Nå får vi endelig aksjen

Started by Leeeeeeeeeeeeds, July 28, 2007, 16:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sleivind

quote:
Originally posted by Svend Anders

Da var jeg hjemme igjen etter fantastiske dager i Paris... har egentlig fulgt lite med fra utlandet, men her er siste melding fra informert hold idag, onsdag:

* Møtet med ligaen er visstnok imorgen, torsdag.

* Dersom skattemyndighetene dropper "charge'n" så får vi trolig aksjen tilbake uten problemer.

* Dersom de IKKE dropper det får vi trolig aksjen tilbake, men MULIGENS MOT NYTT POENGTREKK. Det antydes et sted mellom 3 og 15 poeng minus.

Men nå har jeg ikke fått sjekket stort så jeg vet ikke hvor "oppdaterte" eller troverdige disse tingene er. Uansett vil det nok være en forhandlingssituasjon på møtet, så noe "bestemt" er det nok uansett ikke.

SA

http://www.svendanders.com/

Det står vel på de offisielle sidene at møtet avholdes i dette øyeblikk?

Per-Stian

Godt det endeleg skjer noko og at heimesida stadfestar dette. No har vi levd i uvisse i lang tid, så får vi berre håpe møtet(-ane) ikkje tek altfor mange dagane. Eg vil ha ei avgjerdsle no! Poengtrekk eller smekk på fingrane...

Roy

Ahh, spent nå. Tenk om dette kunne løst seg i dag. orker snart ikke mer.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Svend Anders

quote:
Originally posted by Sleivind

Det står vel på de offisielle sidene at møtet avholdes i dette øyeblikk?

Jepp, ser det nå. Antakeligvis bare en liten tids-misforståelse (mulig meldingen jeg fikk ble sent i går, sjekket ikke tidspunktet), eller så kan det være at de rett og slett ikke hadde noe å vente med.

Ser uansett frem til at dette - forhåpentligvis - nå nærmer seg en avklaring.

SA

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sleivind

Blei nervøs et lite øyeblikk nå, såg at det var pluppet frem en del overskrifter med titler som "Leeds locked in league talks". Men alle sidene viser bare til uttalelsene på den offisielle siden. Det er vel ikke noen som har noen inside information om hvordan ståa er akkurat nå? Er det gjort noen fremskritt?

SirOlsen

Hvor mye kan vi mennesker tåle av pinsler egentlig?...

Dette er jo værre en tortur!
-SirOlsen-

ERIK

GB har samme skattelov som Norge når det gjelder å skylde skatt.  Dette være seg privatpersoner eller selskaper.  Skatten følger deg uansett.

Lars E

Her var det jammen meg lite nytt! Hadde håpet på "aksjen i orden" når jeg kom hjem fra trening... jaja

Forever Leeds

Forever Leeds

Sleivind

Dette var et j**** langt møte da? Tyder vel på at alt ikke er som det skal.

Tom S

Som normalt...

Hadde vi no berre fått denne aksjen på plass sånn at vi kunne hatt ei veke på oss til å signe spillere før sesongstart, og kanskje fått litt ro rundt klubben.

Kampen om å få Bates OUT får vi heller bruke litt lenger tid på.

quote:
Originally posted by Sleivind

Dette var et j**** langt møte da? Tyder vel på at alt ikke er som det skal.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Roy

Svend Anders

Går visstnok mot at vi trekkes 15 poeng, ettersom HMRC ikke vil slippe sin "charge" på det opprinnelige CVA.

Klubben vil da anke straffen i et forsøk på å senke poenstraffen.

Det er i alle fall det jeg hører, men det blir vel ikke endelig avgjort før i morgen, torsdag.

SA

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Budda

Det var dårlige nyheter. Jeg som hadde trua på at det skulle ordne seg. Da kan det jo bli League 2 neste [:(]
Endre

Tom S

Det er for jævlig!
Dvs at vi blir trekt tilsammen 25 poeng pga administrasjonen.

Men, til faens med det trekk oss og lat oss bli ferdig med dette tullet.
Det verste er vel at HMRC ikkje trekker sin anmeldelse og at det vert rettsak til høsten.

Lat oss begynne å spille ball igjen!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

er ivertfall bedre enn at vi ikke får starte i det hele tatt...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Orkanger

quote:

Går visstnok mot at vi trekkes 15 poeng, ettersom HMRC ikke vil slippe sin "charge" på det opprinnelige CVA.

