Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

soumoh

det går følgende rykter om spillere som vi er på jakt etter:

Alan Martin - GK fra Motherwell
John Harley - D L/M L fra Burnley
Dean Kenton - D C fra Leicester
Alan Maybury - D L fra Leicester
Clive Allen - D C fra Sunderland, men har allerede sagt nei til å joine Leeds.

Noen som har flere rykter?

We'll be back.
We'll be back.

GeirO

Maybury tilbake. Fint. Han hadde en kjempekamp i Champions League.
MOT

Per-Stian

Hadde ikkje vore meg i mot å hente Maybury tilbake til Leeds. Han hadde fleire gode sesongar i Skottland før han returnerte til England og Leicester. Hadde ein brukbar sesong der i fjor. Noko nymotens venstreback er han absolutt ikkje, definitivt best defensivt. Fordelen med han er at han også kan spele stoggar, er nokså sterk i lufta.

Jon Harley, det tidlegare Chelsea-talentet, har eg ikkje trua på. Riktignok ganske kjapp, men er redd vi like godt kunne ha satsa på Crainey som cover for Lewis.

Runar

Maybury er jo en habilhøyreback på sitt beste! Potensielt med litt kjærlighet for klubben!

Harley (som puttet for Chelsea mot oss) kan spille venstreback/kant og det er en posisjon vi har bruk for folk! Jeg mener å huske at jeg synes Harley var god sist jeg så han spille fotball så jeg stiller meg positiv til å hente ham til ER

fmtj

Maybury ja!!! Harley er det tydeligvis delte oppfatninger om, men så er det snakk om rykter igjen da!
Yeboahs vitne

Svend Anders

Var det ikke denne Joseph Ndo som kjelvi nevnte før helgen?

Kenton var visstnok overraskende ikke med for L'ster i helgen, hørte jeg noe om...

...og Harley-ryktet går på et bytte med Douglas.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

soumoh

Overraskende vet jeg ikke. Han er transfer-listed av L'ster og ikke ønsket i klubben.

quote:
Originally posted by Svend Anders

Kenton var visstnok overraskende ikke med for L'ster i helgen, hørte jeg noe om...

...og Harley-ryktet går på et bytte med Douglas.

SA

http://www.svendanders.com/

We'll be back.
We'll be back.

kjelvi

quote:
Originally posted by soumoh

det går følgende rykter om spillere som vi er på jakt etter:
Clive Allen - D C fra Sunderland, men har allerede sagt nei til å joine Leeds.
Noen som har flere rykter?

Clive Allen er jo noen år siden.
Du tenker trolig på Clive Clarke...!

kjelvi

Sunderland's Clarke rejects Leeds
Sunderland defender Clive Clarke has rejected an offer from Leeds United.
Clarke has expressed some frustration at the lack of chances he's had this summer at Sunderland, but won't consider a move to Leeds, says the News of the World.

http://www.safc.com/team/?page_id=2623&player_id=131

kjelvi

quote:

Har maila min Dublin-kompis. Han har ikke hørt noe mer enn en kjapp radiomelding i et lokalt fottieprogram.
Han ville sjekke ut. Hadde visstnok en kompis som er ex-St. Pads.

Dennis

Jon Harley var i overgansrykter med Leeds også engang tidligere, men endte opp i Burnley til slutt. Hadde gjerne sett han i Leeds!

Alan Maybury likte jeg da han spilte i Leeds og en av grunnene til at jeg hater Sinisa Mihajlovic, er at han brakk Mayburys ben i kampen mot Lazio hjemme på Elland Road. Vi tapte vel 2-3, men var klare for videre spill? Var det også siste kampen for Maybury? Aner ikke hvordan kvalitet han eier for tiden, men det er liksom noe sjarm over det at gamle spillere er i søkelyset. Så får vi se om det er noe i ryktene!

EDIT: Etter litt googling ser jeg at det var Nedved som stemplet Maybury og Mihajlovic puttet på frisparket. Kampen endte 3-3, men Leeds var dermed kvalifisert for kvarten.

I alle fall tror jeg minst Jon Harley ville vært en god signing.

- Dennis
Marching on together!

ToreLA

Leeds var vel kvalifisert til kvartfinale uansett, såvidt jeg husker. Det var også derfor Maybury i det hele tatt spilte. Vi stilte i det hele tatt et veldig reservespekket lag, men Maybury imponerte ja.

soumoh

Men Maybury har sett sine beste dager, ettersom han ikke holder mål i Championship...

We'll be back.
We'll be back.

