Skrevet av Emne: KAMP: vs. Hereford United 9/11  (Lest 29603 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #120 på: November 09, 2007, 23:30:18 »
For ein fredagskveld, LEEDS på tv, også spelar dei som eit bedriftslag......
Men er ikkje heilt enig med Ferre i poenggivninga hans, Parker var ein av dei som eg følgde med argusauge og han falt rett gjennom på dette nivået, samme sak med Howson. Men Da Costa virkar lovande, men kan og forstå at Wise ventar med han, han verkar alt for lett og svak i kroppen til å overleva i engelsk fotball, men med forsiktig matching, så kan han bli ein hit.
No får me håpa at Viasat sender returkampen og.
Ha ei fin helg ;)
Kan du opplyse meg om hvorfor/hvordan Parker faller igjennom? Bare sprøyt. Var vel en av de få "friske" i dag..

Alta-White

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #121 på: November 09, 2007, 23:30:46 »
Ankergren 6,5 Har ett bra redninger, men er helt på tuppa når det kommer innlegg fra sidene, har ikke kontroll på feltarbeidet i det hele tatt!

Parker 5, Ikke veldig bra, men heller ikke veldig dårlig.
Heath 6, Har grei kontroll, viser at han ikke er den kjappeste.
Huntington 6, Har grei kontroll, redder Heath hvertfall en gang
Rui 5, Ikke helt komfortabel på backen.

Carole 6, Viser at det bor mye i han, men det blir så lite ut av det.
Howson 4, Jeg blir nervøs hver gang han har ballen, spiller med en usikkerhet, og forsvinner totalt i 2.omgang.
Douglas 4, Skuffende kamp av Douglas også, gikk på ett par løp, men det var stort sett alt.
Weston 3, Viser noe bra i 1.omgang, forsvinner helt i 2.omgang.

Beckford 3,5, Skuffende kamp av "stjerna" til Leeds. Virker totalt uinteressert, havner bakpå i stort sett alle dueller og løp uten ball er totalt fraværende. Men har ett par fine løp MED ball, og har ett par småfarlige skudd.
Kandol 3, Vinner noen hodedueller, men er ellers som Beckford totalt uinterressert og viser en innsats som ikke ligner grisen.


En skuffende kamp av Leeds, virker ikke som de er interessert i å vinne kampen i det hele tatt. Er mest skuffet over innsatsen til Beckford og Kandol, tror knapt de sprang 1 km i dag, og det tilsammen!

gill

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #122 på: November 09, 2007, 23:34:51 »
Når er omkampen? Noen som vet?
 

Klingen

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #123 på: November 09, 2007, 23:41:57 »
Kan du opplyse meg om hvorfor/hvordan Parker faller igjennom? Bare sprøyt. Var vel en av de få "friske" i dag..

Alta-White
[/quote]
Eg kan jo prøva ;)
Ein som blir brukt som rundingsbøye av ein spelar frå divisjonen under (var han på lån frå Derby?), og dessutan ikkje klarer og bidra med anna enn eit skudd på mål (bra skudd med høgrefoten). Om du meinar med "friske" at han ikkje hadde fått da samma som Prutton og Frazer, så får du unnskylda meg, då såg eg ikkje ironien ;)
Dette var min første LEEDS kamp på tv i år, så skuffelsen var stor og då sto dei nye nærmast for høgg. Men du må synast kva du vil om kven du vil, da gjer eg....
Klingen
Medlemnr. 456

Sander

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #124 på: November 09, 2007, 23:45:00 »
Syns Parker var god i dag. Skjønner heller ikke hvorfor han ikke spiller i steden for Clapham. God offansivt er han kanskje ikke, men det gjør at Frazer kan bli med opp oftere, som er bedre offansivt..

 

Kato

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #125 på: November 09, 2007, 23:46:44 »
Må bare si det Sleivind, vi har ikke sett samme kamp.
 

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #126 på: November 09, 2007, 23:47:06 »
Kan du opplyse meg om hvorfor/hvordan Parker faller igjennom? Bare sprøyt. Var vel en av de få "friske" i dag..

Alta-White
Eg kan jo prøva ;)
Ein som blir brukt som rundingsbøye av ein spelar frå divisjonen under (var han på lån frå Derby?), og dessutan ikkje klarer og bidra med anna enn eit skudd på mål (bra skudd med høgrefoten). Om du meinar med "friske" at han ikkje hadde fått da samma som Prutton og Frazer, så får du unnskylda meg, då såg eg ikkje ironien ;)
Dette var min første LEEDS kamp på tv i år, så skuffelsen var stor og då sto dei nye nærmast for høgg. Men du må synast kva du vil om kven du vil, da gjer eg....
[/quote]Ainsworth er en meget bra spiller som goalet 3 mål i en å samme kamp mot Yeovil tidligere denne sesongen. Utrolig kjapp og driblesterk spiller som jeg lett ville hatt til Leeds faktisk. Parker var ingen rundingsbøye... Når Ainsworth fikk bakrom var han farlig, ellers var Parker alltid på plass. God fart på Parker også kunne vi da se... Vi fortsetter denne diskusjonen når han spiller for Leeds i Premier League om 4 år...  :)

Mvh

Alta-White

B-m

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #127 på: November 10, 2007, 00:03:27 »
Boring kamp. Fant ut at leeds faktisk befinner seg i league one..


men MOT! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #128 på: November 10, 2007, 00:05:31 »
Må bare si det Sleivind, vi har ikke sett samme kamp.

Det har vi nok gjort! Men jeg var forferdelig skuffet rett etter kampslutt, og en kan vel si at ratingene gjenspeiler noe av den frustrasjonen! Muligens noe som burde vært rettet på, men skuffet er jeg uansett.

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #129 på: November 10, 2007, 00:10:24 »
Boring kamp. Fant ut at leeds faktisk befinner seg i league one..

HVA ER DET DU SNAKKER OM!?!?! League One?!

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #130 på: November 10, 2007, 01:06:11 »
Alle seirene i år til tross; ble nesten litt deppa av å se Leeds igjen. En sterk påminnelse om hvor laget egentlig befinner seg for tiden. Det er SINNSSYKT langt opp til Premier League.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #131 på: November 10, 2007, 07:57:10 »
Herregud så tafatte vi var idag.. riktignok var mye rutine borte, og det ba preg av en del utprøvninger...  men allikevel... helt sykt tafatt var det!..
Men for min del så driter jeg i FA cup, og jeg synes det er greit vi lar reserver/unggutta få prøve seg i slike kamper. Det er ligaen vi skal fokusere på i år.. etter min mening... vi har ikke noe i FA cupen å gjøre uansett.. spørsmålet er bare hvor mange runder det går før vi blir slått ut uansett. Men skal vi risikere for mye skader og karantener på det?... ikke etter min mening.
-SirOlsen-

h.b

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #132 på: November 10, 2007, 08:54:21 »
Har nå latt kroppen få ro etter denne meget underholdende kamp  fra våre spillere.Så fort at dette er et lag som kommer til å nå langt.At vi ikke scorer på alle disse sjansene vi hadde var et mirakel og en fantomkamp av Herefords keeper.Nei jeg får endelig håpe at FA så denne kampen og innser at det beste for fotballen er å gi Leeds fribillett til Cupfinalen. Vi trenger ikke å møte flere lag på denne fantastiske veien til Wembley

HåvardK

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #133 på: November 10, 2007, 10:06:43 »
Alle seirene i år til tross; ble nesten litt deppa av å se Leeds igjen. En sterk påminnelse om hvor laget egentlig befinner seg for tiden. Det er SINNSSYKT langt opp til Premier League.


Egentlig et stykke opp til CCC også, siden vi faktisk var heldige som ikke tapte mot et league 2-lag.

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #134 på: November 10, 2007, 10:37:39 »
sitter for å samle meg litt en lørdags formiddag.
fikk sett matchen på SporteNs sending - og er drittskuffet.
bortsett fra YouTube- og LUTV-klipp har jeg ikke laget (trolig i likhet med aller fleste) live så langt i år.

latterlig innsats over hele fjøla, uinsiprert og baktungt.
tam lagledelse, som ikke imponerer en millimeter (som er riktig måleenhet når det gjelder Dennis "f**king" Wise).
heldig at man ikke ryker på ræva ut i FAs 1. runde mot et enkelt Hereford-lag - som riktignok oser av innsatsvilje, men knapt nok holder norsk Adecco-nivå. T.o.m. Molde hadde trillet rundt med dette laget - det sier myyyyyye!

gjesp!
nå er fotball en sammenhengende serie av opp- og nedturer. Spesielt når man er Leeds-supporter (AaFK og Skeid også for den del). Men min vanligvis boblende fredagsstemning fikk en bråstopp mellom kl. 21.30-23.30. Var trolig for første gang i historien (hvert fall etter fylt 16 år) i sengs før kl. 24 en fredag. Kona er fortsatt i sjokktilstand.

takk faen meg skal du ha, Dennis Wise!
takk for en dårlig fredagskveld - og en litt turbulent inngang til helga.
Fotballdverg!

på vegne av vannvittig mange - alarm!
basert på gårsdagens kamp har laget på bana så mange svakheter og mangler at jeg skjønner ikke at laget har klart å samle sammen de resultatene som de har så langt i høst.
håper at gårsdagens evner, ferdigheter og innsats var en engangsfortredelse. hvis ikke har man ikke noe i CCC å gjøre.
innsats er første krav. med innsats kan man til en hvis grad glatte over moderat talent og variasjoner i dagsformen (det var hvert fall slik jeg fikk en slags fotballkarriere i tennårene). ikke mye innsats å spore i går.


