Nå får vi endelig aksjen

Started by Leeeeeeeeeeeeds, July 28, 2007, 16:31:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Jeg lurer fælt på denne pressekonferansen.Her må det ha kommet til store hindringer.Skulle ikke forundre meg om Leeds blir nektet start i serien. Dette lover ikke godt

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Sleivind

quote:
Originally posted by h.b

Jeg lurer fælt på denne pressekonferansen.Her må det ha kommet til store hindringer.Skulle ikke forundre meg om Leeds blir nektet start i serien. Dette lover ikke godt

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Hvilken pressekonferanse er det snakk om egentlig? Den som the football league skulle avholde var vel ment å være for sesongstarten og ikke situasjonen til Leeds?

ToreLA

Edit: Svarte visst litt utav det blå nå jeg...

Per-Stian fatta pennleika si og byrja skriva noko. Blant nokre andre meiningar, skreiv han så dette:
"Kan aldri i verda fatte viss vi får 15 poengtrekk denne sesongen. Korleis kan ein rettferdiggjere ei slik avgjerdsle (når vi fekk 10 minus forrige sesong)?"

Kanskje fordi de ti poengene ikke hadde noe å si?

Jeg vurderer om jeg skal starte en sms-tjeneste, der man kan registrere seg og betale 100 kr, så får man en melding på mobilen når alt det usportslige er over og Leeds kan begynne å tenke fotball igjen. Problemet er bare at jeg ikke gidder å følge med selv.

Erik M

raggen

og enda ikke noe nytt.............????

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Leeeeeeeeeeeeds

Det skjer nok ikke noe idag. Vi får håpe det blir før helga. Kanskje dette er straffen de gir oss. Vi får ikke "aksjen" før neste fredag, og da har vi det værst mulige utgangspunkt foran serien.....

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

raggen

skjønner hva de holder på med... de hater leeds og vil oss verst mulig!!!! har vi ikke lidd nok!!!!

27.10.1961

Husk etter vær nedtur,blir du sterkere mentalt.

raggen

blir snart likegyldig... faen altså

Pheriox

quote:
Originally posted by 27.10.1961

Husk etter vær nedtur,blir du sterkere mentalt.

Det er forbeholdt at man ikke klikker fullstendig :-)
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Pheriox

Antar at den eventuelle 15-poengsstraffen har en av to grunner:
1. Det siste salget foregikk uten en CVA, mens FL i utgangspunktet insisterer på at en slik skal foreligge
2. Straffen er knyttet opp mot rettshøringen med HMRC, og vil inntre dersom denne høringen avslører noe snusk

Kan ikke forestille meg at den skal komme som noen tilleggsstraff fordi Leeds utnyttet et smutthull i regelverket. Den slags tilbakevirkende kraft ville skape allverdens kaos i systemet.

Er urolig over at diskusjonen mellom FL og LU2007 trekker. Det tyder på forhandlinger om straff og penger, i bytte mot "the golden share".
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Tom S

http://www.yorkshirepost.co.uk/football?articleid=3083542

More angst - kan det bli verre??

Tyder på at FL ikkje godtek dette salget utan CVA, og forheld seg til det første salget der Bates fekk 75,2% av stemmene. Men, det salget godtek ikkje HMRC og har varsla rettsak.
Det betyr enkelt og greitt at Leeds ikkje kan vinne denne kampen...

Kan nokon fortelle meg utveien av dette ?????

Tragisk!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Må det ny CVA til, eller? Og nye 28 dager ankefrist?
Dette vert heilt håpløst!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

RichardSveum

Faan, nå begynner det å bli mer enn hva man kan tåle. Dette går mot avgrunnen

marve

Tror nesten ikke lenger på en lykkelig slutt i denne sagaen .
Uff dette vill jo aldri ta slutt .

Sleivind

Fra nå av så holder jeg meg til den offisielle siden. Der virker det som om alt er rosenrødt i Leeds om dagen. Intervjuer med spillere som synes ting ser bra ut foran sesongstart. Salg av billetter til bortekamper og hjemmekamper. Ikke et eneste ord om administrasjonen, bortsett ifra den lille notisen vi fikk på tirsdag, der det stod at møtet ble avholdt.

Så hold dere til den offisielle siden, så slipper dere å tenke mer på dette fjaset![xx(]

Tom S

Ja, no byrjar det å haste!
Har heile tida hatt ei tru på at denne aksjen skulle ordne seg, men no er eg dritnervøs!!

Kva skjer om vi ikkje får aksjen?
Veit at FL seier vi kan starte i administrasjon, men kven betaler gilde? Bates har vel sagt klart at det i praksis ikkje lar seg gjennomføre.

