Sesongens første TV-kamp: Darlo

Started by ego, September 27, 2007, 01:46:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Flere her inne som liker og vri og vrenge på ting som blir skrevet? Shame on you, Asbjørn! [:D]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Flere her inne som liker og vri og vrenge på ting som blir skrevet?

...liker og liker. Det må liksom til... [:)]

All my powers of expression and thoughts so sublime
Could never do you justice in reason or in rhyme

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

martind

Non andre fra Drammensdistriktet her som skal se kampen på Goggen?

MOT!! We are Leeds!
MOT!! We are Leeds!

B-m

Noen puber i Tromsø som sender fra sky?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

sportcarl1

ingår denna kanalen i canal digitals eller viasats utbud?

Wannabe

Siden jeg er av de som hang en del på Oslo Sportsbar sist sesong, prøver jeg meg med følgende brannfakkel:

Er det seriekamp? Nei. Er det FA-cupkamp? Nei. (Der er det forresten ikke lenge til vi skal i gang, vel?) Er det ligacupkamp? Ikke det heller, nei...

Ergo: TV-kamp og TV-kamp fru Blom!

Ikke den helt store begivenheten, selv for et lag på tredje nivå, med andre ord.

Nei, la oss heller møtes av og til selv om vi ikke får sett laget på TV. Jeg har forleeenst gitt opp håpet om å se Leeds på TV på et utested inneværende høst. Jeg noterer at vi har en erstatning i vente, men rent opplevelsesmessig (det vi får se på skjermen) blir selvsagt et stort gjesp. Jeg skjønner dette er en begivenhet for de to lagene som kommer til finalen, men jeg håper dette er første og siste gang SUPERLEEDS deltar i denne turneringen.

MOT

AS2

Mulig jeg skal på Goggen og se kampen...
Regner med å være der, hvis jeg ikke må jobbe da..

AndyMathie

Jeg såtter deg i den siste setningen Wannabe, men alt det andre du skriver er jeg ikke så enig i. Kan ikke huske at det noensinne har vært et eneste stort gjesp når vårt kjære Super Leeds er i aksjon på TV skjermen. Det være seg i treningskamper, Champions League, Mikkemus Cupen og fa cupen så er det alltid godt å se våre gutter på tv skjermen.

We are Leeds and we are proud of it!

Mats-

Nån pubba i Rana? *Særlig* [xx(]

Us Against the World!

haugeby

Skal til Stokholm den dagen. Noen som hvett om det er en pub som viser den?

SirOlsen

Ahh, da får man sett kampen på Flamenco Risourante og Fotball bar i HALDEN :)
er det 19.30 Norsk eller engelsk tid?
-SirOlsen-

Per-Stian

quote:
Originally posted by AndyMathie

Jeg såtter deg i den siste setningen Wannabe, men alt det andre du skriver er jeg ikke så enig i. Kan ikke huske at det noensinne har vært et eneste stort gjesp når vårt kjære Super Leeds er i aksjon på TV skjermen. Det være seg i treningskamper, Champions League, Mikkemus Cupen og fa cupen så er det alltid godt å se våre gutter på tv skjermen.

Eg hugsar éin kamp der eg gjespa meg gjennom 90 minutt, og det var i fjorårets kamp mot QPR. Den endte 0-0 og vi skapte vel knapt ein halvsjanse. Og den kampen som var så viktig (6-poenger) for å overleve...

Sølvreven

quote:
Originally posted by Sleivind

For de som ikke har anledning til å gå på puben for å se kampen. Så vises den med 90% sikkerhet på http://www.livesport247.com/ . Eneste minuset er at du må betale noen kronasjer for å se kampen, men det er ikke mer enn en femtilapp. Jeg brukte det for å se på Brann - Odd, og jeg synes det fungerte bra. Ikke akkurat HD-kvalitet, men langt bedre enn "vanlig" gratis stream.

Ser ikke ut som at de viser kampen. Noen andre som vet hvor man kan se kampen? På nett ?

Better dead than red.

Champions League, here we come!

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

vangen2

Kan noen svare meg på om kampen Darlington - Leeds vises på Oslo Sportsbar i morgen?
Selv om kampen ikke er årets viktigste, så er det alltid gøy med Leeds på tv!! Basta!

Vegard
Vegard

L.RADEBE

Kampen er viktig som faen! Jeg skal til Wembley i år og forventer at de fleste her på forumet tar turen også. Vi snakker om en pokal ingen av de andre "store" har. Fullstappet Wembley med 40-45000 Leeds fans vil nok bli min største opplevelse som supporter.

Karl Hot Shot

Ja, denne kampen bare må Leeds United vinne! Darlington under Dave Penney har gjort store fremskritt, men de bør ikke ha særlig mye å stille opp med mot Leeds United én divisjon over. Skal Leeds United overhode få noe mer ut av denne sesongen enn å rykke opp til The Wankership igjen, må det bli å vinne denne malingcupen.

berlin

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Ja, denne kampen bare må Leeds United vinne! Darlington under Dave Penney har gjort store fremskritt, men de bør ikke ha særlig mye å stille opp med mot Leeds United én divisjon over. Skal Leeds United overhode få noe mer ut av denne sesongen enn å rykke opp til The Wankership igjen, må det bli å vinne denne malingcupen.

Enig her. Pluss at vi sikkert får masse gratis maling til vedlikeholdsarbeid på ER. [8D]

Wannabe

Uansett om vi forventer å være svært interessert i selve denne kampen og turneringen eller ikke, for Oslo-området sitt vedkommende står en ting fast: Stedet er Oslo Sportsbar, Schweigaardsgt. 50. En og annen av oss vil vel finne veien dit i morgen, tenker jeg...!!!

MOT

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Per-Stian

quote:
Originally posted by AndyMathie

Eg hugsar éin kamp der eg gjespa meg gjennom 90 minutt, og det var i fjorårets kamp mot QPR. Den endte 0-0 og vi skapte vel knapt ein halvsjanse. Og den kampen som var så viktig (6-poenger) for å overleve...

Jeg var der, men gjespa ikke et øyeblikk...... Var nødvendig å holde munnen (og nesa) lukket, fordi han digre karen ved siden av meg var halvfull og skikkelig slapp i ringen. [V]

Ganske kjedelig var det dog, til tross for Healys skudd i tverrliggeren.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leeeeeeeeeeeeds

Program schedule

UKENS KAMPER / THIS WEEKS MATCHES.  

Mon 8    kl 19.00  Brann v Lyn                                 LIVE!  (stream 5/6) Norwegian
Mon 8    kl 20.45  QPR v Norwich                             LIVE!  (stream 1)   Championship

Tue 9    kl 20.30  Darlington v Leeds                        LIVE!  (stream 4)  JP Trophy

Thu 11  kl 20.45  England v Northern Irland              LIVE!  (stream 1)  Victory Shield

Fri  12   kl 21.00  England v Montenegro                   LIVE!  (stream 2)  Euro U21 Qual.
Fri  12   kl 22.40  Argentina v Chile                          LIVE!  (stream 1)  WorldCup 2010 Q.

Sat 13  kl 16.00  England v Estonia                          LIVE!  (stream 1)  ECQ
Sat 13  kl 16.00  Scotland v Ukraine                        LIVE!  (stream 2)  ECQ
Sat 13  kl 20.00  Denmark v Spain                          LIVE!  (stream 5)  EQC
Sat 13  kl 20.45  Ireland v Germany                        LIVE!  (stream 1)  ECQ
Sat 13  kl 20.45  Italia v Georgia                             LIVE!  (stream 7)  ECQ
Sat 13  kl 23.00  Colombia v Brazil                          LIVE!  (stream 1)  WorldCup 2010 Q.

Sun 14 kl 14.30  MK Dons v Lincoln                         LIVE!  (stream 1)  League 2
Sun 14 kl 17.00  Doncaster v Huddesfield                LIVE!  (stream 1)  League 1

Mon 15 kl 20.45  Luton v Northampton                    LIVE!  (stream 1)  League 1

Tue 16 kl 20.45  Ireland v England                         LIVE!  (stream 1)  Euro U21 Q.
Tue 16 kl 02.40  Venezuela v Argentina                  LIVE!  (stream 1)  WorldCup 2010 Q.

Wed 17 kl 20.00  Bosnia Hercegovina v Norway      LIVE!  (stream 7)  ECQ
Wed 17 kl 21.00  Russia v England                         LIVE!  (stream 1)  ECQ

HI MY NAME IS LEEDS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Leeeeeeeeeeeeds

Så var Livesport og tre euro i orden. Nå blir det kamp på meg i morra!!!. YESSSSSSS

HI MY NAME IS LEEDS
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Førde

Marching On Together

palle

Med fare for at noen har konfirmert dette tidligere; Kan bekrefte at kampen vises på Oslo sportsbar i kveld - forholdsvis stort oppslag utenfor inngangen. Kampstart 19.30 lokal tid iflg. Leeds' off. hjemmeside.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

vangen2

Jeg kommer på Oslo Sportsbar. Håper flest mulig finner veien dit!

Vegard
Vegard

AndyMathie

Jeg kommer også. Vi sees alle sammen. Jon R. har flyttet til Løkka så vi kan vel ta turen sammen ned til byen?!

4ever arcticwhite

quote:
Originally posted by Leedsvik

Program schedule

UKENS KAMPER / THIS WEEKS MATCHES.  

Mon 8    kl 19.00  Brann v Lyn                                 LIVE!  (stream 5/6) Norwegian
Mon 8    kl 20.45  QPR v Norwich                             LIVE!  (stream 1)   Championship

Tue 9    kl 20.30  Darlington v Leeds                        LIVE!  (stream 4)  JP Trophy

HI MY NAME IS LEEDS

Hvor kan man se disse (Link)?

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

ball10

martind

blir seier idag. Føler meg rimelig sikker på det altså:) noen som vet bår leon er skadefri?

MOT!! We are Leeds!
MOT!! We are Leeds!

Killa

Hallo! Er det noen Trondheimsbaserte Whites som vet om noen steder i Trondheim som viser kampen i kveld på storskjerm?

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?