Leeds lagt ut for salg!!

Started by MacMurder, July 07, 2007, 03:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SveinArve

samme her... håper jentene mine sover lenge slik at jeg våkner kl 12 i morra og kan gå rett på nettet å lese. Men regner med de vokner i sju tida og jeg må vente i 4 timer før noe skjer....
Uansett så blir det en spennende dag.
Det er aldri en kjedelig dag når man er Leeds-supporter:)

------------------------------
http://www.godoyil.no
http://godoyalag.blogspot.com

------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Karl Hot Shot

Jeg håper bare av all min kraft at det ikke er Ken Bates som vinner dette løpet. Da står jo skattefuten på trappa igjen i neste omgang. Helt siden mannen flyktet med millionene sine til Monte Carlo for nettopp å slippe unna skattefuten, har problemene vært der.

Nei, jeg kan leve med at "den andre galningen" i Simon Morris kommer inn i korridorene på Elland Road gjennom Redbus, men jeg tåler ikke mer av galskapen til Kenneth 'f**kin' Bates.

Jon R

Jeg tipper han uansett er history innen 6 mnd, Karl Hot Shot. Det viktigste for meg akkurat nå, er å ha en klubb å følge når league One sparkes igang tidlig i august. [8)]

Jon R.
Jon R.

Svend Anders

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Jeg håper bare av all min kraft at det ikke er Ken Bates som vinner dette løpet. Da står jo skattefuten på trappa igjen i neste omgang. Helt siden mannen flyktet med millionene sine til Monte Carlo for nettopp å slippe unna skattefuten, har problemene vært der.

Jeg tror ikke Inland Revenue eller andre kreditorer kan komme og klage på at de ikke fikk nok penger. Avtalen KPMG skal ha gjort er at den som vinner denne runden vinner, ferdig med saken.

Men for videre/andre forhold vet man jo aldri...

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Svend Anders

Livechat på MSN, folkens (klokka er nå 00.51)

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

rai

Jeg utnevner meg selv til å være en talsperson for de mange av oss som er her inne for å holde oss oppdatert på hva som til en hver tid skjer i og med Leeds. Jeg retter en STOR TAKK spesielt til dere Svend Anders, Jon R, HB, Asbjørn, Lids, Sverre m.fl. som bruker den energien som skal til for å holde dette forum levende. Ingen av oss kan forlange at de analyser og rykter dere snapper opp og deler med oss er den endelige og riktige versjonen. I fotball kan røyk oppstå uten ild.

Min påstand er at Leeds er på billigsalg for den som er ute etter å profilere seg eller et firma. Den oppmerksomhet og PR som blir de/den til del de kommende årene er enorm. Ã... kjøpe en etablert klubb i PL koster pund. Men den oppmerksomheten som det å redde en stor klubb som ligger nede med brukket rygg og bringe den tilbake til toppen, det er verd mye det!!!! Nye Leeds fans kommer å strømme til og etter å ha vært Leedsfan i mer enn 30 år: jeg gleder meg enormt!!!
Så la oss nå håpe at KPMG sikrer en løsning på dette marerittet (Bates or no Bates) så vi kan konsentrere oss om den kommende sesongen.

Stephenjazz

Det ville være rart om Bates vinner, hans bud var lavere enn de andres sitt bud og dessuten har Gerald Krasner tidligere uttalt at han ikke tror Bates vil vinne budrunden. Han ville vel ikke ha uttalt noe sånt uten grunn
Det blir aldri umoderne å vinne

Stephenjazz

Det blir aldri umoderne å vinne

Mats-

Hei og hå! Tidlig oppe denne onsdags morgenen, for å finne eventuell info, og for håpentligvis en lykkelig slutt på dette kapitellet. Lykke til gutter!

fmtj

quote:
Originally posted by Mats-

Hei og hå! Tidlig oppe denne onsdags morgenen, for å finne eventuell info, og for håpentligvis en lykkelig slutt på dette kapitellet. Lykke til gutter!

