EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fmtj

Quote from: auren on September 01, 2009, 20:29:39
;D ;D ;D

Det at Beckford blir synes jeg fortjener en egen tråd :)

2,5 time siden vinduet stengte, og noen kalddusj er vel umulig å få nå (?)

auren; happy :D

Puh!!!
Yeboahs vitne

Sheridan

R - R

Litt 'off-topic', men Beckford sitt første intervju etter at han kom til klubben:
http://www.youtube.com/watch?v=9aR8ucRkWEs&feature=channel_page
- Rune

Volda69

MOT

mac_gyver

Pride of Yorkshire

TK20

Noen som har hørt noen prognose på hvor lenge Becks er ute?

Roy

Quote from: JohnnyDouglas on September 05, 2009, 20:06:30

Ble snakket om 2-6 uker, men det er jo litt upresist da...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

R - R

Quote from: Roy on September 05, 2009, 20:13:21
Quote from: JohnnyDouglas on September 05, 2009, 20:06:30

Ble snakket om 2-6 uker, men det er jo litt upresist da...

Kjem an på kor alvorleg skaden er. 2 veker i beste fall, 6 veker i verste fall. Dette er snakk om normal skadetid. Viss han faktisk ikkje har ein hamstring skade, men berre føling, så kan han vere tilbake tidlegare. Om han er skada, og kjem tilbake for tidleg, så kan det bli atskillig lengre enn 6 veker.
- Rune

h.b

Enten er jeg blind. Eller så har Beckford tatt en Michael Jackson ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D fine bilder av en hvit Beckford tyeligvis

lojosang

"Moves away from... Beckford er for rask for fotografen rett og slett.
Synd han ikke har fått med seg ballen, men den har jo Becchio fått tak i.  :D
- Leif Olav

Erik M

Har ikke orket å følge spekulasjonene i det siste.  Men nå er døra åpen igjen og da er temaet igjen hyperaktuelt.  Ser ikke helt hva Beckford selv tjener på å gå nå, men Grayson gir oss ikke mye håp i dagens intervju med Mirror:  "We're fighting a losing battle to keep Beckford".

Tror det fortsatt kan bli jevnt mellom Charlton, Norwich og Leeds. Vi har de fleste tøffe motstandere igjen borte og en liten formsvikt kan jevne ting ut.  Skal Leeds virkelig gamble ved å selge toppscoreren for kortsiktige penger?  Spennende...

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Leeds-boss-Simon-Grayson-admits-Leeds-are-struggling-to-keep-Fa-Cup-hero-and-top-scorer-Jermaine-Beckford-article276527.html

sveifors

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

peacock

Quote from: Erik M on January 04, 2010, 00:25:02

Tror det fortsatt kan bli jevnt mellom Charlton, Norwich og Leeds.

Endelig noen som deler min frykt. Jeg er fortsatt livredd at de skal snyte oss for opprykket.

ragnar

Becks har bare godt av å bli i Leeds ut sesongen. Nå skal vi møte spurs i neste runde og han er i flytsonen i dagens Leeds lag. Det er ikke sikkert han vil fortsette i samme spor om han flytter til newcastle. Men kanskje lokker mer £?

Leeds bør ikke selge Becks for mindre enn £3mill om de har tenkt å la han gå nå i januar. Behold han ut sesongen og opprykket er garantert, så kan SG deale og wheale litt i løpet av sommeren så vi er klar for å konsolidere oss i CCC neste sesong.  8)
*In El Loco we trust!*

h.b

Hvis tanken og planen til Beckford er å spille i Premier League når han forsvinner fra Leeds. Ja da skjønner jeg Beckford. For Newcastle er rimelig sikker på å rykke opp denne sesongen. Men de er ikke garantert opprykk. Men det er ikke Leeds til CCC heller. Så jeg skjønner Beckford at han vil gå til Newcastle.
Etter alt vi vet så vil aldri Leeds noensinne spille i Premier League igjen. Og da vil det være merkelig at en spiller som har ambisjoner om Premier League spill blir værende i Leeds. Vi kan jo snu på flisa og si at en nøytral supporter vil riste på hodet over at en spiller velger å bli i et league one lag når en klubb som mest sannsynlig vil bli et premier League lag vil ha denne spilleren. Eller hvordan hadde vi reagert hvis en spiller fra Oxford United hadde valgt å bli i Oxford hvis Leeds hadde vært ute etter denne spillleren. Vi hadde mest sannsynlig rista på hodet og sagt at han mangler ambisjoner

