Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 199634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sveifors

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #480 på: Juli 18, 2009, 10:31:58 »
Skjønner ikke at Bates/Leeds

1 Tilbyr Becks høyere lønn
2 med klausul at han kan skifte klubb om vi ikke rykker opp
3 med klausul om lønnshopp om vi rykker opp

og får gutten til å skrive under en 3 årskontrakt, han har ikke bedt om transfer
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #481 på: Juli 18, 2009, 10:42:22 »
Er du sikker på at det ikke har vært en slik kontrakt på bordet, sveifors?
Marching on together!

TK20

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #482 på: Juli 18, 2009, 10:45:02 »
Bra at Beckford er ute av transferlisten. Men det betyr ikke at han ikke blir solgt. Klubber vil nok legge inn bud på spissen uansett. Og da er det opp til Leeds om de heller vil beholde ham en sesong til og dermed la han gå gratis til neste sesong eller om Leeds velger å selge ham nå for å tjene noen pund på spilleren. Personlig tror jeg han blir solgt før sesongstart. Det positive er at dette driver prisen opp

Helt enig i det du skriver. Dette betyr ikke at han ikke blir solgt, men det driver prisen opp. Jeg tror også at han går, men nå er situasjonen forandret: Becks er positivt innstilt på å bli. Vi slipper hvertfall en sytete sutre-Becks, som mange var redde for tidligere (inkludert undertegnede).

sveifors

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #483 på: Juli 18, 2009, 12:47:54 »
Er du sikker på at det ikke har vært en slik kontrakt på bordet, sveifors?

Nei, det er jeg ikke sikker på.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

baste

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #484 på: Juli 18, 2009, 12:58:17 »
god nyhet dette....marching on together  ;D

Dennis

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #485 på: Juli 18, 2009, 13:14:43 »
Er du sikker på at det ikke har vært en slik kontrakt på bordet, sveifors?

Nei, det er jeg ikke sikker på.

Ikke jeg heller, det var kun et spørsmål!  :D

Det er selvsagt ikke åpne armer fra Leeds-styret heller, men det virker som om agenten har satt høye krav for sin klient. Skal man tro manageren vår er Becks ganske så fornøyd med å spille ut kontraktstiden i Leeds, det er da i det minste positivt.

Marching on together!

Papi

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #486 på: Juli 18, 2009, 14:08:09 »
Bates har vel tidligare uttalt at ved evt. opprykk kan klubben tilby høyere lønn til Becks.
Så ser eg for meg følgende:

Tidlig April når Leeds leder med 20 poeng, og har rykka opp, tilbys Becks ny kontrakt, og signerer for 4 nye år ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Evig Pint

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #487 på: Juli 20, 2009, 13:45:23 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leedsunited/Leeds-United-Grayson39s-relief-over.5474202.jp

Preik er nå alltid preik, men her virker det i hvert fall som ganske sikkert at Beckford blir å se på ER neste sesong :)
Marching on together

Evig Pint

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #488 på: Juli 20, 2009, 13:48:55 »
Leeds United: Grayson's relief over Beckford

Simon Grayson today described Leeds United's decision to keep Jermaine Beckford as a weight off his mind, insisting he had always hoped the club would avoid selling the striker.
Beckford's short-term future appears to have been resolved after he was taken off the transfer list at Elland Road, and United's coaching team are heading into the final three weeks of pre-season confident of retaining a player whose summer sale seemed inevitable in May.

A 3-1 victory over Glentoran, in which Beckford scored United's second goal, completed a two-match programme across the Irish Sea on Saturday, and Grayson is able to feel more comfortable about the final make-up of his squad barring a "ridiculous offer" arriving for Beckford.

The 39-year-old said: "When you look like you could be losing one of your best players, it's obviously going to be difficult to replace him. I never wanted to sell him anyway because when players score goals like he has over the last couple of years, you don't want to get rid of them."

Så får vi se, føler meg uansett ikke trygg før overgangsvinduet er spikret og stengt.
Marching on together

Evig Pint

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #489 på: Juli 20, 2009, 13:53:41 »
http://www.coventrytelegraph.net/coventry-city-fc/football-rumours-gossip/2009/07/20/leeds-united-fc-to-reject-all-approaches-for-jermaine-beckford-92746-24194707/


Leeds United FC to reject all approaches for Jermaine Beckford

LEEDS United FC say they will now reject all approaches for in-demand striker Jermaine Beckford.

The Yorkshire Post reports that the League One giants have already turned down bids from Coventry City FC and Sheffield United FC for the 25-year-old, who racked up 34 goals last season.

However Beckford has now been removed from the transfer list this weekend despite having only 12 months left on his Elland Road contract.

And Leeds' boss Simon Grayson is adamant that Beckford will now spearhead his side's promotion push for the new season.

He said: ""If he runs his contract down and leaves on a free then we'll have to run with that but our ambition is to keep him, get promoted and be successful."

"It's a situation we wanted to resolve.

"Jermaine has come back (for pre-season) and been ever so good in training and games. I had a chat with him and the chairman and we agreed it was the best thing for the club."
Marching on together

Lars E

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #490 på: Juli 20, 2009, 14:31:46 »
Kan se ut som han blir nå. Bra! Vi trenger ham. En slik målgarantist er ikke lett å erstatte.
Forever Leeds

sveifors

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #491 på: Juli 20, 2009, 14:45:48 »
Kan se ut som han blir nå. Bra! Vi trenger ham. En slik målgarantist er ikke lett å erstatte.

Ja så fremt ingen byr "silly money" for ham, ALLE har en pris, i fotball ihvertfall ;)
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

J-R

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #492 på: Juli 20, 2009, 15:41:20 »
Bates har vel tidligare uttalt at ved evt. opprykk kan klubben tilby høyere lønn til Becks.
Så ser eg for meg følgende:

Tidlig April når Leeds leder med 20 poeng, og har rykka opp, tilbys Becks ny kontrakt, og signerer for 4 nye år ;D
Me like ;D

Promotion 2010

Beckford - ut på FREE-transfer
« Svar #493 på: Juli 20, 2009, 19:27:02 »
Tenkte bare jeg skulle være veldig tidlig ute.  ::)  Neste sommer går den godeste Beckford ut av Elland Road på free-transfer. Fristelsen av store overgangsbonuser som fee-agent blir nok for stor. Jeg tviler på om det blir til en av de største klubbene i landet, men han gjør et hopp opp og flopper kanskje som så mange andre spillere som forlater Leeds.

Jeg tar stilling til dette nå og orker ikke alle spekulasjonene som kommer til å versere frem og tilbake hele denne sesongen!  ;)

Lykke til i ny klubb Beckford - forhåpentligvis etter at du har brakt Leeds United opp i den nest øverste divisjonen.

Det eneste som kan redde en videre Leedskarriere for Becks er nok en langtidsskade på vårsesongen og et desperat Leeds som forlenger kontrakten da.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Papi

Sv: Beckford - ut på FREE-transfer
« Svar #494 på: Juli 20, 2009, 19:29:55 »
Med den overskriften der, er det mange som setter desserten i halsen.
Off topic....

Men, du kan få eit motsvar.
Når Leeds har rykka opp rundt påsketider, signerer Becks ny kontrakt.
Basta bom ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #495 på: Juli 20, 2009, 19:57:57 »
Sånn, da fortsetter vi Beckford-diskusjonen litt mer samlet, ja :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #496 på: Juli 20, 2009, 20:14:12 »
Sånn, da fortsetter vi Beckford-diskusjonen litt mer samlet, ja :)

Hvorfor er ikke du på ferie, Asbjørn?   ???  ::)

For meg ville det vært en god følelse å se på denne Beckford-på-free-transfer-tråden etterhvert som diskusjonen bølger frem og tilbake i løpet av det neste året.

Og så ville jeg til slutt ha helt rett!

Men-men, jeg kan jo godt håvere ved å trekke frem dette innlegget senere da.... Selv om det ikke blir helt det samme nå som du har ødelagt alt...snufs!  :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #497 på: August 02, 2009, 21:28:45 »
Med den overskriften der, er det mange som setter desserten i halsen.
Off topic....

Men, du kan få eit motsvar.
Når Leeds har rykka opp rundt påsketider, signerer Becks ny kontrakt.
Basta bom ;D

Der traff du spikern på hue der ;D

Leeds risk Beckford free transfer

Leeds United manager Simon Grayson says the club will run the risk of losing striker Jermaine Beckford on a free-transfer at the end of the season.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8180376.stm
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #498 på: August 02, 2009, 22:58:23 »
Med den overskriften der, er det mange som setter desserten i halsen.
Off topic....

Men, du kan få eit motsvar.
Når Leeds har rykka opp rundt påsketider, signerer Becks ny kontrakt.
Basta bom ;D

Der traff du spikern på hue der ;D

Leeds risk Beckford free transfer

Leeds United manager Simon Grayson says the club will run the risk of losing striker Jermaine Beckford on a free-transfer at the end of the season.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8180376.stm


Det er også godt å vite at BBC sjekker mine innlegg på OEF før de printer sannheter...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

testo

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #499 på: August 02, 2009, 23:13:01 »
Med den overskriften der, er det mange som setter desserten i halsen.
Off topic....

