EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tom S

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
COME ON LEEDS !!

Trond90

Neste nå er og gi han en lang kontrakt før overgansvinduet åpner i Januar  ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Leedsulf

Må nok vente litt til før vi kan sprette champagnen, da Sky Sports sannsynligvis ikke får alle overgangene levert i det øyelikket de skjer.
Beholdes han nå, blir han nok til neste sommer også, da prislappen hans i januarvinduet pga den korte gjenværende kontraktstiden nok vil være så liten at et salg er lite vits.
Begynner å lukte CCC nå.

Rudi G.

Jeg var aldri i tvil etter uttalelsene fra SG!

Kommentar fra h.b er ønsket ;)

Joe Jordan

Utrolig lettet nå. Jeg vil påstå at dette var helt avgjørende for at vi skal direkte opp. Pretta ei Hansa Fatøl, skål for Beckford og opprykk!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

mac_gyver

Quote from: Joe Jordan on September 01, 2009, 21:16:08
Utrolig lettet nå. Jeg vil påstå at dette var helt avgjørende for at vi skal direkte opp. Pretta ei Hansa Fatøl, skål for Beckford og opprykk!

fantastisk bra at Becks blir, men vær så snill å ikke skål for opprykk ennå. Sesongen er skremmende lang og alt kan skje. jeg tar hvertall ingen ting på forskudd i år... det har to år i denne møkkaligaen lært meg. men for all del: det ser voldsomt bra ut! allerede ei lita luke ned til tredje plassen allerede skal man ikke klage på ;D
Pride of Yorkshire

sveifors

Venter fortsatt på LUTV  nyhetsending for idag. Det kan vel ennå være noe muffens.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Andersen

Hvis det sansynligvis er avklart nå at han blir, er det bare helt supert !!  ;D etter de kampene som hitill er spillt , ser det lovende ut han er en av spillerene på laget som jo helt klart kan skyte oss opp i år !!!  ;D LEEDS4EVER.

baste

samadhi

At Beckford ikke ble solgt er det beste vi kunne ha håpet på i dag. Hvis Leeds og Beckford forsetter i samme sporet som de har begynt sesongen tipper jeg at han har signert ny kontrakt i løpet av september måned!
marching on together,
derudaf forever...

sveifors

;D ;D ;D ;D

Bekreftet på LUTV news ikveld

H U R R A

;D ;D ;D ;D

glory glory Leeds United
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

arneg

Quote from: sveifors on September 01, 2009, 21:53:10
;D ;D ;D ;D

H U R R A

;D ;D ;D ;D

glory glory Leeds United

Viktig, Viktig, det blir opprykk  8)

Tom S

Quote from: sveifors on September 01, 2009, 21:53:10
;D ;D ;D ;D

H U R R A

;D ;D ;D ;D

glory glory Leeds United

Herlig å få den bekrefta, sover bedre i natt då!
COME ON LEEDS !!

Andersen

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!!!!!!!  ;D  ;D  ;D LEEDS4EVER.

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

mac_gyver

Pride of Yorkshire

testo

??? Har sagt det tidligere at han ikke ville bli solgt :P Han vil også skrive ny kontrakt i år som begge parter vil dra nytte av. ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Evig Pint

Synes vi kan si oss noenlunde fornøyde med overgangsvinduet nå! Deilig å få ro i sjelen. Stallen skal være god nok for opprykk. Med SG ved roret er jeg sikker på vi kan feire våren 2010.  :)
Marching on together

abbe

Dette beviser bare at Bates har syltet så mye Leeds penger rett ned i sine egne lommer at han simpelthen ikke har plass til mer!

Asbjørn

Quote from: Evig Pint on September 01, 2009, 22:47:48
Synes vi kan si oss noenlunde fornøyde med overgangsvinduet nå! Deilig å få ro i sjelen. Stallen skal være god nok for opprykk. Med SG ved roret er jeg sikker på vi kan feire våren 2010.  :)

Njaa. Jeg satser heller på opprykk våren 2011!

...til Premier League :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Erik_

The Legend of Jermaine: The Extraordinary Striker

* Chapter 4 *
The uprising - Promotion - Up We Go

After another play-off defeat, with a devestating penalty miss. The tide has turned for Jermaine Beckford, as he's now the boo-boy in town. Promptly declining a contract extension. The summer moves on. Put up on the transfer list, later taken off the transfer list. An everlasting and ongoing love-hate relationship with the fans of the Whites. The summer moved on.

The season starts. Bring on the Exeters. Bring on the Liverpudlians. Bring on the opponents. We are Leeds. Champions of Europe. Five one five...

