Skrevet av Emne: KAMP: vs. Hereford United 9/11  (Lest 29732 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #60 på: November 09, 2007, 00:53:18 »
Håpar på dette laget mot Hereford:

Ankergren
Richardson Marques Huntington Parker
Carole Prutton Thompson da Costa
Kandol Beckford

Benk: Martin Heath Weston Constantine Derry (!)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #61 på: November 09, 2007, 09:50:07 »
Bulls relish Leeds clash
Hereford v Leeds United, live on Sky Sports 1 from 7.30pm


Kishishev: Muscle strain

Hereford director of football Graham Turner insists his team have nothing to lose as they take on Leeds United in the FA Cup first round on Friday.
The Bulls created one of the great cup shocks of all time when, as a non-league club, they beat top-flight Newcastle in the third round in 1972.
The League Two side now have a chance to cause another upset against a team which reached the Champions League semi-finals in 2001 but have since dropped down to the third tier of English football.
Hereford go into the game on the back of important wins over Darlington and Mansfield and Turner told the Hereford Times: "It was important that we got six points from six from the two league games in the last week. We can now look forward to Leeds with a bit of confidence from the two wins and a nothing-to-lose sort of attitude."
Hereford have no new injuries to report after the midweek win over Mansfield, but Trent McClenahan has returned to Australia because of a family bereavement.

Richard Rose will continue at right-back for the Bulls, while Leeds boss Dennis Wise is set to give some first-team fringe players a chance to impress.
Wise said: "There are a couple that have played a lot of games and maybe it would do them the world of good to have a slight rest."
Midfielder Andy Hughes is nursing a sore groin and looks likely to be given chance to recover, but skipper Alan Thompson could play some part. Radostin Kishishev is still nursing a muscle strain.
Thompson has missed the last four matches due to a calf injury, but has returned to full training.
Leon Constantine could be handed his first start since arriving from Port Vale in the summer, with Jonny Howson, Paul Huntington, Filipe Da Costa, Curtis Weston, Robert Bayly and Ben Parker all hoping to feature.

SkySports

Roy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #62 på: November 09, 2007, 11:07:07 »
Herefords største kamp i år. Tipper vi ikke får noe gratis, men som Wise sier - dette er en TV kamp og da er det viktig for Leeds å vise seg frem, samt at det å trekke en storklubb senere betyr mye penger i kassa. VI VINNER 2-0  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #63 på: November 09, 2007, 11:16:50 »
Vi skal absolutt kunne slå Hereford i dag, tross enkelte utskiftninger i laget. Jeg var overrasket over hvor lite Darlo klarte å skape mot oss, tross god form i League 2 og Hereford burde da også være overkommelig. FA-cupen bør også være mer inspirerende for godt spill enn JPT-cupen.

Jeg håper Wise gjør som han sier og hviler spillere med såre ben og småskader. Rui og Heath kan vel neppe hviles på likt, men jeg håper en av de tar benken og baner vei for Huntington. Kanskje kan begge hviles og Parker settes inn som midtstoppermakker til Hunts. Det fungerte mot Darlo. I tillegg bør Frazer Richardson få hvile.

På midten ser det ut til at Hughes skal få slippe grunnet sin skade, mens Thommo muligens slipper til. Thommo har slitt med skader og trenger kamptrening. Dersom han ikke er fullstendig fri fra skaden, bør han imidlertidig ikke risikeres. Bayly, Howson og Weston er nok svært sugne på spill, det sammem med Filipe Da Costa. Carole har vel spilt så og si alle kamper og bør også kunne være en spiller som bør hviles, men kanskje være på benken som en joker. Han har fått heller blandet kritikk i det siste, det kan tyde på at formen er på vei ned.

Constantine kan fort starte denne kampen, mens Beckford eller Kandol fort blir makker, dersom ikke Wise velger en Da Costa i en litt tilbaketrukken rolle?

