EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pale

Jeg håper virkelig (som alle andre?)at Beckford blir til sommeren og så skriver ny kontrakt med oss. Problemet er jo at dette er svært lite sannsynlig.

Dermed tenker jeg følgende:
Vi selger Beckford for 2,5 mill i januar.
Vi kjøper Billy Sharp for 1,5 mill og gir han en fire-års-kontrakt.

Vi har da erstattet en klassespiss med en annen målskårer. Byttet ut player-of the-month i januar i League one med tilsvarende spiller i divisjonen over.
Mister vi med dette opprykket vårt? Det er jo det eneste spørsmålet som har betydning her.
Beckford er jo tapt i sommer uansett.

Jeg tror ikke det.
Vi har nå 56 poeng på 23 kamper. Vi trenger max. 95. 39 poeng til på 23 kamper dvs. 12 seire, tre uavgjorte og 8 tap. Antakelig klarer vi opprykket med noen færre poeng.

Vil Billy Sharp være en så stor svekkelse at vi ikke klarer dette?
Nei.

Konklusjon: Selg Beckford nå! (Selvsagt avhengig av Sharp (eller tilsvarende god spiller) inn.)

Rudi G.

Beckford blir i hverfall ut sesongen. Newcastle har kommet med noen latterlige bud og viser med det at de er rakafant :D så der går han ikke. Beckford inngår i SGs opprykksplaner og har full støtte fra gamlefar, derfor blir han ikke solgt!

Ferre

Beckford backed for Villa move

Sky Bet are seeing plenty of movement in their transfer betting markets and report a significant gamble on Leeds United’s Jermaine Beckford to join Aston Villa.

The Whites’ star striker has been strongly linked with a move to Newcastle but was backed down to 2/1 (from 25/1) yesterday to join Martin O’Neill at Villa Park.

Sky Bet’s football betting expert Richard Evison said: “Everyone knew that Newcastle were interested in signing Beckford but judging by the money it looks as though Villa manager Martin O'Neill is also looking at the Leeds hitman after he scored the winner at Old Trafford at the weekend.”

Beckford, who scored his 20th goal of the season at Old Trafford on Sunday, dumping Manchester United out of the FA Cup, is out to 9/4 (from 11/10) to remain at Elland Road. His odds of joining Newcastle have been eased to 5/6 (from 4/6).

J. Beckford's Club After Jan Transfer Window - By End of January Transfer Window
Note: Loan deals do not count.
Newcastle 5/6   Birmingham 28/1
Aston Villa 2/1   Sunderland 28/1
Leeds 9/4   Wolves 33/1
Bolton 25/1

http://www.bettingpress.com/category/Football/Beckford-backed-for-Villa-move-201001060013/

jackbauer68

Quote from: pale on January 06, 2010, 17:39:53
Jeg håper virkelig (som alle andre?)at Beckford blir til sommeren og så skriver ny kontrakt med oss. Problemet er jo at dette er svært lite sannsynlig.

Vi har da erstattet en klassespiss med en annen målskårer. Byttet ut player-of the-month i januar i League one med tilsvarende spiller i divisjonen over.
Mister vi med dette opprykket vårt? Det er jo det eneste spørsmålet som har betydning her.

Jeg tror ikke det.
Vi har nå 56 poeng på 23 kamper. Vi trenger max. 95. 39 poeng til på 23 kamper dvs. 12 seire, tre uavgjorte og 8 tap. Antakelig klarer vi opprykket med noen færre poeng.

Nei.

Konklusjon: Selg Beckford nå! (Selvsagt avhengig av Sharp (eller tilsvarende god spiller) inn.)

Ã...?
Han kan også skrive ny kontrakt når som helst 8)

pale

Quote from: jackbauer68 on January 06, 2010, 18:40:13
Quote from: pale on January 06, 2010, 17:39:53

Jeg tror ikke det.

Nei.

Ã...?
Han kan også skrive ny kontrakt når som helst 8)

Klart han KAN. Men det har jeg absolutt ikke noe tro på, dessverre. Han ser nok fram mot sign-on-fee og trippel lønn et annet sted....

Newcastle

SELG! :)

Du er velkommen til Newcastle.

Virker som om dere kommer til å ha han hvertfall ut sesongen. Jeg vet ikke hvor lyst han har til å forlate Leeds eller ikke. Men for min egen del håper jeg at han kommer til St.James NÃ...!

Nile Ranger scorer for lite, Carroll også. Ameobi har lett for å bli skadet. Harewood er i Newcastle kun på lån. Beckfor er nøyaktig det vi i Newcastle trenger nå!
De Gode Minnene Man Aldri Glemmer - http://www.youtube.com/watch?v=xcbliCU2jvc

auren

Blir Beckford erstattet med Hooper eller Sharp så er jeg faktisk ikke så veldig bekymret.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

Dette er vel på grunn av at Newcastle har budt 1,5 mill pund og take it or leave it offer. Ikke godt nok. Og derfor bør vi heller beholde ham. dette fordi Beckford kan vise seg å være tungen på vektskålen i en opprykksjag. Samtidig så vil vi her vise at vi mener alvor om det vi gjør. Det skal koste penger å hente en spiller fra Leeds United

Budda

Quote from: h.b on January 06, 2010, 19:21:39
http://clarkeonenil.co.uk/front-page/leeds-united-breaking-beckford-puts-in-transfer-request

Jaja. Da er det slutten på Beckford i Leeds hvis dette stemmer

Det er jo BBC som har kommet med opplysningen, så da stemmer det nok. Liker det ikke. Ulojalt av Beckford. Skjønner ikke hva Beckford har å tjene på å gå nå. Får sikkert en større sign-on-fee, hvis han går til sommeren. Det beste hadde nok vært hvis han ble ut sesongen, for begge parter.
Endre

tobn på tur

Tving han til å bli. Får jo bare smårusk for han uansett.

auren

Hvis dette er saken så er det bare å selge. Vi tjener ingenting på å ha umotiverte spillere i Leeds. Da er det bedre med Showunmi i startoppstillingen. Men vi selger kun hvis pengene kan brukes på en god nok erstatter. Det må bli en slags klausul i et evt. Beckfordkjøp at hvis ikke Leeds finner en skikkelig erstatter, ja da blir Beckford mot sin vilje i Leeds. Så får vi se hvordan han og Leeds evt takler det.

Vi rykker opp okke som!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sheridan

Leeds United - fremdeles må vi se våre beste spillere forsvinne.... >:(

Frode

Pengene rår, sånn er det bare.  Beckford har alle muligheter til å gå inn i historiebøkene som en av de viktigste brikkene i gjenreisningen av klubben, i stedet velger han det som etter alle solemerker (maaange store navn har bukket under for press i "store" klubber.  Og Beckford trives ikke under press) ender med et flopstempel og benketilværelse.  Men lønnen har han sikkert doblet.  Synd at fotballen er blitt 99% penger og 1% committment.  Dessuten vil vår erstatter (Sharp, Hooper, Benny McCarthy ?) måtte prestere under det samme presset, ettersom han vil bli målt opp mot en av ligaens mestscorende spisser.  Tviler på at en ny spiss leverer fra første dag.  Vi får nok merke dette,er jeg redd.  Håper likevel det holder til topp 2.  (Dessuten frykter jeg at nissefar ikke engang lukter på Sharp og Hooper.  Vil nok helst låne)

Tom S

Dårlig holdning og veit tydeligvis ikkje sitt eige beste = JB.
COME ON LEEDS !!

Pettersen97

Har et håp om Beckford blir solgt, at Bates tar sjægge ut av postkassa å gir peng til kjøp av en som har nese for mål..Har et ønske om Billy Sharp, for d virke jo som om han vet ka han gjør pluss at han e 3år yngere enn Becks :)

Om ikke Leeds å Grayson får en "målgjører" så MÃ... Becks bli i klubben for å skyte åss opp til CCC,så kan han gjøre ka han vil til sommern :)
The Mighty Whites

h.b

Det positive er vel at Beckford ikke har krav på noe penger av denne overgangen. Dette fordi han selv har forlangt dette. Hvis han ikke hadde forlangt en overgang. Ja da ville han få et viss prosent av en overgang.
Men desverre er prisen for lav. 1,5 mill pund er for lite

Sheridan

Billy Sharp

http://www.sportbox.tv/football/players/player.php?playerid=109505&season=2008

To svake sesonger før denne...

