Skrevet av Emne: KAMP: vs. Hereford United 9/11  (Lest 29588 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Oggy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #90 på: November 09, 2007, 21:37:06 »
Svak omgang av oss dette  :(

Høyresiden er jo død !
Syns til tider (og desverre litt for ofte), at vi
spiller Wip lash fotball, alt for mye over midtbanen.

Det kommer ellers aldri folk på overlapping, og det
syns jeg er synd. Bedret seg litt mot slutten, med
litt spill langs bakken, syns Carole har vært vår beste.

Sjokkerer meg ellers at vi ikke har noen på stolpene
på corner i mot  >:( >:( >:(
Dette lærer 12-åringer !!!

Kan bare bli bedre etter pause :D
Oggy

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #91 på: November 09, 2007, 21:38:30 »
Pause.

Dette var skuffande!  :'(
Første 25 minutt var eg usikker på om det var Leeds som var league two laget...  :-[
Leeds kom litt meir med i kampen frå 25, men sliter med å etablere eige spel. Enkelt kombinasjoner innimellom, men det virker litt tilfeldig. Siste 5 minutt var det Herefod som viste seg fram igjen.
Her må det skikkeleg peptalk til i pausen, så får vi håpe det betra seg i andre omgang!  8)

Ellers må eg få kommentere at eg tykkjer det er litt rart at når Wisey er suspendert og må sitte på tribuna å følge kampen så set sannelig assistenten Basett der også. Skulle tru han kunne gjere ein betre jobb på benken enn på tribuna...  :-\ (eller må han sone ferdig ein gammel suspensjon.... ;))

COME ON LEEDS!!!

« Siste redigering: November 09, 2007, 21:46:14 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #92 på: November 09, 2007, 21:47:15 »
Då høyrer eg Eggen er klar igjen så da er det berre å innta plassen igjen og håpe på bedre tider!

Good luck!!

WE ALL LOVE LEEDS - COME ON LEEDS !!!!!!!

COME ON LEEDS !!

Oggy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #93 på: November 09, 2007, 21:47:57 »
Vil tro at vår nye assistent gikk ned i pausen og
sa det Wise hadde tenkt å si...

Syns ellers Wise ser litt umotivert ut i dag  ;D
Oggy

stefan

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #94 på: November 09, 2007, 22:35:53 »
Tidvis skuffende nivå på laget vårt..Weston utmerket seg desverre i så måte. Skjønner godt at han er langt unna laget.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Geir Magne

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #95 på: November 09, 2007, 22:37:11 »
Blir det ekstraomganger og evnt. straffekonk her, eller går det til omkamp?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

gill

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #96 på: November 09, 2007, 22:39:07 »
Det blir omkamp
 

isak

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #97 på: November 09, 2007, 22:41:20 »
slutt...... Då lyt me belaga oss på omkamp :-\

Oggy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #98 på: November 09, 2007, 22:41:37 »
Dette må være en av de svakeste Leeds-kampene jeg noensinne
har sett, ikke akkurat propaganda-fotball  :-\

Huff, huff og atter huff ! Hadde vi noen sjanser i dag  ???
Vi skal være glade for at ikke Hereford scora på noen av de
3 sjansene sine.

Weston var en skandale, har vi ikke flere alternativer på høyre siden?
Carole, som var god før pause, var nærmest usynlig i 2.

Håper virkelig vi spiller mer langs bakken til vanlig, enn hva
vi gjorde i dag. Var ikke nakken stiv fra før av, ble den
ihvertfall stiv av å følge ballen i lufta...
Oggy

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #99 på: November 09, 2007, 22:42:47 »
Slutt.

Liten og ingen bedring etter pause, dette var rett og slett svakt! >:(
Hereford hadde vel i tillegg til spelet også den dei største sjansane. Dei er nok fornøgd med å få seg ein tur til Elland Road og meir penger i kassen, men eg trur dei føler seg snytt i dag.
Det virker som Leeds spelar utan midtbane, ballen skal høgt og langt. :(
Nei, Leeds er nok best på radio.... ;)

Veldig skuffande forestilling!

we all love leeds
COME ON LEEDS !!

pesi

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #100 på: November 09, 2007, 22:44:32 »
F***e kamp.
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #101 på: November 09, 2007, 22:46:23 »
Ja, Weston var svak idag.
Men, synest nesten det er vanskelig å plukke ut enkeltspelarar idag då eg synest heile laget var svakt og ikkje minst ein forferdeleg (manglande) plan over spelet.
Kanskje Huntington kan få nokså godkjent, men eg er rett og slett forbausa over kor dårlege vi var.
Dette var trist sorti!

Dette må være en av de svakeste Leeds-kampene jeg noensinne
har sett, ikke akkurat propaganda-fotball  :-\

Huff, huff og atter huff ! Hadde vi noen sjanser i dag  ???
Vi skal være glade for at ikke Hereford scora på noen av de
3 sjansene sine.

Weston var en skandale, har vi ikke flere alternativer på høyre siden?
Carole, som var god før pause, var nærmest usynlig i 2.