Jeg håper på noe sånt som dette

Lucas Martin virker å være langt unna laget

Delph - Huntington - Parker - Clapham Delph starter neppe, men det har vært morsomt. Parker tar kanskje backplass, med Heath\Rui som makker til Hunts.

Weston - Howson - Bayly - Da Costa Wise beholder muligens Carole på banen, mens Thommo nok spiller, men jeg håper dette blir midtbanen.

Constantine - Beckford Kandol virker i fin form og hviles, mens jeg håper Beckford og Constantine kan score i kveld.

Benk: Martin - Carole - Kandol - Thommo - Derry Derry er nok aldri i væla med, det er altfor tidlig, men det hadde vært moro å la han kjenne på førstelagsfotball og førstelagsstemningen igjen. Ellers spørs det nok om ikke Frazer spiller for Delph og Thommo starter pga rutine. Svaret ser vi i kveld! Samma for meg, bare vi vinner!  :)


Uansett, en spennende aften og endelig en ordentlig cup! Lykke til, folkens! Er det forresten noen som er oppdatert på hvem som faktisk er suspendert i dag. Dette vrøvlet til Lorry kan jo sette enhver av kurs.  ;)
« Siste redigering: November 09, 2007, 11:24:05 av Mr Kaizer »
Marching on together!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #64 på: November 09, 2007, 11:31:02 »
....Jeg håper på noe sånt som dette

Lucas Martin virker å være langt unna laget

Delph - Huntington - Parker - Clapham Delph starter neppe, men det har vært morsomt. Parker tar kanskje backplass, med Heath\Rui som makker til Hunts.

Weston - Howson - Bayly - Da Costa Wise beholder muligens Carole på banen, mens Thommo nok spiller, men jeg håper dette blir midtbanen.

Constantine - Beckford Kandol virker i fin form og hviles, mens jeg håper Beckford og Constantine kan score i kveld.

....

Det laget du har satt opp der Kaizer, er nok det laget vi får se mot Bury på tirsdag!  :)

- og Hereford slo faktisk Darlington 5-1 forrige helg.  :o
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #65 på: November 09, 2007, 11:38:50 »
Selvsagt, midjo!

Nå tenkte jeg altfor mye på kveldens kamp til å huske at vi spiller malingsturnering før neste seriekamp. Følger Wises eksempel med en kamp om gangen, veit du!  :D

Det spørs nok om ikke kveldens utskiftninger blir i færreste laget, da ja. Muligens to-tre kanskje?
Marching on together!

DaGa

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #66 på: November 09, 2007, 12:33:11 »
Noen som vet troppen mot Hereford?
We all LOVE LEEDS!

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #67 på: November 09, 2007, 12:51:38 »
Første runde i FA-cupen borte mot Hereford United i kveld kan bli langt jevnere og mer vrien enn noen i Leeds United hadde ønsket. Forskjellen mellom topp League Two og topp League One er skremmende liten. Jeg vet ikke hvor mange kamper jeg har sett live på begge disse nivåene, men det er mange, og er det én ting jeg har lært, så er det at man ikke knipser bort et topp League Two-lag sånn uten videre. De kommer til å jobbe beina av seg i kveld. Har likevel tro på 1-0 til Leeds United.
 

lufc86

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #68 på: November 09, 2007, 13:04:11 »
Jeg håper på dette laget i kveld:

Lucas.. 2 keeper å få vise seg fram i slike kamper.

Richardson, Rui, Huntington, Parker.. Solid forsvar som ville gjort det godt i league one og muligens championship. Det er viktig for selvtilliten at Parker og Huntington brukes og at di har noe på dette nivået og gjøre.

Weston, Derry, Thompson, Howson, Da Costa.. 5 på midtbanen, men kun for å matche spillerne. Da Costa, Weston og howson vil vise seg frem og dette er anledningen. Spiller Derry og Thompson solid sammen kan det bli en slager utover en lang sesong. Har virkelig sansen for disse to spillerne. Howson blir plassert mellom midtbane og angrep.

