EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Frode

Quote from: h.b on August 25, 2009, 15:38:35
Er dere ærlige med dere selv nå. Hvis en person har valget mellom spill for Leeds på Nivå 3 eller Bolton på nivå 1. Ja da må mannen straks legges inn på galehus hvis han velger Leeds. Spesielt siden Leeds ikke har vist døyten til at dette er et lag man bør satse på. Og hvis man firedobler lønna si i tilegg ved å velge Bolton. Ja da må man være spik gal som velger Leeds
Legg gjerne Beckford inn på galehus ... til etter 1. september :)

torivar

Quote from: jarle on August 25, 2009, 13:04:12
Selges Beckford nå da avslutter jeg mitt forhold til Leeds til Bates er ute av klubben...

enklet og greit!!!

Latterlig.

Sett nå at disse tre tingene skjer:
- Bolton legger utenklige 6 millioner pund på bordet.
- Shaun Harvey har smuglest forumet og tatt poenget ditt og tilføyer et totall foran ukelønna som står i siste kontraktsutkast til Beckford, la oss anta at dette blir over 100.000 pund i måneden.
-Beckford ber Shaun Harvey ta seg en bolle

Hva synest du Leeds da bør gjøre?

Eriksen55

Selges Beckford nå da avslutter jeg mitt forhold til Leeds til Bates er ute av klubben...

enklet og greit!!!

Supportern sin det  :o

Om Beckford absolutt vil bort, er det vanskelig å holde på han. Skjønner han godt, alle har vel en drøm om å spille blant de beste, eller?  Desverre er det synd. Han er utrolig viktig for oss for at vi skal rykke opp. Men en sutre Beckford, som vil bort tror jeg også kan minimere sjansen for opprykk.

Tviler på at Bates vil selge, men syntes han ikke heller ikke har noe valg.  Samme var det også med Delph, lite å gjøre med når man har blitt en litenSTORklubb.

Sheridan

Quote from: Frode on August 25, 2009, 14:05:31
Quote from: Sydhagen on August 25, 2009, 14:00:54
Quote from: Sheridan on August 25, 2009, 13:09:34

enklet og greit!!!

du sier jaggu noe....!!!!

helt på bristepunktet for hva en stakkar kan tåle nå!!

latterlige utsagn!! ::)

Så, så ... et øyeblikks galskap kan vel ramme noen og enhver.

Du har forstått det Frode!
Følger Leeds like tett - har jo ikke noe valg  ::) ;D

Så sånn ER det med den saken.
Må folk slappe av litt her inne.

Eriksen55

Quote from: h.b on August 25, 2009, 15:38:35
Er dere ærlige med dere selv nå. Hvis en person har valget mellom spill for Leeds på Nivå 3 eller Bolton på nivå 1. Ja da må mannen straks legges inn på galehus hvis han velger Leeds. Spesielt siden Leeds ikke har vist døyten til at dette er et lag man bør satse på. Og hvis man firedobler lønna si i tilegg ved å velge Bolton. Ja da må man være spik gal som velger Leeds

Nesten enig HB. Jeg hadde lett gått til Premier League. Det er der de beste er, og alle vil nå lengst mulig. Dobbler eller trippler man lønna er jo det også et pluss.

Hadde jeg blitt tilbudt 15 mill i året for 3 div, og bare 6 i året for PL...hadde jeg fortsatt valgt PL.  Og nettopp det tror jeg blir Leeds sin bane om et PL hadde bydd på han.

Men det er det jo ikke noen som gjør. Han blir i Leeds  :)

Erik M

Jeg har ikke tenkt å avslutte mitt forhold til Leeds - period! Jeg nyter første sesongoppkjøring/sesongstart uten nerver for hva som kommer til å skje på transferfronten.  Leeds er ingen "selling club" lenger.  Leeds selger hvis det er god business og bare da.  Herlig.

Terskelen for å selge Beckford nå er meget høy - men enhver spiller i hele verden er til salgs hvis prisen er riktig.  Hørte dere - riktig pris.

bwirum

Selvsagt er de det. Hvis Leeds virkelig blir bydd 10 mill for han så regner jeg med at han går. I tilfelle så regner jeg også med at Grayson har en spiller eller to i kikkerten som kan komme inn for en noe rimeligere penge. Du får mye bra for 3-5 mill også, som kan hevde seg godt i L1.

Uansett håper jeg selvsagt at Becks blir, men det er langt fra sikkert. Vi vet i september!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

berlin

Føler meg ganske trygg på at Becks blir. Bortsett fra ryktet om Bolton-interessen, som ikke har eskalert etter oppslagene, ser jeg nada om linking til andre klubber.

Men man kan ikke se bort fra et "panikk-bud" i siste liten, dersom f.eks Bolton eller andre ikke har fått napp på andre spisser.

Summa summarum: 2.sep kan ikke komme tidlig nok. 

