Skrevet av Emne: EX-Spiller: Jermaine Beckford  (Lest 204498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1200 på: Januar 16, 2010, 15:06:45 »
Vel det "kan" jo skje, men jeg vil jo håpe og tro at SG har noen låne alternativ i forbindelse med Beckfords eventuelle seine avgang. Det er uansett Leeds som tar den beslutningen så om Newcastle skulle legge nok penger i bordet 30. januar så MÃ… jo ikke Leeds selge. Har forstått det slik at Leeds ikke ønsker og selge med mindre de kan skaffe seg en ersatter.

Dersom d er slik at Leeds er i forhandlinger med Newcastle så er dte vanlig og sette en tidsfrist for når en bør ha kommet til enighet, slik at begge klubber har tid til å se etter andre alternativ dersom man ikke skulle kunne komme til enighet.
 

auren

Sv: Hva med Beckford..?
« Svar #1201 på: Januar 16, 2010, 15:10:31 »
Sjefsmoderator Asbjørn har anmodet om å holde tema til topic. Blir det mer av denne forstyrrende fjortiskranglingen nå, stenger jeg tråden. Andre lags supportere som er inne på Leeds forumet åpenbart for å provosere, kan vi utestenge med et tastetrykk.  Nok er nok.

Helt enig!

Nå ryktes det altså at Beckford har forsonet seg med tanken på å spille ut sesongen med Leeds. Ingenting ville vært bedre enn det. Håper han viser seg frem fra sin beste side i dag og putter et mål eller to.

MOT!

auren
Høres bra ut...MOT

Jeg liker ikke dette merker jeg.  :-\

Hva så med Beckford? Jeg mener det viktigste er at vi snart får ro i leiren! Sånn sett skulle jeg heller ønsket at Beckford hadde vært solgt nå og ersatteren ( Sharp) vært på plass. Istedet må vi leve i uvisshet helt frem til vinduet stenger. Et aldri så  lite skrekkscenario: Newcastle kommer på banen igjen på transfersvinduets siste dag med et bud som matcher Leeds sitt krav. Bates sier vi "må" selge til den prisen og Beckford signer for Toons. Dette på et tidspunktt da alle de tidligere aktuelle erstatterne har signet for andre klubber. Har dere en plan B & C for et slikt scenario, Bates & Grayson?  ???

Nå har vel Bates og Grayson også uttalt at Beckford ikke selges sålenge en erstatter ikke er klar. Og kommer det et bud som er tilfredsstillende noen timer før vinduet stenges, og vi ikke har en erstatter klar, så tror jeg vi ikke selger. Evt. kan det hende at Grayson har noen lånespillere på blokka som kan hentes etter 31.januar. Jeg tror de har kontroll over situasjonen. Alt virker sånn foreløpig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Beckford blir!
« Svar #1202 på: Januar 17, 2010, 14:01:53 »

TK20

Sv: Beckford blir!
« Svar #1203 på: Januar 17, 2010, 14:03:35 »
Great news! Satser på at det hjelper til med å snu formen.

Jon R

Sv: Beckford blir!
« Svar #1204 på: Januar 17, 2010, 14:05:34 »
Flott! Endelig slutt på spekulasjoner og all uroen det fører med seg. Dette må også bety at det er en motivert Beckford som spiller i den hvite trøya frem til opprykket kan feires i mai.  ;)
Jon R.

LeedsU878

Sv: Beckford blir!
« Svar #1205 på: Januar 17, 2010, 14:09:37 »
Fantastisk å lese! Dette vitner om at klubben tar opprykket veldig seriøst, og beviser at klubbens økonomiske situasjon tillater dette.
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

JanPSyse

Sv: Beckford blir!
« Svar #1206 på: Januar 17, 2010, 14:16:18 »
Dette var faktisk en smule overraskende, men ikke noe mindre gledelig for det.

 :D Good stuff!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Tom S

Sv: Beckford blir!
« Svar #1207 på: Januar 17, 2010, 14:18:18 »
Flott!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Sv: Beckford blir!
« Svar #1208 på: Januar 17, 2010, 14:20:05 »
Endeleg litt arbeidsro! No klarer vi direkte opprykk ;D

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Beckford blir!
« Svar #1209 på: Januar 17, 2010, 14:23:01 »
Nå begyner det å lukte opprykk igjen  ;D

Tom S

Sv: Beckford blir!
« Svar #1210 på: Januar 17, 2010, 14:26:35 »
Nå begyner det å lukte opprykk igjen  ;D

Her lukter det drit, minstemann har fylt opp bleia....
 ;)
COME ON LEEDS !!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Beckford blir!
« Svar #1211 på: Januar 17, 2010, 14:29:01 »
Nå begyner det å lukte opprykk igjen  ;D

Her lukter det drit, minstemann har fylt opp bleia....
 ;)
:D

Runar

Sv: Beckford blir!
« Svar #1212 på: Januar 17, 2010, 14:34:35 »
Da slipper vi og betale 3 millioner pund eller hva dere overpriser han med hvertfall...

