EX-Spiller: Jermaine Beckford

Started by Robert H., May 05, 2007, 23:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Men er Billy Sharp den rette erstatteren.
For nå ser det ut som om Beckford er tapt for klubben uansett. Personlig håper jeg at neste spiller in er en spiller som er god nok til å føre Leeds opp til Premier league. Og i den kategorien er ikke Sharp

Papi

Om Billy Sharp er den rette erstatteren?

Om nå Becks forsvinner som godt mulig kan skje, kor står det at det er Billy Sharp som er den spilleren som skal erstatte Jermaine?
Bortsett fra løse rykte og "ynskjer" fra andre på forumet?

Forøvrig scorer vel Billyboy flittig ein divisjon lenger oppe, så noen dårlig erstatter er han nok ikkje?
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

sveifors

Synes vi skal fortsette med linjen å kjøpe stortalenter, unge sultne spillere. SG har laget en fantastisk stemning i laget og det er megabra for utviklingen.

Jeg personlig synes Gary Hooper er et bedre alternativ enn Billy Sharp.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Pleinar

Har det skjedd noe nytt, eller er dette bare enda en "beckford-tråd" ?

Har ikke sett noen nye oppdateringer på den offisielle hjemmesiden, så dette er vel bare spekulasjoner igjen?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Budda

Quote from: Papi on January 05, 2010, 10:52:17

Om nå Becks forsvinner som godt mulig kan skje, kor står det at det er Billy Sharp som er den spilleren som skal erstatte Jermaine?

Forøvrig scorer vel Billyboy flittig ein divisjon lenger oppe, så noen dårlig erstatter er han nok ikkje?

Tja, hvis jeg ikke tar helt feil, så har han vel bare puttet mye mål i L1. I Sheffield United har det ikke gått så veldig bra. Hvis vi rykker opp, så er jeg litt skeptisk om at Sharp skal være mannen å satse på
Endre

h.b

Omtrent alle rapporterer  at det kommer et bud på 3 mill pund rimelig snart. Og til og med Hughton har innrømmet at prisen på Beckford har steget.

peacock

Jeg kan umulig vite hva som skjer, men noe sier meg at prosentregning neppe er trådstarters sterkeste side.

Papi

Quote from: Budda on January 05, 2010, 10:59:26
Quote from: Papi on January 05, 2010, 10:52:17

Tja, hvis jeg ikke tar helt feil, så har han vel bare puttet mye mål i L1. I Sheffield United har det ikke gått så veldig bra. Hvis vi rykker opp, så er jeg litt skeptisk om at Sharp skal være mannen å satse på

Sharp, on a season-long loan from Sheffield United, has scored 10 goals for Rovers in 17 appearances
Doncaster spiller i CCC Budda :D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DenHviteYeboah

Blir spennende å se hva som skjer.Jeg spådde ifjor høst at Beckford kom til å gå i januar for £3mill.dette ble avfeid av mange begrunnet med at prisen var altfor høy...er enig at dette er en merkelig høy pris på en spiller i league 1 hvor kontrakten snart går ut.
Dessverre tror jeg at Bates ikke klarer å si nei til £3mill fra Newcastle(kanskje Smith kommer motsatt vei...)...og kanskje for en spiller som hadde forsvunnet uansett....da må vi låne en benkesliter fra PL :)
MOT!

fmtj

Quote from: peacock on January 04, 2010, 09:30:31
Quote from: Erik M on January 04, 2010, 00:25:02

Tror det fortsatt kan bli jevnt mellom Charlton, Norwich og Leeds.

Endelig noen som deler min frykt. Jeg er fortsatt livredd at de skal snyte oss for opprykket.

Dere er aldeles ikke aleine. Sesongen er lang og tøff, intet er avgjort selv om vi nå ligger et hestehode eller to foran!! Tap av Becks vil svi skikkelig er jeg redd. Ertsatning må i så fall på plass. Imidlertid har jeg trygghet for at Grayson vet hva han driver med. Han klarer å lokke det beste ut av guttene, det hersker det ingen tvil om og han har hatt god evne til å finne de rette spillerne.
Yeboahs vitne

Frode

Quote from: DenHviteYeboah on January 05, 2010, 13:48:38
Blir spennende å se hva som skjer.Jeg spådde ifjor høst at Beckford kom til å gå i januar for £3mill.dette ble avfeid av mange begrunnet med at prisen var altfor høy...er enig at dette er en merkelig høy pris på en spiller i league 1 hvor kontrakten snart går ut.
Dessverre tror jeg at Bates ikke klarer å si nei til £3mill fra Newcastle(kanskje Smith kommer motsatt vei...)...og kanskje for en spiller som hadde forsvunnet uansett....da må vi låne en benkesliter fra PL :)
MOT!

Grøss

B-m

Quote from: Frode on January 05, 2010, 14:19:10
Quote from: DenHviteYeboah on January 05, 2010, 13:48:38
MOT!

Grøss

he he! Sier meg enig med Frode her.

Smith spiller defensiv midtbane i Newcastle, og kommer ikke til å spille spiss noe mer i sin karriere. Tror han er en av Newcastle sine bedre spillere faktisk. Jeg tror veien å gå for Leeds er å ikke hente inn gamle og fallne stjerner, ihvertfall ikke fra Ridsdale/o'dreary perioden.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

AndyMathie

Beckford blir solgt nå i dette vinduet pga de djevlan Aston Villa. Kan ikke skjønne ka de skal med Marlon Harewood nå midt i sesongen når de har de spissene i stallen fra før.

Newcastle kommer ganske snart til å kjøpe han pga at de ikke klarer å sette ballen i mål uten Marlon på laget og når ikke 3 mill pund er nok til å kjøpe Marlon så henter de dessverre Beckford. Trodde at vi skulle beholde han lengre, men ser at Newcastle er under press til å fortsette sin gang mot PL. Og når de spillerne de har på topp hetter Ameobi, Carroll, Løvenkrans og Ranger så er det ikke rart de er desparete etter en ny spiss. Det er utrolig dumt at de ikke har noen brae vi eventuellt kunne lånt for å komme opp for jeg har ikke lyst å ha noen av spissene til Newcastle på lån(de er alt for dårlige for Leeds).

Jeg er forøvrig av den oppfatningen at Leeds er det beste laget utenfor Premier League så er ikke bare å få inn noen som er gode nok til å heve dette laget.
We are Leeds and we are proud of it!

rogak

Det eneste jeg er redd for er at Simon Grayson forsvinner. Leeds er et velfungerende lag, og enkeltspillere som Beckford kan erstattes. Det så vi i kampen mot Southampton, hvor vi scoret vinnermålet etter at Beckford gikk ut i sinne. Beckford har hatt mange gode kamper, men også mange dårlige kamper, la ham forsvinne hvis det er det han ønsker og erstatt ham med en lagspiller og kriger der foran.
MOT
MOT

Erik M

Jeg er også veldig trygg på Grayson og at han vet hva han gjør.  Jeg antar han har et bedre tak på og bedre samarbeid med klubbens eier enn sine forgjengere - ganske enkelt fordi han har suksess/framgang.  Jeg tror Bates beholder Beckford hvis Grayson insisterer.  Graysons innstilling avhenger sikkert av hvem som kan være på vei inn. 

Vi kommer til å sloss om direkte opprykk også uten Beckford.  Men det er greit å ha med en som blåser inn 40-50 mål på en sesong da...

jackbauer68

Quote from: rogak on January 05, 2010, 15:41:23
Det eneste jeg er redd for er at Simon Grayson forsvinner. Leeds er et velfungerende lag, og enkeltspillere som Beckford kan erstattes. Det så vi i kampen mot Southampton, hvor vi scoret vinnermålet etter at Beckford gikk ut i sinne. Beckford har hatt mange gode kamper, men også mange dårlige kamper, la ham forsvinne hvis det er det han ønsker og erstatt ham med en lagspiller og kriger der foran.
MOT

Ka skal vi med en lagspiller der foran? vi trenger en goalgetter som putter,putter og putter,som chapman,hasselbaink,yeboah og for dens saks skyld inzhagi.

Ett annet problem er at for å få en som er like god som beckford så må vi betale ca 3-4 ganger så mykje som vi får for han.Dårlig buissness rett og slett 8)

Promotion 2010

Jeg tror Billy Sharp vil skåre i bøtter og spann for oss. Tenk på hvor mye vi skaper... EN DRØM FOR EN SPISS! Til og med Lee Bernard vil skåre bra med mål for oss. Han har sin fortid fra Tottenham og vil nok ikke bli redd for et skarve hjemmepublikum i Leeds! OG kontrakten går ut til sommeren.

