EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PetterH

Quote from: p0ndus on August 24, 2009, 21:28:10
Hei! Har vel ikke alltid vært / blitt veldig imponert av Beckford, men han har dundra inn mål i bøtter og spann siste 2 sesonger så det skal han ha. Er allikevel litt redd at han kansje blir litt for sped i divisjonene over. Syntes derfor det er viktigere å beholde Becchio jeg. Dog klokt av Grayson og ta Beckford av transferlista nå, så kan han jo fortsette å bøtte inn mål på dette nivået . Da kan det skje at han bøtter inn så mye at man får en mye høyere pris for han og da vil han også sannsynligvis ha scoret så mye mål at Leeds forhåpentligvis  vil være på god vei mot direkte opprykk. Vet at kontrakta går ut til sommeren men samtidig er innkjøpspolitikken i Premierleague så spinnvill at dette igjen kan være et klokt trekk av Grayson.

åssen kan du mene noe sånt ???Ã... dundre inn mål i bøtter og spann,er ikke det imponerende ?
Becchio bør ikke sammenlignes med Beckford engang.At folk snart ikke forstår Beckfords viktighet for Leeds,er meg en gåte.
Ingen på Dagens Leeds-Lag er i nærheten av Beckfords Klasse,uten han ,har vi ingen sjanse til å rykke opp denne sesongen heller.

Budda

Quote from: PetterH on August 25, 2009, 10:29:21
Hei! Har vel ikke alltid vært / blitt veldig imponert av Beckford, men han har dundra inn mål i bøtter og spann siste 2 sesonger så det skal han ha. Er allikevel litt redd at han kansje blir litt for sped i divisjonene over. Syntes derfor det er viktigere å beholde Becchio jeg. Dog klokt av Grayson og ta Beckford av transferlista nå, så kan han jo fortsette å bøtte inn mål på dette nivået . Da kan det skje at han bøtter inn så mye at man får en mye høyere pris for han og da vil han også sannsynligvis ha scoret så mye mål at Leeds forhåpentligvis  vil være på god vei mot direkte opprykk. Vet at kontrakta går ut til sommeren men samtidig er innkjøpspolitikken i Premierleague så spinnvill at dette igjen kan være et klokt trekk av Grayson.

åssen kan du mene noe sånt ???Ã... dundre inn mål i bøtter og spann,er ikke det imponerende ?
Becchio bør ikke sammenlignes med Beckford engang.At folk snart ikke forstår Beckfords viktighet for Leeds,er meg en gåte.
Ingen på Dagens Leeds-Lag er i nærheten av Beckfords Klasse,uten han ,har vi ingen sjanse til å rykke opp denne sesongen heller.

Enig. Vil nesten tørre å påstå at opprykket avhenger av Beckford. Slike målskårere er ikke lette, eller billig, å finne. Becchio, Snoddgrass, Howson osv. er selvsagt også viktig, men vi trenger et spiss som putter jevnt og trutt og kan avgjøre jevne kamper. Da får vi heller svelge at han kan virke litt arrogant til tider
Endre

B_Ød

uten han ,har vi ingen sjanse til å rykke opp denne sesongen heller.

...det er i så fall en skremmende sannhet...selv om jeg tror det går veien uten JB også.
Ups & Ups!!

h.b

Bolton byr på Beckford
http://www.tribalfootball.com/bolton-launching-bid-leeds-striker-beckford-275321
Da kommer samme regla igjen. Vi kunne ikke stå i veien for hans ønske om spill i Premier League

Sydhagen

Quote from: h.b on August 25, 2009, 11:01:40
Bolton byr på Beckford
http://www.tribalfootball.com/bolton-launching-bid-leeds-striker-beckford-275321
Da kommer samme regla igjen. Vi kunne ikke stå i veien for hans ønske om spill i Premier League

er kun The Sun som har et oppslag om dette...= oppspinn
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

denne setningen er nifsere...

"Megson admits he has indentified his striking target and is hoping the club can agree a deal for the mystery forward.

"It's quite well-documented now that we are looking for a new striker," noted Megson."
Ups & Ups!!

nellejr

Hvis Beckford ikke er på banen i kveld, så vet vi hva som kommer....
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

B_Ød

Quote from: nellejr on August 25, 2009, 12:19:58

...jepp
Ups & Ups!!

Asbjørn

Njaa, alternativet kan like gjerne være at Grayson (selv om han ikke sier det offentlig) prioriterer ligaen og ikke vil risikere Becks i meningsløse cuper...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

abbe

Quote from: Asbjørn on August 25, 2009, 12:26:13

Njaa, alternativet kan like gjerne være at Grayson (selv om han ikke sier det offentlig) prioriterer ligaen og ikke vil risikere Becks i meningsløse cuper...

Det håper jeg virkelig han gjør! Skulle helst stilt med firmenninger og grandtanter til spillerne i disse tøvete cupene. Det er bare en ting som gjelder: opprykk. Alt annet er unødvendig distraksjon.

jarle

Selges Beckford nå da avslutter jeg mitt forhold til Leeds til Bates er ute av klubben...

enklet og greit!!!

Sheridan

Quote from: jarle on August 25, 2009, 13:04:12
Selges Beckford nå da avslutter jeg mitt forhold til Leeds til Bates er ute av klubben...

enklet og greit!!!

du sier jaggu noe....!!!!

helt på bristepunktet for hva en stakkar kan tåle nå!!

fmtj

Quote from: Sheridan on August 25, 2009, 13:09:34

enklet og greit!!!

Nei nå må dere holde ut folkens! Leeds er Leeds uansett!
Yeboahs vitne

Torpe-do

Quote from: Budda on August 25, 2009, 10:47:46

Enig. Vil nesten tørre å påstå at opprykket avhenger av Beckford. Slike målskårere er ikke lette, eller billig, å finne. Becchio, Snoddgrass, Howson osv. er selvsagt også viktig, men vi trenger et spiss som putter jevnt og trutt og kan avgjøre jevne kamper. Da får vi heller svelge at han kan virke litt arrogant til tider

Hehe, "som putter jevnt og trutt". Mener å ha lest så mye om hans "enten / eller - dager" her på forumet?

Men ja. Beckford er essensiell for oss.
Om han blir solgt for noe annet enn en UDISKUTABELT latterlig sum, vurderer jeg å stille meg bak h.b i demonstrasjon ved Bremner.

Frode

Quote from: Torpedo on August 25, 2009, 13:30:28
Quote from: Budda on August 25, 2009, 10:47:46

Hehe, "som putter jevnt og trutt". Mener å ha lest så mye om hans "enten / eller - dager" her på forumet?

Men ja. Beckford er essensiell for oss.
Om han blir solgt for noe annet enn en UDISKUTABELT latterlig sum, vurderer jeg å stille meg bak h.b i demonstrasjon ved Bremner.

Er redd Bates synes 2 mill er en UDISKUTABELT latterlig sum ... selv holder jeg pusten.  Er redd kveldens lagoppstilling (Beckford eller ikke) gir svar på hvordan resten av sesongen vil forløpe.

B_Ød

enklet og greit!!!

Harde ord, personlig kan jeg ikke radere ut 35 år med "deilig turbulens" pga en spiller (og/eller en chairman)..adskillig hvassere folk har gått ut portene på ER uten at det har betydd det spøtt for mitt forhold til LU.

Till I Die!
Ups & Ups!!

Sydhagen

enklet og greit!!!

latterlige utsagn!! ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Quote from: Sydhagen on August 25, 2009, 14:00:54

enklet og greit!!!

latterlige utsagn!! ::)

Så, så ... et øyeblikks galskap kan vel ramme noen og enhver.

Rudi G.

enklet og greit!!!

Det klarer du ikke Jarle  :D 8)

Dennis

Marching on together!

Hallgeir *

Bytter selvfølgelig ALDRI klubb, men et evt. salg av Beckford blir årets nedtur.  >:(  Krysser fingrene for at pengesuget ikke er SÃ... stort og at fornuften seirer.
Super Leeds since 1968

berlin

Trygg blir man ikke før 1.9. Dessuten, som Leeds-supporter, kan man lett tro at Beckford er nesten det eneste og naturlige valget for Bolton å prøve seg på, hvilket det jo helt klart ikke er. Men Bolton er vel heller ikke den meste attraktive PL-klubben, for å si det mildt.

Man kan jo ellers håpe at Beckford (og agenten) også ser den mulige logikken i at Leeds og Bolton(eksempel) godt kan være i samme divisjon om 9 måneder, og da vil jeg påstå at Leeds er mer attraktiv enn Bolton selv om Bolton kan ha høyere lønninger. Antar her at mange klubber har adoptert Soton's kontraktsbestemmelser som sa at lønnen ble så og så mye (temmelig mye) redusert ved evt. nedrykk. (Nå hjalp jo kanskje ikke det så mye i Soton's tilfelle da)

Vel, hva innbiller man seg ikke for å roe nervene.  :-\

Hallgeir *

Mye enig ,berlin. På den annen side er vel Bolton en av klubbene hvor Beckford har en sjans til å få en del kamper. Gjelder vel for alle klubber som vil plassere seg sånn cirka fra midten av tabellen og nedover. Er det ikke snart 1. september da? !!!!  ::)
Super Leeds since 1968

h.b

Er dere ærlige med dere selv nå. Hvis en person har valget mellom spill for Leeds på Nivå 3 eller Bolton på nivå 1. Ja da må mannen straks legges inn på galehus hvis han velger Leeds. Spesielt siden Leeds ikke har vist døyten til at dette er et lag man bør satse på. Og hvis man firedobler lønna si i tilegg ved å velge Bolton. Ja da må man være spik gal som velger Leeds

berlin

Quote from: hallghel on August 25, 2009, 15:34:21
Mye enig ,berlin. På den annen side er vel Bolton en av klubbene hvor Beckford har en sjans til å få en del kamper. Gjelder vel for alle klubber som vil plassere seg sånn cirka fra midten av tabellen og nedover. Er det ikke snart 1. september da? !!!!  ::)

Jepp, det har du rett i, han kan få kamper i f.eks Bolton. Selv lurer jeg ofte på hva som utgjør tungen på vektskålen for en spiller, høy lønn eller det å spille fotball på et lag i toppen av en divisjon, vel og merke hvis man ikke kan/er sikker på å få i både pose og sekk.  :)

h.b

Penger og atter penger. Det er det han lever av. Jeg ville valgt penger

berlin

Quote from: h.b on August 25, 2009, 15:38:35
Er dere ærlige med dere selv nå. Hvis en person har valget mellom spill for Leeds på Nivå 3 eller Bolton på nivå 1. Ja da må mannen straks legges inn på galehus hvis han velger Leeds. Spesielt siden Leeds ikke har vist døyten til at dette er et lag man bør satse på. Og hvis man firedobler lønna si i tilegg ved å velge Bolton. Ja da må man være spik gal som velger Leeds

Javel, siden du sier det så.
Det oppklarte mye for min del.  ::)

berlin

Quote from: h.b on August 25, 2009, 15:42:59
Penger og atter penger. Det er det han lever av. Jeg ville valgt penger

Jeg tror han har til smør på skiva og salt i grauten i Leeds også,
men "mye vil ha mer", så kan være du har rett.

Men at fotballspillere i de to øverste divisjonene + noen lag i League 1 trenger inntektene fra
en testimonial-kamp for å få en "kick-start" på "pensjonstilværelsen", tror jeg er en svunnen tid.
De spillere som en sjelden gang har vært lenge nok i en klubb til å få sin testimonial, donerer da også pengene til et veldedighetsformål. Det ville vel nesten være uhørt om ikke det gjøres (ser her bort fra en viss norsk spiller i Serie A).