Skrevet av Emne: UBESEIRET HELE SESONGEN  (Lest 4446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jarle

UBESEIRET HELE SESONGEN
« på: Oktober 07, 2007, 00:17:36 »
Jeg revurderer mine spådommer, og tar en Revie!!!

Kikket litt på gjenstående kamper og kunne ikke finne en kamp vi skal kunne tape...deilig

Let´s make historie...


Lars E

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #1 på: Oktober 07, 2007, 00:18:23 »
Har satt hele ti kroner på at vi skal klare å gå ubeseiret gjennom sesongen. Følte det var verdt risken[:p]

Forever Leeds

« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 00:18:34 av Lars E »
Forever Leeds

Tom S

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #2 på: Oktober 07, 2007, 00:20:10 »
Støttes!

Ein ting som hvertfall er heilt sikkert er at The Brave Lion går for full pott i kvar kamp.
Ã… satse på fire spisser idag var utruleg spenstig.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

B-m

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #3 på: Oktober 07, 2007, 00:33:26 »
Synes det er skuffende og ekstremt naivt når eldre leeds-supportere kommer med slike urealistiske spådommer.
Dere gir unge Leeds-supportere som Kaizer, enrique, auren osv falske forhåpninger. Ihvertfall ikke få dem til å SATSE PENGER på det slik stakkars lars E har gjort. La oss nyte seier for seier, nothing more nothing less. Vi har IKKE rykket opp, og vi kommer IKKE til å gå ubeseiret gjennom sesongen. Vi har spilte en rekke svake kamper og har hatt mye flaks!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #4 på: Oktober 07, 2007, 00:37:24 »
quote:
Originally posted by B-m

Synes det er skuffende og ekstremt naivt når eldre leeds-supportere kommer med slike urealistiske spådommer.
Dere gir unge Leeds-supportere som Kaizer, enrique, auren osv falske forhåpninger. Ihvertfall ikke få dem til å SATSE PENGER på det slik stakkars lars E har gjort. La oss nyte seier for seier, nothing more nothing less. Vi har IKKE rykket opp, og vi kommer IKKE til å gå ubeseiret gjennom sesongen. Vi har spilte en rekke svake kamper og har hatt mye flaks!



Du snakker som en mann med ordentlig tyngde, Bjønna [:)]
Og selvfølgelig har du rett!



I ain't too good at conversation, girl
So you might not know exactly how I feel
But if I could, I'd bring you to the mountain top, girl
and build you a house made out of stainless steel

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #5 på: Oktober 07, 2007, 00:42:36 »
quote:
Originally posted by B-m

Synes det er skuffende og ekstremt naivt når eldre leeds-supportere kommer med slike urealistiske spådommer.
Dere gir unge Leeds-supportere som Kaizer, enrique, auren osv falske forhåpninger. Ihvertfall ikke få dem til å SATSE PENGER på det slik stakkars lars E har gjort. La oss nyte seier for seier, nothing more nothing less. Vi har IKKE rykket opp, og vi kommer IKKE til å gå ubeseiret gjennom sesongen. Vi har spilte en rekke svake kamper og har hatt mye flaks!


He he, du er herlig B-m. Kun du og Cato som kunne funnet på å si noe negativt i en stund som dette. MOT- Hilsen en som tror at vi kan gå ubeseiret gjennom denne mikkemus ligaen. Ps Jeg er også av de eldre.

***************

Better dead than red.

Champions League, here we come!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

mari

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #6 på: Oktober 07, 2007, 00:42:55 »
Er gammel nok - 47 imorgen.....

Tror at vi har med oss alle gode makter og leder serien til jul . White christmas...for sure.

Men et og annet tap kommer. Men føler meg trygg på at vi oppnår mer enn 92 poeng (+ 15 = 107)

God helg til alle !!

 

ToreLA

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #7 på: Oktober 07, 2007, 00:43:28 »
Vi ligger på et skjema som tilsier at vi skal ta 129 poeng denne sesongen. Eller 114 som det heter i Leeds. Slett ikke verst egentlig.