Men, du kan få eit motsvar.
Når Leeds har rykka opp rundt påsketider, signerer Becks ny kontrakt.
Basta bom ;D

Der traff du spikern på hue der ;D

Leeds risk Beckford free transfer

Leeds United manager Simon Grayson says the club will run the risk of losing striker Jermaine Beckford on a free-transfer at the end of the season.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/leeds_united/8180376.stm


Det er også godt å vite at BBC sjekker mine innlegg på OEF før de printer sannheter...  ;)

 
Den fortjener 3 ;D ;D ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #500 på: August 03, 2009, 22:32:55 »
"He wants to play in the Championship and we feel if we go up he will sign with us"


Leeds boss Simon Grayson on Beckford
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #501 på: August 04, 2009, 12:46:47 »
Nye forhandlinger på gang.....tenker gutten skriver ny kontrakt eg 8)

Promotion 2010

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #502 på: August 04, 2009, 12:52:05 »
Nye forhandlinger på gang.....tenker gutten skriver ny kontrakt eg 8)

Da er Delph-pengene i god bruk allerede!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #503 på: August 04, 2009, 13:02:46 »
God bruk av pengene om Becks underskriver en ny kontrakt.
*In El Loco we trust!*

Lord-Meta

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #504 på: August 04, 2009, 16:55:33 »
Sky Bet. Leeds United striker Jermaine Beckford has gone from 20/1 to 11/4 to join West Brom. And 2/1 now. Insider info on waccoe says it doesnt look good!
 
tatt fra annet forum...

marve

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #505 på: August 04, 2009, 18:49:17 »
Nye forhandlinger på gang.....tenker gutten skriver ny kontrakt eg 8)
Dette tror JEG er bates sine slue måte å dekke over det faktum at beckford snart er solgt.
Synes jeg hører det beckford ble tilbudt en ny kontrakt men nektet og derfor måtte vi selge han osv osv osv.
Håper selvfølgelig jeg tar feil å at beckford blir .
 

jarle

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #506 på: August 04, 2009, 20:44:14 »
Bets closed på Beckford ut...

Full lommebok ... og fortsatt div 3 spill i 2010/11 -

4 sessonger i 3 divisjon.. TYGG PÃ… DEN!!! We are the joke of the football world


HVIS BECKFORD GÃ…R OPPFORDRER JEG TIL STORE PROSTESTER PÃ… ER MOT EXETER...

Det hele begynner å bli helt latterlig... og hvis Beckford går er jo Bates avslørt 100%
Mannen har 100 tunger... og de er kløyvd i 2 alle sammen...

Eneste fornuftige er jo ut fra et investerings og fotballmessig standpunkt å lukke Beckford på en minimum 2 års kontrakt... rykke opp iår og evt selge ham neste år... det er 2 fluer i et smekk.

Selge ham nå eller rykke opp og la ham gå gratis neste år er dårlige alternativer.


jackbauer68

  • Gjest
Sv: Beckford off transfer list
« Svar #507 på: August 04, 2009, 23:16:56 »
herregud.....selger vi beckford blir eg alvorlig oppgitt 8)

Budda

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #508 på: August 04, 2009, 23:25:44 »
Selger vi Beckford, så mister jeg trua. Da kan bare spillere som Smith osv (vet det er usannsynlig), så den tilbake.
Endre

Svend Anders

Sv: Beckford off transfer list
« Svar #509 på: August 04, 2009, 23:32:01 »
Bets closed på Beckford ut...

Full lommebok ... og fortsatt div 3 spill i 2010/11 -

4 sessonger i 3 divisjon.. TYGG PÃ… DEN!!! We are the joke of the football world


HVIS BECKFORD GÃ…R OPPFORDRER JEG TIL STORE PROSTESTER PÃ… ER MOT EXETER...

Det hele begynner å bli helt latterlig... og hvis Beckford går er jo Bates avslørt 100%
Mannen har 100 tunger... og de er kløyvd i 2 alle sammen...

Eneste fornuftige er jo ut fra et investerings og fotballmessig standpunkt å lukke Beckford på en minimum 2 års kontrakt... rykke opp iår og evt selge ham neste år... det er 2 fluer i et smekk.

Selge ham nå eller rykke opp og la ham gå gratis neste år er dårlige alternativer.

Jeg fatter ikke at det er mulig å være så negativ og ta så himla mange sorger på forskudd, jeg.

Hvor enn mange ganger du gjentar hvor mange år vi har vært i League One blir det ikke noe enklere å rykke opp. Det forsurer derimot så det holder for oss som gleder oss til sesongstart, med eller uten Beckford.

Hvis det stemmer at WBA har budt 2,5 millioner pund for Beckford er det jo definitivt noe klubben må vurdere.

At spillere selges er ikke ensbetydende med at det ikke blir opprykk. Demonstrasjoner før sesongen i det hele tatt er igang, og før klubben har fått hentet inn erstattere er for meg helt bak mål. Men for all del, klag så mye du vil og kos deg med det.

SA,
gleder seg veldig til helgen!