Support Wise

Started by SveinArve, August 10, 2007, 18:23:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Neineinei...

Nå måå vi ikke "skremme" Jan Ove vekk.

Syns det er topp, Jan Ove, at du bidrar på forumet. Som Midjo, så syns jeg det "gir bredde" til diskusjonene. Ang. kildebruk osv. skjønner jeg jo at du kan ha problemer. Og ikke minst derfor anbefaler jeg en noe mer "ydmyk" tone i innleggene. En "besserwisser-holdning" tjener de færreste på (selv de som egentlig kunne ha tillatt seg en slik).

Og, herr mellomnavn Leeds, syns egentlig det du sa var noe av det lureste du kunne ha sagt til Wise'rn [:)]

Yes, to dance beneath the diamond sky with one hand waving free
silhouetted by the sea

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McMidjo

quote:
Originally posted by Asbjørn

....

Syns det er topp, Jan Ove, at du bidrar på forumet. Som Midjo, så syns jeg det "gir bredde" til diskusjonene. Ang. kildebruk osv. skjønner jeg jo at du kan ha problemer. Og ikke minst derfor anbefaler jeg en noe mer "ydmyk" tone i innleggene. En "besserwisser-holdning" tjener de færreste på (selv de som egentlig kunne ha tillatt seg en slik).

.....

Tvert imot, Asbjørn! At vi har noen 'besserwissere' med bombastiske uttalelser - enten de går i den ene eller den andre retningen, synes jeg bare øker underholdningsverdien på forumet. Særlig når det begynner å gå prestisje i diskusjonene...

[:)]                                                                [:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

mari

Vil bare støtte midjo. Vi har en rekke rutinerte besserwissere på forumet. En besserwisser til - om enn urutinert - er det vel plass til !

Kildene kan jo være frynsete for noen og enhver.

Men et snev av ydmykhet og respekt for folk med andre meninger gjør seg alltid godt.  

Vil forøvrig gratulere wise med titelen - men er redd for forbannelsen som ofte hviler over slike utnevnelser.

Håper vi får styrket troppen vesentlig før midnatt imorgen - men begynner å føle en uro....Er det bare et spill for galleriet (les fansen) med disse budene - velger man å legge inn bud på spillere man ikke kan få ?

agehvitstein

Man bør støtte klubben uansett. Det inkluderer også manageren. Fantastisk deilig at vi endelig er United (bortsett fra noen som alltid skal spre eder og galle)

SveinArve

Tar av meg hatten for Wise. Men kaster den ikke bort. Ikke før han har vist at han er en god manager i MOTgang også..

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Jon R

quote:
 Originally posted by SveinArve

Tar av meg hatten for Wise. Men kaster den ikke bort. Ikke før han har vist at han er en god manager i MOTgang også..

Nei, for vi hiver ikke god mat, gjør vi vel? [}:)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
 Originally posted by SveinArve

Nei, for vi hiver ikke god mat, gjør vi vel? [}:)]

Jon R.

Hahaha, nei sanneleg min hatt om vi gjer. Wise har omsider får sving på sakene, og har gjort ein jobb ingen andre kunne klart betre så langt. Fem strake sigrar og Mor Lukke med på laget att[:)]

chief

quote:
Originally posted by Per-Stian

QuoteOrigin

Hahaha, nei sanneleg min hatt om vi gjer. Wise har omsider får sving på sakene, og har gjort ein jobb ingen andre kunne klart betre så langt. Fem strake sigrar og Mor Lukke med på laget att[:)]

Hadde det vært mulig å låne den nynorsk-ordboka di Per-Stian?[;)]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Øystein E

Jeg har opplevd en liten omvelting i hodet mitt angående Wise.
Hadde ikke helt sansen for mannen da han kom til klubben. Han prøvde nok på sin måte å få skuta på rett kjøl igjen, men det er sikkert ikke den enkleste ting for en manager å overta en klubb etter sesongstart. Mulig vi hadde unngått nedrykk hvis han hadde kommet midt på sommeren, men det var vel også ganske uaktuelt i og med at Blackwell avsluttet sesongen såpass godt.
Resultatene for Wise og Leeds taler for seg selv så langt i høst.
Jeg både tror og håper at han klarer å holde gutsen oppe i laget i tiden fremover.
Vi vil vel muligens(bare muligens) gå på et tap i ny og ne, men pr i dag anser jeg Leeds United som gode nok til og slåss om en direkte opprykksplass.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Øystein E

Jeg har opplevd en liten omvelting i hodet mitt angående Wise.
Hadde ikke helt sansen for mannen da han kom til klubben. Han prøvde nok på sin måte å få skuta på rett kjøl igjen, men det er sikkert ikke den enkleste ting for en manager å overta en klubb etter sesongstart. Mulig vi hadde unngått nedrykk hvis han hadde kommet midt på sommeren, men det var vel også ganske uaktuelt i og med at Blackwell avsluttet sesongen såpass godt.
Resultatene for Wise og Leeds taler for seg selv så langt i høst.
Jeg både tror og håper at han klarer å holde gutsen oppe i laget i tiden fremover.
Vi vil vel muligens(bare muligens) gå på et tap i ny og ne, men pr i dag anser jeg Leeds United som gode nok til og slåss om en direkte opprykksplass.

