Nicholls: 'Wise and Bates are bullies'

Started by h.b, August 08, 2007, 15:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Godt å få blåst ut. Men noe av dette stemmer ganske sikkert
http://www.lep.co.uk/ViewArticle.aspx?sectionid=75&articleid=3093017

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Roy

quote:
Originally posted by h.b

Godt å få blåst ut. Men noe av dette stemmer ganske sikkert
http://www.lep.co.uk/ViewArticle.aspx?sectionid=75&articleid=3093017

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Leste den tidligere i dag. Har nok en del poeng Nicholls. Men jeg er ikke helt sikker på at jeg liker trynet hans anyway [}:)]
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Volda69

Det Nicholls seier indirekte er at spelarar som seier det dei meiner til Wise ikkje vert verande lenge i klubben. Eg ville tru at Thompson er ein som ikkje let seg herse med, i alle fall. Så får me sjå om han kjem på kant med "the gaffer".

MOT
MOT

auren

Dette var trist lesing. Redd for at Nicholls har så alt for mye rett i det han sier. "Wise is not a nice man" står det å lese flere plasser. Det er vel mange her inne ganske så enig i!

auren, som er redd for flere burst ups denne sesongen... :-(

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

veteranen

Nicholls har rett - Wise og Bates er to ufordragelige bøller! Og dette visste vi lenge før de kom til Leeds.
Du verden så jeg ser frem til den dagen disse to forsvinner fra Leeds! Får bare håpe at det skjer før klubbens omdømme blir totalt ødelagt...

berlin

h.b

Hvis dette stemmer. Gjør antagelig det, så har Leeds et meget stort problem. Da vil frykten over å bli behandlet dårlig en ting som taler mot et opprykk. Hvis spesielt Wise oppfører seg slik, så er jeg redd for at kampen i år er en kamp mot nedrykk. Det vil da bare være et tidsspørsmål før Wise er på kant med noen av de nyere spillerne, dertil dissharmoni i spillertroppen

marve

Mulig dette er noe av grunnen til at vi gjorde det så dårlig forige sesong ,mange spillere med egne meninger som setter seg og sitt føre laget .
Var ikke dette også noe av problemene wise arva etter KB et lag full av klikker som mente å vite hvordan laget skulle spille .
Wise får  denne sesongen muligheten til å bevise hva han er god for ,og denne sesongen kan han ikke skylde på andre en seg selv .Så vi får se og gi han litt tid synes jeg fram til jul ivertfall .

Masinga

Ikke overraskende lesning. Jeg teller dagene til Bates og Wise forsvinner. De er dårlige eksemplarer av arten menneske.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

marve

quote:
Originally posted by h.b

Hvis dette stemmer. Gjør antagelig det, så har Leeds et meget stort problem. Da vil frykten over å bli behandlet dårlig en ting som taler mot et opprykk. Hvis spesielt Wise oppfører seg slik, så er jeg redd for at kampen i år er en kamp mot nedrykk. Det vil da bare være et tidsspørsmål før Wise er på kant med noen av de nyere spillerne, dertil dissharmoni i spillertroppen

Hehe mulig du har rett angående wise ,men slik jeg ser det så er det 15 minus poeng som taler mot et opprykk i år .

Adis

Må innrømme jeg også har mye forståelse for Nicholls.. synes aldri fyren har virka som et r***høl, og jeg tipper DW og KB begge er noen trassige folk å ha med og gjøre.. Nicholls er en kvalitetsspiller og vil sikkert gjøre det sterkt i PNE

After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!
After Chaos Cometh Light -  We Are Leeds!

Sleivind

Om det er sant eller ikke sant har ikke så mye å si. Jeg synes det er gjennoført respektløst å komme med slike kommentarer om en tidligere arbeidsgiver. Ikke bare overfor Wise og Bates, men også de som faktisk spiller for klubben og som faktisk trives!

Må bare legge til at jeg ikke liker W&B, men slik drittslenging fra Nicholls synes jeg ikke noe særlig om.

nellejr

Jeg har selv vært ansatt i et selskap hvor sjefen var bøllete og langt i ftra noen nice man, men med skitne triks og upopulær hos svært mange. Men fy flate han fikk selskapet til å gå godt. Det jeg vil fram til er at det er ingen sammenheng mellom det å være en "nice man", og det å skape resultater. Er Murinho noen nice man f.eks? Hva med Wenger? Ferguson?

Jeg skal ikke forsvare Bates, han skulle redde klubben fra konkurs, og mislyktes med det, til tross for en rekke upopulære tiltak. Det beviser at vi ikke har bruk for ham. Når det gjelder Wise så synes jeg han fortjener en sjanse til til å bevise at han kan få laget til å prestere. Han gjorde tross alt mange tiltak i fjor som var positive. Desverre var det ikke nok til å redde plassen, og det var skuffende, men noe sier meg at rammevilkårene for den jobben han gjorde var særdeles begrenset.