Eriksen55

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #8 på: Oktober 07, 2007, 00:52:42 »
Hmm håper ikke det skjer..har sagt jeg skal svømme til england om de går ubeseiret gjennom ligaen i år...men i og med at undertegnede har vannskrekk og at det aldri hadde gått ble det å sykle til Leeds om de klarer det, lang båt tur, men lell..var overbevisst om at det var uaktuelt...vet sannelig ikke nå.

så mitt ønske er opprykk med 1 tap:)

riktignok høyt oppe om dagen...men ser ikke noen lag som kan slå oss..vi vinner til og med på dårlige dager.. snart sitter spillet og vi får en lengre enn lang "hot streak". Men for å være litt realistisk også, så må vi være forbredt på at det kommer noen tap innimellom, vi "nærmer" oss det første og da må vi også takle det.  Men vi er så gjennomført sterke, en gjeng med vinnerskaller, fysisk sterke og en sinnsyk lagmoral...så at Leeds gutta(og luscos gjengen)takler det er vel ingenting å være redd for :)


« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 00:55:54 av eriksen55 »

Kato

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #9 på: Oktober 07, 2007, 01:03:45 »
Jeg kan gjerne være bank/bookie for de som ønsker å satse. Skal gi bedre odds enn samtlige nettbookies. Og no limit.
 

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #10 på: Oktober 07, 2007, 01:13:49 »
Ubeseiret gjennom hele sesongen? Ja lykke til. [8D]



Jon R.
Jon R.

Boxman

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #11 på: Oktober 07, 2007, 01:37:19 »
quote:
Originally posted by kato

Jeg kan gjerne være bank/bookie for de som ønsker å satse. Skal gi bedre odds enn samtlige nettbookies. Og no limit.



Jeg satte kr 100 til 160 i odds før sesongstart. Før dagens kamp var oddsen nede i 8. Jeg kan laye spillet og få igjen 20 ganger innsatsen - minst. Men gjør jeg det? Selvsagt ikke. Dette går glatt!!! [:D]

Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

Kato

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #12 på: Oktober 07, 2007, 01:49:00 »
8 er jo en skandale. Hvem gir 8 ganger pengene?
 

OPM

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #13 på: Oktober 07, 2007, 05:30:51 »
KJeg tror det ers vært usannsylig å gå gjennom hele sesongen uten tap. Kampen i dag er en god indikasjon på det. Vi ble til tider utspilt i førsteomgang ,- riktignok uten at Yeovil skapte noe særlig. Hadde de gjort det ville dette blitt vanskeligere i 2. omgang. Vi satser svært offensivt med våre inbyttere, - og går for "make or break". Den filosofien vil før eller senere påføre oss tap!!
Uansett,- vi kommer til å gå rett opp!!!!
 

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #14 på: Oktober 07, 2007, 05:36:18 »
Dessuten scorer vi på vår eneste store sjanse i kampen. Yeovil hadde visstnok 3 eller 4 STORE, blant annet to hundre prosentere helt på tampen. Små marginer FOR blir ofte til små marginer IMOT. Inget Leeds United uten ups & downs, selv om riktignok aldri før har spilt på et tilsvarende lavt nivå. 46 kamper uten tap synes som en mission impossible, selv etter 9 av 10 mulige. [:)]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 07, 2007, 05:45:33 av Jon R »
Jon R.

berlin

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #15 på: Oktober 07, 2007, 05:41:49 »
Enig med OPM og Jon R her. Et tap kommer, før eller senere. På en måte like greitt å bli ferdig med det. [:I]

Men tom et tap i ny og ne, vil sjansen for direkt opprykk være der, så lenge det ikke blir flust med poengtap.

Det er fortsatt 36 kamper igjen, men play-off må vi vel minst klare?

jarle

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #16 på: Oktober 07, 2007, 06:10:16 »
Living the dream part 2....

Jeg sier ubesieret ;)))

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #17 på: Oktober 07, 2007, 06:37:44 »
Jaaaaaada. Så sier vi det. [8D]

Måtte du få rett. [:)]

Jon R.
Jon R.

kjelvi

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #18 på: Oktober 07, 2007, 07:08:43 »
dream on....

Per-Stian

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #19 på: Oktober 07, 2007, 07:27:52 »
Nesten ikkje rart at einskilde folk tek av i spådommane sine, når vi har evna til å vinne jamne og til dels dårlege kampar der statistikken ikkje er i vår favør. Men dette viser kor fantastisk moralen i laget må vere, og at vi er godt trente sidan vi avgjer fleire kampar heilt mot slutten, for ikkje å seie på overtid.

Men at vi skal gå gjennom sesongen utan tap, det har eg inga tru på. Vi må vel ned i femte-sjette divisjon for å finne eit lag som har vore ubesigra på ein sesong.

h.b

  • Gjest
Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #20 på: Oktober 07, 2007, 14:52:30 »
Se det positive i det. Vi går ivertfall ikke gjennom sesongen uten at Wise blir både straffet og kåret til månedens manager omat og omat



Ã… være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

jarle

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #21 på: Oktober 07, 2007, 16:46:37 »
er det ikke lov å drømme litt nå...

spesielt etter å ha hatt mareritt i 6 sammenhengende år????


