Revie jr. entrer banen.

Started by MacMurder, May 06, 2007, 07:09:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Enig vettis!
Bare redd for at noen andre kommer han i forkjøpet. Allen høres bra ut, men frykter han ser på Leeds mer som et investeringsprosjekt. Uansett - Allen eller Revie er noooget bedre enn Bates!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Mats-

RoarG

Jepp. Vil møte Bates face to face. Som i en western film - man gjør opp mann mot mann. Bates har altfor lenge sagt: "Vis meg penga først". Det er på tide at noen sier: "Hva forlanger du?"
quote:
Originally posted by Mats-

Fantastiske nyheter!

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ferre

Fantastiske nyheter ja! Tror vi kan få en ny og fantastisk Revie-era hvis Revie jr. får kjøpt opp klubben.

-WE'LL BE BACK-

Roy

Dette virker jo utrolig bra. Blir spennende å se hva som kommer ut av møte på mandag. Men nå kan det vel bare gå en vei...
Stand up and sing for LEEDS UNITED

auren

quote:
Originally posted by RoarG

Jepp. Vil møte Bates face to face. Som i en western film - man gjør opp mann mot mann. Bates har altfor lenge sagt: "Vis meg penga først". Det er på tide at noen sier: "Hva forlanger du?"[quote]Originally posted by Mats-

Fantastiske nyheter!

Change is the constant that cannot be changed.
[/quote]

[^]

Enig... Liker attituden til Duncan. Håper det går i orden. Blir spennende uker frem til 1.juni...

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Jeg har mer trur på Revie Jr. enn Morris. Hadde håpet på Allen, men det ser ikke ut som om han kommer på banen. Vet man hvilken økonomiskbacking Revie har?
Endre

baste

Vi får tipse Revie jr om Trond Sollieds kvaliteter...det kunne vært ett scoop. Han er en meget god manager, ingen skal fortelle meg noe annet. Selv nu, når vi e i L1...så er vi "vår yre"..og følger klubben. Deilig gutter og jenter...Ingen medgangs supportere blant oss. Revie jr, take us back to P.L please....

Erik_

Han har vel et eget selskap, Soccerex. Så litt har han nok selv. Det sies at han har arabisk støtte. Maktoum-familien, der overhodet visstnok er en av verdens rikeste. Noen fleipet med at det er pengene fra Don Revies tid i araberland...[:(]

Jeg tror ikke det skal stå på økonomien her. Uansett hvem som backer han. Tør ikke helt å ha for store forhåpninger, men jeg merker en viss godfølelse.

Og atter en gang... virker det som veteranen er forut for sin tid.

h.b

Jeg tror ikke Unge Revie har den tiden som trengs for å skaffe rett manager før et evt oppkjøp.Tanken er god på å få tak i rett manager som kan føre klubben tilbake til toppen av Premier League,men først må vi komme oss ut av den sumpa vi er havnet i. Derfor så må det ansettes en manager som er den rette for dette med grunnlag i at vi spiller i League 1.Hvis Revie skal skaffe oss en manager som fører oss rett opp til Premier League, ja da tror han på nissen.Er redd at dette bare er et pr jippo fra Revie.Han vet inderlig godt at han må kjøpe klubben før han kan ansette de rette personer

JanT

quote:
Originally posted by auren

Hmmm... Først finne den rette manageren og SÃ... kjøpe klubben.. Det kan ta tid gitt. Den rette manageren er rett og slett ikke tilgjengelig eller har ønsker om å gå til Leeds. Det kan jeg aldri tenke meg.

auren, som likevel vil ha DR til klubben...

Leeds
Till
I
Die!

Såvidt meg bekjent er McAllister tilgjengelig.[;)]

Jan Tore, luscos 1119
Jan Tore, luscos 1119

h.b

Mc allister er ikke den rette manageren.

Larsen.

Don Revie gjorde på 1960- og 1970-tallet Leeds til et av Englands aller beste lag, med to seriegull og FA-cupseier som høydepunkt. Det gikk nedover med klubben da han hoppet av for å bli Englands landslagssjef.

Revie junior har ikke selv penger nok til å kjøpe klubben, men han sier han er i samtaler om å etablere et konsortium som under hans ledelse kan sikre seg kontroll. Blant bakmennene skal være den søkkrike Maktoum-familien i Dubai.

â€" Jeg er overveldet over Leeds-tilhengernes reaksjon på mine planer om å løfte klubben tilbake dit den hører hjemme. Jeg har alltid ment at de er landets mest lidenskapelige tilhengere, og nå kan vi se det, sier Duncan Revie.

Han sier til Mail on Sunday at han akter å ta kontakt med styreformann Ken Bates mandag.

â€" Det er på tide at vi setter oss ned sammen så jeg får vite hva han ønsker.

Leeds er i store økonomiske vanskeligheter og ble rett før sesongslutt satt under administrasjon. Klubben har gjeld på om lag 420 millioner kroner, og det er et krav på om lag 60 millioner kroner fra skattevesenet som førte til at klubben måtte til skifteretten.

Ved siden av Revie har også den unge entreprenøren Simon Morris uttrykt ønske om å kjøpe klubben. Han har også framlagt et konkret bud.

Leeds rykket ned fra mesterskapsserien og er for første gang i sin historie utenfor de to øverste divisjoner i engelsk fotball.

