EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Vanskelige valg som skal gjøres for SG no. Et salg vil bringe 2 mill pund i klubbkassen, samt de 1 mill pund som man utd kampen generete (minst). Om ikke den rette spilleren er tilgjengelig så burde SG utforske mulighetene for å låne en spiller med samme hurtigheten som Becks.

Welbeck/Mancheda/Delfouneso (Villa) kommer jeg på i farten. Gradel, Becchio og Grella føler jeg meg trygg på skal kunne ha ferdigheter nok til å bidra til å ha en jevn poengstrøm ut sesongen. Disse pluss et lån av en talentfull hurtig spiller tror jeg kan gi troppen nok uforutsigbarhet til å forsette i samme stil ut sesongen.

Om SG føler seg trygg på at Hooper/Sharp kan score i CCC så vel som i league one så er det bare og handle, men dersom den rette spilleren ikke er tilgjengelig så bør han se på muligheten for å låne en god spiller. Dersom det ikke lar seg gjøre så e det bare og beholde Becks ut sesongen.

jackbauer68

Quote from: Runar on January 06, 2010, 20:47:27
Vanskelige valg som skal gjøres for SG no. Et salg vil bringe 2 mill pund i klubbkassen, samt de 1 mill pund som man utd kampen generete (minst). Om ikke den rette spilleren er tilgjengelig så burde SG utforske mulighetene for å låne en spiller med samme hurtigheten som Becks.

Welbeck/Mancheda/Delfouneso (Villa) kommer jeg på i farten. Gradel, Becchio og Grella føler jeg meg trygg på skal kunne ha ferdigheter nok til å bidra til å ha en jevn poengstrøm ut sesongen. Disse pluss et lån av en talentfull hurtig spiller tror jeg kan gi troppen nok uforutsigbarhet til å forsette i samme stil ut sesongen.

Om SG føler seg trygg på at Hooper/Sharp kan score i CCC så vel som i league one så er det bare og handle, men dersom den rette spilleren ikke er tilgjengelig så bør han se på muligheten for å låne en god spiller. Dersom det ikke lar seg gjøre så e det bare og beholde Becks ut sesongen.

Hva?????????

pedro

Dette messet her kunne vi vært spart for og er noe av det som svir mest. Spillerne eier ikke klubbfølelse lengre desverre og vi må igjen desverre bare leve med det. Føler vi Leeds-supportere får slike saker for ofte i trynet, og hadde ærlig talt ikke forventet dette nå som vi er i den kanonflyten.
Uansett hvilken klubb Beckford havner i vil det bli en sportslig nedtur og kun en økonomisk kortsiktig opptur for ham.

Måtte vi bare få mest mulig pund inn i kassen og en erstatter som gjør at vi glemmer Beckford fort som f... 20% av overgangssummen tilfaller forrige klubb Beckford spillte for (orker ikke finne klubbnavnet) slik at alt under 2,5mill pund er idioti.

Personlig drømmer jeg om en byttehandel med Alan Smith ;) Noen sår i sjela ville således gro.
Forutsetter da at godeste Alan Smith reduserer lønna til vårt nivå fordi han vil være med fremtidens lag i England, The Mighty Whites, og at lønna vil bedres etter lagets prestasjoner og fremgang opp til PL.

Mye drømming her, men men en form for selvtrøsting presser seg frem.
Leedsomaniac

tobn på tur

Hva skal jeg gjøre med Beckford drakta mi nå? Ikke kult å ha en spiller som ikke er/vil være i klubben.

Pettersen97

Quote from: tobnWhite on January 06, 2010, 20:55:03
Hva skal jeg gjøre med Beckford drakta mi nå? Ikke kult å ha en spiller som ikke er/vil være i klubben.

Heng den på veggen med navne å talle mot veggen ;D
The Mighty Whites

Corleone

Samme problemet her.
Møtte stolt opp på skolen iført ny Beckford drakt i går, stolt som faen etter Man Utd kampen.
Nå sitter jeg og tørker tårer i den samme drakta. Dette var virkelig et slag i trynet  :(

lojosang

Quote from: Pettersen97 on January 06, 2010, 21:00:35

Tull og tøys! Dette er mannen som var med å senke ManU. Han er dermed en helt.
Selv om han også er en illojal liten sattan med dårlige rådgivere.
- Leif Olav

pedro

Quote from: Corleone on January 06, 2010, 21:01:49

Samme problemet her.
Møtte stolt opp på skolen iført ny Beckford drakt i går, stolt som faen etter Man Utd kampen.
Nå sitter jeg og tørker tårer i den samme drakta. Dette var virkelig et slag i trynet  :(

Og du kaller deg Corleone ;) tårer og greier
Leedsomaniac

Robert

Synes det er veldig veldig merkelig av Beckford. Hvorfor ikke gå om noen måneder istedenfor? Både han personlig og Leeds tjener på det. Merkelig.

