EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

newsome

Så har vår spiss Beckford fått primadonnanykker,og i tillegg har grådigheten tatt ham.
Ingen spiller som ikke vil spille for Leeds og blø for drakten og klubben,skal spille for Leeds!!!
Beckford vil bort etter en fantastisk sesong så langt for klubben og han persolig.Ved å forlange transfer nå så fortjener han ikke å spille for Leeds mer.
Han er ikke god nok for P.L. og blir en kjempeflopp der.Håper han blir en større flopp enn Kewell,Fowler og Mills.

Hilsen bitter supporter som er sikker på at Beckford får varme benken mye fremover et eller annet sted. Heldigvis er det vinter og big freeze i England nå.  ;)

TK20

Quote from: newsome on January 07, 2010, 00:11:43
Så har vår spiss Beckford fått primadonnanykker,og i tillegg har grådigheten tatt ham.
Ingen spiller som ikke vil spille for Leeds og blø for drakten og klubben,skal spille for Leeds!!!
Beckford vil bort etter en fantastisk sesong så langt for klubben og han persolig.Ved å forlange transfer nå så fortjener han ikke å spille for Leeds mer.
Han er ikke god nok for P.L. og blir en kjempeflopp der.Håper han blir en større flopp enn Kewell,Fowler og Mills.

Hilsen bitter supporter som er sikker på at Beckford får varme benken mye fremover et eller annet sted. Heldigvis er det vinter og big freeze i England nå.  ;)

Skjønner ikke helt hvorfor folk plutselig skal flippe på Becks nå. Han ville bort i sommer også, det har gått fint for det. Litt is i magan så blåser dette bort fortere enn du kan si transfer-vindu.

nord

Det må være muligt at få en aftale og en god dialog med Beckford, som betyder at han bliver denne sæsongen ud!.  ???.

fmtj

...det var da voldsomt til utbrudd!!! Becks forsvinner, det har vi vel visst lenge, og vi har vel all grunn til å takke ham for bøttevis med mål egentlig!!!?? At han nå tar litt av...tja...selvsagt trist det, men money talks!!
Yeboahs vitne

Tom S

Det har noe med tidspunktet han skriftleg ber om å bli solgt.
Han vil tydeligvis ikkje vere med å hjelpe klubben og lagkamerater med å sikre opprykk.

At han vil vekk er greit nok, men kva er hastverket?
Han lir vel ingen nød om han fullfører kontrakten sin?

No er det jo ikkje 100% sikkert at tutlingen vert solgt, men det store spørsmålet då er kva gjengen på ER har å fortelle han? Vil det fungere?
COME ON LEEDS !!

arneg

Trådstarter må roe seg ned.  Spillere kommer og går.  Klubben består.  Slik har det blitt, og vi vil nok oppleve det noen ganger på vei i til PL.  Først når vi er kommet til PL så er vi like attraktive som vi en gang var.  Heldigvis så har vi et rykte og status som trekker til seg spillere sett i forhold til de vi konkurrerer med i vår divisjon.  Det gjør at vi har flere kvalitetsspillere, og at vi leder divisjonen klart.  Det at spillere har ambisjoner skal vi være glade for.  Hadde de vært blottet for ambisjoner så ville vi ikke vært så gode at vi kunne ledet divisjonen så klart, samt hive Scum ut av cupen.  Mitt håp er at vi får behode Beckford ut sesongen, eventuelt at vi greier å erstatte han hvis han drar nå.  Det siste er jeg i tvil om er mulig.  La oss ha en ting klart.  Vi bestemmer selv om vi selger Beckford nå. Er vi i tvil om vi greier å erstatte han så får vi holde han til sommeren.  Noe annet vil jeg ikke tilgi klubbens eiere. Et opprykk er mye mere verd en de få millionene pund vi kan få for Beckford.

sveifors

Alle spillere har en pris, også Beckford. Han er ingen Judas han har spilt med åpne kort at han ville lengre opp i divisjonene, akkurat som Delph.

Jeg er også skuffet, men this is the game. Han er ihvertfall så proffesjonell at han har scoret 20 stk for oss etter han har sagt han ikke ønsker å fornye kontrakten.

Ro deg ned
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fjellhaugen

jeezzes newsome!!!

hvilken verden lever du i? fotball dreier seg om penger. så enkelt er det. det mulig å være en ørliten smule objektiv?

blø for drakta og ingen er større en klubben er crap som har dødd ut for lenge siden.

Becks har levert upåklagelig for leeds united og ønsker å dra nytte av dette med å få seg god kontrakt en annen plass i og med leeds ikke vil betale han.

satt på spissen;
hvem her inne hadde blitt i jobben sin dersom de hadde fått tilbud om samme jobb bare i et annet firma men med 3 - 4 ganger lønnen?
du sier til sjefen du kan få dette i lønn i konkurrerende firma men han er urokkelig og svarer at det er "company policy" at ingen skal ha mer enn andre i lønn. greit nok jeg respekterer dette sier du men da ønsker jeg å si opp jobben min og slutte. høres dette virkelig så judas ut?

350 000,- i året eller 1 225 000,-  ???

Takk for innsatsen becks, foreløpig................

montro hva jeg hadde gjort,
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

LeifMorten

Dersom ikke Beckford vil fornye kontrakten er det faktisk bra om Leeds får penger for spilleren når han har under seks måneder igjen av kontrakten.
Samtidig må spilleren ha dårligere rådgivere som ikke venter til sommeren før han finner seg en ny butikk. Han taper nok mange pund på det.

Leeeeeeeeeeeeds

Håper på penger og en spiller for Becks. Borte blir han uansett.
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

TK20

Quote from: LeifMorten on January 07, 2010, 08:02:34
Dersom ikke Beckford vil fornye kontrakten er det faktisk bra om Leeds får penger for spilleren når han har under seks måneder igjen av kontrakten.

Hva mener du egentlig med dette? Situasjonen var prikk lik i sommer også, hadde det vært bra om vi hadde latt ham gå da? Han har jo nettet 20 ganger etter det, noe som har plassert oss på toppen av tabellen og sendt scum ut av cupen. Hvem sier at han ikke netter ytterligere 20 mål denne våren?

Jeg håper Leeds-fansen trår til med en skikkelig Becks-chant mot Wycombe, av typen "please don't leave us, join us to the Premier League blah blah".

Andersen

Beckford er ingen judas! , han gjør som alle andre spillere som vil prøve seg i en annen klubb, og i et aannet og høyere ligasystem. Men timingen på måten han vil bort på nå, er vel ikke gunstig akurat nå. Selg for høyeste pris, eller håpe på at han blir i klubben til våren , og vi kanskje rykker opp . Er ikke lett dette her verken for spilleren , klubben, eller oss supportere !  :-[ LEEDS4EVER.

Frode

Quote from: JohnnyDouglas on January 07, 2010, 08:31:16
Quote from: LeifMorten on January 07, 2010, 08:02:34

Hva mener du egentlig med dette? Situasjonen var prikk lik i sommer også, hadde det vært bra om vi hadde latt ham gå da? Han har jo nettet 20 ganger etter det, noe som har plassert oss på toppen av tabellen og sendt scum ut av cupen. Hvem sier at han ikke netter ytterligere 20 mål denne våren?

Jeg håper Leeds-fansen trår til med en skikkelig Becks-chant mot Wycombe, av typen "please don't leave us, join us to the Premier League blah blah".

Vel talt !

Pleinar

Jeg er ikke så bekymret over at Beckford stikker halen mellom bena og sniker seg ut bakdøra på vei mot mer penger et annet sted. Leeds er en stor nok klubb til å tiltrekke seg nye storscorere.

Det jeg er litt bekymret over, er om dette kan får Simon G til å se svart å stikke til Burnley. Får håpe jeg krisemaksimerer og er i overkant paranoid (som vanlig for øvrig) og at dette bare er tomme rykter, men det er de som hevder at Grayson har fått tillatelse til å snakke med Burnley siden de nå står uten manager og er på jakt etter ny.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

DenHviteYeboah

Ja, nå ser vi hva penger i fotball betyr.De som har påpekt at mangel på penger også ofte betyr mangel på suksess har jo blitt hudflettet her inne(feks hb)Beckford har garantert tenkt litt frem og tilbake og kommet frem til at kanskje ikke Leeds kommer til PL på 5-6 år.Da er vel han over 30 og ser sine sjanser som små på å få spille i PL....derfor hopper han på Newcastle fordi:
de spiller sikkert i PL 2010/11
hans lønn kanskje tredobles
Hvorfor skal London gutten Beckford ha noen større følelse for Leeds enn andre.
Dette må vi regne med så lenge vi ikke har penger og lønnssystemet er som det er i klubben.
Ved salg kan det jo se meget lysere ut :)

peacock

Her gjelder det å ha is i magen. Et par millioner pund for Beckford blir for småpenger å regne, om et salg koster oss opprykket. Avslå alle bud, spill Beckford, la han gå gratis til sommeren.

Til nostalgikere; fotball i dag handler kun om penger. Glem forslitte uttrykk som "blø for drakta" og "med hjerte for klubben".

jackbauer68

Quote from: peacock on January 07, 2010, 09:26:31
Her gjelder det å ha is i magen. Et par millioner pund for Beckford blir for småpenger å regne, om et salg koster oss opprykket. Avslå alle bud, spill Beckford, la han gå gratis til sommeren.

Til nostalgikere; fotball i dag handler kun om penger. Glem forslitte uttrykk som "blø for drakta" og "med hjerte for klubben".

Det er pengene som råder i fotballen,som det er i alle andre deler av samfunnet.Hvis man som bussjåfør kan doble/triple lønna si for å skifte busselskap så er det ingen i sine fulle fem som ikkje slår til umiddelbart.Beckford er ingen Judas,han er bare ett normalt menneske som ønsker det beste for seg sjøl.Er jo bare trist at Newcastle er blitt flere ganger så attraktiv som Leeds 8)

Peter7

Innbiller meg at Beckford er noe lettere å erstatte enn f.eks en spiller som Snodgrass - for ikke å snakke om Grayson!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Jørn Egil

På tide å stikke finger`n i jorda her. Alle erfaring sier at når spilleren kommer på banen å sier han vil vekk, ja da forsvinner han. Det det dreier seg om for Leeds nå er å få mest mulig for ham. og selfølgelig først og fremst å skaffe en erstatter. Denne Becks historien blir snart et forstyrrende element for oss. Når det gjelder om Becks er Judas er han selvfølgelig ikke det. Leeds kommer tilbake som en desidert toppklubb ingen tvil, men pr idag kan vi ikke matche Newcastle verken sportslig eller økonomisk.(Om 18 mnd vil situasjonen fohåpentlig være annerledes).En  Judas er en som går til en klubb på samme nivå, eller selvfølgelig man u og Liverpool.(det siste er uansett tidspunkt). :)

rogak

Beckford er ikke uerstattelig. Han har scoret mange mål, men en spiss på Leeds i League One kommer uansett til sjanser og skal score mange mål. Vi har sett hvor mange sjanser han trenger for å score, så jeg tror han kan erstattes. Men jeg håper at han ikke selges, det kan skape uro, og det blir svært dyrt om det skulle koste oss opprykket. Om han vil bort og ikke selges nå, så vil det bli sutring et par uker, deretter tror jeg han er tilbake på normalt nivå. Vi så Ronaldo ville bort fra Man U sommeren 2008, sutret en stund, og deretter storspilte igjen. Før han ble solgt sommer 2009. Jeg foreslår at Beckford blir i klubben fram til sommeren med en liten lønnsøkning og går gratis hvis han ønsker det. Da har vi opprykket klart og kan tiltrekke oss andre spillere uten primadonnanykker.
MOT
MOT

mac_gyver

Quote from: nord on January 07, 2010, 00:29:38
Det må være muligt at få en aftale og en god dialog med Beckford, som betyder at han bliver denne sæsongen ud!.  ???.

slik at han går gratis til sommeren? Kjempesmart!
Blir greit å få penger i kassa og Beckforddiskusjonene ut av verden spør du meg. Han vil ikke spille for Leeds, da får han bare pakke sakene å dra og sitte på benken et annet sted...
Pride of Yorkshire

raggen

synes det er og gå langt i og begynne og hate becks pga han vil bort fra klubben. Visst burde han være i klubben og hjelpe klubben til opprykk. men han har tidligere også gått ut og sagt han vil bort så ser ikke de store problemet. Selv synes jeg som mange andre her at han har ikke noe og tape på og bli ut sesongen i Leeds for så og gå til en ny klubb men vet ikke hva som haster nå akkurat.
Ellers er det sikkert mange som mener at Becks burde skylde Leeds såpass med og være ut sesongen. Er tross alt ikke lenge siden Becks var på utlån og funnet for lett på Leeds. Men Leeds satset på denne Spilleren og Fant en liten juvel som nå ser ut til og glippe.
Er slik det mange ganger er når vi spiller på 3 nivå... vi forstrer spillere og talenter for høyere nivå.
Ble mye meninger her nå men som sagt håper Becks blir men hvis ikke så lykke til for alt. Du har gitt oss mang gode øyeblikk og du har skrevet deg inn i historiebøkene som Leeds spiller
Forever Leeds United!!!!!!!!