Mulighetene er mange!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

Quote from: Promotion 2010 on January 05, 2010, 16:42:40
Jeg tror Billy Sharp vil skåre i bøtter og spann for oss. Tenk på hvor mye vi skaper... EN DRØM FOR EN SPISS! Til og med Lee Bernard vil skåre bra med mål for oss. Han har sin fortid fra Tottenham og vil nok ikke bli redd for et skarve hjemmepublikum i Leeds! OG kontrakten går ut til sommeren.

Siden Billy Sharp gikk til Sheff Utd har han utrolig imponerende 18 mål på 67 kamper :o
Ett snitt på 0,27 mål pr kamp ::)

Beckford har 0,57 :o

auren

Quote from: jackbauer68 on January 05, 2010, 16:53:54

Siden Billy Sharp gikk til Sheff Utd har han utrolig imponerende 18 mål på 67 kamper :o

Du må jo sammenligne spillerne på det nivået de er. Se heller på hva Sharp hadde da han spilte i L1. I år har han 10 mål på 17 kamper for Doncaster, et snitt på 0,59. Han scorte flusst med mål i Scunthorpe i L1. Hadde vel over 30 mål der en sesong. Så at han er en god spiss er det ingen tvil om  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

Quote from: auren on January 05, 2010, 16:57:02

Du må jo sammenligne spillerne på det nivået de er. Se heller på hva Sharp hadde da han spilte i L1. I år har han 10 mål på 17 kamper for Doncaster, et snitt på 0,59. Han scorte flusst med mål i Scunthorpe i L1. Hadde vel over 30 mål der en sesong. Så at han er en god spiss er det ingen tvil om  :)

auren

Det er mulig du har rett i det,men eg vektlegger MULIG. Skulle jo tro det kun var 2 spisser i hele verden utenom Becks,så mykje som folk babler om Sharp og Hooper ???

jackbauer68

Quote from: jackbauer68 on January 05, 2010, 17:02:46
Quote from: auren on January 05, 2010, 16:57:02

auren

Det er mulig du har rett i det,men eg vektlegger MULIG. Skulle jo tro det kun var 2 spisser i hele verden utenom Becks,så mykje som folk babler om Sharp og Hooper ???

og det beste hadde jo vært en som bøtter inn mål i CCC???

auren

Vil jo si at statistikken Sharp har for Doncaster denne sesongen kommer inn under karakteristikken "bøtter inn mål". Beckford har vel til gode å score ett eneste CCC-mål? (Jeg vet, han har knapt spilt noen kamper). Statistikk kan brukes til så mangt :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

mac_gyver

Håper Becks blir, men hvis ikke har eg trua på at Grayson og Leeds begynner å virke som et spennende alternativ for mange spisser i CCC og kanskje PL. Vi finner nok en erstatter som er minst like god.
Alltid optimist ;D
Pride of Yorkshire

baste

Quote from: mac_gyver on January 05, 2010, 17:18:39
Håper Becks blir, men hvis ikke har eg trua på at Grayson og Leeds begynner å virke som et spennende alternativ for mange spisser i CCC og kanskje PL. Vi finner nok en erstatter som er minst like god.
Alltid optimist ;D

Satser på at McGyver  (og Larry) løser denne floken også.. :D

Aldri kjedelig å være Leeds supporter i allefall. MOT

raggen

Becks er UVURDERLIG for Leeds men ingen er uerstattelig, men Leeds er nok ikke i førersetet og posisjon til de store navnene når/hvis en erstatter skal inn
Forever Leeds United!!!!!!!!

baste

NEWCASTLE UNITED face competition from Stoke City and Wigan Athletic to sign Leeds United's hot-shot striker Jermaine Beckford.

Coventry City had tracked the Elland Road frontman throughout the summer but now look to be priced out of a January move for the 25-year-old, who is now priced in the £3m bracket.

Championship leaders Newcastle have already had a £1.2m bid turned down by the ambitious League One side, who risk losing their star man for nothing in the summer.

sveifors

Dette er sakset fra den glimrende The Schratching shed - bloggen:

Possible Beckford replacements; Norwich City, Scunthorpe, Sheffield United and Southend

Jermaine Beckford’s transfer out of Leeds now seems somewhat inevitable. For me, it’s simply a matter of time and a question of how much as Ken Bates digs his nails in and tries to ignite a bidding war.