Bare 41 kamper igjen nå.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by chief

quote:
Originally posted by Per-Stian

QuoteOrigin

Hadde det vært mulig å låne den nynorsk-ordboka di Per-Stian?[;)]

1 4 all and all 4 1

En ekte arendalitt bør makte å forstå såpass, Bjørn. Du snakker jo selv en dialekt som ligger svært nær skriftspråket nynorsk.

For øvrig har Per-Stian et valg i skrivinga av "Mor Lukke". Både "lykke" og "lukke" er lov å skrive på nynorsk. Med "Mor Lykke" kunne Per-Stian ha forhindret misforståelser.

chief

Nei gud hjelpe meg.Hadde jeg begynt å skrive på dialekt er det mange som hadde måttet melde pass tror jeg.

E`trudde e`prata bogmål e`.Ellå e`ændalsdialekta næmåre nynorsk

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

jarle

Ã... klare å få mannskapet til å bli et team som tar 5 strake etter et nedrykk og all driten som skjedde ifjor et et liet mirakel...

Men vi er Leeds å stort sett har vi slitt i motbakke de siste 30-40 årene... så vinden kan fort snu igjen...

Pr. idag har vi flyt og marginene på vår side, måtte det vare!!!

sportcarl1

tycker Wise, Kandol och Bates verkligen är värda credits efter all skit de fått ta emot det här året, men nu har Wise satt sin prägel på laget,Bates fått ordning på finanserna och kandol visat vilken duktigfotbollspelare han är

Sheridan

Bare å ta av seg hatten (eventuelt spise den) for den formidable innsatsen til Dennis Wise og laget hans så langt denne sesongen. Det er morro å være Leeds fan om dagen, og manager Wisey skal ha sin del av æren [;)]

GeirO

Prøver meg litt spøkefullt med følgende:

1. Leeds og Wise har hatt flere lass med flaks i mange kamper nå, når går det stang ut? [;)]
2. De alle fleste managere ville gjort det ENDA bedre enn Wise disse fem kampene[:0]

Hmmm....
MOT

JanT

Da Wise ble ansatt syntes jeg det var et glimrende valg av Bates, selv om jeg aller helst hadde sett McAllister i managerstolen.
Var overbevist at vi kom til å berge plassen med Wise ved roret, men Wise overtok en synkende skute, etter Blackwells vanstyre, som viste seg å være umulig å få på rett kjøl igjen.
Men nå har Wise fått formet laget i sin ånd, og resultatene ser vi.
Vil også berømme Bates for å ha ført klubben opp fra økonomisk ruin til å være bortimot gjeldsfri.
Ser enkelte stiller spørsmålstegn ved Bates moral, men av og til er det nødvendig å tråkke på noen tær for å oppnå suksess i forretningslivet.
Men etter visse innlegg å dømme skulle en nesten tro at enkelte har noe persolig imot mannen.
Nei, etter min mening får hverken Wise eller Bates den kredit de fortjener for sin innsats for klubben vår.
Synes framtida ser lysere ut enn på lenge.[:)]

Jan Tore, luscos 1119
Jan Tore, luscos 1119

Papi

Sagt det før, men seie de gjedna igjen. Samhaldet i laget vaora denne hausten verkar kanonbra. Det er ikkje mange lag som samla seg rundt midtsirkelen etter kampen i ein ring og held rundt kvarandre. Fin gest, som viser teikn på godt samhald og respekt for lagkamerater.

Go Leeds, på laurdags morgon er me over nedrykkstreken:)

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

berlin

Jeg er vanligvis en fyr som av natur fokuserer på det positive snarere enn det negative, og er optimist i stedet for pessimist.
Gleder meg over fantomstarten, og er like spent før hver kant.

Derfor undrer jeg meg desto mer over at jeg ikke deler de fleste sin positive holdning til Wise. Jeg er ikke total-anti, men Wise gir meg en uggen følelse, sorry - jeg har bare ikke tro på at mannen har noen fremtid som manager. Bates liker jeg heller ikke, men han er ikke manager, så han betyr på en måte mindre ( mye på økonomi-nivået selvfølgelig ).

Det betyr ikke at jeg er ute etter en sympatisk trener, tvert imot, som leder kan det noen ganger være en fordel med psykopatiske trekk.
Men jeg ser ikke noen plan, jeg altså. Og de selv ( Wise/Poyet) påstår jo at det ikke har hatt noe særlig tid til å planlegge ( pga sommerens begivenheter ). Paradoksalt nok er dette delvis feil, da mange av signingene faktiskt var med i hele pre-season.

