Skrevet av Emne: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!  (Lest 17575 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #150 på: Oktober 30, 2007, 10:12:16 »
Syns heller ikke det er barnslig å bli skuffa og opprørt over at en Premier League-klubb igjen henter folk fra vår stall. Det er helt klart lov å føle seg litt forrådt av Poyet, som har uttalt at han og Wise er der "for the long run."

Det betyr ikke at jeg ikke forstår hvorfor Poyet gjør det, når det kommer en gammel klubb han har spilt for, med større midler og Premier League-spill på banen. Det er klart det frister for alle og enhver. Men jeg er ikke blant de som vender det andre kinnet til når klubber henter folk fra oss gang på gang. Smålig? Nei, det syns jeg ikke, men nå har jeg heller ikke skjelt ut Poyet for overgangen.
Marching on together!

jarle

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #151 på: Oktober 30, 2007, 11:07:18 »
Let´s face it... DET ER KUN EN GJENG SOM ER "IN FOR THE LONG RUN" I DAGENS FOTBALL

og det er OSS... FANSEN!!!

Alt annet vil i 90% av tilfellene dreie seg om penger og berømmelse...

AV en eller annen grunntror jeg Denis Wise er en annen type!!! Han er en av de 10%...
Jeg ser på ham som 100% ærlig... det er derfor mange hater ham...

Dennis Wise er 100% Dennis Wise!!!

Sydhagen

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #152 på: Oktober 31, 2007, 14:33:30 »
hvor mye får vi i kompensasjon for poyet?
regner med at bates ikke lar mannen gå gratis.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

veteranen

  • Gjest
Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #153 på: Oktober 31, 2007, 15:29:39 »
Let´s face it... DET ER KUN EN GJENG SOM ER "IN FOR THE LONG RUN" I DAGENS FOTBALL

og det er OSS... FANSEN!!!

Alt annet vil i 90% av tilfellene dreie seg om penger og berømmelse...

AV en eller annen grunntror jeg Denis Wise er en annen type!!! Han er en av de 10%...
Jeg ser på ham som 100% ærlig... det er derfor mange hater ham...

Dennis Wise er 100% Dennis Wise!!!

Lurer på om Swindon-fansen mener det samme som deg...

Dennis Wise er en heldig mann. Han får nemlig lov til å være manager i en av landets største klubber!

Jeg får enkelte ganger en følelse av at noen nærmest mener at Wise gjorde et personlig offer da han "nedverdiget" seg til å påta seg manager-jobben i Leeds...  ::)

Men jeg er enig med deg i at Wise er en ærlig fyr. Ærlig, på en veldig subjektiv måte!  :)

kjelvi

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #154 på: November 19, 2007, 14:26:02 »
(....) Chairman Ken Bates revealed in his programme notes that United had received a payment of £565,000 from Spurs for Wise's former assistant Gus Poyet and said the cash would be added to "Wisey's fighting fund". (....)

Hele saken: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Wise-praise-for-Leeds-United39s.3500759.jp

Dennis

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #155 på: November 19, 2007, 14:31:07 »
(....) Chairman Ken Bates revealed in his programme notes that United had received a payment of £565,000 from Spurs for Wise's former assistant Gus Poyet and said the cash would be added to "Wisey's fighting fund". (....)

Hele saken: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Wise-praise-for-Leeds-United39s.3500759.jp


Fighting fund.  :D

For £500k får man minst en bra spiller i denne divisjonen!
Marching on together!

Per-Stian

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #156 på: November 19, 2007, 16:05:54 »
(....) Chairman Ken Bates revealed in his programme notes that United had received a payment of £565,000 from Spurs for Wise's former assistant Gus Poyet and said the cash would be added to "Wisey's fighting fund". (....)

Hele saken: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news/Wise-praise-for-Leeds-United39s.3500759.jp

Det var slettens ikkje verst! Er vi heldige, kan vi få to habile spelarar for den prisen i januar. Let's go shopping ;D

sportcarl1

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #157 på: November 19, 2007, 16:25:16 »
känns som en bra affär, där alla borde bli nöjda
 

Roy

Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #158 på: November 19, 2007, 17:40:35 »
YES! Penger mellom hendene... skal vi se -hvem trenger vi? ??? :D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28989
  • Total likes: 2670
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: OVERGANG : Gus Poyet til Tottenham!
« Svar #159 på: November 19, 2007, 18:13:49 »


Én ting skal gamle Kenneth ha, han har noen småmorsomheter på lager til stadighet:

..."Wiseys fighting fund"   :D ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan