EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fjellhaugen

Quote from: Andersen on January 09, 2010, 13:32:50
Kan vi finne en spiss som putter sånn noenlunde i hver kamp , pluss andre på laget gjør det samme burde vel dette gå vegen .................. eller? LEEDS4EVER.

dette må da være dagens andersen ;)

gid fotballen hadde vært så enkel som det.
to tap på rad og larry klør seg i hodet; hmmm..... what to do????  AHA!! jeg kjøper en spiss som scorer hver kamp. de vokser jo på trær. ikke koster de noe heller ;D ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Andersen

Det er vel til syvende og sist ikke et tv selskap som avgjør om Beckford bli eller ikke !  :-[  ikke jeg, ikke du , ikke dere , men Bates, SG og Beckford himself ! LEEDS4EVER.  

LeedsUnited

Quote from: fjellhaugen on January 09, 2010, 13:56:11
Quote from: Andersen on January 09, 2010, 13:32:50
Kan vi finne en spiss som putter sånn noenlunde i hver kamp , pluss andre på laget gjør det samme burde vel dette gå vegen .................. eller? LEEDS4EVER.

dette må da være dagens andersen ;)

gid fotballen hadde vært så enkel som det.
to tap på rad og larry klør seg i hodet; hmmm..... what to do????  AHA!! jeg kjøper en spiss som scorer hver kamp. de vokser jo på trær. ikke koster de noe heller ;D ;D
Der har vi løsningen.  Kjøp en spiss som skårer i hver kamp, samt en målvakt som ikke slipper inn mål.  Det må rett og slett være genialt! ;D

Andersen

Nei fjellhaugen , vi kan jo sprenge lønnstaket i klubben og gi ham så mye penger han vil ha ! Vi finner kanskje ikke en spiss av hans format som erstatter men i hverfall en noenlunde god erstatter . og ja hvis du ikke har fått det med deg , er det faktisk noen andre også på Leeds  laget som scorer mål  ;D LEEDS4EVER.

Andersen

Nei jeg har en bedre løsning ! vi selger hele laget,! FOR ALT STÃ...R OG FALLER PÃ... BECKFORD!!! ::) LEEDS4EVER.

jalu

Selg Beckford , har ingen tro på han i wankership eller høyere , han har ikke kapasitet i sitt hode til å takle suksess , men SG må bli. leeds4ever

Giske

Beckford oppfører seg toskete! Han har et halvt år igjen av kontrakten sin, og burde fullført denne. Da står han helt fritt til å velge å vrake hvilken som helst klubb han vil. Nå stiller han Leeds i en utrolig vanskelig situasjon, når han ber om å bli solgt. En klubb som har forholdt seg til kontrakten(iallefall etterhvert ::) ), og satset på ham¨selv om han ikke ville signere ny. Håper at en hardtarbeidende Grella får sjangsen idag, og at vi får inn Billy Sharp i dette vinduet!

Vi kan trøste oss med at om 3år er Beckford en liten parantes i Leeds sin deilige historie. Da er vi i PL igjen, mens Becks er tilbake i L1 der han hører hjemme!  ;D

"What shirt are you wearing bruvv? Are you being serious??"   :P

MOT!!!

Papi

Becks scorer i dag.
Garantert!
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Giske

torivar

Ingen stor fotballspiller denne Andrew Hughes, men han virker som en oppgående kar. Meget fornuftige og ærlige ord på lutv om hvorfor Beckford absolutt ikke bør reise. Han har INGENTING å gjøre i PL.

lojosang

Pussig nok syns jeg de to som prater mest fornuftig i denne tråden er Jarle og Den Hvite Yeboah!
Har alle kakene og den feite maten i jula angrepet hjernen min?  ;D
- Leif Olav

Andersen

Tror Beckford hadde hue sitt på en annen planet i dag, vet ikke om han ble svett i trøya i dag, eller om han fikk noen baller å jobbe med i dag . Men tror hele overgangssirkuset svirret oppi hue hans i dag!  :o LEEDS4EVER.