And then september when the transfer deadline passes on. Optimism is finally back in the Leeds camp. Promotion is surely the only way for Larry Grayson's barmy army. The tide has finally turned. Let the good times roll, "we got Jermaine" they say. The striker of goals, 'five on five' to be correct. He lets his feet do the talking, that bruv. Jermaine Beckford lets his feet do the talking. He only opens his mouth to spread some words of wisdom to his frustrated teammates in training:

Quote"If you don't shoot, you don't score"

Simple really, yet so hard....

He shoots, he miss. He shoots, he scores. He's Jermaine, the extraordinary striker.

Følg sesongen 2009/2010 for fortsettelsen. Jeg lar gutta og Becks stå for resten, da de sikkert er mye flinkere i engelsk enn meg. :)

trondt

En Beckford i form og med hodet (spesielt innsiden av det) på rett plass, vil på dette nivået være en nærmest garantist for opprykk i dagens situasjon, i og med at jeg tror vi og charlton er i ferd med å stikke av fra de andre. Men nå er det vel et overgangsvindu som åpner ved nyttårstider, er det ikke ? Håper Becks innen den tid har skrevet ny kontrakt (med oss).

fjellhaugen

Quote from: Rudi G. on September 01, 2009, 20:59:27
Jeg var aldri i tvil etter uttalelsene fra SG!

Kommentar fra h.b er ønsket ;)

du kan få den av meg rudi.

jeg vil tro at om ryktene hadde vært sanne og bolton ville gitt 3 mill £ for en spiss med 9 spillende måneder igjen av kontrakten, samtidig som SG har fått forsterket troppen sin både bakover og fremover, så ville vi nok fått historien om gutten som ville til PL vært sann nok en gang.

vi kunne ikke holde han igjen , han har en lysende fremtid....blablabla...

hvorpå SG om et par dager utaler at det var synd becks ville gå men det finnes nå gode penger å forsterke med i januar vinduet.

det tror nå jeg da. men godt jeg slapp å få rett ;D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

B_Ød

...da vil jeg gjerne få lov til å uttrykke min store glede over at situasjonen er løst i denne omgang. Ikke så mye det at JB blir, tror fremdeles at det hadde gått rett så greit med en erstatter, men pga alle her på forumet som mener han er den eneste som kan få oss opp et hakk. Nå kan dere slappe av, vel vitende om at dette går veien.
Ups & Ups!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

sviper

Quote from: abbe on September 01, 2009, 22:50:22
Dette beviser bare at Bates har syltet så mye Leeds penger rett ned i sine egne lommer at han simpelthen ikke har plass til mer!

dette var vel gårsdagens beste kommentar :D
LIFE IS LEEDS

sviper

Quote from: Asbjørn on September 01, 2009, 23:22:33

2011 Asbjørn?? :okan du utdype det litt,alle her på forumet er vel enige om vi nå har den stallen som skal til for å ta oss ett steg videre denne sesongen

LIFE IS LEEDS

sviper

Quote from: sviper on September 02, 2009, 09:13:25

2011 Asbjørn?? :okan du utdype det litt,alle her på forumet er vel enige om vi nå har den stallen som skal til for å ta oss ett steg videre denne sesongen

F...lurt igjen
såg siste linja etter jeg hadde sendt innlegget,litt tidlig på dagen
men da er vi jo heeeelt enige da ;D

LIFE IS LEEDS

Leedsulf

Synes vi kan si oss noenlunde fornøyde med overgangsvinduet nå! Deilig å få ro i sjelen. Stallen skal være god nok for opprykk. Med SG ved roret er jeg sikker på vi kan feire våren 2010.  :)

Ett steg videre denne sesongen var med i Asbjørns planer.
Hvis du ser under ditt eget innlegg, ser du at det i 2011 snakkes om opprykk til Premier League :)

sviper

Quote from: The boy Eddie Gray on September 02, 2009, 09:16:44
Synes vi kan si oss noenlunde fornøyde med overgangsvinduet nå! Deilig å få ro i sjelen. Stallen skal være god nok for opprykk. Med SG ved roret er jeg sikker på vi kan feire våren 2010.  :)

Ett steg videre denne sesongen var med i Asbjørns planer.
Hvis du ser under ditt eget innlegg, ser du at det i 2011 snakkes om opprykk til Premier League :)

ja jeg vet det ,skrev i siste innlegget mitt at jeg hadde blitt lurt av at siste linja til Asbjørn kom to og en halv meter nede på siden og at vi da var helt enige
sorry sorry tidlig på morraen vettu ;)
LIFE IS LEEDS