Lykke til selv og tvi tvi alle Leeds elskere!! En spennende dag igjen! Ingen skal si at det er kjedelig å være fan av denne klubben, ikke en dag er uten skuffelser, utsettelser og nervepåkjenninger![:D]
Yeboahs vitne

Tobb

Utrolig kjipt å måtte gå på jobb nå, skulle mye heller ha sittet her og fulgt utviklingen fra minutt til minutt.. Lykke til alle sammen! Krysser fingrene for at når jeg kommer hjem fra jobb så er Mr. Bates langt borte fra klubben vår, og at Pearson og Wilkinson er på vei inn :) MOT

asLeeds

skal det være 1 ny deadline idag? klokkeslett?
heile ferien blir jo øydelagt av alt dette, faktisk så gale att alle LEEDS fan skulle hatt krav på sjukemelding så lenge dette sto på=)=)
lykke til idag og folkens!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

fmtj

quote:
Originally posted by Asleeds

heile ferien blir jo øydelagt av alt dette, faktisk så gale att alle LEEDS fan skulle hatt krav på sjukemelding så lenge dette sto på=)=)

ASLEEDS 4389

Jeg kjenner en lege som er Leeds fan, tror fordundre meg jeg prøver!!![;)]
Yeboahs vitne

pesi

8.21am - The Yorkshire Evening Post can confirm Adam Pearson is the third bidder. But the fans arriving at work and hoping for a swift conclusion, are likely to face a few more hours of agonising frustration. Check back for updates.

Marching UP Together!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

fmtj

Da vet vi at Pearson også er med- da burde det være flere gode alternativer foruten Bates her! Nå er det waitin game igjen....og det forventes mange timer igjen. Ser at fansen i England også må på jobb da!
Yeboahs vitne

Gunnien

quote:
Originally posted by Asleeds

ASLEEDS 4389

tilsluttes..

Ferre

La oss håpe dette ryktet er sant:

I have it from a decent source (a good friend of Pearson) that the 3rd bid is him and Revie with a multi-million pound backer, willing to pay a very high fee to avoid court cases and long term debt.

-WE'LL BE BACK-

h.b

For meg så tyder denne forsinkelsen på at Bates har vunnet. Det jobbes nå mot at  Skattevesebet skal godta denne avtalen. Gjør de det så offentliggjør KPMG hvem som vant. Vil ikke Skattevesenet godta denne avtalen så tar det nok en stund til før salget er over. ( hvis det var noe salg da. Hele denne saken virker isenesatt for å gi klubben tilbake til Bates )

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

pesi

oioioi Ferre dette hadde vært bra!!!!

Marching UP Together!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

h.b

Denne linken er den største ryktelink jeg noengang har vært borti. og jeg er stolt av å være blandt innbringerne av disse ryktene

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

quote:
Originally posted by h.b

For meg så tyder denne forsinkelsen på at Bates har vunnet. Det jobbes nå mot at  Skattevesebet skal godta denne avtalen. Gjør de det så offentliggjør KPMG hvem som vant. Vil ikke Skattevesenet godta denne avtalen så tar det nok en stund til før salget er over. ( hvis det var noe salg da. Hele denne saken virker isenesatt for å gi klubben tilbake til Bates )

Neida! Dette betyr at de må gå grundig gjennom dette før de avgjør saken! "Slapp av!"[:0]
Yeboahs vitne

Sverre

Fy f*** for en situasjon...  Det er vel omtrent bare i Leeds United vi kunne opplevd noe tilsvarende!

Det ser for meg ut som om KPMG også er svært usikre på hva de skal gjøre i og med de mange utsettelsene. Det kan rett og slett virke som om de har en tanke om å la en annen enn Bates kjøpe, men at de er usikre på hvor mye trøbbel den gamle "krigeren" er i stand til å skape i etterkant av et salg.

Uansett, som mange har påpekt, nå må KPMG snart ta en avgjørelse.  Dersom uttalelsene som tidligere har kommet - om et salg til beste for klubben - er korrekte, da må en avgjørelse komme snarest. Ken Bates har vist at han ikke er mannen som kan lede Leeds inn i fremtiden, og ettersom det nå blir bekreftet at Adam Pearson er i bildet, er det ingen tvil om at vi har interessenter som kan gjøre en (samlende) jobb for klubben.
Som Veteranen tidligere har påpekt, har Pearson kvaliteter som kan sette Leeds United på fotball-kartet igjen.  Disse kvalitetene MÃ... vi benytte når de er der like foran nesa vår!

Håper bare at KPMG ikke tar sin avgjørelse i frykt for Ken Bates' reaksjoner - da er firmaet virkelig ille ute å kjører, selv om de øvrige interessentene neppe tar samme virkemidler som Bates i bruk, dersom de taper kampen om klubben.

