Main Menu

Rykter

Started by soumoh, August 13, 2007, 17:42:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Virker som han ønsker å bli hvis man ser på kroppsspråket til Beckford etter at vi har scoret mål. Er jo helt i hundre!!!

auren, som dog er redd han blir solgt om budet er "det rette"...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

KeyserSoze

Tror ikke Beckford har vist nok til at en storklubb vil legge inn noe bud i dette vinduet. Og det må da være morsommere å spille for Leeds enn Scunthorpe...

Dennis

quote:
Originally posted by auren

Virker som han ønsker å bli hvis man ser på kroppsspråket til Beckford etter at vi har scoret mål. Er jo helt i hundre!!!

auren, som dog er redd han blir solgt om budet er "det rette"...

Leeds
Till
I
Die!

Ser det på samme måte som deg, auren! Beckford virker veldig inspirert om dagen og det virker som om det nesten tilter helt for han når vi scorer mål - om det er han eller andre som scorer. Det er fantastisk å se spillere når de virkelig tar av slik. Samme med Flo i helga, man kunne virkelig se gleden over å spille igjen.

Men det er som du påpeker ikke Beckford sitt valg om han skal bli eller ikke. Jeg tror nok Bates selger for en halv million pund og opp. Skal jo aldri si ting sikkert, men slik virker det. I mine øyne er han nå en klassespiller i divisjonen. Han var god i Scunthorpe, og virker til å ha fått bedre flyt i spillet sitt og blitt smartere med løp. Kroppslig ser han ut til å være en spiller med god fart og godt rykk. Tror vi kan få mye glede av Becks i sesongen som kommer, dersom Bates lar han bli.

- Dennis
Marching on together!

knut_eknes

For å si det mildt! Er vel noe annet å løpe ut på ER med 24 000(foreløpig, tør vi håpe på 40 000 før sesongen er omme??? :-) ) tilskuere, trene på tipp-topp annlegg og bo i en million by framfor Glanford(?) Park, slitne annlegg og Scunthorpe by... Selvsagt blir han!

quote:
Originally posted by KeyserSoze

Tror ikke Beckford har vist nok til at en storklubb vil legge inn noe bud i dette vinduet. Og det må da være morsommere å spille for Leeds enn Scunthorpe...

pedro

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1294062.ece

Interessante rykter dersom vi vil kjøpe spillere og det sågar fra PL-klubb[8D]
Leedsomaniac

h.b

Hvis Beckford i det hele tatt kan velge her så sitter han i et dilemma. Han kan risikere ved å bli i Leeds at han stagnerer i utviklinga. Han vil ved å bli i Leeds antagelig bli 2 sesonger i L1. Ved å gå til Scuntorpe så vil det være lettere å bli lagt merke til av Premier League lagene.
Personlig så hadde jeg nok tatt sjansen på spill i CCC enn å bli for lenge i L1. Et opprykk kan jo drøye i lang lang tid for Leeds

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

KeyserSoze

quote:
Originally posted by pedro

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/england/article1294062.ece

Interessante rykter dersom vi vil kjøpe spillere og det sågar fra PL-klubb[8D]

http://en.wikipedia.org/wiki/Shaleum_Logan

Står ikke så mye om han, men jeg liker tanken på å signe unge spillere. Nå spørs det jo om han er noe særlig interessert i en tur til L1 da...

KeyserSoze

quote:
Originally posted by h.b

Hvis Beckford i det hele tatt kan velge her så sitter han i et dilemma. Han kan risikere ved å bli i Leeds at han stagnerer i utviklinga. Han vil ved å bli i Leeds antagelig bli 2 sesonger i L1. Ved å gå til Scuntorpe så vil det være lettere å bli lagt merke til av Premier League lagene.
Personlig så hadde jeg nok tatt sjansen på spill i CCC enn å bli for lenge i L1. Et opprykk kan jo drøye i lang lang tid for Leeds

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Personlig hadde jeg ofret alt for å få æren av å tre på meg Leeds-drakta.