jackbauer68

Men så har det seg altså sånn at Newcastle ikkje er en større klubb enn Leeds,men pr i dag bedre plassert i ligasystemet.
Det å i det hele tatt vurdere å selge Beckford nå,er jo det gladeste vannvidd,som flere påpeker her kjemper vi en blodig kamp for å holde Norwich og Charlton bak oss.
At Beckford sikkert kan få høyere lønn oppe i nordøst er vel sannsynlig,så da mister vi denne legenden senest i sommer 8)

ollan

Quote from: h.b on January 04, 2010, 10:59:41

Etter alt vi vet så vil aldri Leeds noensinne spille i Premier League igjen.

Hva er det du vet som gjør at Leeds ALDRI NOENSINNE vil spille i PL? Skjerpings nå Håkon ;)
Ollan

h.b

Leeds trekker ca 30.000 i gjenomsnitt ved spill i CCC. Newcastle trekker 50.000. Newcastle er høyere plassert i ligasystemet, og er derfor en større klubb. Newcastle har faktisk større forutsetning til å bli en toppklubb enn hva Leeds har pr dags dato

Erik_

Gi Beckford et kontraktsforslag der han kan gå vederlagsfritt til sommeren, om opprykket skulle gå skeis. Og økning i lønn ved opprykk. Takker han nei, så er det ikke annet enn å si takk og adjø til sommeren.

Ã... gi slipp på han allerede nå, kan i verste fall ende opp med å være en gedigen tabbe... Aldri i verden at noen betaler £3m for en L1-spiller som har en kontrakt som går ut om 6 måneder. Ser ikke noe gevinst i å selge.

Forøvrig tror jeg at Grella over tid har det som skal til for å erstatte Jermaine, men det blir en litt for stor gambling i disse tider.

Håkon: Newcastle har i overkant av 45k i snitt på sine kamper. Nå må du ikke trekke det alt for langt heller da.  :D;)

baste

Quote from: Enrique on January 04, 2010, 12:25:10
Gi Beckford et kontraktsforslag der han kan gå vederlagsfritt til sommeren, om opprykket skulle gå skeis. Og økning i lønn ved opprykk. Takker han nei, så er det ikke annet enn å si takk og adjø til sommeren.

Ã... gi slipp på han allerede nå, kan i verste fall ende opp med å være en gedigen tabbe... Aldri i verden at noen betaler £3m for en L1-spiller som har en kontrakt som går ut om 6 måneder. Ser ikke noe gevinst i å selge.

Forøvrig tror jeg at Grella over tid har det som skal til for å erstatte Jermaine, men det blir en litt for stor gambling i disse tider.

Håkon: Newcastle har i overkant av 40k i snitt på sine kamper. Nå må du ikke trekke det alt for langt heller da. ;)

Satser på at de overtaler Becks til å bli ut sesongen på en bedre kontrakt. Tror også det kan være lurt av Becks. Men money talks, så det spørs om Bates lar Newcastle prate med Becks nå. £2,5 mil er for lite penger slik det ser ut til nå. Opprykk er mye mere verd. Spent på den vidre utviklingen.

Runar

Jo mer klubben sier at de krever for JB jo mer penger kan JB kreve i eventuelle kontraktsforhandliger

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: ollan on January 04, 2010, 11:27:04
Quote from: h.b on January 04, 2010, 10:59:41

Etter alt vi vet så vil aldri Leeds noensinne spille i Premier League igjen.

Hva er det du vet som gjør at Leeds ALDRI NOENSINNE vil spille i PL? Skjerpings nå Håkon ;)
HMPF%#%#%#¤#"#¤¤&%/
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Erik M

Galskap å selge Beckford nå?  Enig.  Men når Grayson uttaler det han gjør, frykter jeg at beslutningen er tatt.  Leeds selger nå dersom prisen er over 2.5 mill.  Man tror kanksje at man kan kjøpe en ny goalgetter for en slik sum.  Det er i tilfelle gambling.