Ole Kristian
Pride of Yorkshire

Tom S

Kven som er den rette manageren er umulig å spå, men Macca høyrest interessant ut og gjev historiske bølger inn i margen på lik linje med Revie jr.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Jeg er på generelt grunnlag skeptisk til folk som går ut i pressen og forteller at de er interessert og skal ta direkte kontakt med Bates før de faktisk har gjort det. Jeg tror dette er lite seriøst, but please prove me wrong, Mr Revie!

Roy

Sollid til Leeds er ren ønsketenking. Tror ikke vi får velge fra øverste hylle på manager-fronten, og Sollid befinner seg i nærheten av øverste hylle. Macca høres spennende ut, men hva skjedde med Radebe/Kelly spekulasjonene. Burde jo være en fin mulighet å starte sin trenerkarriere med å ta Leeds tilbake til toppen :)

Trond A

quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg er på generelt grunnlag skeptisk til folk som går ut i pressen og forteller at de er interessert og skal ta direkte kontakt med Bates før de faktisk har gjort det. Jeg tror dette er lite seriøst, but please prove me wrong, Mr Revie!

Enig. Virker som enkelte av mulige oppkjøpere er mer interesserte i medieomtale enn å faktisk kjøpe seg opp i klubben. Håper selvsagt på nye eiere, men venter med å heise flagget til det foreligger en avtale.

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Killa

Kanskje denne Revie burde fått telefonnummeret til Ståle Solbakken i København? Trur ikke det nødvendigvis er noe dårligere tips enn Trond Sollid, hvis det absolutt skal være en nordmann, hehe.... <men først vil jeg se at denne D.R. mener alvor, hvem som blir manageren til nye "Super-Leeds" får vel komme deretter...

Runar

Hvis Duncan har de midlene til disp som han snakker om så tror jeg ikke vi trenger Fabio Capello for å rykke opp i CCC...

Duncan går litt for langt fram synes jeg - man trenger ikke Don Revie for å komme seg opp i CCC... Så hans fokus trenger ikke å skulle "ansette" en ny verdensbeste manager. Hans fokus må være å få kjøp klubben og så gi det sittende trener teamet muligheten til å gi oss resultatene som trengs for å komme opp en sesong.

Tom S

Det sittende trenerteamet?
Så vi skal altså fortsette med Dennis og Gustav??

Nei, skal vi først rydde så får vi rydde ordentlig, ut med ex chelsea og inn med nytt blod!

quote:
Originally posted by Runar

Hvis Duncan har de midlene til disp som han snakker om så tror jeg ikke vi trenger Fabio Capello for å rykke opp i CCC...

Duncan går litt for langt fram synes jeg - man trenger ikke Don Revie for å komme seg opp i CCC... Så hans fokus trenger ikke å skulle "ansette" en ny verdensbeste manager. Hans fokus må være å få kjøp klubben og så gi det sittende trener teamet muligheten til å gi oss resultatene som trengs for å komme opp en sesong.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

espenm

Nå melder vel snart Kjetil Rekdal sin interesse siden han som kjent er Leedsfan

Runar

quote:
Originally posted by Tom S

Nei, skal vi først rydde så får vi rydde ordentlig, ut med ex chelsea og inn med nytt blod!

quote:

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Alt jeg sier at det blir ikke akkurat stabilitet, hvirs vi først skal finne en ny manager som kan dra oss opp av League One og så skal deretter finne den nye Arsene Wenger....

Chris Whyte

Tenk dere, Revie jr. som styreformann, McAllister som manager og Gary Speed som spillende assistentmanager og midtbanegeneral. Hvis Revie er halvparten så dedikert som hva han lover, ligner dette en våt Leeds-drøm. Det ville gjort underverker for en såret Leeds-sjel etter år med nedturer og Chelsea-scum i alle posisjoner.

fmtj

Revie skal møte Bates for samtaler i dag og det handler så vidt jeg forstår om å få fortgang i sakene! Han gjentar at penger ikke er noe problem osv. så dette er rett og slett spennende synes jeg. Dette står det om på BBC sports og Teamtalk sine nettsider.
Yeboahs vitne

Roy

quote:
Originally posted by fmtj

Revie skal møte Bates for samtaler i dag og det handler så vidt jeg forstår om å få fortgang i sakene! Han gjentar at penger ikke er noe problem osv. så dette er rett og slett spennende synes jeg. Dette står det om på BBC sports og Teamtalk sine nettsider.

Svært spennende. Lege siden jeg har hørt at noe som innebærer penger ikke er et problem i Leeds[:D][:D][:D]

Erik_

Gud forby at han skal lete etter og finne den nye Arsene Wenger. [:)]

Roy

Vil heller se Wenger på sidelinjen enn Wise

baste

En ting er sikkert...vi slipp å kjede oss...vi Leeds suppoertere....Kunne derimot likt å ha mer stabilitet i ledelsen og på manager siden.

Time `ll tell...

rastafari

quote:

quote:
Originally posted by Tom S

quote:

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Alt jeg sier at det blir ikke akkurat stabilitet, hvirs vi først skal finne en ny manager som kan dra oss opp av League One og så skal deretter finne den nye Arsene Wenger....

Er vel ikke dette Revie jr. mener, Runar. Han ønsker vel å finne manageren som skal bygge et nytt lag, for å ta det til CCC for så videre til PL. Slik jeg har oppfattet Revie jr, synes jeg dette er utmerket (synd Solbakken akkurat signerte med Køben).

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?