Rune Bergen

Flere enn Beckford med hodet et annet sted i dag :'(

Ferre

Selv om det sikkert ikke var Beckfords feil at vi spilte uavgjort, håper jeg at vi kvitter oss med Beckford så snart som mulig (hvis han da ikke signerer ny kontrakt, noe som er svært usannsynlig). Vi trenger spillere som har hodet i Leeds, ikke i Newcastle. I tillegg tærer sikkert alle spekulasjonen på spillere og trenere (og ikke minst meg), så en avklaring så fort som mulig er det beste for alle parter.

Lykke til videre Beckford, og jeg håper erstatteren din heter Gary Hooper.

Leeds04

Hadde han ikke vært psykisk ustabil, hadde han vært solgt for lengst!
Tror endel tenker seg om før de går til innkjøp av tikkende bomber....
"Why settle for more, when you can settle for less"

Dennis

Quote from: Leeds04 on January 09, 2010, 18:39:50

Jermaine er vel ingen psykisk ustabil spiller? Han er svært mediasky, leverer varene tross at klubben i sommer prøvde å kvitte seg med han (som var hans og agentens skyld vel og merke) og har et fint forhold til manager (og med det resten av laget?) på tross av de siste dagenes storm rundt hans person.

Det kan vel knapt kalles tikkende bombe?  ??? At han brenner en god del sjanser - om det er det du mener med ustabil - skyldes nok heller hans sene inntreden i profftilværelsen. Det gjør jo heller ikke hans scoringsratio mindre imponerende...
Marching on together!

Kickthemdown

Quote from: Ferre on January 09, 2010, 18:30:41
Selv om det sikkert ikke var Beckfords feil at vi spilte uavgjort, håper jeg at vi kvitter oss med Beckford så snart som mulig (hvis han da ikke signerer ny kontrakt, noe som er svært usannsynlig). Vi trenger spillere som har hodet i Leeds, ikke i Newcastle. I tillegg tærer sikkert alle spekulasjonen på spillere og trenere (og ikke minst meg), så en avklaring så fort som mulig er det beste for alle parter.

Spot on og 100% enig.

Erik Bakke

Vol jo bare si at virkligheten er også kommet til laget vårt. Og at noen begynner å bli attraktive hos andre skal vi se på som et kvalitetsstempel hos Leeds. Ã... si at noen er judaser fordi man har lyst på noe mer blir litt feil for meg.  Slik den proffesjonelle fotballen har blitt i dag, så må vi nok regne med slikt, og det vil være et fåtall spillere i et lag som er virkelige lojale....desverre. Håpet er at Leeds er så bra med å signe nye spillere, og som selvsagt hever laget et hakk eller to. Et tenkt eksempel er vel at hvis vi f.eks spiller i premier om tre eller fire år, så vil jeg tro at de fleste fra dagens stall er byttet ut på veien. Og det er vel det jeg mener er en del av fotballen og virkligheten. Vi må jo håpe at spillerne har hodet i den klubben de spiller for, fordi de taper på det i forhold til den eventuelle neste klubben de spiller for. Jeg husker jo i slutten av syttitallet, samt begynnelsen av åttitallet at da var det en helt annen lojalitet, selv om enkelte allerede da byttet til den såkalte fiende.....Gordon M og Joe Jordan var vel det man den gangen kalte judaser.

Ha en hyggelig kveld alle sammen, og tross alt så tapte vi ikke i dag:)

Leeds04

Quote from: Mr Kaizer on January 09, 2010, 18:44:48

Jermaine er vel ingen psykisk ustabil spiller? Han er svært mediasky, leverer varene tross at klubben i sommer prøvde å kvitte seg med han (som var hans og agentens skyld vel og merke) og har et fint forhold til manager (og med det resten av laget?) på tross av de siste dagenes storm rundt hans person.

Det kan vel knapt kalles tikkende bombe?  ??? At han brenner en god del sjanser - om det er det du mener med ustabil - skyldes nok heller hans sene inntreden i profftilværelsen. Det gjør jo heller ikke hans scoringsratio mindre imponerende...

Mener ikke at han ikke gjør jobben sin. Han scorer i bøtter og spann, og som spiss skal man være så ego som becks er. Poenget mitt er at han har et eller annet ved seg som jeg ikke liker på banen. Har sett noen kamper hvor han mister hodet fullstendig, og det er det jeg mener med tikkende bombe.
"Why settle for more, when you can settle for less"

DenHviteYeboah

Quote from: lojosang on January 09, 2010, 16:52:57
Pussig nok syns jeg de to som prater mest fornuftig i denne tråden er Jarle og Den Hvite Yeboah!
Nei,har du sett ;Ddette var hyggelig for oss!
Men hvis du også begynner å lovprise hb sine innlegg....ja da prater vi innleggelse tror jeg ;D ;D ;D
MOT!