Rudi G.

Beckford blir, helt sikkert, og innen neste tirsdag har vi fått en ny midtbanespiller og en ny spiss, ganske sikket! Hvorfor? Fordet SG har sakt at Becks blir og KB sakt at det kommer inn to nye spillere. Dette er det eneste som er fakta. Alt annet er spekulasjoner og det forholder jeg meg ikke til!

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on August 27, 2009, 16:22:51
Beckford blir, helt sikkert, og innen neste tirsdag har vi fått en ny midtbanespiller og en ny spiss, ganske sikket! Hvorfor? Fordet SG har sakt at Becks blir og KB sakt at det kommer inn to nye spillere. Dette er det eneste som er fakta. Alt annet er spekulasjoner og det forholder jeg meg ikke til!

Ok,men da er Delph fortsatt i Leeds da?? 8)

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on August 27, 2009, 16:48:31

Nei, han er solgt til Aston Villa og verken SG eller KB uttalte seg om framtiden hans før etter salget så vidt jeg kan huske!

fjellhaugen

Quote from: bwirum on August 27, 2009, 15:43:00
Selvsagt er de det. Hvis Leeds virkelig blir bydd 10 mill for han så regner jeg med at han går. I tilfelle så regner jeg også med at Grayson har en spiller eller to i kikkerten som kan komme inn for en noe rimeligere penge. Du får mye bra for 3-5 mill også, som kan hevde seg godt i L1.

Uansett håper jeg selvsagt at Becks blir, men det er langt fra sikkert. Vi vet i september!

håper for all del dette var et salgstall du plukket for å lage et poeng av det ???

hvis ikke blir du nok utrolig skuffet når du ser hva becks evt. går for
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

jackbauer68

Quote from: Rudi G. on August 27, 2009, 16:50:28

Nei, han er solgt til Aston Villa og verken SG eller KB uttalte seg om framtiden hans før etter salget så vidt jeg kan huske!

Bates sa at i januar at Delph ikkje var til salgs verken da eller til sommeren.........

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on August 27, 2009, 17:18:42

Bates sa at i januar at Delph ikkje var til salgs verken da eller til sommeren.........

Sa han etter sommeren også? Eller er det slik at du verken stoler på SG eller KB?

fjellhaugen

Quote from: Rudi G. on August 27, 2009, 17:20:23
Quote from: jackbauer68 on August 27, 2009, 17:18:42

Sa han etter sommeren også? Eller er det slik at du verken stoler på SG eller KB?

SG sier det KB sier han skal :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

bwirum

Quote from: fjellhaugen on August 27, 2009, 17:11:11

håper for all del dette var et salgstall du plukket for å lage et poeng av det ???

Selvfølgelig var det det, men det var et snev av alvor inni der og, for hvis vi skal ha inn en ny spiss med en viss kvalitet så vil også det koste en del. Og om det skal være noe poeng i å bytte spiss sånn, så bør det ligge en del cash i mellom.

Så jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet om han går for i alle fall noe mindre enn 6-8 mill. Jeg vet jeg ikke burde det, men jeg kan nok ikke la vær.

Sannsynlig salgspris som jeg ser det, sånn hvis du absolutt skal ha meg til å være nøktern (liker ikke detta, det må jeg si) er nok 2-4 mill. Og jeg håper Bates innser at et opprykk faktisk er mer verdt for han enn det.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

R - R

Quote from: bwirum on August 28, 2009, 08:33:10
Quote from: fjellhaugen on August 27, 2009, 17:11:11

Selvfølgelig var det det, men det var et snev av alvor inni der og, for hvis vi skal ha inn en ny spiss med en viss kvalitet så vil også det koste en del. Og om det skal være noe poeng i å bytte spiss sånn, så bør det ligge en del cash i mellom.

Så jeg må innrømme at jeg blir litt skuffet om han går for i alle fall noe mindre enn 6-8 mill. Jeg vet jeg ikke burde det, men jeg kan nok ikke la vær.

Sannsynlig salgspris som jeg ser det, sånn hvis du absolutt skal ha meg til å være nøktern (liker ikke detta, det må jeg si) er nok 2-4 mill. Og jeg håper Bates innser at et opprykk faktisk er mer verdt for han enn det.

Eg trur prisen vil ligge i øvre sjiktet av det du skisserar. For £3-4m går Beckford, det er eg rimeleg sikker på desverre. Håpar klubben tilbyr han ein ny og forbetra kontrakt mot at Becks får gå viss ikkje klubben rykkar opp i år.

