Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

fmtj

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Peter7

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Leeds are close to tying up a loan deal for Bolton defender Lubomir Michalik.

Kandol 4 Congo!

Har vært inne på teamtalk og her står det ingenting om dette. Sikker på at du ikke har sett på en eldre artikkel?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Oi, det ville vært kjedelig og en stygg miss!
Yeboahs vitne

ERIK

en engelsk avis har meldt dette idag så det er i hvertfall et rykte som går nå

Peter7

quote:
Originally posted by fmtj

quote:

quote:

Fra Teamtalk:

DAILY STAR

Leeds are close to tying up a loan deal for Bolton defender Lubomir Michalik.

Kandol 4 Congo!

Har vært inne på teamtalk og her står det ingenting om dette. Sikker på at du ikke har sett på en eldre artikkel?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Oi, det ville vært kjedelig og en stygg miss!

Kjedelige og stygge misser er ikke noe jeg befatter meg med.

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Mer løse rykter (dette er riktig tråd, ikke sant?):
Steve Davies of Tranmere and Rob Jones of Hibs will both be unveiled as Leeds Utd players at a Press Conference this afternoon. Jonathon Douglas will sign for Burnley today in exchange for Jon Harley. Leeds will also receive 100k for the deal. Finally, Lubo Michalik will sign on Thursday on a season loan.

Kandol 4 Congo!

Per-Stian

quote:

Mer løse rykter (dette er riktig tråd, ikke sant?):
Steve Davies of Tranmere and Rob Jones of Hibs will both be unveiled as Leeds Utd players at a Press Conference this afternoon. Jonathon Douglas will sign for Burnley today in exchange for Jon Harley. Leeds will also receive 100k for the deal. Finally, Lubo Michalik will sign on Thursday on a season loan.

Kandol 4 Congo!

Douglas = £100.000 +  Harley? Høyres ut som ein skikkeleg dårleg deal, spør dåkke meg!

Nokon som veit kven desse Davies og Jones er?

Michalik vil sjølvsagt vere ein skikkeleg opptur.

Sleivind

Harley, som i ex-Chelsea Harley?

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sleivind

Harley, som i ex-Chelsea Harley?

Jepp, Jon Harley, ex-Chelsea.

Peter7

kjelvi

Cash-strapped Leeds are poised to sell Eddie Lewis and Jonathan Douglas. (Star)

flynn

(Nesten) uansett hvem som hentes inn som erstattere for Lewis og Douglas; Jeg er overbevist om at dette i så fall avgjør vår skjebne denne sesongen, det blir en desperat kamp mot nedrykk. Alle som virkelig tror at vi kan blande oss inn i play-off kampen er i mine øyne enten supernaive eller usedvanlig optimistiske av natur.

Lewis og Douglas trengs på ER, og det samme gjelder forresten Beckford!

flynn

auren

Denne Davies tror jeg kan være meget bra. Mener han spilte bra mot oss i serieåpningen. Ellers enig med flynn at Douglas og spesielt Lewis MÃ... bli på ER. Men tipper Douglas kanskje forsvinner, siden han ikke lenger er kaptein blant annet.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Tror også Douglas vil bort. Sentralt på midten er helt klart det stedet vi har best dekning, så jeg tror ikke det vil være noen krise. Derimot kan det åpne for mer spilletid for Howson som jeg har veldig tro på.

Lewis derimot vil være krise å miste dersom vi ikke får inn en god erstatter, noe jeg ikke tror vi har mulighet til. Vi har jo knapt spillere til å dekke venstre side som det er.

fmtj

quote:
Originally posted by flynn

(Nesten) uansett hvem som hentes inn som erstattere for Lewis og Douglas; Jeg er overbevist om at dette i så fall avgjør vår skjebne denne sesongen, det blir en desperat kamp mot nedrykk. Alle som virkelig tror at vi kan blande oss inn i play-off kampen er i mine øyne enten supernaive eller usedvanlig optimistiske av natur.

flynn

Tror det blir en tøff sesong, men desperat kamp mot nedrykk er vel noe pessimistisk mener jeg. Antar vi vil bli liggende nær midten, men kanskje øverts på nederste halvdel da...håper jeg ihvertfall. Opprykk, play- off etc. er nok utslag av overoptimisme og de som mener det vil bli skuffet! Personlig vil jeg være tilfreds med en sesong der vi ikke kjemper med ryggen mot veggen hele tiden. Litt tid før vi er der, vi må jo få null poeng først[xx(]!
Yeboahs vitne

fmtj

Yeboahs vitne

h.b

Har sett dette, men håper at Wise ikke sier ja

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

fmtj

quote:
Originally posted by h.b

Har sett dette, men håper at Wise ikke sier ja

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Enig! Han imponerte ikke i det hele tatt! Håper ikke panikken brer seg på grunn av Constantines skade!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Dersom det stemmer at Hibernians kaptein, midtforsvareren Rob Jones, skal til Leeds United, må det nok blas opp godt med penger. Jones gikk fra Grimsby Town til Hibernian i fjor sommer, og han har flere år igjen av sin kontrakt med Hibernian. Etter at Gary Caldwell gikk til Celtic, har Jones fylt skjorta og kapteinsrolla på en utmerket måte. Manager John Collins tåler ikke å bli motsagt, men jeg tviler på om den milde personligheten Jones har falt ut med ham.