På topp har vi Constantine.
Han vil score masse mål for klubben på dette nivået og i dag er anledningen til å vise det. Beckford og Kandol hviler av taktiske årsaker.. Ville vere veldig trist å få en eventuell skade på disse nå..

SUBS: Martin, Ameobi, Bayly, HOTCHKISS, Kandol
La de unge få erfaring.
@m_sortland på twitter

Dennis

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #69 på: November 09, 2007, 15:21:28 »
Første runde i FA-cupen borte mot Hereford United i kveld kan bli langt jevnere og mer vrien enn noen i Leeds United hadde ønsket. Forskjellen mellom topp League Two og topp League One er skremmende liten.


Tar du med i betraktningen at dette er som en cupfinale (og atpåtil TV-kamp!) for lille Hereford mot "mektige" Leeds, så blir det ikke mindre jevnt. På papiret er Leeds bedre overalt, men det blir tøft og jevnt. Jeg kan ikke skryte av å ha sett mye League Two, men da må Darlo ha prestert enormt dårlig mot oss i malingcupen, for makan til dårlig lag er det lenge siden jeg har sett - og i tillegg mot et elendig, uinspirert Leeds-reservelag.

Jeg blir trist og lei, men ikke sjokkert dersom Leeds blir slått ut i kveld. Likevel, det kan være at vi har godt av det i ligasammenheng, men uansett bør vi gå videre fra 1 og 2. runde i FA-cupen, trekke Chelsea, Liverpool, Arsenal eller Manchester United i 3.runde og få TV-kamp med et fullsatt Elland Road. Det er drømmen!
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #70 på: November 09, 2007, 15:52:45 »
Kampen bliver osse streamet live... :)

Klik her
Og da begynner dat igjen da..... Hva trenger jeg av nedlastninger...?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Geir W

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #71 på: November 09, 2007, 16:15:02 »
 :o 8)Tror på en meget jevn og tøff kamp på ett fullsatt Egar Street (7500)!!!, i kveld....frykter tap da jeg tror Hereford muligens har ett tenningsnivå litt høyere enn Leeds....håper jeg tar feil...
Tror på dette laget:
Lucas-Richardson,Heath,Huntington,Parker-
Weston,Howson,Thompson,Da Costa-
Constantine,Kandol

Kampen sees forøvrig i egen stue på Sky Sport med iskald bayer og Yorkshire Pudding som ingredienser... ;D ::) :D ;D...Good luck

Klausen

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #72 på: November 09, 2007, 17:35:12 »
:o 8)Tror på en meget jevn og tøff kamp på ett fullsatt Egar Street (7500)!!!, i kveld....frykter tap da jeg tror Hereford muligens har ett tenningsnivå litt høyere enn Leeds....håper jeg tar feil...
Tror på dette laget:
Lucas-Richardson,Heath,Huntington,Parker-
Weston,Howson,Thompson,Da Costa-
Constantine,Kandol

Kampen sees forøvrig i egen stue på Sky Sport med iskald bayer og Yorkshire Pudding som ingredienser... ;D ::) :D ;D...Good luck


Vet ikke hva som frister mest jeg... Kamp, bayer eller Yorkshire pudding!?

Lykke til :)

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #73 på: November 09, 2007, 17:53:50 »
Ja, takk allle deler!
 :)

:o 8)Tror på en meget jevn og tøff kamp på ett fullsatt Egar Street (7500)!!!, i kveld....frykter tap da jeg tror Hereford muligens har ett tenningsnivå litt høyere enn Leeds....håper jeg tar feil...
Tror på dette laget:
Lucas-Richardson,Heath,Huntington,Parker-
Weston,Howson,Thompson,Da Costa-
Constantine,Kandol

Kampen sees forøvrig i egen stue på Sky Sport med iskald bayer og Yorkshire Pudding som ingredienser... ;D ::) :D ;D...Good luck


Vet ikke hva som frister mest jeg... Kamp, bayer eller Yorkshire pudding!?

Lykke til :)
COME ON LEEDS !!

Lids

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #74 på: November 09, 2007, 18:13:34 »
After giving the Bulls management team a last minute scare, Toumani Diagouraga has been passed fully fit as Wayne Jones reports...

Speaking to the Official Hereford United Website, club physio Wayne Jones said "Toum's picked up a slight groin injury on Tuesday, but he will be available for selection, he had a slight little niggle but he's okay now - he's back to 100%

Wayne went on to confirm that Dean Beckwith will be the only injury-absentee from tonights game "Dean's the only one know who's out, everyone else is fighting fit, and ready to go.

As reported earlier, Trent McClenahan will miss tonights match after returning to his native Australia, following a family bereavement.

Wayne then went on to talk about the atmosphere at the club "Its buzzing all the time, Sky are here, there's wires and lorries everywhere, there's people putting up signs, building the interview room, I wouldn't call it chaos but it's certainly a hive of activity.

"To be honest we don't have this kind of thing often enough here at Edgar Street."

Wayne then told us about the players preparations for tonights game "They had a very good session yesterday, not a long one, but a nice sharp one.

"Each player is preparing at home as they normally do for an evening game now, they'll come in early this evening and everyone will get together. Then the build up will start, in the dressing room and on the pitch.

I put Wayne on the spot and asked him for a prediction tonight, "Personally I don't think there will be a winner tonight. However, I know that we've been building up for a win, the players want a win. A draw would be quite acceptable I guess!

"Obviously we don't want to lose, we want to be in the hat for the next round, be it as Hereford or Leeds, or just as Hereford. A replay would be a fantastic money spinner though.

"It will be a great occasion for the players, the management, the staff and of course the fans. The excitement is all around."
Thomas

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #75 på: November 09, 2007, 19:34:37 »
Friday night Cup action at Edgar Street
Bulls ready for Leeds challenge


Hereford United's management and players say they go into their FA Cup first round tie against Leeds United as very much the underdogs, but they are convinced that they can cause a shock.
The Bulls have good ground for confidence going into the match on Friday 9 November; back-to-back wins over Darlington and Mansfield Town have left them in second place in the league table.
Manager Graham Turner is delighted with his side's excellent start to the League Two season, but he told BBC Hereford and Worcester that Leeds are likely to present a very different challenge:
"We've got to be solid; we haven't got to concede goals early on.
"We've got to set marker down in the first 20 minutes or so; that is looking to have a good shape to the side, and looking to be as sharp as they are - making sure that they don't dominate the game.
"If we can perform well, and we have that little bit of luck, then we're capable of beating them."
Graham Turner looks forward to the challenge of playing Leeds United"If we can do that, and steady the game down, if at all possible, we've got to take it to Leeds."
Graham Turner says it's important that his young side focuses on competing with those Leeds players on the pitch in front of them, and don't become sidetracked by the reputation and history of the visitors.
He points to an excellent showing in a Carling Cup tie at St Andrews earlier in the season as evidence that his squad is capable of mixing it with the best:
"There should be that little bit of confidence among the lads here: "Hang on, we've done it against Premiership players."
"Birmingham had a very strong side out that night in the Carling Cup and yet, in the second half, we should have beaten them.
"They should really have that belief that we can go and play against better players."
There is a view among Hereford's supporters that drawing Leeds United at home means that this is a bit like having a third round FA Cup tie in the first round.
Graham Turner agrees that this was the tie that every club in the draw had wanted, but insists that everyone remembers that this is a game between a team going very well in League Two and a team doing likewise in League One:
"We're only one division below them, but they are a big club; I think that it was only six years ago that they were in the semi-final of the Champions League.
"We realise the size of the club, but we bear in mind that they are only in the first division, and we try to keep the perspective on that.
"If we can perform well, and we have that little bit of luck, then we're capable of beating them."
The Bulls' boss told BBC Hereford and Worcester that his players have done really well to keep firmly fixed on the Darlington and Mansfield matches this week.
Now that they have won those games, all the attention is on the Leeds tie, but the indicators are that the Hereford squad is dealing well with the build up to the match:
"Everybody's talking about it; there were the queues around the ground on Saturday after the match.
"These are all the sort of things that can lead to a lack of focus on the important matters - that is training and playing.
"I think that, with this squad, they've managed to keep their feet on the floor; we've done the job so far - now we have to see if we can carry it out and have three victories in a week."
BBC Hereford and Worcester will bring the build up and full match commentary on the game to listeners to 94.7 FM and online from 7.05 pm on Friday 9 November.
Trevor Owens and Keith Hall will be at Edgar Street to describe the action, and also to gauge the views of fans both before and after the game.