Ulidelig spennende nå...

h.b

Slapp av. Er ikke mulig det [8D]

Neida! Dette betyr at de må gå grundig gjennom dette før de avgjør saken! "Slapp av!"[:0]
[/quote]

mari

En av de faste bidragsyterne på waccoe (derfor ikke nødvendigvis troverdig, men heller ikke en som bare er innom for å spre sprøyt) hevder bestemt at det 3. budet er Pearson med backing av Revie/araberne. Deres bud er vesentlig høyere enn de 2 andre, men innebærer også en tilbakebetaling av gjelden over en vesentlig lengre periode. Men faktisk tilbakebatling av tilnærmet hele gjelden. Kan være en forklaing på hvorfor dette trekker ut i tid...Kreditorene må nødvendigvis i en slik situasjon vurdere budgiveren nøye- Men kan også være vis vas. Håp håp---

h.b

Godt at du er oppegående Sverre.
Håper at det er som du sier. Ikke en avgjørelse tatt i frykt av hva Bates kan gjøre i rettslige skritt som avgjør dette
quote:
Originally posted by Sverre

Fy f*** for en situasjon...  Det er vel omtrent bare i Leeds United vi kunne opplevd noe tilsvarende!

Det ser for meg ut som om KPMG også er svært usikre på hva de skal gjøre i og med de mange utsettelsene. Det kan rett og slett virke som om de har en tanke om å la en annen enn Bates kjøpe, men at de er usikre på hvor mye trøbbel den gamle "krigeren" er i stand til å skape i etterkant av et salg.

Uansett, som mange har påpekt, nå må KPMG snart ta en avgjørelse.  Dersom uttalelsene som tidligere har kommet - om et salg til beste for klubben - er korrekte, da må en avgjørelse komme snarest. Ken Bates har vist at han ikke er mannen som kan lede Leeds inn i fremtiden, og ettersom det nå blir bekreftet at Adam Pearson er i bildet, er det ingen tvil om at vi har interessenter som kan gjøre en (samlende) jobb for klubben.
Som Veteranen tidligere har påpekt, har Pearson kvaliteter som kan sette Leeds United på fotball-kartet igjen.  Disse kvalitetene MÃ... vi benytte når de er der like foran nesa vår!

Håper bare at KPMG ikke tar sin avgjørelse i frykt for Ken Bates' reaksjoner - da er firmaet virkelig ille ute å kjører, selv om de øvrige interessentene neppe tar samme virkemidler som Bates i bruk, dersom de taper kampen om klubben.

Ulidelig spennende nå...

fmtj

quote:
Originally posted by mari

En av de faste bidragsyterne på waccoe (derfor ikke nødvendigvis troverdig, men heller ikke en som bare er innom for å spre sprøyt) hevder bestemt at det 3. budet er Pearson med backing av Revie/araberne. Deres bud er vesentlig høyere enn de 2 andre, men innebærer også en tilbakebetaling av gjelden over en vesentlig lengre periode. Men faktisk tilbakebatling av tilnærmet hele gjelden. Kan være en forklaing på hvorfor dette trekker ut i tid...Kreditorene må nødvendigvis i en slik situasjon vurdere budgiveren nøye- Men kan også være vis vas. Håp håp---

Håp er det vi har levd på i lang tid Mari, måtte dette være sant, og måtte KPMG forstå at da er det dette budet de må gå for!
Yeboahs vitne

Ferre

quote:
Originally posted by mari

Leste det samme, et meget spennende rykte. HVIS det stemmer kan jeg ikke skjønne annet enn at KPMG må akseptere dette. Alle som er en smule oppegående skjønner at det er det beste for klubben.

-WE'LL BE BACK-

auren

En annen kilde forteller at det nå har kommet inn et multi-cooperative bud. Herrene Bates, Redbus, Pearson/Wilkinson, Revie og hans sjeik har slått seg sammen! Kan det være mulig???

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

quote:
Originally posted by auren

En annen kilde forteller at det nå har kommet inn et multi-cooperative bud. Herrene Bates, Redbus, Pearson/Wilkinson, Revie og hans sjeik har slått seg sammen! Kan det være mulig???

auren

Leeds
Till
I
Die!

Hehe, meget tvilsomt! Men hvem vet, alt kan skje, det er jo Leeds United vi snakker om.

-WE'LL BE BACK-

Adis

Det hørtes ekstremt søkt ut gitt..

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!