auren

Tja... JJ på lån ser jeg ikke noe ille med. Han startet kun tre kamper forrige sesong, dog han ikke imponerte noen. Men han har stor fart, noe som kan vise seg som en trussel i denne divisjonen. Jeg er for å signe ham på lån i noen måneder.

Men at ikke Wise har skaffet oss en ny andrekeeper er veeeeldig dårlig. At hverken Lund eller en annen unggutt har vært på benken de første to kampene er ikke bra. Ankers ble nesten skadet i kampen mot Macca, og å satse på Jonaton Douglas i mål hvis han blir skadet er jo å gi poengene til motstanderne.

Ja takk til Michalik, Jones, Davies og Jemal!

auren

Leeds
Till
I
Die!

h.b

Hent inn en sprinter da hvis du vil ha fart. JJ er ikke god nok. En spiss skal score mål. Husker ikke det ble så utrolig mange på ham ved forrige utlån

auren

Tror nok JJ er bedre enn godeste Kandol h.b!

auren

Leeds
Till
I
Die!

Budda

quote:
Originally posted by h.b

Hent inn en sprinter da hvis du vil ha fart. JJ er ikke god nok. En spiss skal score mål. Husker ikke det ble så utrolig mange på ham ved forrige utlån

JJ trur jeg kan være god nok for League One. Han fikk jo ikke akkurat mange sjanser i fjor. Hadde selvsagt ønsket at de hentet en enda bedre spiller, men det er vel ikke så sannsynlig
Endre

Erik M

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by flynn

flynn

Tror det blir en tøff sesong, men desperat kamp mot nedrykk er vel noe pessimistisk mener jeg. Antar vi vil bli liggende nær midten, men kanskje øverts på nederste halvdel da...håper jeg ihvertfall. Opprykk, play- off etc. er nok utslag av overoptimisme og de som mener det vil bli skuffet! Personlig vil jeg være tilfreds med en sesong der vi ikke kjemper med ryggen mot veggen hele tiden. Litt tid før vi er der, vi må jo få null poeng først[xx(]!

Ja for all del, vi må ikke tro på noe dersom det er en liten mulighet for å bli skuffet.

Uten problemene i sommer og poengtrekket ville et gjeldsfritt Leeds United vært en soleklar favoritt til å vinne L1.  Det mente jo bookmakerne også.  Det kan godt tenkes at forskjellen på 1 og 6 i divisjonen er, - ja ca 15 poeng.

Opprykk optimistisk, ja, men innen rekkevidde.

Lars E

Nei takk til både Maybury og JJ...

Forever Leeds

Forever Leeds

Sleivind

auren

Sleivind: Er du den samme Sleivind som på vgnett diskuter? Regner jo med det...

auren, som er forvarmer på vgnett...

Leeds
Till
I
Die!

KeyserSoze

Iflg en debattant på VGD så er Stoke i forhandlinger med en Belgisk venstreback. Forhåpentligvis vil det bety at de holder seg unna Lewis.

http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=234&Group=Fotball+%2D+%D8vrig+Britisk&ThreadID=1258525&Thread=Stoke+City&Page=2

Sleivind

quote:

Leeds
Till
I
Die!

Er den samme Sleivind ja! Så det er du som er forvarmer asså!

auren

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:

Leeds
Till
I
Die!

Er den samme Sleivind ja! Så det er du som er forvarmer asså!

Jepp! Den berømte forvarmer som i sin var gründeren til tråden "LEEDS UNITED!". Dessverre ble den til slutt stoppet pga størrelsen.

Vet du om det er flere fra vgnett her inne på luscos? Hva med kovensen?

auren

Leeds
Till
I
Die!

KeyserSoze

Jeg er "hybrales" på VGD. Var litt mer aktiv der før jeg fant dette forumet :)

Den oprinnelige "LEEDS UNITED!"-tråden var legendarisk. Dårlig av VG å stenge den!!

auren

Hei hei hybrales. Har også vært lite aktiv de siste par årene. LUSCOS kan jo ikke sammenlignes med vgd!

MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!