McMidjo

Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 09:33:31
Quote from: peacock on January 07, 2010, 09:26:31

Det er pengene som råder i fotballen,som det er i alle andre deler av samfunnet.Hvis man som bussjåfør kan doble/triple lønna si for å skifte busselskap så er det ingen i sine fulle fem som ikkje slår til umiddelbart.Beckford er ingen Judas,han er bare ett normalt menneske som ønsker det beste for seg sjøl.Er jo bare trist at Newcastle er blitt flere ganger så attraktiv som Leeds 8)

Sammenligner du Leeds United med et busselskap?  8)

Jeg synes en del av synspunktene i disse Beckforddiskusjonene blir helt hinsides. Engelske fotballspillere/-klubber følger tross alt en del andre skrevne â€" og uskrevne â€" arbeidsrettsregler, enn det man gjør i busselskaper og andre ’vanlige’ yrker. Når du binder deg til en langtidskontrakt med en fotballklubb, bør du også være inneforstått med at du som profesjonell fotballspiller har en del andre forpliktelser enn det du ville hatt som bussjåfør.

Så vidt jeg vet har ikke Beckford fått noe tilbud om ny jobb med vesentlig høyere lønn â€" og om han skulle ha fått det er det isåfall i strid med det regelverket som gjelder blant engelske fotballklubber.

Jeg klarer verken å bli hysterisk eller opprørt over at Beckford har levert inn en transferforespørsel. Trist, men slik er spillereglene ift kontrakten, og for det jeg vet kan dette like gjerne være et spill fra Beckford sin side for å få en annen forhandlingsposisjon ift Leeds.  På sett og vis kan det jo også være et takk for sist til Leeds, som på eget initiativ plasserte Beckford på tranferslisten i fjor sommer, når han ikke ville underskrive på en forlenget kontrakt.

Enn så lenge er Jermaine Beckford en Leedsspiller, som med sitt mål på OT har skrevet seg ettertrykkelig inn i klubbens historie.  Venter med å kalle ham Judas, inntil jeg ser hvordan han oppfører seg i den videre prosessen…… Som profesjonell fotballspiller, forventer jeg også at han fullfører sesongen i Leeds på en profesjonell måte â€" om det blir utfallet…..
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jarle

Judas... hmmm

I mine øyne finns det kun en som kan gå under den beskrivelsen og det er Kewell... måten han kun tenkte på seg selv og lot Leeds i stikken... innkl agent honorarer og hele dritten... Legg til overgang til tyrker svina etterpå...

Beckford er en fri  mann og må få gjøre som han vil... det er Leeds som ikke har økonomisk evne til å beholde ham!... Blame Bates!!!

B_Ød

som jeg har sagt før, så lenge forsvaret er såpass tett som det er, trenger vi ingen "garantist" god for 40++ mål pr sesong. Ellers tror jeg det er "lett" å putte mye mål i Leeds om dagen, i og med at det spilles opp til mange sjanser. Mener at en avklaring på "kasuset JB" vil være det beste for såvel klubb som spiller..uansett utfall..så vet alle parter hva utgangspunktet og situasjonen er...noe jeg egentlig tror er ganske klart allerede. Stoler 100% på SG i denne situasjonen også. At JB vil prøve seg høyere opp i systemet er vel bare et sunnhetstegn fra mannen. Begynner å trekke litt på årene også, så skal det skje, bør det vel skje nå. Om det er et smart trekk vil kun tiden vise, men jeg tviler (sa grisen...han så slakteren komme over tunet). Blir han borte nå, noe jeg tror han gjør, ønsker jeg ham all verdens hell og lykke, samtidig som jeg er mer enn takknemlig for det han har gjort for Leeds United. At klubben bilr nevneverdig svekket, tror jeg ikke noe på.

ps

Driver å fikser meg billetter til 8.mai....da skal jeg nemlig på opprykksfest i Leeds.  ;D
Ups & Ups!!

bmoen

Enig med deg. Det er soleklart at en spiller med Beckfords kvaliteter ser etter andre muligheter. Selv om han kan være mye av/på i løpet av kampene så leverer han varene, selv på et høyere nivå. Hvem hadde ikke akseptert et tilbud fra en potensiell Premier League klubb med tredobbel lønn? Man må være ganske langt inn i tåkeheimen for å avslå det! :)

Quote from: jarle on January 07, 2010, 10:53:52
Judas... hmmm

I mine øyne finns det kun en som kan gå under den beskrivelsen og det er Kewell... måten han kun tenkte på seg selv og lot Leeds i stikken... innkl agent honorarer og hele dritten... Legg til overgang til tyrker svina etterpå...