So who do we get to replace him? TSS looks at our options.
Lee Barnard

Southend United, 25 years old.

As consistent as they come at League One level, Barnard has found the back of the net 35 times in his 73 appearances for Southend leaving him just short of the one in two mark.

Although there’s been no rumours linking Barnard to Leeds, he is a proven goal scorer and his contract expires in the summer, so it’s likely we could get him on the cheap (Ken Bates’ favourite word). Likelihood factor: 4 out of 10

Grant Holt

Norwich City, 28 years old.

A bit long in the tooth in comparison to other possible candidates, but Holt certainly has an eye for goal with 14 in the League and 20 in all competitions so far this season. No stranger to the transfer market after with Norwich being his eleventh professional club, Holt has seemingly never settled anywhere.

Only joined Norwich at the beginning of the season and is integral to their promotion push. Selling him would show a massive lack of ambition for a team chasing at our heels so this one for me, is extremely unlikely. Likelihood factor: 1 out of 10.

Gary Hooper

Scunthorpe United, 21 years old

At just 21 years old, Hooper has to be seen as a good signing given that he’s managed 31 goals in 62 games for Scunthorpe and could well develop and take the next step with Leeds United. Contracted until 2011, but with Scunthorpe a likely replacement for Leeds in League One next year, he may be interested in a move.

With his age and record to date, Hooper is my personal favourite, but any a sale would not go down well in Scunthorpe and do little to help their relegation battle. Likelihood factor: 5 out of 10

Billy Sharp

Sheffield United,  23 years old.

Out of favour at Sheffield United and currently on loan to Doncaster Rovers, where he’s found his form hitting 10 goals in 16 league appearances. Billy is from Yorkshire and proved himself to be a natural goal scoring talent at Scunthorpe where he knocked in 53 in 82 games, breaking club records in the process.

Sheffield United will undoubtedly be willing to sell, and I think Billy would be happy to stay local to his home town. At just 23 years of age he’s definitely in the right age group and should be able to take the next step up with Leeds United. Likelihood factor: 9 out of 10 (Heavy favourite)

What about Lambert?

I’m sure Rickie Lambert will be a talking point but we have absolutely no chance of getting him as far as I’m concerned. Southampton don’t need the money and are likely to make the play-offs, so there’s no reason for them to sell.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

lojosang

Quote from: baste on January 05, 2010, 17:38:41
Quote from: mac_gyver on January 05, 2010, 17:18:39
Alltid optimist ;D

Satser på at McGyver  (og Larry) løser denne floken også.. :D

Aldri kjedelig å være Leeds supporter i allefall. MOT

MacGyver kunne jo bygd en ny toppscorer ved hjelp av en nepe, fire agurker, gaffatape, lommekniv, en diger petriskål og store mengder agar!

Synd hvis Beckford drar nå, og om han gjør det må vi få inn noe nytt og sitte igjen med en god slump penger etter at nye mannen er på plass. Satser på Hooper eller Sharpe. Begge hadde vært gøy.  :)
- Leif Olav

McMidjo

Synes Newcastle dummer seg ut big time her - og det er jo forsåvidt ikke første gangen....

På den ene siden går de høyt ut i pressen og sier at de føler seg trygge på at de får kjøpt Beckford i løpet av Januar, på den annen side har de ikke penger til å kjøpe, og klubben som skal selge Beckford vil heller ikke selge....

Er de i tillegg så naive at de tror at en spiller som Beckford kan gå rett inn på dette Newcastlelaget og skyte de opp i Premier League? Hva baserer de det på?

Sett ift hva Beckfords agent etter sigende har uttalt på Stan Collymores show på engelske Talksport - synes jeg Hughton og Newcastle framstår som noen ordentlige premieklovner.....

(Fra Waccoe:)

Beckford's agent guest on Collymore's show.
Phil Smith has been his agent (works with Nick Rubery) ever since Beckford was playing for Wealdstone. Thinks he will remain at Leeds to see the season out and achieve the promotion the club are striving for.

There have been enquiries from a number of clubs (Premier League & Championship) but no firm offers. Phil Smith thinks a fee of 3-4m is needed for Leeds to listen. Says Beckford is very ambitious, very confident and will not move anywhere to sit on the bench. He is not an impact player. Collymore said he is best stopping at Leeds under Grayson, where he is doing well and the agent said this is one scenario but things will come to a head in the summer.

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....