EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jackbauer68

Quote from: Per Arne on January 07, 2010, 14:18:35
Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 14:02:01
Quote from: CardiganArms on January 07, 2010, 13:57:06
Quote from: Rune Bergen on January 07, 2010, 13:48:05
En downperiode, så er det minst to lag som er oppe i ryggen på Leeds, er forsmedlig å misse igjen. I år har vi en gylden sjanse til opprykk. Da er poeng viktigere enn £.

Vet vi at erstatteren putter fra dag en?

enig i at poeng er viktigere enn kr pr dag, og nei det vet vi ikke..men igjen, det kan da ikke være sånn at JB er den eneste på kloden som kan bidra i så måte?

Goals Player
238 Peter Lorimer
157 John Charles
151 Allan Clarke
117 Tom Jennings
115 Billy Bremner
114 Johnny Giles
111 Mick Jones
110 Charlie Keetley
95 Jack Charlton
93 Russell Wainscoat
80 Lee Chapman
73 Jermaine Beckford
72 Mark Viduka

ser ut som det blir vanskelig å erstatte Becks ja 8)

Hva mener du nå? Denne her kan vel ikke brukes til å trekke sånne slutninger.... ???

Kan ikkje trekke andre slutninger enn at det er vanskelig å score mål,og uansett hvem vi kjøper for å erstatte Becks så kommer han neppe på lista over Leeds`all time goalscorers 8)

berlin

Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 14:32:13
En downperiode, så er det minst to lag som er oppe i ryggen på Leeds, er forsmedlig å misse igjen. I år har vi en gylden sjanse til opprykk. Da er poeng viktigere enn £.

enig i at poeng er viktigere enn kr pr dag, og nei det vet vi ikke..men igjen, det kan da ikke være sånn at JB er den eneste på kloden som kan bidra i så måte?

Goals Player
238 Peter Lorimer
157 John Charles
151 Allan Clarke
117 Tom Jennings
115 Billy Bremner
114 Johnny Giles
111 Mick Jones
110 Charlie Keetley
95 Jack Charlton
93 Russell Wainscoat
80 Lee Chapman
73 Jermaine Beckford
72 Mark Viduka

Hva mener du nå? Denne her kan vel ikke brukes til å trekke sånne slutninger.... ???

Kan ikkje trekke andre slutninger enn at det er vanskelig å score mål,og uansett hvem vi kjøper for å erstatte Becks så kommer han neppe på lista over Leeds`all time goalscorers 8)

iflg denne fine tabellen er Jermaine Beckford bedre enn Viduka, ja mye bedre, hvis du i tillegg regner med goals pr. game, kanskje han til og med topper lista da?

Beckford, tidenes mest effektive Leeds-målscorer?

jackbauer68

Quote from: berlin on January 07, 2010, 14:46:25

Goals Player
238 Peter Lorimer
157 John Charles
151 Allan Clarke
117 Tom Jennings
115 Billy Bremner
114 Johnny Giles
111 Mick Jones
110 Charlie Keetley
95 Jack Charlton
93 Russell Wainscoat
80 Lee Chapman
73 Jermaine Beckford
72 Mark Viduka

iflg denne fine tabellen er Jermaine Beckford bedre enn Viduka, ja mye bedre, hvis du i tillegg regner med goals pr. game, kanskje han til og med topper lista da?

Beckford, tidenes mest effektive Leeds-målscorer?

Tipper han er tidenes mest effektive ja,men litt lavt nivå til å ta opp kampen med de andre.Poenget er uansett at han er en legende.det er faktisk vanskelig å score mål uansett nivå 8)

B_Ød

Goals Player
238 Peter Lorimer
157 John Charles
151 Allan Clarke
117 Tom Jennings
115 Billy Bremner
114 Johnny Giles
111 Mick Jones
110 Charlie Keetley
95 Jack Charlton
93 Russell Wainscoat
80 Lee Chapman
73 Jermaine Beckford
72 Mark Viduka

sånn og forstå..vel, om en evt ny spiss ikke ender opp på denne lista..og ikke er "mest effektiv", men hjelper oss å sikre opprykk, så kan evt lister og "mest effektive spiss ever" være hva/hvem det vil for meg.
Ups & Ups!!

Joensen

Newcastle gir visst opp Becks hvis ikke Leeds går med på et bud på 1.5 mill...Vil vel ikke betale mer for en spiller som går gratis til sommeren alikevell...Leeds vil vel ha 2.5 mill pund,får håpe han blir ;)

Barba

Det eneste logiske er at han ser sin mulighet i å bli solgt til Newcaste, en storklubb som har stor fanbase og finansielle muskler igjen hvis de rykker opp.
[/quote]

Om han (agenten) tenker sånn, så må de også skjønne at han får nye konkurrenter til høsten. Fra en spiller eller flere i toppklasse. Da skjer fort det samme som med Delph. Men nå ser det ut til at det renner ut i sanden igjen. Spørs på Aston Villa da.

Barba
Barba - MOT

LeedsUnited

Quote from: fjellhaugen on January 07, 2010, 07:57:48
jeezzes newsome!!!

hvilken verden lever du i? fotball dreier seg om penger. så enkelt er det. det mulig å være en ørliten smule objektiv?

blø for drakta og ingen er større en klubben er crap som har dødd ut for lenge siden.

Synes synd på folk som har havnet på det nivået.  Reaksjonene etter Leeds sin seier mot Man U dreier seg om så mye mye mer enn penger.  Og Kisnorbos innsats den kvelden var vel nettopp å blø for klubben.  Kan ikke sammenlignes med en vanlig 8-16 jobb.

Fotball er mye mer en penger.

B-m

Quote from: newsome on January 07, 2010, 00:11:43
Så har vår spiss Beckford fått primadonnanykker,og i tillegg har grådigheten tatt ham.
Ingen spiller som ikke vil spille for Leeds og blø for drakten og klubben,skal spille for Leeds!!!
Beckford vil bort etter en fantastisk sesong så langt for klubben og han persolig.Ved å forlange transfer nå så fortjener han ikke å spille for Leeds mer.
Han er ikke god nok for P.L. og blir en kjempeflopp der.Håper han blir en større flopp enn Kewell,Fowler og Mills.

Hilsen bitter supporter som er sikker på at Beckford får varme benken mye fremover et eller annet sted. Heldigvis er det vinter og big freeze i England nå.  ;)

Vi må bare selge fortest mulig. Ser for meg stor kristestemning blant våre 'fickle' fans om vi nå spiller en Beckford som ikke ønsker å være i klubben, og f.eks at vi ikke skorer mot Wycombe....Spill Grella og Becchio inntil erstatter er funnet.
Er fornøyd med £1,2 millon for Beckford!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

PetterH

Selges Beckford i Januar,Rykker vi garantert ikke direkte opp !!
Og kvalik,vet jo alle hvordan vil gå............

nord

"Please stop worrying about the future!"
Vi er alt for pessimistiske og maler hele tiden "fanden på væggen" Lad os glædes over det positive som sker i klubben!
PLEASE STOP WORRYING - det dræber os!!!!!!!

Per Arne

Quote from: LeedsUnited on January 07, 2010, 15:40:24
Quote from: fjellhaugen on January 07, 2010, 07:57:48
jeezzes newsome!!!

hvilken verden lever du i? fotball dreier seg om penger. så enkelt er det. det mulig å være en ørliten smule objektiv?

blø for drakta og ingen er større en klubben er crap som har dødd ut for lenge siden.

Synes synd på folk som har havnet på det nivået.  Reaksjonene etter Leeds sin seier mot Man U dreier seg om så mye mye mer enn penger.  Og Kisnorbos innsats den kvelden var vel nettopp å blø for klubben.  Kan ikke sammenlignes med en vanlig 8-16 jobb.

Fotball er mye mer en penger.

Tror du misforstår Fjellhaugen litt. Kanskje han mener at for spillere og klubb/eiere så handler det meste om penger. Og det vel ganske nære sannheten, eller?

auren

Leeds er 8 poeng foran lag nr. 3 på tabellen.
Newcastle er 8 poeng foran lag nr. 3 på tabellen.
Leeds ser ut til å tape en av sine viktigste spillere (Beckford til Newcastle).
Newcastle ser ut til å tape en av sine viktigste spillere (Harewood tilbake til Villa).
Leeds erstatter kanskje Beckford med Sharp eller Hooper som har scoret i bøtter i L1 og har prestert denne sesongen i CCC.
Newcastle erstatter kanskje Harewood med Beckford som har scoret i bøtter i L1, men som har prestert nada i CCC.

Hvem har størst mulighet for å rykke opp hvis Beckford går til Newcastle og Sharp/Hooper går til Leeds?

Virker som at "alle" regner med at Newcastle rykker opp okke som, mens et opprykk sannsynligvis blir spolert for Leeds hvis Beckford forsvinner.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: berlin on January 07, 2010, 11:49:38
Quote from: flynn on January 07, 2010, 11:20:45
Ser at mange mener det er enkelt å erstatte Beckford, fordi han i tillegg til å score mange mål også misbruker mange sjanser. "Alle" vil kunne score mange mål for oss sies det.
Ja vel, men hvorfor scorer ikke f.eks Becchio like mange mål da? Eller Vokes for den sakens skyld? Klart at de to har hatt / har andre roller enn Beckford, men jeg tviler sterkt på at noen av dem er kapable til å score like flittig selv om de fikk lov til å ligge på topp og fiske.