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

h.b

Sleivind.
Det er ikke drittslenging hvis det er hold i disse anklagelsene. De som faktisk sitter med muligheten til å si fra er spillere som har forlatt Leeds. Spillere som er i Leeds tør ikke å åpne kjeften grunnet frykt for å bli fryst ut. De tør vel nesten ikke pisse uten tillatelse fra diktator Wise

h.b

nellejr.
det er forskjell på å være drittsekk som manager og å bare være drittsekk. Disse du snakker om tok gjerne en diskusjon med spillerne. Det jeg frykter er følgende. Wise sier enten er du med meg eller mot meg. Er du med meg holder du kjeft. Er du mot meg spiller du aldri mere i Leeds

AndyMathie

Han burde holdt kjeft. Drittslenging så det holder. Vi vet jo alle sammen at dette er riktig, men at Nicholls kommer ut i avisene med slik nå er nok et spark i ballan av en av de værste drittsekkene som noengang har akslet drakten. Har ranket han klart som den værste signingen i Leeds sin historie. For en møkkaman!

We are Leeds and we are proud of it!

Sleivind

quote:
Originally posted by h.b

nellejr.
det er forskjell på å være drittsekk som manager og å bare være drittsekk. Disse du snakker om tok gjerne en diskusjon med spillerne. Det jeg frykter er følgende. Wise sier enten er du med meg eller mot meg. Er du med meg holder du kjeft. Er du mot meg spiller du aldri mere i Leeds

Ferguson, Wenger og Bentiz er vel alle gode eksempler som opererer på denne måten.

h.b

Disse managerne har hatt mange disputter gående med spillere. Er ikke sikker på hva Wise gjør, men Nichols ohg muligens Kelly er vel eksempler på spillere som er gode nok men utfryste

Johrnino

Det jeg reagerer på ved Nicholls sine uttalelser er at det aldri kommer opp hva som var grunnen til at det ble en uoverenkommst med Wise. For alt vi vet så ante kanskje Nicholls at var på et synkende skip, og at hans ambisjoner ikke matchet klubbens resultater. Det at han i tillegg lufter at han vil tilbake til Luton, som tross alt kjemper for plassen sammen med Leeds (!), er jo ikke så veldig intelligent akkurat. Poenget mitt er at du må ta litt ekstra ansvar, og også kanskje tåle litt ekstra (og ihvertfall ikke ønske deg bort når det går som dårligst med laget) når man er utnevnt til kaptein for en klubb. Hvis det så i ettertid viser seg at Wise eller Bates eller andre "onde menn" i Leeds har gjort noe slemt mot Nicholls, så får han litt mere sympati fra meg, men akkurat nå så er han ikke så høyt aktet for min del..

Sverre

Ikke særlig overraskende ut fra det jeg vet om Wise/Bates.

Her er det selvsagt også viktig å se at et "vanlig" selskap kan ha suksess, uten at de ansatte behøver å behandles på samme måte som i en fotball-klubb. Dennis Wise har helt klart ikke behandlet Kevin Nicholls på "riktig" måte - da hadde Nicholls spilt vårsesongen for oss, og kanskje vært delaktig i å ha holdt klubben i The Championship.

Sammenligninger med Ferguson, Wenger og Benitez blir meget søkt, all den stund det er Dennis Wise vi snakker om!  De har som regel en plan med det de gjør, med dennis Wise er det motsatt - han har sjelden en plan med det han gjør...

Jon R

Jeg synes Nicholls er meget moderat i sine uttalelser her, med tanke på måten Wise offentlig gikk ut og erklærte Nicholls for illlojal og foræderisk i mars. En historie som med meget liten sannsynlighet faller i Leeds og Wise favør, dersom hele sannheten kommer for dagen.
Feks unnlot Wise å fortelle at Nicholls forlengst var skjøvet ut i kulden og at klubben hadde tilbudt Nicholls for salg til flere klubber, før den oppsiktsvekkende transferrequesten til Nicholls i slutten av februar. [xx(]

Jon R.
Jon R.

marve

quote:
Originally posted by Sverre

Her er det selvsagt også viktig å se at et "vanlig" selskap kan ha suksess, uten at de ansatte behøver å behandles på samme måte som i en fotball-klubb. Dennis Wise har helt klart ikke behandlet Kevin Nicholls på "riktig" måte - da hadde Nicholls spilt vårsesongen for oss, og kanskje vært delaktig i å ha holdt klubben i The Championship.

Sammenligninger med Ferguson, Wenger og Benitez blir meget søkt, all den stund det er Dennis Wise vi snakker om!  De har som regel en plan med det de gjør, med dennis Wise er det motsatt - han har sjelden en plan med det han gjør...

