EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:28:29
Dere har kanskje en bedre historie ja ;) , men nå må du tenke framover gutt, dere har vel ikke tenkt til å være i League 1 i årene framover? :)

Fotball handler ikke bare om historie, må klare å prestere også...

Jeg vet ikke hvem som prater som en 'gutt' jeg. Du vet jo tydeligvis ikke hvorfor vi har vært i fotballens bakgård de siste årene...

Men jeg vil forresten takke for oppmerksomheten, det viser jo bare hva slags klubb Leeds United er!
Marching on together!

Therese

Det er en vesentlig forskjell mellom i fjor og for ti år siden... eller? Kjære du, som bruker en fredag på å skrive negativt om et annet lag på deres forum, i feel sorry for you.

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Rune Bergen

Mye dumt man skal lese på denne lenken. Han er ikke tam Newcastle.

Newcastle

Skulle egentlig lese i Beckford tråden, siden det angår OSS i Newcastle, så var det en annen Newcastle fan her, så starta denne diskusjonen. Og nei jeg bruker ikke hele fredagen på en annen klubbs forum, skal faktisk ut og møte venner nå, noe dere kanskje ikke har? :(

Hadebra! :)
De Gode Minnene Man Aldri Glemmer - http://www.youtube.com/watch?v=xcbliCU2jvc

Dennis

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:33:28
Skulle egentlig lese i Beckford tråden, siden det angår OSS i Newcastle, så var det en annen Newcastle fan her, så starta denne diskusjonen. Og nei jeg bruker ikke hele fredagen på en annen klubbs forum, skal faktisk ut og møte venner nå, noe dere kanskje ikke har? :(

Fortell vennene dine om oss! Vi trenger alltid flere Leeds-fans!  8)
Marching on together!

Therese

Nei, vi leedssupportere har heller ikke venner. Du har nok rett der, som i alt annet  :-\
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Newcastle

Quote from: Mr Kaizer on January 15, 2010, 20:35:18
Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:33:28

Fortell vennene dine om oss! Vi trenger alltid flere Leeds-fans!  8)
Ok, kan spørre om de vil synke så dypt ;)

Newcastle

Quote from: Therese on January 15, 2010, 20:35:27
Nei, vi leedssupportere har heller ikke venner. Du har nok rett der, som i alt annet  :-\
Nei, jeg bare lurte jeg, dere har sikkert venner dere. Kanskje ikke så fett å henge på et forum en hel fredag? jeg tok turen innom mens jeg spiste, HADE!

Rudi G.

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 15, 2010, 20:38:15
Hehe, merklig diskusjon dette har blitt nå ass. Hahaha! Morsomt faktisk...

Halla

(Måtte bare prøve)[/b]

Bra greier, sant? ;D

Dennis

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:37:14
Quote from: Therese on January 15, 2010, 20:35:27
Nei, jeg bare lurte jeg, dere har sikkert venner dere. Kanskje ikke så fett å henge på et forum en hel fredag? jeg tok turen innom mens jeg spiste, HADE!

Står ingen alder, men de siste innleggene (dvs omtrent alle) tyder på toppen ungdomsskolen. Kanskje vi burde heve oss over dette, Therese? Vi har tross alt med en valp å gjøre  ;)

Morsomt forresten at "inne mens jeg spiste" tok tid til å laste opp bilde og skrive signatur osv.
Marching on together!

Therese

I'm with you, Kaiz! Det er tross alt bedre ting å gjøre. Det er jo det store korslaget på tv!! ;)

auren

Quote from: Therese on January 15, 2010, 20:42:45
I'm with you, Kaiz! Det er tross alt bedre ting å gjøre. Det er jo det store korslaget på tv!! ;)

Team Tuva presterte en høydare med korslaget ever! For en fantastisk vakker sang!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

FØR DETTE UTVIKLER SEG, la oss holde oss til topicens tema!

..dette er iallefall en oppmodning til de 'rutinerte' - så får vi heller ta en evaluering på motivene til div. nykommere...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Ok Asbjørn!

Beckford spiller i morgen og jeg er ganske sikker på at han spiller for oss minst resten av sesongen!

mac_gyver

Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 20:18:04
Quote from: Mr Kaizer on January 15, 2010, 20:01:53
Quote from: Newcastle on January 15, 2010, 19:51:46
Nå slipper hvertfall vi å spille mot lag som Gillingham og Tranmere da.

Ja, eller slå Scum på Old Crapford...
Vi trakk desverre ikke scum, men det er jo klart at hvis dere klarte å slå dem i FA cupen, er det jo klart at alle kan det!