Dennis

Spennende om dette med unge Logan stemmer. Talentene City har fått frem de siste årene har vært av topp kvalitet og dersom han er halvparten så god som Nedum Onouha og Micah Richards sier jeg løp og kjøp.

- Dennis
Marching on together!

h.b

Selvsagt hae vi det, men her spiller nok penger også inn. Jeg vet ikke om Beckford er født Leedsfan, men ære har ikke Leeds mye av om dagen. Bortsett fra supporternes følelse og ære da
quote:
Originally posted by KeyserSoze

quote:
Originally posted by h.b

Personlig hadde jeg ofret alt for å få æren av å tre på meg Leeds-drakta.

auren

Tviler på at Svennis lar Leeds kjøpe ham, men tipper at et utlån er meget godt mulig.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

Logan - høres jo bra ut. Visstnok lynrask og kan benyttes på begge flanker. Svennis er vel stort sett bare ute etter italienske jålebukker, så dette høres jo ikke usannsynlig ut.[:)]

Også - Shaun Barker fra Blackpool. Solid høyreback, som også kan spille midtstopper. Tabloidrykter, sikkert satt ut av Barkers agent for å smøre Barkers kontraktsforhandlinger i Blackpool, men høres ut som Wise type spiller.

Har absolutt null tro på at Beckford blir solgt.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

kjelvi

Leeds manager Dennis Wise is trying to sign highly-rated Manchester City right-back Shaleum Logan as Frazer Richardson is attracting interest from Burnley. (Daily Mirror)

KeyserSoze

Kjøp, kjøp kjøp!!!

Selg, selg, selg!!!

Cherry

Enig!
Frazer er kjeks!
Nytt, pågående & inspirert blod!

Sheridan

Hhmm.
Har alltid stussa over manges ønske om at Frazer skulle overta Kellys plass i tidligere sesonger. Og hadde vi spilt CCC fotball så hadde jeg også sagt "selg unna! - tror imidlertid Frazer er en habil League one back. Derfor er jeg ikke så sikker på om vi faktisk får inn en bedre høyreback frem til sommeren (da forhåpentligvis vår CCC status er gjennvunnet)

Ferre

Mange spennende rykter ut å går om dagen. Har aldri sett Logan spille, men ut av det jeg har lest om han høres han ut som en meget spennnede spiller. En lynrask ving er akkurat det vi trenger.

-WE'LL BE BACK-

pale

Frazer må gjerne få gå for meg. Dårlig i fjor og dårlig den kampen jeg har sett han i år.

Karl Hot Shot

Det blir veldig mye pes på Frazer Richardson fra United-fansen. Litt rart, siden Richardson ikke har gjort så mye galt egentlig, annet enn å gå skadet i noen lengre avbrekk.

Interessen fra Burnley viser at andre i fotballmiljøet har sansen og trua på Frazer. Gi ham tillit, så kommer også formen tilbake!

pale

quote:
Litt rart, siden Richardson ikke har gjort så mye galt egentlig, annet enn å gå skadet i noen lengre avbrekk.

Og at han har spilt dårlig. Kanskje en bagatell?
Ellers er han sikkert en hyggelig fyr.

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by pale

quote:
Litt rart, siden Richardson ikke har gjort så mye galt egentlig, annet enn å gå skadet i noen lengre avbrekk.

Forventningene til Frazer Richardson har alltid vært skyhøye. Det er særlig to forhold som har bygd opp under disse forventningene. Frazer er et ekte Leeds United-produkt og Frazer har (hadde) en ekstrem hurtighet.

Så lenge alternativet på høyrebacken het Gary Kelly, er jeg enig i at det var litt nedtur å se Frazer der. Men så lenge alternativene heter Gardner eller Prutton, er jeg ikke udelt enig i at Frazer må benkes (eventuelt selges). Vi bør støtte egne spillere, ikke bryte dem ned med ukvemsord eller bullshit.

sindre12

Leeds manager Dennis Wise is trying to sign highly-rated Manchester City right-back Shaleum Logan as Frazer Richardson is attracting interest from Burnley.

Bunley jager....

Beckford 4 England!
Beckford 4 England!

KeyserSoze

Jeg hadde en gang veldig troa på Frazer, men det har jeg ikke lenger. Han har en tendens til å gjøre noen til dels store brølere, som å forære ballen til motspillere i farlig posisjon.

AndyMathie

Jeg hadde også stor sans for Frazer, men han har skuffa meg enormt etter at Kelly forsvant. Selg han så fort som mulig sier jeg, men om det ikke skjer så støtter jeg selvsagt Frazer. Hadde bare ikke noe imot om han forsvinner ut døra.

Og det jeg har hørt av Gardner så er han en mye bedre spiller.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

pale

quote:
Vi bør støtte egne spillere, ikke bryte dem ned med ukvemsord eller bullshit.

Dette er det da ingen som er uenige i. Når jeg er på Leedskamp støtter jeg alle spillere og managere for fullt.

Men å skrive på et norsk forum at jeg ikke synes Frazer er god nok og at vi bør selge han mens vi ennå får betalt, kan da ikke skade hverken han eller klubben?

B-m

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by pale

quote:

Forventningene til Frazer Richardson har alltid vært skyhøye. Det er særlig to forhold som har bygd opp under disse forventningene. Frazer er et ekte Leeds United-produkt og Frazer har (hadde) en ekstrem hurtighet.

Så lenge alternativet på høyrebacken het Gary Kelly, er jeg enig i at det var litt nedtur å se Frazer der. Men så lenge alternativene heter Gardner eller Prutton, er jeg ikke udelt enig i at Frazer må benkes (eventuelt selges). Vi bør støtte egne spillere, ikke bryte dem ned med ukvemsord eller bullshit.

Enig med Karl her, Frazer har vært plaget med lange skadeavbrekk og i de fleste kamper vi har sett ham har han enten vært 1) 70 % fit eller blitt 2) skadet underveis i kampen.

Men dette er sesongen som Frazer må spille, og spille bra.

(men ingen krise om han blir solgt..)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pale

quote:
Frazer har vært plaget med lange skadeavbrekk og i de fleste kamper vi har sett ham har han enten vært 1) 70 % fit eller blitt 2) skadet underveis i kampen.

Og det er vel en grunn i seg selv til å selge han?

quote:

Men dette er sesongen som Frazer må spille, og spille bra.

Og når jeg så han mot Tranmere var han vår dårligste spiller, selv om han spilte seg bra opp i 2. omgang.

Nei, selg sier jeg.

Ferre

Ryktes at Douglas er på vei ut. Synes ikke det er et stort tap. Med Thompson, Prutton, Hughes, Westlake, Howson, Derry, Bayly og Delph (har jeg glemt noen?) som alternativer på midten, kommer vi ikke til savne Douglas. Hvis vi får noen £100.000 for Dougie kan vi bruke de pengene til å hente et par kantspillere (Logan fra City?). Krigere på midten har vi nok av.

-WE'LL BE BACK-

Sleivind

quote:
Originally posted by Ferre

Ryktes at Douglas er på vei ut. Synes ikke det er et stort tap. Med Thompson, Prutton, Hughes, Westlake, Howson, Derry, Bayly og Delph (har jeg glemt noen?) som alternativer på midten, kommer vi ikke til savne Douglas. Hvis vi får noen £100.000 for Dougie kan vi bruke de pengene til å hente et par kantspillere (Logan fra City?). Krigere på midten har vi nok av.

-WE'LL BE BACK-

Er ikke Logan høyreback?

Og hvor blir det av ungutten fra Tranmere som det gikk rykter om her for ett par dager siden?