Beckford er en fri  mann og må få gjøre som han vil... det er Leeds som ikke har økonomisk evne til å beholde ham!... Blame Bates!!!
BMo - Leeds-fan siden 1964

flynn

Ser at mange mener det er enkelt å erstatte Beckford, fordi han i tillegg til å score mange mål også misbruker mange sjanser. "Alle" vil kunne score mange mål for oss sies det.
Ja vel, men hvorfor scorer ikke f.eks Becchio like mange mål da? Eller Vokes for den sakens skyld? Klart at de to har hatt / har andre roller enn Beckford, men jeg tviler sterkt på at noen av dem er kapable til å score like flittig selv om de fikk lov til å ligge på topp og fiske.

Beckford leder avslutningsstatistikken i L1 klart, ikke først og fremst fordi resten av laget forer ham med tilnærmet ferdigscorede innlegg og framspill, men fordi han skaper sjanser ut av ingenting, ofte nærmest på egenhånd.

Scoringen mot Manchester er et godt eksempel. Pasningen fra Howson var riktignok god, men uten Beckfords fart og selvtillit ville det trolig forblitt en halvsjanse.

Jeg tror nok det er mulig å treffe blink med en erstatter, men sjansen for å mislykkes mener jeg er vesentlig større. Dermed anser jeg salg av Becks nå som et rent sjansespill i forhold til å sikre opprykket. Beckfords pris drives ned pga den korte kontrakten. Skal vi erstatte ham med en like god spiller, som sitter på lenge kontrakt i dag, blir det minst like dyrt. Vi har da samme sum penger, men økt risiko for å tape opprykket!

Behold gutten sier nå jeg, og se om ikke hans sportslige og økonomiske ambisjoner heller kan innfris til sommeren, i Leeds.

flynn

Henning

Skal tru om han hadde levert transfer request på dette tidspunktet, viss han ikkje hadde blitt ironisk applaudert ut i Southampton- kampen.

Frode

Quote from: flynn on January 07, 2010, 11:20:45
Ser at mange mener det er enkelt å erstatte Beckford, fordi han i tillegg til å score mange mål også misbruker mange sjanser. "Alle" vil kunne score mange mål for oss sies det.
Ja vel, men hvorfor scorer ikke f.eks Becchio like mange mål da? Eller Vokes for den sakens skyld? Klart at de to har hatt / har andre roller enn Beckford, men jeg tviler sterkt på at noen av dem er kapable til å score like flittig selv om de fikk lov til å ligge på topp og fiske.

Beckford leder avslutningsstatistikken i L1 klart, ikke først og fremst fordi resten av laget forer ham med tilnærmet ferdigscorede innlegg og framspill, men fordi han skaper sjanser ut av ingenting, ofte nærmest på egenhånd.

Scoringen mot Manchester er et godt eksempel. Pasningen fra Howson var riktignok god, men uten Beckfords fart og selvtillit ville det trolig forblitt en halvsjanse.

Jeg tror nok det er mulig å treffe blink med en erstatter, men sjansen for å mislykkes mener jeg er vesentlig større. Dermed anser jeg salg av Becks nå som et rent sjansespill i forhold til å sikre opprykket. Beckfords pris drives ned pga den korte kontrakten. Skal vi erstatte ham med en like god spiller, som sitter på lenge kontrakt i dag, blir det minst like dyrt. Vi har da samme sum penger, men økt risiko for å tape opprykket!

Behold gutten sier nå jeg, og se om ikke hans sportslige og økonomiske ambisjoner heller kan innfris til sommeren, i Leeds.

flynn

100% enig.  Vi kan drømme om all verdens spissnavn, salg av Beckford er uansett big gambling.

auren

Litt lei denne masinga om at vi risikerer opprykket ved å selge Beckford. Man kan også snu på flisa: Vi kan fint risikere opprykket ved å ikke selge Beckford. Det kan fint hende at Beckford surner til og kommer til å spille rævva / vise dårlige holdninger hvis han blir nektet en overgang til en "større" klubb. Ryker han uklar med ledelsen / Grayson blir han ikke å spille mange kampene utover våren - dermed har vi ingen erstattere, kanskje en lånespiller som har sett sine beste dager.

Men, men... det blir mye spekuleringer uansett fra alle sin side. Vi får bare pent vente og se hva som skjer. Jeg vil heller ha inn Hooper eller Sharp enn en totalt umotivert Beckford. Men jeg vil selvsagt heller ha en fokusert og noenlunde motivert Beckford enn Hooper og Sharp. Jeg tror Grayson og resten av ledelsen i Leeds vet hva de bør gjøre. De vet uansett MYE bedre enn oss brølaper her inne.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.