Denne burde dere leve lenge på. Største dere kommer til å utrette på noen år ja. Jaja, dere får kose dere på NIVÃ... 3! lykke til med kampen om å overleve i wankership, om dere skulle klare opprykket da ;)

Peace out!

hva er vitsen med å skrive dette? og i en Beckfordtråd? Lag en Leeds vs. Newcastle tråd i off-topic så kan alle slenge dritt til hverandre der. Dette var triste greier....
Pride of Yorkshire

JanPSyse

Ignorer dem, så gidder ikke disse enkle sjelene å prøve å provosere mer. :-X
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hobben

Haha, skal vi legge dette temaet til en gruppe på under 14 år?...

Finn ut om dere bor i nærheten av hverandre, å ta en prat face to face  ;D
Rogaland Whites

Ferre

Beckfords agent på Talk Sport, sitert fra WACCOE:

"Just said no offers in to Leeds liking so at the moment going nowhere.
says Beckford Loves it at Leeds and wants to help us get promotion "

Andersen

Hey Hey har vi fått noen små søte sorte og hvitstripete gutter inne på forumet her !  :D Den ene er visst litt Leeds fan også ser jeg . Fra tull til alvor, flott å se andre lags supportere inne på forumet her, men la oss holde det på det sakelige planet ? At de er inne her p.g.a Beckford får vi bare ta som et komplimang  ;D  Det viser jo bare at Leeds er i støtet for tia  ;D Skulle vi selge Beckford til toons, SO WHAT !  Men det er jo blitt forklart for dem at vi selger ikke for knapper og glansbilder . Ser ut som om den klubben kun har det ja  ::) Det ble folk av han Tranmere kisen som var innom her i fjor også ,  Så la oss Leeds gutta , og jenter bli litt smigret  over at andre lags supportere er innom her, men at vi er sakelige og at vi kan ha en grei tone.  ;D LEEDS4EVER.

gill

Quote from: Andersen on January 15, 2010, 23:54:54
Hey Hey har vi fått noen små søte sorte og hvitstripete gutter inne på forumet her !  :D Den ene er visst litt Leeds fan også ser jeg . Fra tull til alvor, flott å se andre lags supportere inne på forumet her, men la oss holde det på det sakelige planet ? At de er inne her p.g.a Beckford får vi bare ta som et komplimang  ;D  Det viser jo bare at Leeds er i støtet for tia  ;D Skulle vi selge Beckford til toons, SO WHAT !  Men det er jo blitt forklart for dem at vi selger ikke for knapper og glansbilder . Ser ut som om den klubben kun har det ja  ::) Det ble folk av han Tranmere kisen som var innom her i fjor også ,  Så la oss Leeds gutta , og jenter bli litt smigret  over at andre lags supportere er innom her, men at vi er sakelige og at vi kan ha en grei tone.  ;D LEEDS4EVER.
Enig meg deg. Bare hyggelig. Tviler sterk på at 14- åringer holder med Newcastle, de aller fleste i den alderen følger nok Liverpool, Chelsea, Man U eller Arsenal dessverre. Unasett: Becks starter imorgen. I følge Grayson på LUTV er Beckford imorgen.

Per Arne

Quote from: Beckford-Newcastle-sant on January 16, 2010, 10:34:31
Hvorfor tviler du på at 14 åringer ikke kan holde med N'Castle?

Jeg tviler ikke. Du er et greit eksempel på det.

DenHviteYeboah

Nei, la oss være venner dere... ;) ;)
Newcastle United: et meget bra eksempel på en vanvittig pengebruk helt uten resultater.Klubben slår Leeds klart når det gjelder bomkjøp,men kommer nok ganske likt når det gjelder managere:
Leeds: Reid-Venables-Wise: helt ubrukelig gjeng
Newcastle: Gullit-Souness-Kinnear:like ubrukelig gjeng
Selv om vi også brukte hemningsløst med penger, så spilte vi ihvertfall i CL.Uansett er det en tragedie at disse 2 klubbene ikke er blant de 5-6 beste utifra forutsetninger.Neste sesong bør begge være en divisjon opp :) :) :)

Andersen

Hallo Beckford Newcastle- sant ! du er kanskje 14+20 år? du skriver i hvertfall som en fjortis! håper du tåler denne spøken da ! ;D LEEDS4EVER.