Opprykk og nedrykk mellom divisjonene viser at det også er et gap mellom CCC og L1 ( og ikke bare mellom PL og CCC ). Jevnt over får 2 av 3 lag trøbbel med holde seg når de rykker opp fra L1 til CCC. Det kan bety at livet er lettere i L1, og "the deduction" har uten tvil hatt en sterk motivasjonseffekt. Dessuten har vi hatt en god porsjon med flaks i kampene sålangt. Det sies at gode lag har flaks, men altså, Hartlepool overspilte oss, og det i mekka.

For meg så begynner fremtiden etter Wise.

Tom S

Det er mange tilfeldigheter i fotball og livet generelt.
Det er vel kun tilfeldigheter at den genierklærte AF fekk mulighet til å bevise det han har gjort.
Han var vel etter min hukommelse kun ein kamp frå sparken.
Mange spillere har ikkje fått tillit i ein klubb kun for å bli verdensklasse i den neste.

Eg har tidlegere vert rimelig klar på at eg ikkje trur Wisey har det som trengs for å lykkes i ein storklubb som Leeds United, men må seie at eg er imponert over det han har prestert så lang denne sesongen.
Eg velger å vente til tidligst jul før eg "dømmer" han. Det er for tidleg å fastslå om han er rett mann for jobben eller ikkje, men han har begynt bra og skal ha ære for at spillerene "blomstrer" under hans ledelse.

Så får vi sjå om desse vanvittige og lite gjennomtenkte utbruddene hans kommer snart, eller om han vokser som manager med årene... Hittil har han vert meget klok i sine valg og uttalelser i det offentlege.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Tom: Jeg fjernet det ene av det gode, men akk så dobbelpostede, innlegget ditt. [8)]

Jon R.
Jon R.

Geir W

Hvis Maurinho, Wenger eller Ferguson åpner kjeften og er apekatter på sidelinjen så er det greit......hvis Wise gjør det samme så går folk bananas!!! Det må være vondt og ikke kunne klare å glede seg i medgang.....f# f###.....

HåvardK

quote:
Originally posted by Wangen

Hvis Maurinho, Wenger eller Ferguson åpner kjeften og er apekatter på sidelinjen så er det greit......hvis Wise gjør det samme så går folk bananas!!! Det må være vondt og ikke kunne klare å glede seg i medgang.....f# f###.....

Har du lest noen innlegg her inne som uttrykker akkurat dette? Ikke jeg. Kanskje du kan henvise til hvem som måtte ha påstått noe slikt?

Tom S

Har full forståelse for det!
Har ingen god grunn for den dobbelposten, det berre vart sånn...
[:I]

quote:
Originally posted by Jon R

Tom: Jeg fjernet det ene av det gode, men akk så dobbelpostede, innlegget ditt. [8)]

Jon R.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Peter7

Noen som tror at Wise er aktuell som Mourinhos erstatter i Chelscum, eller?

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lids

Kanskje de kan bytte plass. [:D]

Thomas
Thomas

Dennis

quote:
Originally posted by Lids

Kanskje de kan bytte plass. [:D]

Thomas

Da kunne man begynt å snakke om tikkende bombe og uansvarlig manageroppførsel, da, eller hva? [:o)]

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

quote:
Originally posted by Peter7

Noen som tror at Wise er aktuell som Mourinhos erstatter i Chelscum, eller?

Aldri i livet om Abramo vurderer og eventuelt tilset Wisey. Russaren veit sikkert ikkje kven han er ein gong. Dessutan er han ikkje god nok til å handtere alle chelski-stjernene.

Dennis

Jeg tror kanskje det var et litt sarkastisk forslag av Peter7?

- Dennis
Marching on together!

Sølvreven

Jeg er nok en av de som fortsatt mener at Wise ikke gjorde en god jobb i vår når vi kjempet for å unngå nedrykk. Jeg synes at disposisjonene av laguttak samt alle dumme uttallelsene hans vitnet om en mann som ikke klarer å snu en negativ trend. Han har vist i år at han klarer seg bra når vi spiller i medgang, men det vil vise seg når vi får en periode med motgang om han takler presset. Jeg tror ikke at det blir i år, men kanskje til neste år når vi er i CCC. Jeg synes også at han burde gi unggutta sjansen når vi leder 2-0 , sånn som vi gjorde i de to siste kampene. Når skal de få sjansen til å spille på seg selvtillit, hvis de ikke engang slipper innpå når vi leder komfortabelt? Vi har ikke råd til å kjøpe gode spillere, og da må vi gi ungutta matchtrening når vi har sjansen til det. Jeg så bare siste kamp til Bodø-Glimt. På slutten kom det inn en 16 åring og en 17 åring. Klart at dette er klokt. De må få spille. Sånn! Der fikk jeg sagt det...... Men jeg håper at Wise kanskje blir litt modigere med byttene i løpet av året.

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".