Det er i alle fall det jeg hører, men det blir vel ikke endelig avgjort før i morgen, torsdag.

SA

Hvor pålitelig er dette? Jeg ser ikke helt logikken i at vi skal trekkes poeng for akkurat dette. Futen får da ikke inn mer penger om vi trekkes i poeng...?

D e håp i hængan snøre!
D e håp i hængan snøre!

Sydhagen

quote:

SA

hvor henter du dette fra?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Peter7

Blir kanskje 10 poeng minus til slutt da, og Mr. Bates har denne gangen lurt seg selv (og oss).

Vi skulle aldri solgt Terry Cooper til Boro'...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sydhagen

håper vi kan slippe unna med maks 6 poeng om det skulle bli poengstraff...da har vi ivertfall en sjanse til opprykk via playoff...

Ferre

Herregud, nedtur på nedtur (hvis dette stemmer)! Vi blir visst aldri kvitt denne forbannelsen på Elland Road.

-WE'LL BE BACK-

raggen

hva faen er det som skjer???? blir rett og slett forbanna over hva som skjer der nede nå.. er de komplett uduglige hele gjengen der nede, har de ikke ødelagt nok nå?????!!!!!!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

pesi

quote:
Originally posted by Ferre

Herregud, nedtur på nedtur (hvis dette stemmer)! Vi blir visst aldri kvitt denne forbannelsen på Elland Road.

-WE'LL BE BACK-

Fikk ikke Don Revie i sin tid inn ei trollkjerring eller hva det var for å bli kvitt "onde ånder" eller hva det var på Elland Road? kansje disse har kommet tilbake??
Er dette noe Dennis Wise bør satse på??
Funka jo bra forrige gang noe lignende ble prøvd!!!!![8D][8D][8D]

Here we go again, Marching on together again, united we stand, the BEST team in the land!!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Stephenjazz

Det er da ikke offisielt så vi får ta dette klype salt, men man kan virkelig lure på hva slags sprell Bates har greid å gjøre nå. Ledelsen graver sin egen grav om dette er sant da koker vel det over for supporterene borti der[xx(]
Det blir aldri umoderne å vinne

rd1

Er det mulig at minus 15 poeng får Bates til å trekke seg fra dealen??

Ser for meg følgende da. Nye eiere kommer inn på banen, betaler 35mp til kreditorene og får aksjen uten mer styr. Og vi unngår minus poeng!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Roy

Det er ni dager til seriestart. Vi må ha den aksjen i dag!

baste

vi må vel stå over ett år nu? Går det ann å rote mer enn Leeds United klarer? Gremmes....

h.b

Vi må vel aldri stå over 1 år. Men den verste senariet er nok at Leeds blir å ansees som under administrasjon i 1 år fremover, eller til Klubben over en periode har vist til sunn økonomi og lederskap.
Feilen med å være under administrasjon er det at vi ikke er frie til å signe spillere som vi bestemmer lønna på. Det vil da være et tak på lønningene. Tar jeg ikke feil så er det antatt gjennomsnitt av lønn i League 1. Dette vil nok forhindre endel spillere å komme til oss.Mulig at de som er her nå på prøve ikke vil spille for så liten lønn. Men å starte får nok Leeds lov til

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Erik M

Er det ikke et generelt lønnstak i L1 allerede da?  Dette skal være grunnen til at Cressy vil dra, bl. andre.

Svend Anders indikerte tidligere poengtrekk på 3-15.  Dette er vel den skalaen som finnes.  Tror ikke vi kan få 15, men 6 kanksje og det kan vi leve med.  Jeg er spent på hvordan Ligaen forklarer et slikt poengtrekk.

h.b

Ser her på nedtellinga fra http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3016504 at klubben og ligaen ikke er noe nærmere en løsning. Betyr dette at ligaen ikke vil gi Leeds denne aksjen.Tror ikke denne uenigheten er denne poengstraffen som det ryktes om. Den kan jo bli anket på et senere tidspunkt

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Dennis

Fy faen, skal vi aldri få fred! [V]

Når denne mareritt-sesongen til slutt er over og det er sommer igjen, så håper jeg vi blir kvitt det råtne egget Ken Bates for alltid. [}:)]

- Dennis
Marching on together!