Skrevet av Emne: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?  (Lest 12830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oak-tjome

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #90 på: ſeptember 01, 2007, 15:55:43 »
Ungt er bra, håper de vil bidra fremover på vår veg tilbake! Snittalderen i troppen nå? Noen som har regnet=
 

Sydhagen

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #91 på: ſeptember 01, 2007, 16:03:40 »
honnør til wise som har signet 3 fremadstormende spillere! (selv om jeg vet lite om denne costa)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Peter7

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #92 på: ſeptember 01, 2007, 16:22:23 »
Gode signeringer alle 3, ser det ut som.

En spiss på lån er vel det neste. Kanskje Horse er på bittet?

***
Kandol 4 Congo!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Svend Anders

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #93 på: ſeptember 01, 2007, 16:28:32 »
Jeg er både fornøyd og misfornøyd med at kildene mine ikke viste seg troverdige denne gang - selv om jeg hadde andre å forholde meg til å nå enn vanlig.

For å oppsummere synes jeg de tre vi har hentet på siste dag høres veldig fornuftig ut. Unge, lovende spillere som tildels allerede har vist at de kan på godt nivå.

Er dog overbevist om at vi har "missed out on" flere spillere også. Jeg tror beskjeden om at seks spillere skulle inn var det de faktisk kunne ha hentet: vi har lett godt etter en venstreback, Davies har vi budt på (kom da Costa ISTEDET for ham eller "i tillegg"?), og en (midlertidig?) spiss har også stått på blokka.

Men også her synes jeg vi ser en positiv trend: Wise kjøper opplagt ikke bare for å fylle garderoben. Om han bare fikk tre av fem roller bekledd denne gangen, tar han seg heller tid til å finne de RETTE på de to siste (spiss og back) - enten til lånevinduet kommer, eller helt til januar.

Om vi jager opprykk med gode muligheter i januar kan det kanskje bli DESTO enklere å lokke spillere til klubben, nærmest med en garanti om at det bare er seks måneder til de er CCC-spillere uansett.

SA

http://www.svendanders.com/

Erik_

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #94 på: ſeptember 01, 2007, 20:21:42 »
Bates nevnte på Yorkshire Radio at det kommer inn en venstreback fra Tunisia på lån.

B-m

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #95 på: ſeptember 01, 2007, 20:31:33 »
hmm.. mer info?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #96 på: ſeptember 01, 2007, 20:32:51 »
quote:
Originally posted by B-m

hmm.. mer info?


Nei. Slutt å mas.

HåvardK

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #97 på: ſeptember 01, 2007, 20:58:57 »
quote:
Originally posted by B-m

hmm.. mer info?



Yorkshire Radio er en lokal radiokanal. Tunisia ligger i Nord-Afrika, og Bates er eieren av Leeds United.

Happy nå?

B-m

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #98 på: ſeptember 01, 2007, 21:13:14 »
ahhhh
Hehe :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Svend Anders

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #99 på: ſeptember 03, 2007, 17:48:58 »
Av de seks jeg før helgen sa at man ville ha inn var det

1-2-3 de som signet (Martin, Huntington, da Costa)
4) denne tunisiske backen (evt alternativer for ham)
5) Davies - signerer visstnok i januar (vet ikke om han kommer da eller om han signerer for 6 mnd frem i tid fordi han er bosman etter sesongen?)

Sistemann er ukjent, men jeg tror det dreier seg om en spiss. Not sure.

Det skal som sagt jobbes med å få Kavanagh og O'Donnovan på lån når lånevinduet åpner til helgen, aner ikke om vi har noen sjans på de.

SA

http://www.svendanders.com/

auren

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #100 på: ſeptember 03, 2007, 17:59:10 »
Hva skal vi med Kavanagh? Greit nok, en god spiller, men vi har jo alt for mange sentrale midtbanespillere i troppen nå. Snart er Derry tilbake også. Jeg tror ærlig talt ikke at Howson kommer til å spille noe for Leeds denne sesongen. Maks 5 kamper fra start, og noen få innhopp. Men jeg vil jo rangere Thompson, Douglas, Prutton, Derry, Hughes, Da Costa (?) som bedre spillere enn Howson.. Foreløpig.

auren, som tror det blir lite spilletid for egne talenter denne sesongen...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ToreLA

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #101 på: ſeptember 03, 2007, 18:02:25 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Av de seks jeg før helgen sa at man ville ha inn var det

1-2-3 de som signet (Martin, Huntington, da Costa)
4) denne tunisiske backen (evt alternativer for ham)
5) Davies - signerer visstnok i januar (vet ikke om han kommer da eller om han signerer for 6 mnd frem i tid fordi han er bosman etter sesongen?)

Sistemann er ukjent, men jeg tror det dreier seg om en spiss. Not sure.

Det skal som sagt jobbes med å få Kavanagh og O'Donnovan på lån når lånevinduet åpner til helgen, aner ikke om vi har noen sjans på de.

SA

http://www.svendanders.com/



Eller, litt mer eksakt, du nevnte ikke noen av de som kom før helgen...




Dennis

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #102 på: ſeptember 03, 2007, 18:07:39 »
Er også delt i meningene mine om hvordan utfallet av transfervinduet til slutt ble. Wise og Bates har tydeligvis ikke ligget på latsiden, tross kaoset som herjet i sommer. Likevel er jeg litt skuffet over hvor få spillere som kom inn på permanent basis.