SkySports

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #76 på: November 09, 2007, 20:21:10 »
Kandol & Becks starter.

Const, da Costa og Bayly på benken.

Parker og Huntington starter bakerst, Rui hviler.

Weston og Douglas på midten ser det ut til?

SA

Ferre

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #77 på: November 09, 2007, 20:23:39 »
Rett og slett skuffende at Da Costa ikke starter...

Stifler

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #78 på: November 09, 2007, 20:29:55 »
Jævla teit spør du meg.
skal han aldri få sjansen!? ???
-Nr 2 er den første taperen-

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #79 på: November 09, 2007, 20:37:58 »
Er det noen som vet om man kan gå inn på nettet og følge kampen live. Nå tenker jeg på bilder.

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #80 på: November 09, 2007, 20:38:37 »
Rett og slett skuffende at Da Costa ikke starter...
  Ja, regner med at han begynner å bli passe utålmodig sjøl også! :o
Super Leeds since 1968

BERGH

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #81 på: November 09, 2007, 20:39:10 »
Hereford stiller med samme lag som sist, de satser på en cupbombe
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #82 på: November 09, 2007, 20:41:56 »
Hadde håpt å sjå Da Costa i aksjon frå start idag, men den gang ei....

Då er det berre å benke seg foran skjermen ilag med Carlsberg og glede seg til ein sjelden kamp med vårt kjære Leeds United på TV!

Kjerringa er på julebord, Marius er i seng og Leeds på TV, livet er heeeerlig!

LYKKE TIL GUTTER OG JENTER!!

WE ALL LOVE LEEDS - COME ON LEEDS !!!!!!!!

COME ON LEEDS !!

Ferre

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #83 på: November 09, 2007, 20:45:44 »
Er det noen som vet om man kan gå inn på nettet og følge kampen live. Nå tenker jeg på bilder.

www.livesport247.com

koster litt over 20 kr i uken, god stream med meget god kvalitet.

Cebhin

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #84 på: November 09, 2007, 20:54:04 »
Bra kommentator.... "leeds har startet sesongen svakt, men har forbedret seg de siste ukene og er nå på 7. plass" hvor graver de frem disse????

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #85 på: November 09, 2007, 21:03:07 »
Taker.
Er det noen som vet om man kan gå inn på nettet og følge kampen live. Nå tenker jeg på bilder.

www.livesport247.com

koster litt over 20 kr i uken, god stream med meget god kvalitet.

Kato

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #86 på: November 09, 2007, 21:15:02 »
Svak første 20, på tur inn i det etterhvert
 

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #87 på: November 09, 2007, 21:18:55 »
   Her var det utrolig stille. Det er tydelig at kampen vises på tv. Noen er heldige... får nøye meg med forskutt sending fra 21.30.... og følge med på nettet samtidig...!
Super Leeds since 1968

Ferre

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #88 på: November 09, 2007, 21:34:14 »
Pause.
Dårlig start, men kom bedre med etter hvert. Ingen stor kamp, men føler på meg at vi vinner dette.
Få inn Da Costa i 2 omgang, og ut med Weston. Har hatt flere gode muligheter å utfordre en mot en, men har vel ikke klart det en eneste gang.

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #89 på: November 09, 2007, 21:34:43 »
Ingen store sjanser.
Carole Leeds beste så langt.