Ferre

Ja takk til både Harley og Maybury! Så må vi for guds skyld kjøpe en ordentlig ving.

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

quote:
Originally posted by ToreLA
men Maybury imponerte ja.

...jeg tilhører tydeligvis et mindretall her, men syns ikke May imponerte spesielt i den kampen... Om man tar i betraktning at han var førstereis, at han debuterte på dette nivået osv så klarte han seg ok, men imponerte *hrrmf*  Han var ikke i nærheten av å konkurrere med Mills & Kells. Syntes nå jeg da.

Try imagining a place where it's always safe and warm
"Come in," she said, ""I'll give you,  shelter from the storm"

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fripp

Og Mihajlovic "stjal" frisparket 15m inn sentralt.... Maybury hadde vært spennende.

Promotion 2010

Maybury.........

Mange her med en godfølelse hver gang et kjent navn blir nevnt i Leeds-sammenheng...

Jeg ikke tro på ham, men hvis Paul Madeley skulle gjenoppstå på en fotballbane så kunne jeg tenkt meg Mr. Versatile..........(var det ikke det det var?)

[8D]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

...jeg tilhører tydeligvis et mindretall her, men syns ikke May imponerte spesielt i den kampen... Om man tar i betraktning at han var førstereis, at han debuterte på dette nivået osv så klarte han seg ok, men imponerte *hrrmf*  Han var ikke i nærheten av å konkurrere med Mills & Kells. Syntes nå jeg da.

Det har vært en del opphausede Leeds debuter opp igjennom åra. Maybury vs Lazio er kanskje den største hypen etter min mening ,sammen med Rob Bowman vs Man U i 92/93. Maybury hadde et par supre raid på flanken sin og det var stort sett det hele. En typisk sekser på børsen hvis man er litt snill. [:)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Det var vel heller neppe debutten til Maybury mot Lazio....asså

ToreLA

Jeg mener å huske at jeg var imponert ihvertfall, men det kan like gjerne vært overraskelsen over at han gjorde det bra mer enn hvor bra han egentlig var. Også hjelper det jo på når det er Lazio som står på andre banehalvdel.

peacock

Legg til at Lazio-Leeds var uten betydning, med to svært B-pregede lag på banen.

Jon R

quote:
Originally posted by Runar

Det var vel heller neppe debutten til Maybury mot Lazio....asså

"Debuten". På det nivået.  [8)]

Jon R.
Jon R.

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

quote:

Har maila min Dublin-kompis. Han har ikke hørt noe mer enn en kjapp radiomelding i et lokalt fottieprogram.
Han ville sjekke ut. Hadde visstnok en kompis som er ex-St. Pads.

Leser nattens mailer!
Kilden for ryktet i og rundt St. Pads-miljøet skal være Ndo sjøl, sier en ex-spiller som fortsatt trener med laget. I følge min mann mener denne at det hele er oppspinn - og at Ndo er en pratemaker og skrytpave. Et to-tre gode sesonger i den irske serien for Shelbourne skal Ndo visstnok være på hell...

Dennis

quote:
Originally posted by kjelvi
Et to-tre gode sesonger i den irske serien for Shelbourne skal Ndo visstnok være på hell...

Noe for oss altså? [;)]

- Dennis
Marching on together!

GeirO

quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:

Det har vært en del opphausede Leeds debuter opp igjennom åra. Maybury vs Lazio er kanskje den største hypen etter min mening ,sammen med Rob Bowman vs Man U i 92/93. Maybury hadde et par supre raid på flanken sin og det var stort sett det hele. En typisk sekser på børsen hvis man er litt snill. [:)]
Jon R.

Hmmm. En klar sjuer, spør du meg.....
MOT

Peter7

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Leeds are close to tying up a loan deal for Bolton defender Lubomir Michalik.

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

KeyserSoze

quote:
Originally posted by Peter7

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Kandol 4 Congo!

Det hadde vært konge!

Karl Hot Shot

Michalik er velkommen. Men Alan Maybury vil ikke jeg ha tilbake, bare fordi det hele er nostalgisk og han har vært innom akademiet vårt osv. Maybury er rett og slett ikke god nok. Han er ei større sinke enn Ian Harte. Han er et gufs fra den tida hvor fotballen var veldig stasjonær og hvor det var nok å gjennomføre et løp hvert skuddår.

fmtj

quote:

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Kandol 4 Congo!

Lubo er velkommen som få!!!
Yeboahs vitne

auren

quote:

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Kandol 4 Congo!

Har vært inne på teamtalk og her står det ingenting om dette. Sikker på at du ikke har sett på en eldre artikkel?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.