(Uuuuuuh. Det var godt å få det ut!)

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #135 på: November 10, 2007, 10:38:44 »
når jeg først er i gang med å tømme meg skikkelig.

hvorfor har vi fire-fem ulike Hereford-tråder?

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #136 på: November 10, 2007, 12:43:55 »
sitter for å samle meg litt en lørdags formiddag.
fikk sett matchen på SporteNs sending - og er drittskuffet.
bortsett fra YouTube- og LUTV-klipp har jeg ikke laget (trolig i likhet med aller fleste) live så langt i år.

latterlig innsats over hele fjøla, uinsiprert og baktungt.
tam lagledelse, som ikke imponerer en millimeter (som er riktig måleenhet når det gjelder Dennis "f**king" Wise).
heldig at man ikke ryker på ræva ut i FAs 1. runde mot et enkelt Hereford-lag - som riktignok oser av innsatsvilje, men knapt nok holder norsk Adecco-nivå. T.o.m. Molde hadde trillet rundt med dette laget - det sier myyyyyye!

gjesp!
nå er fotball en sammenhengende serie av opp- og nedturer. Spesielt når man er Leeds-supporter (AaFK og Skeid også for den del). Men min vanligvis boblende fredagsstemning fikk en bråstopp mellom kl. 21.30-23.30. Var trolig for første gang i historien (hvert fall etter fylt 16 år) i sengs før kl. 24 en fredag. Kona er fortsatt i sjokktilstand.

takk faen meg skal du ha, Dennis Wise!
takk for en dårlig fredagskveld - og en litt turbulent inngang til helga.
Fotballdverg!

på vegne av vannvittig mange - alarm!
basert på gårsdagens kamp har laget på bana så mange svakheter og mangler at jeg skjønner ikke at laget har klart å samle sammen de resultatene som de har så langt i høst.
håper at gårsdagens evner, ferdigheter og innsats var en engangsfortredelse. hvis ikke har man ikke noe i CCC å gjøre.
innsats er første krav. med innsats kan man til en hvis grad glatte over moderat talent og variasjoner i dagsformen (det var hvert fall slik jeg fikk en slags fotballkarriere i tennårene). ikke mye innsats å spore i går.


(Uuuuuuh. Det var godt å få det ut!)
Sånn føltes det for oss i Bodø etter tre strake tap før kvalifiseringskampen mot Odd. Men Glimt løftet ses i den kampen og vant 1-0 borte som alle vet. Poenget mitt er vel at Glimt brukte de tre siste meningsløse kampene til å prøve ut spillere og formasjoner. Det er vel egentlig det samme som Wise og co gjorde i går? Neste kamp er alle skjerpet og Leeds vinner komfortabelt 1-0 ::) Capice??
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #137 på: November 10, 2007, 12:44:39 »
når jeg først er i gang med å tømme meg skikkelig.

hvorfor har vi fire-fem ulike Hereford-tråder?
Kun for å forvirre deg  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

peacock

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #138 på: November 10, 2007, 12:46:50 »
Huff, dette var triste greier. Jeg duppet faktisk av under kampen. Det har ALDRI skjedd tidligere med Leeds på TV!

Erik_

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #139 på: November 10, 2007, 14:21:35 »
Nå føler jeg det foregår en viss krisemaksimering rundt om etter en dårlig kamp offensivt fra vårt lags side. Ja visst noen av spillerne så direkte umotiverte ut. Kandol skulle for eksempel ikke vært på banen i det hele tatt.

Men så må vi huske på at cup er cup som alltid Arne Scheie lirer ut av seg. Hereford ga alt og hadde faktisk en del brukbare spillere, selv om de "bare" hadde tre seire på rad hjemme før denne kampen og ligger på en "forsmedelig" 2. plass i L2. Vi kan ikke regne med å overkjøre/slå Hereford bare fordi de heter Hereford og ligger i L2, selv ikke når det er en dårlig dag på jobben. For det var det det var. En dårlig dag på jobben. Er selvsagt skuffet over gårsdagens forestilling selv, men jeg synes ikke vi skal glemme den gode starten vi har hatt og avskrive det som en slags flaks fordi det foregår rævvafotball mot Hereford. Ã… bruke denne kampen ene og alene bare fordi det er en TV-kamp og basere dette med at laget ikke holder mål. Er etter mitt syn en alt for enkel analyse.

