Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Postet av Sindre12 i en annen tråd, som nå er låst. [8)]

Copy-paste:

Jamal Johnson!

Posted - 16 Aug 2007 :  15:08:33            
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=3115897

solve their striker crisis!

grei nok i fjor klarer vel seg i L1...

Kandol .. Kandol .. GOAL!!!!

Jon R.

Sleivind

quote:
Originally posted by auren

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:

Sleivind: Er du den samme Sleivind som på vgnett diskuter? Regner jo med det...

auren, som er forvarmer på vgnett...

Leeds
Till
I
Die!

Er den samme Sleivind ja! Så det er du som er forvarmer asså!

Jepp! Den berømte forvarmer som i sin var gründeren til tråden "LEEDS UNITED!". Dessverre ble den til slutt stoppet pga størrelsen.

Vet du om det er flere fra vgnett her inne på luscos? Hva med kovensen?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Skulle til å spørre om kovensen jeg og! Ellers så regner jeg med at Peacock her er den samme som Peacock på vgd? Og er Box (eller noe i den duren) her? Han som har hatt x-antall krangler med en eller annen Liverpoolfan inne på vgd.

Ferre

Hvis Jamal Johnson blir hentet inn, frykter jeg at Beckford blir solgt. Kan dessverre se ut som det, med tanke på detaljene i Bates sitt bud. Douglas kan vi klare oss uten, men tror Becks kan blir stor denne sesongen.

-WE'LL BE BACK-

Kickthemdown

quote:

Leeds
Till
I
Die!

Jeg minnes iallefall forvarmer. Mange Leedsfans der i gamle dager. Jeg het eivindus, Bowyer, jolly og rio i min karriere der...

Er der ennå under navnet Killa [B)]

Alta-White

flynn

quote:

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:

Leeds
Till
I
Die!

Er den samme Sleivind ja! Så det er du som er forvarmer asså!

Jepp! Den berømte forvarmer som i sin var gründeren til tråden "LEEDS UNITED!". Dessverre ble den til slutt stoppet pga størrelsen.

Vet du om det er flere fra vgnett her inne på luscos? Hva med kovensen?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Jeg har en forhistorie som debattant der også, overraskende nok med nicket "flynn"

flynn

Sleivind

VGD er blitt en hyggeligere plass etter at de splittet opp "Engelsk fotball" i PL og Øvrig britisk. Det er noen debatanter som henger på "Øvrig Britisk" som sitter med mye informasjon om lag fra de lavere divisjoner, noe som kan være interessant for oss Leedsfans.

Kickthemdown

Kanskje man skal få litt mer liv i Leeds united tråden som vi har der? [:)]

Mvh

Alta-White som drømmer om et forum uten idioter ....

RichardSveum

jeg var en ganske passiv bruker av leeds united tråden på vg i flere år. Det er da mye bedre og informativt å være på luscos. På vg dukker det bare opp 12-åringer med leeds suger-inlegg og null peiling, eller så stenger mod tråden pga størrelsen. Nei, jeg forelsår at vi holder oss her for oss selv

auren

Enig med både altawhite og richardsveum her. VGD er langt i fra godt nok, mens luscos stiller i en helt annen klasse. Men synes det kunne vært hyggelig å holde liv i Leeds United tråden for å vise at oss Leedsfans fortsatt finnes, og kan lage laaaaange tråder. MOT!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjelvi

quote:
Originally posted by kjelvi

Sunderland's Clarke rejects Leeds
Sunderland defender Clive Clarke has rejected an offer from Leeds United.
Clarke has expressed some frustration at the lack of chances he's had this summer at Sunderland, but won't consider a move to Leeds, says the News of the World.
http://www.safc.com/team/?page_id=2623&player_id=131

Leicester have taken two players on loan from Sunderland, the defender Clive Clarke and the Hungarian goalkeeper Marton Fulop. Clarke has joined on a three-month deal with Fulop booked in for the season. Manchester City's defender Matthew Mills is to move to Doncaster of League One in a six-month loan deal.
--
Both will go straight into manager Martin Allen's squad for the Championship clash with Crystal Palace at Selhurst Park on Saturday as City attempt to bounce back from their opening-day home defeat by Blackpool.
Allen said: "Clive has experience, a great appetite and hunger to play and has come here for three months to prove he is good enough. At other clubs he has been picked as their captain and I believe he will be a good acquisition for us.