Beckford leder avslutningsstatistikken i L1 klart, ikke først og fremst fordi resten av laget forer ham med tilnærmet ferdigscorede innlegg og framspill, men fordi han skaper sjanser ut av ingenting, ofte nærmest på egenhånd.

Scoringen mot Manchester er et godt eksempel. Pasningen fra Howson var riktignok god, men uten Beckfords fart og selvtillit ville det trolig forblitt en halvsjanse.

Jeg tror nok det er mulig å treffe blink med en erstatter, men sjansen for å mislykkes mener jeg er vesentlig større. Dermed anser jeg salg av Becks nå som et rent sjansespill i forhold til å sikre opprykket. Beckfords pris drives ned pga den korte kontrakten. Skal vi erstatte ham med en like god spiller, som sitter på lenge kontrakt i dag, blir det minst like dyrt. Vi har da samme sum penger, men økt risiko for å tape opprykket!

Behold gutten sier nå jeg, og se om ikke hans sportslige og økonomiske ambisjoner heller kan innfris til sommeren, i Leeds.

flynn

100 % enig, som Frode.
100% enig, som Frode og berlin.. 8)
Super Leeds since 1968

jackbauer68

Quote from: auren on January 07, 2010, 16:20:12
Newcastle ser ut til å tape en av sine viktigste spillere (Harewood tilbake til Villa).
Leeds erstatter kanskje Beckford med Sharp eller Hooper som har scoret i bøtter i L1 og har prestert denne sesongen i CCC.
Newcastle erstatter kanskje Harewood med Beckford som har scoret i bøtter i L1, men som har prestert nada i CCC.

Hvem har størst mulighet for å rykke opp hvis Beckford går til Newcastle og Sharp/Hooper går til Leeds?

Virker som at "alle" regner med at Newcastle rykker opp okke som, mens et opprykk sannsynligvis blir spolert for Leeds hvis Beckford forsvinner.

auren

Du må begrunne hvorfor Harewood er så viktig.Han figurerer i alle fall ikkje over de mestscorende i ccc,der nederste på den lista eg har sett har 7 8)

auren

Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 16:38:22

auren

Du må begrunne hvorfor Harewood er så viktig.Han figurerer i alle fall ikkje over de mestscorende i ccc,der nederste på den lista eg har sett har 7 8)

Basert på uttalelser fra Newcastle-manageren så er han veldig viktig for laget, selv om han ikke har scoret så mange mål. Og han Newcastle-supporteren som er innom forumet sier jo at resten av angriperne er "udugelige".

auren

jackbauer68

Quote from: auren on January 07, 2010, 16:46:28
Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 16:38:22

auren

Basert på uttalelser fra Newcastle-manageren så er han veldig viktig for laget, selv om han ikke har scoret så mange mål. Og han Newcastle-supporteren som er innom forumet sier jo at resten av angriperne er "udugelige".

auren

men du vet vel like godt som meg at Beckford vil styrke Newcastle i innspurten?
Når det gjelder erstattere har eg no satt meg ned å forsket på forumets kjeledegger sharp og hooper.Sharp har eg ikkje tro på,Hooper kan bli spennende er min konklusjon.Men de er usikre kort og det er vel høyst tvilsomt om Bates splasher ut penger på noen av dem 8)

auren

What???? Er ikke Beckford et usikkert kort for Newcastle? Mannen har jo knapt spilt på høyere nivå enn L1. Hooper og Sharp har jo like god rate som Beckford i L1, i tillegg har de faktisk prestert i CCC. Ut i fra dette er jo Hooper og Sharp vel så gode som Beckford.

auren

lojosang

Quote from: jackbauer68 on January 07, 2010, 14:50:24
Tipper han er tidenes mest effektive ja,men litt lavt nivå til å ta opp kampen med de andre.Poenget er uansett at han er en legende.det er faktisk vanskelig å score mål uansett nivå 8)

Alle nivå er å ta hardt i! Jeg putta fem på rappen under fotballoppvarminga på håndballtrening i går etter en lang juleferie og godt over hundre kilo å dra på.  ;D
Skandaløst nok med rød vest trukket over den vakre, gule Leeds-bortedrakten.
- Leif Olav

nord

Vi ligger på toppen i L1! Vi har vundet ManUtd. Vi har har Grayson, vi har Snodgrass! etc.. ;D ;D

Vi er på vej op og livet er herligt!!!  :P

Kickthemdown

Judas? Han senket scum. Han er nærmere en legende...

oivindh

Quote from: nord on January 07, 2010, 17:14:55
Vi ligger på toppen i L1! Vi har vundet ManUtd. Vi har har Grayson, vi har Snodgrass! etc.. ;D ;D

Vi er på vej op og livet er herligt!!!  :P
Og det er eneste måten å se denne situasjonen på  ;D. Vi får ikke gjort noe med overgangen som 90% sikkert går igjennom, likevel. Vi klarer oss uansett. Men Grayson sitt utgangspunkt er riktig: vil fyren vekk, er det like greit å få "mye" penger(£2m +), og i tillegg inn med en habil målscorer. Vi slutter jo ikke å score mål selv om Becks stikker...Mange krisemaksimerte situasjonen da Delph stakk også.. Tror vi er mer avhengige av Grayson, Kisnorbo og Snoddy...