Er ikke det litt tidlig å kunne si noe om da sverre ,årets lag er wise sitt lag kan vi ikke vente med å dømme han til vi har fått sett hva han er god for denne sesongen hvor han selv har fått styrt alt .

Runar

Jeg vet ikke hva som er riktig i Nicholls saken.... Men en ting slår meg!

Hvorfor skulle Wise helt ut av det blå bare presse Nicholls ut av klubben? Hva kunne Wise tjene på å gjøre noe som han viste ville skape bølger i klubben!

Jeg sier ikke at det er utenkelig - det er trossalt Dennis Wise vi snakker om!

Jeg liker uansett ikke Nicholls....Dersom han ville spille for Leeds etter Wise gav han "fyken" så ville han gått ut i pressen å fortalt sin versjon. Nicholls kostet nesten en mill pund og fotball messig var han elendig, han minte mest om Gregan sentralt på midtbanen...

Løp lite, mye stygge taklinger og lite framdrift i spillet sitt

Sverre

quote:
Originally posted by marve

quote:
Originally posted by Sverre

Er ikke det litt tidlig å kunne si noe om da sverre ,årets lag er wise sitt lag kan vi ikke vente med å dømme han til vi har fått sett hva han er god for denne sesongen hvor han selv har fått styrt alt .

Føler ikke at jeg har "dømt" Wise allerede.  Skriver bare at vi kunne holdt plassen forrige sesong om Wise hadde behandlet denne saken bedre i vår.

At Dennis Wise sjelden har en plan med det han gjør, finnes det mange beviser på. Vi kan gjerne vente ett års tid, men jeg frykter at det ikke forandrer mye.  Time will show! [:)]

Runar

Om ikke Wise har en plan så er han ikke ulik Peter Reid, Terry Venables og andre x-Leeds managere

Karl Hot Shot

Terry Venables hadde langt mer håpløse arbeidsforhold enn Dennis Wise har. Venables måtte svelge salget av Rio Ferdinand til Scum og hadde kravet om at Leeds United MÃ...TTE kvalifisere seg til Champions League over seg. Det ble selvfølgelig en fot i ræva også på Venables. Det måtte bare gå slik. Til sammenligning er Dennis Wise ikke i nærheten av Venables' coachingferdigheter. Venables kan behandle mennesker (om ikke akkurat Dacourt), mens Wise har som hovedregel at du skal behandle spillere uten noen form for verdighet. Slik sett er selvfølgelig Bates og Wise bestiser. De er begge uten sosiale antenner.

AndyMathie

Terry Venables hadde jo Woodgate og Radebe enda i klubben. Spilte ingen rolle da med salget av Rio Ferdinand. Ã... si at TV hadde langt mer håpløse arbeidsforhold enn Dennis Wise har kan jeg bare karakterisere på en måte den er helt bak mål. Det er lenge siden jeg har hørt enn slik påstand bli slengt ut, men hvis du Karl HS mener dette seriøst så er jo det helt vanvittig.
Terry Venables er vel den manageren i Leeds sin historie jeg har mislikt mest. Han er en kødd og var helt ubrukelig. Tror jeg ikke har vært så sint før eller siden den dagen han kom med utalelsen om at han omså skulle kjøre Olivier Dacourt til Italia selv. Møkkamann sier nå jeg.

sportcarl1

tycker wise och bates får oförtjäst mycket kritik, bates har trots allt köpt klubben, finns många andra som sagt sig vilja köpa men det händer inget glad för att Leeds trots allt har en ägare, bates gjorde det, Wise är en tuffing tror det är vad Leeds behöver, bara löjligt att tro att managers som tex strachan o´neill skulle vilja träna oss, vi får vara glada för vad vi har,vi har haft hur många managers som helst efter O leary kan ju inte vara fel på alla, alla har fått oförtjänt mycket kritik

auren

Vi må også huske på at El Hell ble sparket for at klubben gikk mot nedrykk, da målsetningen var CL. Det skal godt gjøres med den stallen vi hadde. En relativt mye sterkere stall enn hva vi rykket ned med nå.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

abbe

quote:
Originally posted by h.b

Sleivind.
Det er ikke drittslenging hvis det er hold i disse anklagelsene. De som faktisk sitter med muligheten til å si fra er spillere som har forlatt Leeds. Spillere som er i Leeds tør ikke å åpne kjeften grunnet frykt for å bli fryst ut. De tør vel nesten ikke pisse uten tillatelse fra diktator Wise

Ja og et lag som Scum. med en manager som er kjent for å tåle skikkelig mye kritikk og egne meninger hos spillerne sine gjør det jo  elendig...år etter år... [V]

Men dessverre er det jo litt mer enn å være en skikkelig drittsekk som skal til for å lykkes..