Blank_File

Om Beckford helst vil dra nå, så er vel ikke det helt bra for den typen lagmoral Simon har skapt nå. En spiller som helst vil være en annen plass passer ikke spesielt godt i dagens Leeds. Jeg håper likevel at vi beholder han ut sesongen. Selv om det selvsagt vil være bedre for Jermaine og prøve seg en halv sesong i CCC før han flytter til PL. Jeg er redd han er tapt. Men han MÃ... erstattes!

berlin

Quote from: h.b on January 04, 2010, 11:30:29
Leeds trekker ca 30.000 i gjenomsnitt ved spill i CCC. Newcastle trekker 50.000. Newcastle er høyere plassert i ligasystemet, og er derfor en større klubb. Newcastle har faktisk større forutsetning til å bli en toppklubb enn hva Leeds har pr dags dato

Toon trekker ca 42500 og det tiltross for at de topper CCC. Ellers er jeg enig at Toon ligger fremfor Leeds pr i dag, men jeg er ikke enig at de har lysere fremtidsutsikter på 3-4 års sikt. De vasser heller ikke i penger.

auren

Tror jeg er en av få som tror vi rykker opp, selv om vi selger Beckford. Det er dermed ikke sagt at jeg ønsker vi selger ham. Håper han blir ut sesongen, men hvis vi får 2,5-3 millioner for ham blir han nok solgt. Blir et par av disse millionene øremerket til en forsterkning, så har jeg såpass tillit til Grayson at han har en habil erstatter klar. Jeg tror IKKE både Charlton og Norwich klarer å nå oss igjen med 8 poengs forsprang og med en kamp mindre spilt.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Jeg tror Leeds kan få trøbbel med å holde poengsankingen på samme nivå uten Beckford,
selv om Sharp, Hooper, Barnard eller tilsvarende kommer inn. Ikke bare bare å bytte ut en spiss som har gjort 20 mål.

For n'te gang påstår jeg at Toon ikke kommer til å kjøpe en dyr Beckford, og han blir såpass dyr at det er meget tvilsomt om at noen blar opp det som er nødvendig (minimum £ 2,5 antagelig mer). Det måtte i såfall være en PL-klubb i panikk, Toon har ikke panikk.

Det hverken jeg eller andre vet, er om Leeds har en handel i gang på en av de spillerne jeg nevner eller andre, hvis ikke, da slipper ikke Leeds Beckford.

Vil Becks bort? Han sier jo aldri noe, så ikke vet jeg. Synes det er merkelig, all den tid Leeds ligger så bra an som de gjør. Da må det være personlig mistrivsel i byen Leeds.

berlin

Fra SkySports: http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_5829642,00.html

But Grayson insists he wants to keep the forward and will only agree to sell for an amount of money that cannot be ignored

"There are three scenarios," said the Leeds boss.

New contract
"He can either sign a new contract now, or we can keep him until the end of the season and he leaves then. The worst-case scenario is that we are offered some money now that is too good to turn down.

"But we would have to have replacements lined up if that was to happen."
Grayson added: "Today he showed what he is all about. He worked hard for the team and got his opportunity," said Grayson.

"That is five goals in the last three games now. That is a big commodity.

"We are not looking to sell him but money talks with any player. I knew as soon as the window opened there would be a lot of talk about him.

'********************************

Dette er den logikken jeg tror Leeds arbeider med nå. Selges ikke til lav pris, og selges kun til høy pris om de allerede har en erstatter klar, d.v.s 2 overganger må være sikre for at det skal skje, og det betyr igjen at det ikke skjer raskt.

Jeg tror Becks blir ut sesongen.

Keeper-Nils

Ã... selge Beckford nå er sjansespill av dimensjoner ! Uansett event. erstatter så vet du aldri om denne " passer inn ". Det er nok av eksempler for hvordan enkeltspillere påvirker laget som helhet. Sikkert mange av hans lagkamerater som irriterer seg over hans attitud og manglende engasjement i tider, på en annen side - de vet han leverer varene. Pr idag har ingen i Leeds hans ferdigheter og Beckford på topp er helt nødvendig ut sesongen. De kronene du tjener på salg idag er ikke i nærheten av hva du taper dersom klubben ikke rykker opp. Gutten blir ut sesongen, sikrer opprykk og høyner sin verdi ytterligere.