Skrevet av Emne: UBESEIRET HELE SESONGEN  (Lest 4445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #30 på: Oktober 08, 2007, 02:52:25 »
Kanskje har Wisey hatt betegnelsen Brave Lion frå tidlegere år utan at eg har fått det med meg.
Første gang eg høyrde det var frå Norman under kampen igår, og det var vel passande utfrå den taktiske gamblingen på slutten med fire spisser.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #31 på: Oktober 08, 2007, 02:59:58 »
quote:
Originally posted by veteranen
I flere av de første kampene hadde vi mye flaks, det kan vi vel alle være enige om. Men etterhvert begynte vi også å dominere kampene rent spillemessig og dermest feide motstanderne av banen. De to siste kampene har imidlertid vært et klart tilbakeskritt rent spillemessig, så en kan vel ha grunn til å lure på om det er en aldri så liten formsvikt på gang... [8)]



Tror heller det er motstanderne som begynner å finne ut hvordan nøytralisere det effektive overgangsspillet vårt. Yeovil med 5 på midten igår der de stengte alle rom og nektet våre spisser "mat". Det er nok ikke siste gang vi møter den taktikken på Elland Road. Skulle ikke forundre meg om vi etterhvert kommer til å plukke fler poeng borte enn hjemme. [:0]

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 08, 2007, 03:01:16 av Jon R »
Jon R.

Dennis

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #32 på: Oktober 08, 2007, 03:10:53 »
quote:
Originally posted by B-m

Synes det er skuffende og ekstremt naivt når eldre leeds-supportere kommer med slike urealistiske spådommer.
Dere gir unge Leeds-supportere som Kaizer, enrique, auren osv falske forhåpninger. Ihvertfall ikke få dem til å SATSE PENGER på det slik stakkars lars E har gjort. La oss nyte seier for seier, nothing more nothing less. Vi har IKKE rykket opp, og vi kommer IKKE til å gå ubeseiret gjennom sesongen. Vi har spilte en rekke svake kamper og har hatt mye flaks!





Hehe, jeg kaller meg supporter, b-m, men jeg er da ikke blant dem som hører på alt de "gamle" sier, tross at det ligger mye bra tyngde bak deres vise ord.

Auren og jeg er det nok ingen fare for at spiller på Leeds, ettersom alt går til helvete bare vi tenker på det. [:p]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]
Marching on together!

Jon R

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #33 på: Oktober 08, 2007, 05:38:31 »
Den Bjønna! [:D]

Jon R.
Jon R.

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #34 på: Oktober 08, 2007, 15:56:42 »
quote:
Originally posted by Svend Anders

Bet24 har hatt (har enda?) et bet om "Leeds to go undefeated all season".

Før Gillingham-kampen mener jeg oddsen var 26.
Etter 1-1 mot Gills gikk oddsen opp til 29.
Hvis bet'en fortsatt er tilgjengelig vil jeg tro at oddsen har fallt til under 25...

Men man skulle selvsagt ha satt penga på oppryk eller "To win League One" rett etter 15-poengstraffen og før vi begynte å vinne. De fleste hadde vel minimum 25 i odds.
Jeg satt en femtilapp for fire kamper siden, og da var oddsen bare 5.50.



Ser ut til at Bet24 har tatt bort spillet nå, men Skybet gir bare 7 i odds på Leeds går ubeseiret sesongen igjennom. Aldeles tullete odds.

Hører også historier om at det er enkelte mindre bookies som nå ikke vil motta spill på at Leeds vinner divisjonen.

Tyder på at det er endel bookies som nå har en ganske stor risikoeksponering ift Leeds....

Gullspillet må allikevel være Bet24s 5 i odds på publikumssifrene på ER i år i snitt vil være mellom 25.001 - 30.000. Tatt bort for lengst riktignok.[:)]



-----------------------------------

http://www.vgb.no/12101
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

lojosang

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #35 på: Oktober 08, 2007, 16:34:01 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by B-m

Synes det er skuffende og ekstremt naivt når eldre leeds-supportere kommer med slike urealistiske spådommer.
Dere gir unge Leeds-supportere som Kaizer, enrique, auren osv falske forhåpninger. Ihvertfall ikke få dem til å SATSE PENGER på det slik stakkars lars E har gjort. La oss nyte seier for seier, nothing more nothing less. Vi har IKKE rykket opp, og vi kommer IKKE til å gå ubeseiret gjennom sesongen. Vi har spilte en rekke svake kamper og har hatt mye flaks!