At Delph gjekk var ikkje noko overrasking. Eg trur dei fleste av oss skjønte at det ville vere vanskeleg å halde på han. Uttalelsane til Bates er del av vanleg forhandlingstaktikk for å drive opp prisen. Det lukkast jo Leeds med og, når prisen som blei nemnt for Delph var betydeleg lågare enn den som vi faktisk fekk.
- Rune

flynn

Tror noen betydelig overvurderer hva man i dagens spillermarked kan tenkes å få for en L1 spiller med 9 måneder igjen av kontrakten.
£10m ? Glem det. Alt over £2m vil være en liten sensasjon.

flynn

Robert

Poenget er vel at Leeds ikke har noen grunn til å selge for 2 millioner.

Forøvrig blir jeg like nervøs hver gang denne tråden er oppdatert.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

R - R

Quote from: flynn on August 28, 2009, 11:28:07
Tror noen betydelig overvurderer hva man i dagens spillermarked kan tenkes å få for en L1 spiller med 9 måneder igjen av kontrakten.
£10m ? Glem det. Alt over £2m vil være en liten sensasjon.

flynn

£10m vil naturlegvis aldri skje, men eg trur faktisk Bates skjønar at å selge Beckford for £2m ikkje er fornuftig. Det positive er at vi nærmar oss slutten av overgangsvindauget. Det negative er viss vi faktisk selger han, så er vi i ei verkeleg knipe. Vi vil ikkje finne ein like god erstattar.
- Rune

readysteady

Quote from: ->Robert on August 28, 2009, 11:42:06
Forøvrig blir jeg like nervøs hver gang denne tråden er oppdatert.
Samme her. Bortsett fra når jeg oppdaterer den sjøl ;)

fjellhaugen

10 mill for becks!!!!!

ja da må det være århundrets deal ;D ;D

nei becks går dersom vi får tilbud om 2 mill, det tør jeg nesten vedde levera mi på ;)

B_Ød

uansett hva som måtte skje...stoler 100% på SG...han har anskaffet og fjernet spillere etter eget hode og filosofi (vil jeg tro) og se på starten vi har hatt..blir bra åkke somm detti. Skulle JB bli borte, erstattes han uten problemer... ;)
Ups & Ups!!

Frode

Quote from: fjellhaugen on August 28, 2009, 11:50:19
10 mill for becks!!!!!

ja da må det være århundrets deal ;D ;D

nei becks går dersom vi får tilbud om 2 mill, det tør jeg nesten vedde levera mi på ;)

Enig - og jeg vedder nyrene ... så kan vi donere nytt liv til en stakkar dersom vi tar feil  ;D

flynn

Quote from: CardiganArms on August 28, 2009, 12:02:35
uansett hva som måtte skje...stoler 100% på SG...han har anskaffet og fjernet spillere etter eget hode og filosofi (vil jeg tro) og se på starten vi har hatt..blir bra åkke somm detti. Skulle JB bli borte, erstattes han uten problemer... ;)

Din klokketro på verden er det jo bare å bli inspirert av  :)

Dessverre tror jeg neppe det er Grayson som eventuelt bestemmer at Beckford skal selges, den beslutningen er jeg rimelig sikker på at han får tredd nedover hodet av Bates & Co.

Dessuten, om Beckford går nå er jo muligheten for å hente erstatter på permanent basis så og si over for denne gang. Vi blir derfor trolig avhengige av å låne spillere.

Fingers crossed!

B_Ød

KB er en god gutt, som kun er interessert i LU's beste..stoler 100% på den mannen også...CCC...here we come  8)
Ups & Ups!!

75 SOLLI

Now I lay me down to sleep
Pray the lord Beckford to keep
If he's sold before I wake
Pray the lord my soul to take

Hush Beckford, dont say a word
And never mind that bid you heard
Its just a manager under your bed,
In your closet, in your head

Jon R

Jeg gremmes fortsatt over at Soton`sikret seg fjorårerts toppscorer i L1, Rick Lambert, for skarve 1 mill £. Med han i troppen kunne vi sovet litt bedre om natten. Ã... selge Beckford nå vil nesten uansett pris være et håpløst trekk og en major blow for opprykksplanene. Vi får krysse fingre og tær for at en motivert Beckford blir hos oss ut sesongen.  :)
Jon R.

Asbjørn

Quote from: flynn on August 28, 2009, 12:12:09
Quote from: CardiganArms on August 28, 2009, 12:02:35

Din klokketro på verden er det jo bare å bli inspirert av  :)

Den klokketroen deres må dere langt inni gammeldagse Swissur for å nærme dere (og selv da mister dere nok noen millisekund i døgnet...).

Nei, det er klokkertro man må ty til (iallefall ifølge det gamle ordtaket).
Det var/er nemlig en klokkers (kirketjener etc) tro som stod bak ordtaket.
Dén er nemlig riiimelig stødig (...liker jeg å tro).

Asbjørn, som sprer litt kunnskap iblant :)

http://no.wiktionary.org/wiki/klokkertro

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Quote from: 75 SOLLI on August 28, 2009, 14:26:51
Now I lay me down to sleep
Pray the lord Beckford to keep
If he's sold before I wake