Therese

Må si jeg blir skuffet over Beckford. Det er greit at man vil oppnå noe "bedre" og vil det beste for seg selv. Men hva med laget? Slik blir man hvertfall ikke min helt. Skal man bli min helt må man vise at man stiller opp for laget sitt "till the end". Drar han nå syntes jeg det er å fornærme både spillere og fans. Vi er så nære...

Hva kan være bedre enn å rykke opp med laget sitt etter så mange år med slit? Jeg forstår det bare ikke.. men så er heller ikke jeg en spiller som får invitasjoner fra lag som kommer til å spille i PL.

???
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Bites Yer Legs

KEEP FIGHTING!!

LeedsUnited

Hadde håpet at han ble og skrev ny kontrakt da han er en viktig og god spiller for oss.  Men hvis han ikke vil være i klubben og lokkes av høyere lønninger og mindre heltestatus/spilletid så får han gjerne dra.  Ingen er uerstattelige, det er gravplassene tydelige eksempler på.
Livet vil gå videre og Leeds vil greie opprykk denne sesongen selv om han drar, det er jeg helt overbevist om ;)

auren

Quote from: Therese on January 07, 2010, 18:36:48
Må si jeg blir skuffet over Beckford. Det er greit at man vil oppnå noe "bedre" og vil det beste for seg selv. Men hva med laget? Slik blir man hvertfall ikke min helt. Skal man bli min helt må man vise at man stiller opp for laget sitt "till the end". Drar han nå syntes jeg det er å fornærme både spillere og fans. Vi er så nære...

Hva kan være bedre enn å rykke opp med laget sitt etter så mange år med slit? Jeg forstår det bare ikke.. men så er heller ikke jeg en spiller som får invitasjoner fra lag som kommer til å spille i PL.

???

Beckford er ikke Leedsfan og har ikke de følelsene for klubben som oss fans har. Hadde det vært Howson eller en annen local lad hadde det vært surere. Men Beckford har kun noen måneder igjen av en kontrakt han ikke er fornøyd med, og jeg forstår derfor godt at han vil til en klubb høyere oppe i divisjonssystemet og sannsynligvis doble/triple lønna.

auren

Boos

Bra han sier ifra før kontrakten går ut synes jeg, positivt og tjene på og selge, enn og se at han går gratis etter endt kontrakt :)
Jermaine vil nok bli husket  ;)

Leif Egil

Budda

Da er han solgt? Han har vist bekreftet det selv til Goal.com UK
Endre

auren

Jermaine Beckford has made a sensational claim to Goal.com UK, by independently confirming he will be joining Newcastle United.

The Leeds United striker has been the talk of the transfer window, not just for his impressive form in the first half of the season, but most of all for his goal that knocked Manchester United out of the FA Cup on Sunday.

Transfer speculation has surrounded Beckford this past week, with Newcastle considered his primary suitors, but Premier League clubs also creeping into contention for his signature.

He handed in a transfer request on Wednesday and it was revealed today that two bids from Newcastle had previously been rejected.

A third was submitted today, and though no communication from either club has been released to suggest an agreement has been reached, Beckford has spoken out, as if to signal a move is imminent.

"I'm off to Newcastle," he revealed exclusively to Goal.com UK, though refusing to comment further.

Beckford, 26, spent time in Chelsea's youth system as a teenager, and now looks to be heading back into the Premier League, via a Newcastle side that are favourites to win this season's Championship.

A team-mate and close friend of Beckford revealed to Goal.com UK that the player had also attracted interest, but no bid, from Aston Villa.

He added that while Leeds knew they would struggle to hold onto the striker - as his contract is set to expire at the end of the season - they were nevertheless holding out for a bid of £2 million, with the additional possibility of a 15 or 20 per cent sell-on clause.

Neither club have been willing to comment on an agreement or confirmed transfer.

Beckford has made 28 appearances for League One leaders Leeds so far this season, scoring an impressive 20 goals.

http://sports.yahoo.com/soccer/news?slug=goal-leedsunitedacejermainebeckf&prov=goal&type=lgns

Dette var jo skuffende og trist. Håper bare inderlig at vi får inn en erstatter som er god nok og som likevel fører til et etterlengtet opprykk.

Sier som Rudi: Jeg har troen!

auren