De tre vi faktisk signet er jeg meget fornøyd med. Filipe da Costa vet jeg absolutt ingenting om, utover det jeg har sett på klipp i helgen. Virker som en spennende type og jeg regner med at ettersom han ble hentet fra Hellas, så vet Wise noe om han, utover det vi på forumet sitter med.
Alan Martin er en spennende ung, skotsk landslagskeeper. Skottland er ikke noe veldig stort landslag, men de har produsert en god del gode keeper opp igjennom. Artig at vi klarte å snappe han fremfor snuta på flere skotske PL-klubber.
Mest spennende synes jeg Paul Huntington er. Dette kunne være en typisk lånespiller, ettersom han knakket på døra til Newcastles førstelag. Likevel klarte Wise å lure han til Leeds og League One permanent. Dette er virkelig et skår i gleden for alle som kritiserer Wises transferpolitikk. Rett og slett en veldig spennende signing som jeg har stor tro på i fremtiden!

Så får vi se hva som skjer videre. Tydeligvis ønsker Wise en signing eller to til på lån. Jeg håper han treffer riktige typer og gjerne spillere som kan signes i januar, dersom de får en god låneperiode. Vi trenger ikke flere rejects som kommer på lån uten å gjøre en innsats.

Uansett svært gledelig at vi nå har begynt å få navn på blokka vi virkelig ønsker! Wise har siktet relativt høyt og har kanskje ikke fått napp alle steder, men at vi har fått tre spillere som forsterker laget, det tror jeg på! Håper vi kan hente to, tre spillere til nå, med opsjon på kjøp i januar. Da tror jeg troppen kan begynne å bli komplett. Når i tillegg Leon Constantine kommer tilbake fra skade, kan det begynne å lukte fjærkre.



- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #103 på: ſeptember 03, 2007, 18:39:19 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Eller, litt mer eksakt, du nevnte ikke noen av de som kom før helgen...




Nei, men jeg sa de forsøkte å få inn seks spillere før vinduet stengte. De fikk halvparten, og to av de andre var altså Davies og venstreback, pluss en til jeg ikke vet.

Som jeg også skrev ble jeg fortalt av en heller usikker kilde at Kavanagh, Jones og Easter var på vei. Kavangh skal man nå visstnok prøve å få inn på lån, Jones bød de £400,000 for og ble avvist - Easter vet jeg ikke noe mer om.

SA

http://www.svendanders.com/

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #104 på: ſeptember 03, 2007, 18:55:55 »
quote:
Originally posted by Svend Anders
...
5) Davies - signerer visstnok i januar (vet ikke om han kommer da eller om han signerer for 6 mnd frem i tid fordi han er bosman etter sesongen?)
....



Kan du si noe mer om dette Svend?

Er det gjort noen form for intensjonsavtale om dette. Isåfall kan jeg ikke tenke meg at denne er særlig forpliktende, for Davies kan vel ikke inngå noen forpliktende 'pre-contact agreement' før han har 6 mnd igjen av sin gjeldende avtale med Tranmere.

Om Davies fortsetter å score mål som han gjorde mot Yeovil på lørdag, frykter jeg evt mye konkurranse om fyren, for en del av de beste Championshipklubbene er heller ikke særlig godt forspent med venstrevinger. Dessuten jobber vel Tranmere hardt for å få gutten til å signe ny kontrakt.

Jermaine Easter, som jeg tror ville være bra cover for Beckford, er også inne i sitt siste kontraktsår, og kan være lettere å få inn i neste transfervindu.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #105 på: ſeptember 03, 2007, 18:56:14 »
Av disse er det vel kun Easter som det ikke har florert rykter rundt de siste dagene.

- Dennis
Marching on together!

Svend Anders

Re: Vinduet lukkes: Hvem kommer, hvem går?
« Svar #106 på: ſeptember 03, 2007, 20:20:09 »
quote:
Originally posted by midjo

quote:
Originally posted by Svend Anders
...
5) Davies - signerer visstnok i januar (vet ikke om han kommer da eller om han signerer for 6 mnd frem i tid fordi han er bosman etter sesongen?)
....



Kan du si noe mer om dette Svend?

Er det gjort noen form for intensjonsavtale om dette. Isåfall kan jeg ikke tenke meg at denne er særlig forpliktende, for Davies kan vel ikke inngå noen forpliktende 'pre-contact agreement' før han har 6 mnd igjen av sin gjeldende avtale med Tranmere.

Om Davies fortsetter å score mål som han gjorde mot Yeovil på lørdag, frykter jeg evt mye konkurranse om fyren, for en del av de beste Championshipklubbene er heller ikke særlig godt forspent med venstrevinger. Dessuten jobber vel Tranmere hardt for å få gutten til å signe ny kontrakt.



Som sagt vet jeg ikke hva det innebærer at han skal "signere i januar". Jeg TROR det betyr at han signerer i januar slik at han kommer etter sesongslutt (jeg var kanskje litt utydelig på at det var det jeg antok). Han kan vel signere for andre klubber seks måneder før kontrakten utløper.

Så kan det jo være at Leeds betaler en mindre sum for å få ham fri med en gang - om det skulle være behov for det.

Som du sier er det jo åpent for andre interessenter å hive seg inn i kampen frem til nyttår, så det er ingenting garantert her.

Og går det som jeg spådde i sesongspådommen min trenger vi vel egentlig bare et cover til superspilleren da Costa på venstrekanten utover... :-)

SA

http://www.svendanders.com/