Tvilsomt... Dere slipper og betale det til Leeds, men Newcastle har allerede vist hånden sin til Beckford så han kan lett kreve 2 mill pund bare i sign on fee
 

DenHviteYeboah

Sv: Beckford blir!
« Svar #1213 på: Januar 17, 2010, 14:38:17 »
Bra nyheter :)Beckford er selvfølgelig solgt til Newcastle,men handelen er som vanlig ikke offentlig siden Papa Smurf er med.Uansett er det bra at han ordnet at Beckford blir ut kontraktstiden :)

Ferre

Sv: Beckford blir!
« Svar #1214 på: Januar 17, 2010, 14:45:43 »
Beckford snakker:

"After a lot of thinking over the last few days I have decided to withdraw my transfer request and commit my immediate future to Leeds United," he said.

"It was never a comfortable decision to ask for a transfer in the first place, but after the game against Manchester United and the unbelievable reaction from the Leeds United supporters in the Wycombe match I have decided I want to finish what I have been striving to do for the last two seasons - and that is to help promote Leeds United out of a division which the club doesn't belong.

"Every time I put on the Leeds United shirt I give 100 per cent and can assure the fans, the manager and everyone connected with the club that I will continue to do that."


http://www.leedsunited.com/news/becks-spells-out-his-promotion-desire-20100117_2247585_1935126

gill

Sv: Beckford blir!
« Svar #1215 på: Januar 17, 2010, 14:53:21 »
Jeg sier bare: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
 

torivar

  • Gjest
Sv: Beckford blir!
« Svar #1216 på: Januar 17, 2010, 14:57:15 »
Da slipper vi og betale 3 millioner pund eller hva dere overpriser han med hvertfall...

Tvilsomt... Dere slipper og betale det til Leeds, men Newcastle har allerede vist hånden sin til Beckford så han kan lett kreve 2 mill pund bare i sign on fee

Det er nok som du skriver Runar. Det gjør meg litt betenkt og litt i tja-modus til dette, forutsatt da at han forsvinner slik det har sett ut til lenge.  Beckford vet at det venter MYE penger i sign on fee en eller annen plass om han bare holder seg skadefri noen måneder til. Som mangeårig "korsbåndinvalid" ser jeg ikke for meg at Beckford klarer å gi jernet for oss helt inn med disse pundene surrende i bakhodet. En Beckford som sparer seg på halv maskin vil være en klamp om foten for oss. Men for all del, en Beckford som fortsatt gir "alt" vil være gull verdt utover vinter og vår. Får tro det er slik det blir.

tobn på tur

Sv: Beckford blir!
« Svar #1217 på: Januar 17, 2010, 15:00:23 »
Han har et godt hjerte, han bare går seg litt vill noen ganger stakar. Uansett gode nyheter, god å ha ut resten av tiden i CCL1

oivindh

Sv: Beckford blir!
« Svar #1218 på: Januar 17, 2010, 15:08:36 »
Dette høres helt TOPP ut !!!  ;D  SKAL til ER i vår og feire opprykk..  ;)

oivindh

Sv: Beckford blir!
« Svar #1219 på: Januar 17, 2010, 15:10:12 »
Da slipper vi og betale 3 millioner pund eller hva dere overpriser han med hvertfall...

Tvilsomt... Dere slipper og betale det til Leeds, men Newcastle har allerede vist hånden sin til Beckford så han kan lett kreve 2 mill pund bare i sign on fee
Men hva SKAL vi si til Houghton.. Han var jo lei av å vente... Er ikke dette litt dårlig gjort mot han ???  ;)

Einar

Sv: Beckford blir!
« Svar #1220 på: Januar 17, 2010, 15:10:20 »
Da slipper vi og betale 3 millioner pund eller hva dere overpriser han med hvertfall...