Får aldri inn noen fullgod erstatter nå.
Utrolig trist dette. Men forventet.

Adis

Skuffende dette.  Blir interessant å se hva Leeds gjør nå. 1,5m er ikke veldig mye altså. I hvertfall ikke i forhold til å beholde han til sommeren og at han skyter oss opp en divisjon. Men det er ikke så greit om han ikke VIL bli.. da blir det bare tull..
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Sheridan

Quote from: h.b on January 06, 2010, 20:03:27
Det positive er vel at Beckford ikke har krav på noe penger av denne overgangen. Dette fordi han selv har forlangt dette. Hvis han ikke hadde forlangt en overgang. Ja da ville han få et viss prosent av en overgang.
Men desverre er prisen for lav. 1,5 mill pund er for lite

Helt horribelt hvis han skulle gå for den summen!!!!

h.b

det ryktes at Aston Villa også er i bildet om Beckford. Selg til dem med den klausulen at vi låner Marlon Harewood resten av sesongen

Asbjørn

...ser ikke noe dramatikk i dette. Dette behøver ikke å forandre en døyt. VIL ikke Leeds selge, så får han bli til sommeren okke som. Tror ikke dette rekker å rokke ved den positive stemningen rundt klubben!

Det er heldigvis flere klubber som er interesserte, slik at ikke Newcastles £1,5 mill. nødvendigvis blir det høyeste tilbudet. Og, ballen er på Leeds' banehalvdel på den måten at om ikke høvelig replacement er i boks, kan vi vente til sommeren med å vinke ham farvel.

Beckford er ikke nødvendigvis PL-klasse. Det er ikke himmelen som ramler i hodet på oss igjen!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Visst pokker har han levert inn søknad... for en uke siden, altså gammelt nytt for SG!

http://www.leedsunited.com/news/beckford-hands-in-transfer-request-20100106_2247585_1925170

pedro

Leedsomaniac

Asbjørn

OEF om 5 år:
...."jo, den tiden vi var nede i divisjonene hadde vi en kar som scoret bra med mål for oss, og i tredje forsøk var han med på å føre oss tilbake mot der vi hørte hjemme. Men vi blir aldri enige om han ville fortsatt å score mange mål om han hadde fortsatt for oss. I likhet med de fleste andre "stjernene" som forlot oss på den tiden slet han med å gjøre seg gjeldende etterpå."

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

De fleste av oss er enige i at Beckford vil slite med å prestere på et høyere nivå, men hva med den eventuelle erstatteren?  Vil han tackle presset det er å "hoppe etter Wirkola"?  Sharp falt jo helt gjennom i Sheff.U - hvorfor?  Gutten kan tydeligvis fortsatt, var det slik at han ikke taklet forventningspresset?  Vil han i så fall gøre det denne gang?

Adis

Det er derfor vi henter 21 år gamle Hooper... kom igjen Larry.. sort this one out..!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

haak-d

Vet ikke helt hva jeg mener i denne saken. Syns Beckford setter seg selv foran klubben flere ganger enn hva godt er, les han har levert inn transfer reguset og han nektet å ta SG i handa da han ble byttet ut. Han er vår toppscorer, har 5 på siste 3 kampene. Han har leverer stort sett i hver kamp, og kan omtrent på egenhånd skyte oss opp i CCC i år. Men kan ikke andre også gjøre det? Jeg tror svaret er JA. Det er kommet rykter og flere spennende navn er nevnt her inne. Får vi 2 - 2.5 mill for Beckford, ja så selg i Januar. Jeg er sikker på at en Healy eller Phillips også kan skyte oss ut av bygdetullingship. Et lån av en slik spiller også handler vi i sommer når opprykket er sikret og vi er garantert det største og beste tilbudet for spillere som ikke spiller fast i PL!

h.b

Uansett så er dette gull verdt for Bates. Han har nå fått den unnskyldningen han trenger på å selge Beckford

Frode

Stikkordet er "silly offer"  Mener Bates at 1.5 - 2 mill er et "silly offer?"