Ingen trodde på 10 strake seire her heller når den tråden ble skapt... men f... så nærme vi kom!!!


Drømmere har en tendens til å nå sine mål... pessimister blir igjen på bakken!!!

RoarG

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #22 på: Oktober 07, 2007, 18:59:06 »
Det er bare å ønske forumets medlemmer velkommen etter her[;)]. Jeg spådde for lenge siden at Leeds kom til å ta full pott. Jeg får moderere meg litt nå. Det blir full pott minus 2 poeng[:)][:p][:D].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MooCow

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #23 på: Oktober 07, 2007, 19:08:25 »
Klart da e svært vanskele å gao gjennom ein heile sesong uten tap, men umule e da ikkje. Bli førr dommt å saij mi ikkje ha sjangs t da, men samtidigt so e da sjølsagt meir sannsynle atte mi faor nåken tap enn atte mi gaor gjennom ubeseira.......

Svend Anders

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #24 på: Oktober 07, 2007, 19:38:57 »
Bet24 har hatt (har enda?) et bet om "Leeds to go undefeated all season".

Før Gillingham-kampen mener jeg oddsen var 26.
Etter 1-1 mot Gills gikk oddsen opp til 29.
Hvis bet'en fortsatt er tilgjengelig vil jeg tro at oddsen har fallt til under 25...

Men man skulle selvsagt ha satt penga på oppryk eller "To win League One" rett etter 15-poengstraffen og før vi begynte å vinne. De fleste hadde vel minimum 25 i odds.
Jeg satt en femtilapp for fire kamper siden, og da var oddsen bare 5.50.

Ikke at jeg er hekta på veddemål, altså.

SA

http://www.svendanders.com/

Sheridan

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #25 på: Oktober 07, 2007, 19:46:32 »
Det er lov å drømme.
Men som "The Brave Lion" sa etter kampen igår,
så vil vi før eller siden få en tricky periode.
Nok smart å skru ned forventningene ett hakk noen ganger.


chief

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #26 på: Oktober 07, 2007, 20:01:05 »
Vi dominerer vel ikke kampene akkurat,så vi må innrømme at vi har vært litt heldige til nå.

Vi har tatt 28 poeng på de første 10 kampene. Et snitt på 2,8 poeng pr kamp (utrolig).Klarer vi å holde gjennomsnittet på mer enn 2 poeng pr.kamp ut sesongen rykker vi sannsynligvis direkte opp.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #27 på: Oktober 07, 2007, 23:39:17 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Det er lov å drømme.
Men som "The Brave Lion" sa etter kampen igår,
så vil vi før eller siden få en tricky periode.
Nok smart å skru ned forventningene ett hakk noen ganger.





Merker at denne "Brave lion" betegnelsen allerede begynner å bli litt tynnslitt. Selv Kevin Blackwell hev da innpå både 3 og fire spisser på slutten av kamper uten at noen gikk bananas av den grunn. ( kanskje med unntak en gang mot Southampton [:D]])

Jon R.
Jon R.

Sheridan

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #28 på: Oktober 07, 2007, 23:46:40 »
Nei, Jon R.
The Brave Lion er meget passende på Dennis Wise.
I sin tid som spiller og nå som manager.


veteranen

  • Gjest
Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #29 på: Oktober 08, 2007, 00:47:35 »
Hmm... synes disse Wise-tilbederne begynner å bli vel breiale her inne nå! [8D]

Men joda, Wise - som på tampen av forrige sesong opptrådde mer som en feig rotte, for å holde oss til dyre-terminologien - har vært modig denne sesong. Eller skal vi kanskje si dumdristig..? Men som vi vet, den som intet våger..osv..osv.. [:)]

I flere av de første kampene hadde vi mye flaks, det kan vi vel alle være enige om. Men etterhvert begynte vi også å dominere kampene rent spillemessig og dermest feide motstanderne av banen. De to siste kampene har imidlertid vært et klart tilbakeskritt rent spillemessig, så en kan vel ha grunn til å lure på om det er en aldri så liten formsvikt på gang... [8)]

Dette med Wise som en "Brave Lion", er ikke noen ny betegnelse. Både Chelsea og Millwall har en løve i klubbemblemet, og det er jo fra hans tid i disse klubbene han fikk denne betegnelsen. Og desuten sier det seg selv at en spiller med hans (manglende) fysiske forutsetninger må ha mye indre styrke og mot for å kunne lykkes.