Tvilsomt... Dere slipper og betale det til Leeds, men Newcastle har allerede vist hånden sin til Beckford så han kan lett kreve 2 mill pund bare i sign on fee

Det er nok som du skriver Runar. Det gjør meg litt betenkt og litt i tja-modus til dette, forutsatt da at han forsvinner slik det har sett ut til lenge.  Beckford vet at det venter MYE penger i sign on fee en eller annen plass om han bare holder seg skadefri noen måneder til. Som mangeårig "korsbåndinvalid" ser jeg ikke for meg at Beckford klarer å gi jernet for oss helt inn med disse pundene surrende i bakhodet. En Beckford som sparer seg på halv maskin vil være en klamp om foten for oss. Men for all del, en Beckford som fortsatt gir "alt" vil være gull verdt utover vinter og vår. Får tro det er slik det blir.

Nåja, skal Becks få til en betydelig sign-on fee ved sesongslutt må han nok gi jernet å putte jevnt og trutt i andre halvdel av sesongen.
Spiller han rævva med dertil hørende måltørke vil 2 ting skje:
  1. Han mister plassen som spiss
  2. Verdien synker

Dermed tror jeg vi får se mange Becks-mål før sesongslutt, og han får seg en pen slant gryn etter sesongslutt.

Med andre ord - gode nyheter. Og gir det forventet sluttresultat er det vel verdt en 2-3 mill.
 

jarle

Sv: Beckford blir!
« Svar #1221 på: Januar 17, 2010, 15:14:03 »
Respect!!!

.... tipper han får fansen bak seg nå!
Laget får et løft...
Det blir ro i rekkene

OG vi starter å vinne kamper igjen...

Det var gode nyheter på en søndag!!!


Kickthemdown

Sv: Beckford blir!
« Svar #1222 på: Januar 17, 2010, 15:36:03 »
Også gir vi han £20.000 i uken i CCC så blir han 5 år til  :)

Runar

Sv: Beckford blir!
« Svar #1223 på: Januar 17, 2010, 15:39:25 »
Da slipper vi og betale 3 millioner pund eller hva dere overpriser han med hvertfall...

Tvilsomt... Dere slipper og betale det til Leeds, men Newcastle har allerede vist hånden sin til Beckford så han kan lett kreve 2 mill pund bare i sign on fee

Det er nok som du skriver Runar. Det gjør meg litt betenkt og litt i tja-modus til dette, forutsatt da at han forsvinner slik det har sett ut til lenge.  Beckford vet at det venter MYE penger i sign on fee en eller annen plass om han bare holder seg skadefri noen måneder til. Som mangeårig "korsbåndinvalid" ser jeg ikke for meg at Beckford klarer å gi jernet for oss helt inn med disse pundene surrende i bakhodet. En Beckford som sparer seg på halv maskin vil være en klamp om foten for oss. Men for all del, en Beckford som fortsatt gir "alt" vil være gull verdt utover vinter og vår. Får tro det er slik det blir.

Han har vel forsikring
 

Per-Stian

Sv: Beckford blir!
« Svar #1224 på: Januar 17, 2010, 15:53:18 »
Tipper han får fansen bak seg nå!
Laget får et løft...
Det blir ro i rekkene
OG vi starter å vinne kamper igjen...


Amen!

Jon R

Sv: Beckford blir!
« Svar #1225 på: Januar 17, 2010, 16:01:19 »
Også gir vi han £20.000 i uken i CCC så blir han 5 år til  :)

Are you Peter Ridsdale in disguise?  :-\
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Beckford blir!
« Svar #1226 på: Januar 17, 2010, 16:04:14 »
Også gir vi han £20.000 i uken i CCC så blir han 5 år til  :)

Are you Peter Ridsdale in disguise?  :-\
var det noen spillere i Ridsdales regime som hadde så lite som £20.000 i uka da...?

Rune Bergen

Sv: Beckford blir!
« Svar #1227 på: Januar 17, 2010, 16:05:42 »
Enig med alle de som er glad for at Beckford blir.

Dennis

Sv: Beckford blir!
« Svar #1228 på: Januar 17, 2010, 16:19:23 »
Flotte nyheter dette! Ikke kun at spilleren Beckford blir, men dette burde bidra til å roe ned situasjonen rundt hele laget. Profesjonelle som de er, har nok dette likevel krevd sitt den siste halve måneden.

Nå føler jeg meg faktisk sikker på at Becks blir i Leeds og neste sesong. Det vil selvsagt si om vi rykker opp via play off, som det ble konkludert med at vi ender på i går.  ::)
Marching on together!

Frode

Sv: Beckford blir!
« Svar #1229 på: Januar 17, 2010, 16:47:40 »
Det mest gledelige er kanskje at klubben med dette synliggjør at de er villige til å strekke seg langt for et evt opprykk. Kanskje betyr det også at det dukker opp et par rutinerte lånespillere med det første?  Sier ja takk til et anker på midtbanen.  Der er vi puslete om dagen ..