Noe positivt kom da ut av denne kampen også. Selv om det er et splittet syn også på det vil jeg tro.  :)

Ps. Hereford ble ingen Giant Killer denne gang.

Oggy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #140 på: November 10, 2007, 14:51:54 »
Det positive må jo være at vi tjener noen ekstra pund på omkampen  ;D
Oggy

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #141 på: November 10, 2007, 14:52:59 »
Når vi nå har fått denne begredelige kampen litt på avstand, så kan vi kanskje se litt på hva som har skjedd totalt sett den siste uken.

Sist lørdag måtte laget reise så langt nord som mulig - til Carlisle. Tre dager seinere måtte de reise så langt sør som mulig - til Bournemouth. Og tre dager etter den kampen måtte de ut på en ny reise - til Wales.

Her tror jeg vi har mye av forklaringen på den tafatte forestillingen vi var vitne til igår. Tre kamper på seks dager sliter på hvem som helst. Og når  laget samtidig måtte bedrive veldig mye reisevirksomhet i forbindelse med disse kampene, så gjør ikke det saken bedre.

Dagens Leeds-lag er ikke godt nok til å kunne spille på "auto-pilot". Vi er kun noenlunde god når vi er "up for it" - både mentalt og fysisk. Og det var nok for mye å forvente at vi skulle være det på tampen av denne hælvetesuken.

Hva har vi så fått ut av den sannsynligvis tøffeste seksdager perioden vi må igjenom i løpet av denne sesongen? Jo, vi tok tre poeng på to tøffe bortekamper - og vi går sannsynligvis videre i FA-cupen. Kanskje ikke så ille allikevel...?

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #142 på: November 10, 2007, 15:27:56 »
Takk, vetten!
 :) :) :)

Når vi nå har fått denne begredelige kampen litt på avstand, så kan vi kanskje se litt på hva som har skjedd totalt sett den siste uken.

Sist lørdag måtte laget reise så langt nord som mulig - til Carlisle. Tre dager seinere måtte de reise så langt sør som mulig - til Bournemouth. Og tre dager etter den kampen måtte de ut på en ny reise - til Wales.

Her tror jeg vi har mye av forklaringen på den tafatte forestillingen vi var vitne til igår. Tre kamper på seks dager sliter på hvem som helst. Og når  laget samtidig måtte bedrive veldig mye reisevirksomhet i forbindelse med disse kampene, så gjør ikke det saken bedre.

Dagens Leeds-lag er ikke godt nok til å kunne spille på "auto-pilot". Vi er kun noenlunde god når vi er "up for it" - både mentalt og fysisk. Og det var nok for mye å forvente at vi skulle være det på tampen av denne hælvetesuken.

Hva har vi så fått ut av den sannsynligvis tøffeste seksdager perioden vi må igjenom i løpet av denne sesongen? Jo, vi tok tre poeng på to tøffe bortekamper - og vi går sannsynligvis videre i FA-cupen. Kanskje ikke så ille allikevel...?
COME ON LEEDS !!

Milou

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #143 på: November 10, 2007, 18:18:06 »
Støttar den. Bra innlegg av veteranen og Enrique over. Det var ein sørgeleg forestilling, men det er ingen grunn til å male fanden på veggen etter ein kamp som det var tydeleg at ingen i Leeds rekna som spesielt viktig.

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #144 på: November 10, 2007, 18:22:30 »
når jeg først er i gang med å tømme meg skikkelig.

hvorfor har vi fire-fem ulike Hereford-tråder?

Morsomt at du spør.....men det var vel egentlig jeg som la ut den første, og så er det som med ketsjup-flasken her. Kommer det to så rauser det på...  ;)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php?topic=9329.0
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #145 på: November 10, 2007, 19:32:52 »
vad skall man säga om matchen? jo att hade de spelat med den här inställningen i ligan så hade de inte legat där de ligger idag, kändes som ett lätt träningspass när man såg spelarna , ingen risk att någon förtog sig, tycker dock man kunde se att Howson är lovande och kan bli något i framtiden om han får chansen, tror de kör över hereford totalt i returen på hemmaplan, minst 3-0
 

HåvardK

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #146 på: November 15, 2007, 10:05:30 »
Jo, vi tok tre poeng på to tøffe bortekamper - og vi går sannsynligvis videre i FA-cupen. Kanskje ikke så ille allikevel...?
Denne slo vel ikke helt til, vet... ;)