Håper virkelig vi spiller mer langs bakken til vanlig, enn hva
vi gjorde i dag. Var ikke nakken stiv fra før av, ble den
ihvertfall stiv av å følge ballen i lufta...
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #102 på: November 09, 2007, 22:46:39 »
kjeisam affære

Lids

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #103 på: November 09, 2007, 22:47:12 »
Skuffande
Thomas

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #104 på: November 09, 2007, 22:47:19 »
rett og slett litt leit

kjeisam affære
COME ON LEEDS !!

Oggy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #105 på: November 09, 2007, 22:50:45 »
Ja, synd at vi spiller så dårlig når vi først går på TV i Norge   :'(

Vi vinner vel ikke så mange nye unge venner med det vi presterte i dag...
Oggy

Ferre

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #106 på: November 09, 2007, 22:56:04 »
Et stort gjesp av en kamp. Begge lag er gode til å forsvare seg, og slikt blir det ikke akkurat underholdning av. Er veldig skuffet over innsatsen til guttene, og synes vi var litt heldig som ikke reiste hjem med tap. Ikke mye positivt å dra ut fra denne kampen, men synes det lille vi får se av Da Costa virker meget spennende. Meget god venstrefot og teknikk. Men han trenger mer spilletid Wise! Synd vi ikke ville nok til å vinne denne kampen, nå får vi enda en kamp i det tøffe kampprogrammet vårt.

En liten vurdering av spillerne:

Ankergren 7 - Beste spiller på Leedslaget. Noen meget viktige redninger, solid kamp.
Rui 5.5 - Virket ikke helt komfortabel på backen, og slet litt sammen med resten forsvaret med kjappe angripere.
Heath 6 - Vant noen viktige dueller. Ellers en godkjent kamp av Heath.
Huntington 6 - Samme som Heath, godkjent kamp.
Parker 6.5 - Spiller nok en solid kamp. Minus for et par glipper, men viser at han er en meget lovende spiller.
Weston 3 - Hva skal man si? Fikk ikke til noe, selv om han fikk utfordre en mot en flere ganger. Gutten har hurtighet, men det er vel det eneste han har.
Douglas 5 - Alt for mange dårlige avleveringer av Douglas i dag. Virket ikke helt på topp.
Howson 5.5 - Synes Howson gjør en ok kamp. Man ser at han har talentet, og jeg tror det er viktig for utviklingen hans at Wise gir han nok spilletid fremover.
Carole 6 - Veldig aktiv og livlig i første omgang, men faller av i andre.
Beckford 5.5 - Virker til tider farlig, men mangler det lille ekstra i de avgjørende situasjonene. Fikk heller ikke mange gode baller å jobbe på.
Kandol 3 - Det eneste Kandol gjorde i dag, var å vinne 2-3 hodedueller. Traff nesten ikke på en pasning, og virket litt umotivert. Skuffende.

Da Costa - Bør få mer spilletid. Spennende spiller!

Roy

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #107 på: November 09, 2007, 23:00:08 »
Er akkurat kommet hjem. Ingenting som tyder på at jeg gikk glipp av noe  >:(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sveifors

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #108 på: November 09, 2007, 23:01:13 »
Bra med omkamp, vi trenger pengene. Kanskje d var planen.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #109 på: November 09, 2007, 23:01:39 »
En svært skuffende opptreden av laget. 1.omgang var dårlig og 2.omgang muligvis enda svakere.

Huntington og Beckford (og Carole før pause) får godkjent for å prøve en del, men flere andre klarer aldri å ta tak i kampen - ikke minst Weston (og da Costa var ikke stort bedre). Den sentrale midtbanen ble mer og mer fraværende og Hereford - som riktignok ga alt gjennom hele kampen - hadde de største sjansene.

Trodde dog at kampen skulle bli avggjort på ekstraomganger og straffer - omkampen må jo komme på et merkelig sent tidspunkt. Må bli 20. eller 21.november, knapt halvannen uke før runde 2.

SA

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #110 på: November 09, 2007, 23:05:27 »
Noen som fikk med seg forklaringen på hvorfor vi var bare 17 mann i troppen (tror det var Frazer som ikke hadde fått blitt med?).

Robert

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #111 på: November 09, 2007, 23:07:19 »
Skremmende dårlige hele kampen. Synes det er utrolig hvordan det går å ha så dårlig passningsspill til tider.
Og når man bruker Howson, hvorfor ikke bruke ham litt mer offensivt? Syntes han alltid sto igjen.. Douglas er bedre defensivt, men han ble sendt oppover på banen.

Nei, skuffende. Men morsomt å være på Oslo Sportbar
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Erik_

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #112 på: November 09, 2007, 23:09:34 »
Noen som fikk med seg forklaringen på hvorfor vi var bare 17 mann i troppen (tror det var Frazer som ikke hadde fått blitt med?).
Frazer og Prutton hadde blitt sjuk.