Edit: Men jøss, la han gå, om vi får nok penger for han. Jeg tror han kommer til å slite uansett. Får håpe for hands skyld at jeg tar feil :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Adis

Det er derfor du ikke setter et navn bakpå drakta. Hold med laget konsekvent! Jeg hadde aldri gjort det helt til jeg preseterte å sette Smith 17 på drakta da han uttalte at han ville ble med Leeds ned for å hjelpe oss opp igjen..men..vi vet alle hva som skjedde da vi faktisk gikk ned..krise.. jeg skal aldri mer gjøre det igjen med NOEN. Fy og fy. Og det var den ganske så fine mørkeblå Nike-drakta med de tynne vertikale gule og hvite stripene. Har vurdert å kaste den på St.Hansbålet mang en gang, men det er tross alt et Leeds United emblem på den også.. og den vil jeg jo overhodet ikke se i flammer. Helt klin umulig å få nummeret og bokstavene av drakta.
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Corleone

Quote from: pedro on January 06, 2010, 21:04:34
Quote from: Corleone on January 06, 2010, 21:01:49

Samme problemet her.

Og du kaller deg Corleone ;) tårer og greier

Kan eventuelt gi Beckford "an offer he can't refuse :D:D

Kickthemdown

Quote from: h.b on January 06, 2010, 20:15:17
det ryktes at Aston Villa også er i bildet om Beckford. Selg til dem med den klausulen at vi låner Marlon Harewood resten av sesongen
Er jo eksakt samme spillertype  ::)

Lawerve

Blir utrolig skuffet over Beckford. Han kunne fått evig heltestatus og sikkert en fin kontrakt i Leeds, men han gir faen og tenker kun på å få så høy lønn som mulig. Tror han også har en agent som ønsker seg noen pund i lomma. Selg han nå!

Jeg er rimelig sikker på at herr Grayson vet hvem som kan ta over for Beckford.

Er drittlei hele denne Beckford nå!
SUPER LEEDS

Adis

Quote from: Alta-White on January 06, 2010, 21:10:37
Quote from: h.b on January 06, 2010, 20:15:17
det ryktes at Aston Villa også er i bildet om Beckford. Selg til dem med den klausulen at vi låner Marlon Harewood resten av sesongen
Er jo eksakt samme spillertype  ::)
Mm..ballett-Marlon som de kaller han..

tobn på tur

Quote from: Adis on January 06, 2010, 21:08:00
Det er derfor du ikke setter et navn bakpå drakta. Hold med laget konsekvent! Jeg hadde aldri gjort det helt til jeg preseterte å sette Smith 17 på drakta da han uttalte at han ville ble med Leeds ned for å hjelpe oss opp igjen..men..vi vet alle hva som skjedde da vi faktisk gikk ned..krise.. jeg skal aldri mer gjøre det igjen med NOEN. Fy og fy. Og det var den ganske så fine mørkeblå Nike-drakta med de tynne vertikale gule og hvite stripene. Har vurdert å kaste den på St.Hansbålet mang en gang, men det er tross alt et Leeds United emblem på den også.. og den vil jeg jo overhodet ikke se i flammer. Helt klin umulig å få nummeret og bokstavene av drakta.

Du sier noe der. Da har jeg lært til neste års CCC drakt :)

Leechap

Min mening er at vi bekymrer oss i overkant. Leeds United ramler ikke sammen om Becks forsvinner. Vi har spillere av høy klasse i alle ledd. Kandidater som erstatning finnes også.
Tror ikke Becks kommer til å bidra positivt utover i sesongen etter alt som har skjedd den siste uken i forhold til bud og søknad. Super mot MU, eller rettere MØ i fjøset, men når transfervinduet stenges uten transfer kan holdningen bli en annen. Har dessuten allerede vist dårlig holdning ved ikke å ta SG i hånda etter å ha blitt skiftet ut, normal folkeskikk og sportsmanship mangler. Her er det nykker og penger som er saken. Tror faktisk han vil falle gjennom på annet nivå, sorry. Faller for eget grep om lønningsposen.
Delph er kun benkeslitende reserve i AV, det er vel i underkant av forventet? Alle tror at gresset er så mye grønnere på andre siden av gjerdet, det stemmer ikke dessverre.
Tror annen klubb enn Newcastle kan komme på banen nå og få tilslag på 2£ mill. for Becks. Så da er det bare å hente inn en spiller som viser at han har hjertet utenpå drakten, som uansett er stolt av å kunne spille på UKs stolthet, Leeds United!