Runar

Quote from: DenHviteYeboah on January 16, 2010, 11:40:29
Nei, la oss være venner dere... ;) ;)
Newcastle United: et meget bra eksempel på en vanvittig pengebruk helt uten resultater.Klubben slår Leeds klart når det gjelder bomkjøp,men kommer nok ganske likt når det gjelder managere:
Leeds: Reid-Venables-Wise: helt ubrukelig gjeng
Newcastle: Gullit-Souness-Kinnear:like ubrukelig gjeng
Selv om vi også brukte hemningsløst med penger, så spilte vi ihvertfall i CL.Uansett er det en tragedie at disse 2 klubbene ikke er blant de 5-6 beste utifra forutsetninger.Neste sesong bør begge være en divisjon opp :) :) :)

Newcastle spilte og CL

Jon R

Sjefsmoderator Asbjørn har anmodet om å holde tema til topic. Blir det mer av denne forstyrrende fjortiskranglingen nå, stenger jeg tråden. Andre lags supportere som er inne på Leeds forumet åpenbart for å provosere, kan vi utestenge med et tastetrykk.  Nok er nok.
Jon R.

auren

Quote from: Jon R on January 16, 2010, 12:05:07
Sjefsmoderator Asbjørn har anmodet om å holde tema til topic. Blir det mer av denne forstyrrende fjortiskranglingen nå, stenger jeg tråden. Andre lags supportere som er inne på Leeds forumet åpenbart for å provosere, kan vi utestenge med et tastetrykk.  Nok er nok.

Helt enig!

Nå ryktes det altså at Beckford har forsonet seg med tanken på å spille ut sesongen med Leeds. Ingenting ville vært bedre enn det. Håper han viser seg frem fra sin beste side i dag og putter et mål eller to.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Quote from: auren on January 16, 2010, 12:16:50

Helt enig!

Nå ryktes det altså at Beckford har forsonet seg med tanken på å spille ut sesongen med Leeds. Ingenting ville vært bedre enn det. Håper han viser seg frem fra sin beste side i dag og putter et mål eller to.

MOT!

auren
Høres bra ut...MOT

Dennis

Beklager til modder og forumister for å ha bidratt til å dra tråden ut av spor og oppfordret til en barnslig krangel!

ON TOPIC: Håper virkelig det er noe i "ryktene" om at Beckford har slått seg til ro med tanken om å spille i Leeds United ut sesongen. Ikke bare vil dette etter all sannsynlighet roe ned gemyttene og ikke minst gi spillere og trenerteam roen til å fokusere på tre poeng kamp etter kamp.

At Becks eventuelt blir på tross av noe egoistiske handlinger (kan selvsagt diskuteres og sees fra begge sider og er ikke ment som en provokasjon) tror jeg ikke byr på større problemer, ettersom situasjonen har vært delvis den samme hele sesongen igjennom. Det beste er uansett om vi slipper å erstatte en av våre viktigste brikker midt i sesongen!

Det åpner jo også for muligheten til å inngå kontraktsforhandlinger på CCC-nivå, NÃ...R den billetten sikres. Virker ikke som Becks og Leeds har brent sine broer i forhold til hverandre riktig enda.
Marching on together!

Runar

Tror nok at det skal MYE til for at Beckford signerer en kontrakt med Leeds etter sesongen tiltross for et opprykk, men det hadde jo absolutt vært fantastisk om det hadde skjedd.

Tror nok ikke det å sikre seg økonomisk er en viktig faktor i denne sammenheng, og et pe sign og fee pluss 15k i uken i 3 år gjør nettopp det for Beckford. Uansett så er jeg sikker på at Beckford vil forsette å prestere på det nivået som han har gjort de siste 30 månedene (71 mål). Enkelt og greit fordi jeg tror at det ikke er noen dårlig stemning mellom Leeds og Beckford (hadde det vært det så hadde nok han vært solgt allerede i sommer, finnes vel nok av eksempler på spillere som har fått overgangen sin ved å skrike høyt nok).

Respekten Leeds har for Beckford sine ønsker og Beckford har for Leeds blir nøkkelen til å holde formen vedlike, og det ser bra ut.

Jon R

Quote from: baste on January 16, 2010, 14:13:23
Quote from: auren on January 16, 2010, 12:16:50
Sjefsmoderator Asbjørn har anmodet om å holde tema til topic. Blir det mer av denne forstyrrende fjortiskranglingen nå, stenger jeg tråden. Andre lags supportere som er inne på Leeds forumet åpenbart for å provosere, kan vi utestenge med et tastetrykk.  Nok er nok.

Helt enig!

MOT!

auren
Høres bra ut...MOT

Jeg liker ikke dette merker jeg.  :-\

Hva så med Beckford? Jeg mener det viktigste er at vi snart får ro i leiren! Sånn sett skulle jeg heller ønsket at Beckford hadde vært solgt nå og ersatteren ( Sharp) vært på plass. Istedet må vi leve i uvisshet helt frem til vinduet stenger. Et aldri så  lite skrekkscenario: Newcastle kommer på banen igjen på transfersvinduets siste dag med et bud som matcher Leeds sitt krav. Bates sier vi "må" selge til den prisen og Beckford signer for Toons. Dette på et tidspunktt da alle de tidligere aktuelle erstatterne har signet for andre klubber. Har dere en plan B & C for et slikt scenario, Bates & Grayson?  ???
Jon R.