Klingen

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #113 på: November 09, 2007, 23:10:15 »
For ein fredagskveld, LEEDS på tv, også spelar dei som eit bedriftslag......
Men er ikkje heilt enig med Ferre i poenggivninga hans, Parker var ein av dei som eg følgde med argusauge og han falt rett gjennom på dette nivået, samme sak med Howson. Men Da Costa virkar lovande, men kan og forstå at Wise ventar med han, han verkar alt for lett og svak i kroppen til å overleva i engelsk fotball, men med forsiktig matching, så kan han bli ein hit.
No får me håpa at Viasat sender returkampen og.
Ha ei fin helg ;)
Klingen
Medlemnr. 456

Tom S

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #114 på: November 09, 2007, 23:10:15 »
Ja, ja, det er opprykk som gjelder....

COME ON LEEDS !!

gill

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #115 på: November 09, 2007, 23:13:12 »
Meget skuffende. Etter min mening det værst tenklige resultatet fordi:

Må ut i omkamp på EL. Kan bli mange kamper...

Synes det er viktig at vi holder størst fokus på ligaen iår.Hadde vært like griet med tap ikveld... ligaen må være det viktigste iår. Det viktigste er at vi rykker opp.

SUPER-LEEDS
 

rastafari

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #116 på: November 09, 2007, 23:15:59 »
Da har jeg sett den første kampen av Leeds-2007. Og du skal være jævlig forelska for å si "at denna er fin". Og det sier jo en del om de andre laga siden vi har tatt så mye poeng. Men vi skal allikevel slite for å rykke opp.
Midtbanen stinker.Og det har jo kampene , spesielt mot Carlisle og Bmouth også fortalt. Vi er veldig avhengig av at Thompson blir frisk, og holder seg frisk.
Jeg så ikke lagoppstillinga da kampen startet, og det tok 58 matchminutter før jeg så at vi hadde nr.23 på høyre midtbane. Er Wise forelska???  Weston er jo mildt sagt elendig. Fotballspiller er han ihvertfall ikke.

Forstår at Kandol/Beckford scorer mye mål. Spesielt Beckford har 9'er instinktet. Carole er småfiks med ballen, men det blir ikke noe av det,. Douglas er en kjemper, og får mye gule kort fordi han er den har er. CCC-spiller, ikke mer. Howson viste at han kan være noe bygge på.. Midtstopperene er greie, mens Huntingdom har en lang vei. Parker er ikke så verst.

Alt i alt bør vi kjøpe et pat spillere til vinteren for å sikre opprykket. Så får vi hpåe at KB selger til noen som VIL, og KAN, satse  kroner for neste sesong - og framtida. Det er LANG vei,


C'mon Leeds! Marching on together....
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Erik_

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #117 på: November 09, 2007, 23:17:35 »
...Parker var ein av dei som eg følgde med argusauge og han falt rett gjennom på dette nivået...
Deg om det. Synes Parker virket solid og var Leeds' klart beste spiller. Han hadde også banens beste spiller mot seg på sin side, fotrappe Ainsworth. Det offensive i dag var skuffende rett og slett.

Og når det gjelder Weston. Dere som allerede nå slakter han må passe på å ikke gå i samme fella som en del gjorde med Kandol forrige sesong. Forøvrig var ikke sistnevnte en fotballspiller i dag.  :D
« Siste redigering: November 09, 2007, 23:24:49 av Enrique »

Kato

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #118 på: November 09, 2007, 23:25:14 »
Frazer og Prutton var blitt syke i dag.
 

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Hereford United 9/11
« Svar #119 på: November 09, 2007, 23:27:03 »
Da har jeg sett den første kampen av Leeds-2007. Og du skal være jævlig forelska for å si "at denna er fin". Og det sier jo en del om de andre laga siden vi har tatt så mye poeng. Men vi skal allikevel slite for å rykke opp.
Midtbanen stinker.Og det har jo kampene , spesielt mot Carlisle og Bmouth også fortalt. Vi er veldig avhengig av at Thompson blir frisk, og holder seg frisk.
Jeg så ikke lagoppstillinga da kampen startet, og det tok 58 matchminutter før jeg så at vi hadde nr.23 på høyre midtbane. Er Wise forelska???  Weston er jo mildt sagt elendig. Fotballspiller er han ihvertfall ikke.

Forstår at Kandol/Beckford scorer mye mål. Spesielt Beckford har 9'er instinktet. Carole er småfiks med ballen, men det blir ikke noe av det,. Douglas er en kjemper, og får mye gule kort fordi han er den har er. CCC-spiller, ikke mer. Howson viste at han kan være noe bygge på.. Midtstopperene er greie, mens Huntingdom har en lang vei. Parker er ikke så verst.

Alt i alt bør vi kjøpe et pat spillere til vinteren for å sikre opprykket. Så får vi hpåe at KB selger til noen som VIL, og KAN, satse  kroner for neste sesong - og framtida. Det er LANG vei,


C'mon Leeds! Marching on together....

Du fikk med deg at dette var en cup-kamp ???  ::) Ã… snakke om poeng og opprykk etter en cup-kamp gir null komma null mening...

Alta-White