Pettersen97

Quote from: lojosang on January 06, 2010, 21:04:20
Quote from: Pettersen97 on January 06, 2010, 21:00:35

Tull og tøys! Dette er mannen som var med å senke ManU. Han er dermed en helt.
Selv om han også er en illojal liten sattan med dårlige rådgivere.
Superbra av Becks å skåre vinnermåle mot Scum..Men like ikke det at han har lagt inn transfer søknad :( å den fine,vakre Leeds logoen betyr mye mye mer enn Jermaine Beckford..
The Mighty Whites

Lawerve

Quote from: tobnWhite on January 06, 2010, 21:16:47

Jeg hadde ei drakt med Kewell #10 på under nummeret står det nå WHO???
SUPER LEEDS

baste

By handing in a transfer request it clearly indicates that the player wants to leave Leeds United.

"However, that will only be allowed to happen in the event that it is decided to be in the best interests of Leeds United.

"The best interests of Leeds United involve receiving both an acceptable transfer fee and securing a suitable replacement to ensure his departure does not have an adverse effect on the club's overall aim of securing promotion back to the Coca-Cola Championship."

Adis

Quote from: Lawerve on January 06, 2010, 21:19:01

Hehe, ikke dum..

Lawerve

Quote from: Adis on January 06, 2010, 21:21:18
Quote from: Lawerve on January 06, 2010, 21:19:01

Hehe, ikke dum..

Den har fått frem smilet på mange den ja....hehe...
SUPER LEEDS

MrK

Dettte er dagens fotball - money talks. Håper at vi enten får nok betalt hva det enn måtte bli elternativt at han spiller ut sesongen og bidrar endamer med videre cup suksess og det viktigste -OPPRYKK!

Tror uansett at vi er interessante nok til å knytte till oss gode spillere neste sesong ett nivå over! Tror og det at Becks dessverre har litt for store tanker om seg selv og det er jo kjent at ikke alle akkurat har gode rådgivere!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Asbjørn

Quote from: Leechap on January 06, 2010, 21:17:21

Tror ikke Becks kommer til å bidra positivt utover i sesongen etter alt som har skjedd den siste uken i forhold til bud og søknad.

Enig i alt du skriver, men ikke her. Husk at Becks presterte rimelig bra på Old Trafford selv ewtter at han leverte transersøknaden :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kiil

http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/leeds-facuphelt-vil-vekk-fra-klubben-3091380.html

er vel forsåvidt bare å selge, så lenge han ikke ønske å spille for klubben vår.

Newcastle

Jeg kjøper Newcastle drakt med Beckford trykk, om han velger Newcastle ;D
De Gode Minnene Man Aldri Glemmer - http://www.youtube.com/watch?v=xcbliCU2jvc

pedro

Quote from: Newcastle on January 06, 2010, 21:28:05

Herregud, er du syk ???
Leedsomaniac

jarle

Var ikke mye som tydet på at Beckford hadde levert in transfer request mot Scum?

Imponerende... la oss se... dette blir spennende uker... som vanlig som Leeds fan!!!

Kjønås

Quote from: Asbjørn on January 06, 2010, 21:23:15
Quote from: Leechap on January 06, 2010, 21:17:21

Tror ikke Becks kommer til å bidra positivt utover i sesongen etter alt som har skjedd den siste uken i forhold til bud og søknad.

Enig i alt du skriver, men ikke her. Husk at Becks presterte rimelig bra på Old Trafford selv ewtter at han leverte transersøknaden :)

Men så er jo det sånn at når Becks spiller bra i sånne kamper mot lag i høgre divisjoner så viser han at han KAN prestere på høgre nivå. Det vil jo såklart gjøre han mer attraktiv for klubber som ligger i høgre divisjoner enn vårt kjære Leeds United!

Når det er sagt så håper eg at Beckford blir i klubben ut sesongen for å så bli frista til å vere i Leeds noen sesonger til!  8) Husker godt etter ein kamp mot Wallsal ( under Wiise trur eg ) at han var  veldig bestemt på å vere i Leeds fortsatt. Det satte eg serdeles godt pris på !  :D

Glory Leeds United! ;D

Pettersen97

Quote from: Newcastle on January 06, 2010, 21:28:05

tobnWhite: Du kan jo bare selge drakta til den hær hærremainn,men du må ta vare på Leeds logoen før du sæll, så kan han bare male på svarte stripe når han får draktn :D
The Mighty Whites

Ferre

Kanskje Beckford endrer mening hvis han tilbys en lukrativ kontrakt? Så bra som han har prestert for oss de siste sesongene fortjener han å bli den best betalte spilleren i klubben - selvfølgelig innenfor rimelighetens grenser.