Kickthemdown

Quote from: DenHviteYeboah on January 09, 2010, 19:03:13
Men hvis du også begynner å lovprise hb sine innlegg....ja da prater vi innleggelse tror jeg ;D ;D ;D
MOT!
Ser at du studerer hb nøye  ;D

Dennis

Quote from: Leeds04 on January 09, 2010, 18:51:58
Quote from: Mr Kaizer on January 09, 2010, 18:44:48

Det kan vel knapt kalles tikkende bombe?  ??? At han brenner en god del sjanser - om det er det du mener med ustabil - skyldes nok heller hans sene inntreden i profftilværelsen. Det gjør jo heller ikke hans scoringsratio mindre imponerende...

Mener ikke at han ikke gjør jobben sin. Han scorer i bøtter og spann, og som spiss skal man være så ego som becks er. Poenget mitt er at han har et eller annet ved seg som jeg ikke liker på banen. Har sett noen kamper hvor han mister hodet fullstendig, og det er det jeg mener med tikkende bombe.

Det er også ting jeg ikke liker ved Jermaine Beckford; hans korte vei til sutring, manglende laginnsats (til tider) og som nevnt at han blåser for mange sjanser. Han er nok en egoist (ikke nødvendigvis negativt ment) og jeg stiller meg tvilende til om han klarer å holde hodet sitt på plass denne gangen også - tenker da på i sommer - ettersom han først nå virker nær en overgang. Det kan ikke være lett å fokusere fullstendig på Leeds i dag, når han med stor sannsynlighet ikke er her "i morgen".

Når det er sagt, setter jeg umåtelig stor pris på hans bidrag i målprotokollen - fra enkelte hold virker det som om det ikke er kompatibelt med å mene at Becks ikke er perfekt, noe som er rent vås - og jeg har store problemer med at det ymtes frempå at han er skyld i dagens resultat. Jeg håper det er sagt i skuffelse, for det stemmer selvsagt ikke. At situasjonen rundt han kan ha bidratt til dagens resultat (i tillegg til søndagens fantastiske resultat), er derimot sannsynlig.

Derfor håper jeg den saken avsluttes så snart som mulig med en eller annen utgang.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Quote from: Alta-White on January 09, 2010, 19:06:40
MOT!
må dessverre skuffe deg og si at dette nok var en tilfeldighet :) :)
det jeg studerer om dagen er tabellen i league 1 ;) ;)

jaho

Quote from: Alta-White on January 09, 2010, 19:06:40
MOT!

;D ;D ;D

Adis

Quote from: Alta-White on January 09, 2010, 18:49:51
Quote from: Ferre on January 09, 2010, 18:30:41

Spot on og 100% enig.

Helt enig! 100%!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Førde

Jermaine Beckford scoret vinnermålet da Leeds sensasjonelt slo Manchester United hodestups ut av FA-cupen, og det har ikke gått ubemerket hen på balløya. Flere klubber har meldt sin interesse, og Wolves og Sunderland skal være favoritter til å kunne få lov til å tilføre Leeds-kassa rundt 25 millioner kroner.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2797847.ece
Marching On Together

Rune Bergen

Er mer opptatt av hvem som kommer inn og skal avgjøre kamper fremover.

4ever arcticwhite

Quote from: readysteady on January 12, 2010, 09:15:38
Newcastle warns Leeds over Beckford deal
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Newcastle-manager-Chris-Hughton-warns-Leeds-over-Beckford-deal-article284747.html

So what. Det er ikke vi som ønsker å selge, det er de som ønsker å kjøpe.
De må gjerne gå ut og si at de trekker seg fra dealen, slik at vi kan beholde Beckford ut sesongen og rykke opp. Det er mye mer verdt enn hva et salg vil innbringe.
The future's so White I've got to wear shades 8)

nord

Herregud hvis Newcastle absolut vil have Beckford, så må de være parate til at vente til sommer!  ;D