Sleivind

quote:
Originally posted by RichardSveum

jeg var en ganske passiv bruker av leeds united tråden på vg i flere år. Det er da mye bedre og informativt å være på luscos. På vg dukker det bare opp 12-åringer med leeds suger-inlegg og null peiling, eller så stenger mod tråden pga størrelsen. Nei, jeg forelsår at vi holder oss her for oss selv

Joda, Leedsmessig så kan ikke VGD og OEF sammenlignes en gang[:)] Men etter at de laget et eget forum til PL-idiotene, og et eget forum til lag fra de lavere divisjoner, så har kvaliteten på innleggene steget betraktelig!

Cherry

Kickthemdown

Eddie Lewis går visstnok til Derby ! Siden dette er et PL lag bør vi få pressa prisen opp i £750.000

Men han går nok helt sikkert for £200.000 og et signert bilde av Job Done Davies [xx(]

Alta-White

auren

750000 pund er i overkant av hva vi kan forvente av en aldrende spiller. Mellom 250000-400000 tror jeg vi kan kunne få for ham. Ikke mer enn en halv mill ihvertfall.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ferre

Litt rykter:

- been told we will sign a 19year old winger from tranmere
- we agreed terms with lubo, dunno if its a loan of transfer but bolton shud give the green or red light on monday, ive been told monday and as usual i expect some stick if a decision i take on tuesday!!!!!

Får vi Lubo betyr det vel at Marques blir flyttet til høyrebacken. Noen som vet hvem denne 19-åringen på Tranmere er?

-WE'LL BE BACK-

Sander

Så også på waccoe at Clapham ikke kommer

Ferre

quote:
Originally posted by Robbie Blake

Så også på waccoe at Clapham ikke kommer

Går rykter om at Lewis ikke bestod legesjekken, derfor avventes signingen av Clapham.

-WE'LL BE BACK-

GeirO

Håper Lewis blir, ja!
MOT

SveinArve

Nokke anna som e bra med at Leeds har hatt en bra start på sesongen, er at da er det enklere å tiltrekke seg bedre spillere. Når spillere ser at Leeds er på vei opp igjen så blir klubben straks meir attraktiv enn dersom vi hadde tapt alle tre.  Det sier seg selv:)

------------------------------
CCC - here we come

http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Peter7

quote:
Originally posted by Ferre

Litt rykter:

- been told we will sign a 19year old winger from tranmere
- we agreed terms with lubo, dunno if its a loan of transfer but bolton shud give the green or red light on monday, ive been told monday and as usual i expect some stick if a decision i take on tuesday!!!!!

Får vi Lubo betyr det vel at Marques blir flyttet til høyrebacken. Noen som vet hvem denne 19-åringen på Tranmere er?

-WE'LL BE BACK-

http://www.tranmererovers.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10365~34050,00.html

Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Svend Anders

Jeg kan med glede si at de to ryktene som Ferre kommer med her støttes fra mine kilder!!!!

Vet ikke hvilken Tranmere-spiller det er snakk om, jeg ser de har flere midtbanespillere i alderen rundt 19.

Hva som skjer med Lewis vet jeg ikke, har ikke hørt noe om legesjekken...

Gylfi får trolig sluttpakke innen kort tid.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Promotion 2010

Det ryktes om Greenacre, Tranmeres målfarlige midtbanemann... Aner ikke hvor gammel han er...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sander

Greenacre er vel spiss..(?) Hadde vært en god forsterkning. Så er han jo Leedsfan[;)]

Kickthemdown

Synd for han om det bare er rykter... Kan tenke meg hvordan det må være å være supporter av Leeds og samtidig være linket til klubben... Tenk så skuffet han kan bli[B)]

Alta-White

Kenneth

Davies. 19 år og kan spele spiss og venstre kant. Scora for Tranmere i går og spelte kant i opninga mot Leeds.
http://www.tranmererovers.premiumtv.co.uk/page/ProfilesDetail/0,,10365~34050,00.html

Greenacre er mykje eldre og linka fordi han er Leeds supporter!!!

Sydhagen

VELDIG positivt wise kikker etter unge og talentfulle spillere! han har fått en fin miks av unge og litt mer erfarne spillere.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Vi trenger blanding av unge fremadstormende og erfarne lure rever! Er godt at Wise også satser ungt. Det er lenge siden i Leeds.
Yeboahs vitne

Dennis

Noen som har hørt noe mer om Jermaine Beckford? Håper virkelig ikke han forsvinner, men tør ikke juble før 1.september. Han er en spisstype vi behøver.

- Dennis
Marching on together!

soumoh

Beckford må jo bare bli. Ã... selge ham er jo som å gi fra seg mulighetene for å overleve i L1.

We'll be back.
We'll be back.

fmtj

Tror nesten han blir nå! Har ikke hørt noe mer om hans overgang til Scunthorpe ihvertfall. Og han begynner jo virkelig å glimte til nå, scoring og greier!
Yeboahs vitne