No er vi i deep shit - SHITE !!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Leif Egil

Dette er jo bare helt forferdelig tragisk! Hva skjer egentlig - er i ferd med å miste oversikten fullstendig:( Kan det virkelig skje at vi ikke får starte neste lørdag?????

Tom S

Kanskje du har rett;
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1083743,00.html

Virker som om klubben er positive til utviklinga i diskusjonen.

quote:
Originally posted by Sleivind

Fra nå av så holder jeg meg til den offisielle siden. Der virker det som om alt er rosenrødt i Leeds om dagen. Intervjuer med spillere som synes ting ser bra ut foran sesongstart. Salg av billetter til bortekamper og hjemmekamper. Ikke et eneste ord om administrasjonen, bortsett ifra den lille notisen vi fikk på tirsdag, der det stod at møtet ble avholdt.

Så hold dere til den offisielle siden, så slipper dere å tenke mer på dette fjaset![xx(]

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Forstår eg det rett at KPMG må annulere det siste salget og stå for det første med CVA?
Kva skjer då med anmeldelsen frå HMRC?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sleivind

Den må ha kommet i løpet av de siste minuttene. Men kan ikke si jeg liker formuleringene de bruker der, "as quick as possible" kan vanligvis bety mye forskjellig, men når det gjelder Leeds så kan vel dette bety at det faktisk kan drøye en uke og to før det kommer noen avklaring.

quote:
Originally posted by Tom S

Kanskje du har rett;
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~1083743,00.html

Virker som om klubben er positive til utviklinga i diskusjonen.

quote:
Originally posted by Sleivind

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Erik M

Jeg syns de artiklene som plutselig kommer fra YEP nå virker litt "gamle" da de refererer til et fire timers møte på tirsdag.  Har lest flere steder at de har sittet i møte hele onsdag og torsdag også.  Jeg velger å tolke at det er tøft, men ikke fastlåst når de velger å fortsette samtalene.

Tom S

"With just nine days until the Whites are due to open their season against Tranmere, their best hope rests with the administrators striking a new agreement with the club's creditors."

Kva betyr dette i praksis?
Nye bud og ny CVA?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Jeg forstår det som at KPMG må etablere en ny CVA ( reconstitute ) for det nye salget. Hvorvidt det må gjøres med et nytt kreditor-møte eller på andre måter, vet jeg ikke. Jeg er gaske sikker på at denne "akjsen" får vi ti slutt. Er mer bekymret for alt det andre, men det hører til andre tråder.

Ferre

Hva som egentlig skjer hvis vi ikke får spille denne sesongen? Får vi starte i League One neste sesong, eller må vi starte helt nederst i ligasystemet? Går ut i fra at vi mister alt av spillere, er vel ingen som vil trene med en klubb et helt år uten å spille kamper.

-WE'LL BE BACK-

jarle

Det mest sannsynlige er vel at vi starter sesongen i Administrasjon...

Det jeg ikke forstår er at 75,? % stemte for Bates sitt bud... hvordan kan da CVA´n blokkeres... Det er jo hele poenget...stemmer nok for så kan ikke de andre kreditoreren blokkere???

Det hele er en farse... og burde vært avklart for lenge siden... useriøst av FL!!!

jarle

Men starter vi i adm..kan vi vel ikke kjøpe spillere...

Det merkelige er at vi har fått lov å selge... /hvilket selskap har de pengene gått til???)

Er man i adm skal vel ingen verdier i boet røres???

EN FARSE!!!

still sinking... blupp blupp bupp.... running out of air..............

berlin

Jeg skrev et innlegg 4 "skritt" bakover.

Her er det som jeg bygger mitt innlegg på, Lord Mawhinney, FL:

"On Tuesday we had a four-hour meeting between Leeds United, the adminitrators and us. We all agreed the best way forward was to see if the administrators could reconstitute the CVA.

"Once we have their final decision we will talk to Leeds about how to make progress.

"If the CVA could be reconstituted then Leeds United - in terms of the old company - could start the season.

"We have no control over the administrators. They understand the laws of insolvency, we understand the laws of the Football Legaue. The best way forward is close collaberation between the two.

Hva som skjer om det skulle blir rot med den nye CVA, som FL forholder seg til må gudene vite. I værste fall åker vi ut av ligasystemet. Men personlig er jeg ikke redd for det, bare kjedelig at alt trekker sånn ut i tid.

Sleivind

Det jeg stusser litt på er KPMG sin rolle oppi det hele og. Hvorfor godta bud nummer 1, når det viste seg at det likevel måtte komme en ny budrunde? Og hvorfor tok det flere uker før de ga FL de nødvendige papirene? Og hvorfor vil ikke FL godta det andre budet til Bates?