Hehe, jeg kaller meg supporter, b-m, men jeg er da ikke blant dem som hører på alt de "gamle" sier, tross at det ligger mye bra tyngde bak deres vise ord.

Auren og jeg er det nok ingen fare for at spiller på Leeds, ettersom alt går til helvete bare vi tenker på det. [:p]

- Dennis

Hva er poenget med kort corner? [}:)]



"Tyngde bak"? Dårlig gjort å bringe vekta inn i denne diskusjonen! [}:)]

Og Bjørn Marius: Dame og Tromsø ser ut til å ha gjort deg til en skikkelig gammel grinebiter. Er PMS smittsomt? [:p]

Jeg tror alltid Leeds vinner alt. Glory Glory!

Det gjorde jeg også i fjor, og i 2003/2004. [xx(]

[:D]

- Leif Olav
Foreningen mot signaturhets
- Leif Olav

berlin

Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #36 på: Oktober 08, 2007, 16:41:50 »
quote:
Originally posted by RoarG

Det er bare å ønske forumets medlemmer velkommen etter her[;)]. Jeg spådde for lenge siden at Leeds kom til å ta full pott. Jeg får moderere meg litt nå. Det blir full pott minus 2 poeng[:)][:p][:D].

Change is the constant that cannot be changed.



Jeg hadde ikke trodd at vi skulle ta 28 av 30 mulige poeng på de 10 første kampene, det må jeg innrømme.

Men Roar, hva med de neste 10 kampene da?
Vil du gi en tilsvarende god spådom om de, eller? [:)][:I]

Jeg gjetter på følgende: 22 poeng av 30 mulige, og det ville vært knall, da er vi antagelig godt innen for play-off, muligens blant de 2 første.

Har ellers en følelse av at Forest og Swindon kommer til å matche oss noenlunde i poengsankingen fremover.

berlin

Sv: Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #37 på: Desember 15, 2007, 23:07:26 »
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica," id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by RoarG</i>

Det er bare å ønske forumets medlemmer velkommen etter her[;)]. Jeg spådde for lenge siden at Leeds kom til å ta full pott. Jeg får moderere meg litt nå. Det blir full pott minus 2 poeng[:)][:p][:D].

Change is the constant that cannot be changed.
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Jeg hadde ikke trodd at vi skulle ta 28 av 30 mulige poeng på de 10 første kampene, det må jeg innrømme.

Men Roar, hva med de neste 10 kampene da?
Vil du gi en tilsvarende god spådom om de, eller? [:)][:I]

Jeg gjetter på følgende: 22 poeng av 30 mulige, og det ville vært knall, da er vi antagelig godt innen for play-off, muligens blant de 2 første.

Har ellers en følelse av at Forest og Swindon kommer til å matche oss noenlunde i poengsankingen fremover.

Hm, det ble ikke fullt så bra, 20 poeng på de 10 neste kampene, altså 2 mindre enn jeg gjettet på. Får ikke håpe poengfangsten resten av sesongen blir som dette, det gir i såfall 85 poeng til slutt, som antagelig ikke er nok til automatisk opprykk.
Snittet for de første 20 kampene er langt mer positivt: 2,4 poeng i snitt pr. kamp, hvilket gir (110-15=) 95 poeng og automatisk opprykk.

På de neste 10 kampene tipper jeg vi tar 22 poeng. Tøffe bortekamper blir: Swansea, Luton og Southend.
« Siste redigering: Desember 15, 2007, 23:14:38 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Re: UBESEIRET HELE SESONGEN
« Svar #38 på: Desember 15, 2007, 23:11:46 »

Hm, det ble ikke fullt så bra, 20 poeng på de 10 neste kampene, altså 2 mindre enn jeg gjettet på. Får ikke håpe poengfangsten blir resten av sesongen blir som dette, det gir i såfall 85 poeng til slutt, som antagelig ikke er nok til automatisk opprykk.
Snittet for de første 20 kampene er langt mer positivt: 2,4 poeng i snitt pr. kamp, hvilket gir (110-15=) 95 poeng og automatisk opprykk.

På de neste 10 kampene tipper vi tar 22 poeng. Tøffe bortekamper blir: Swansea, Luton og Southend.

Syns du igjen skal ha for bra treffsikkerhet, jeg  :)



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan