda spillerstallen nå. Fått ut ulojale folk, og spiller bedre fotball. Hvis dere er verdens beste lag som klarer å slå selveste united, så er det rart at dere fortsatt er i League 1, og failer i promotion kampen 2 år på rad :(

Dennis

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:18:04

Vi trakk desverre ikke scum, men det er jo klart at hvis dere klarte å slå dem i FA cupen, er det jo klart at alle kan det!

Denne burde dere leve lenge på. Største dere kommer til å utrette på noen år ja. Jaja, dere får kose dere på NIVÃ... 3! lykke til med kampen om å overleve i wankership, om dere skulle klare opprykket da ;)

Peace out!

Ja og dere har jo en lysende historie i forhold til Leeds United! Er det før andre verdenskrig vi må tilbake til for å finne sist ligagull?

"Kan dere slå dem kan alle"? Ja det viste jo dere! Herregud mann, slutt å skrive før du driter deg ytterligere ut.

Marching on together!

Newcastle

Quote from: Mr Kaizer on January 15, 2010, 20:24:49
Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:18:04

Peace out!

Ja og dere har jo en lysende historie i forhold til Leeds United!

"Kan dere slå dem kan alle"? Ja det viste jo dere! Herregud mann, slutt å skrive før du driter deg ytterligere ut.

Dere har kanskje en bedre historie ja ;) , men nå må du tenke framover gutt, dere har vel ikke tenkt til å være i League 1 i årene framover? :)

Fotball handler ikke bare om historie, må klare å prestere også...