Skrevet av Emne: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)  (Lest 43046 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lojosang

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #300 på: Januar 15, 2008, 10:54:30 »
Ã… gi åttere til noen på en såpass middelmådig dag er jeg uenig i.
Men så er jeg generelt euenig i den "britiske" måten å gi poeng på.
10 mener jeg skal være forbeholdt prestasjoner a la Diego Maradona i Mexico 1986.
Verdensklasse, med andre ord.
5 er helt grei innsats.

1-3 er skalaen man kunne vurdere Foxe etter på høyrebacken.

Opplysner mest for at folket skal forstå at mine egne poeng lenger oppe ikke er fullstendig slakt, noe de vel framstår for om man tar inflasjonen utover i tråden med i betraktningen.

Jeg har gitt to 8, lojo, men er faktisk helt enig med deg! Grunnen til at jeg gir høye karakterer, grunnes for mye FM-spilling oppigjennom er jeg redd. Liker Dagbladets vurdering av spillere, der, som du sier, 5 er godkjent osv.

Fint, da er vi enige, venner og vel forlikte.  8)
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #301 på: Januar 15, 2008, 11:16:03 »
Det var Hughes og ikke Parker som misset markeringen på tverrliggerepisoden. Parker selv burde vært ved stolpen, men var ikke der. Han kom inn i situasjonen senere og klarerte ballen til slutt. Jeg synes Parker var god i det meste han foretok seg, og rask til bens. Han ble aldri utspilt eller fraløpt. Han har ikke mange kampene på dette nivået.

Sikker på at det var Hughes som misset? Kanskje jeg blander - det var i alle fall to ganger han misset markeringen totalt.
At Parker ikke har mange kampene på dette nivået er derimot direkte feil, han var utlånt til Bradford i lengre perioder da de var i L1...

Skulle forresten ønske intervjuet med Becks på Sky lå ute, det var visst helt rått.

SA

baste

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #302 på: Januar 15, 2008, 11:20:18 »
Likte Becks kommentar...Lover bra for Leeds og ikke minst Becks selv. Leeds ble nevt på P 4 nyhetene i morges...hvor de sa at Flo og Leeds var på vei mot ett opprykk....

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #303 på: Januar 15, 2008, 11:35:20 »
Det var Hughes og ikke Parker som misset markeringen på tverrliggerepisoden. Parker selv burde vært ved stolpen, men var ikke der. Han kom inn i situasjonen senere og klarerte ballen til slutt. Jeg synes Parker var god i det meste han foretok seg, og rask til bens. Han ble aldri utspilt eller fraløpt. Han har ikke mange kampene på dette nivået.

Sikker på at det var Hughes som misset? Kanskje jeg blander - det var i alle fall to ganger han misset markeringen totalt.
At Parker ikke har mange kampene på dette nivået er derimot direkte feil, han var utlånt til Bradford i lengre perioder da de var i L1...

Skulle forresten ønske intervjuet med Becks på Sky lå ute, det var visst helt rått.

SA


Vet ikke om dette er hele intervjuet? Men kommentaren til Beckford er hvertfall med :)

http://www.youtube.com/watch?v=yL0FerAU3iM
« Siste redigering: Januar 15, 2008, 11:42:49 av Sleivind »

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #304 på: Januar 15, 2008, 12:06:22 »
Ja, det var en grei, kollektiv innsats mot Crewe som gjorde at vi vant.

Hm. En merkelig kamp på mange måter. Vi kunne fort ha drept kampen etter 20 minutter, men virker litt uinteressert. Vi gjør en helt grei kamp. Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.

Vi sliter med den berømte siste touch'en. Mye dårlige avslutninger, og det er jo ikke noe tvil om at vi er bare et L1 lag.

De som imponerte meg i dag var:

Ankergren
Parker
Huntington
Sweeney
Kilkenny
Hughes
Beckford
Prutton

8 spillere som imponerte i 1-0 seieren over Crewe?   ::)

Alta-White fornøyd med 3 poeng....  :)


Da har vi vel bare konstatert at en "grei kollektiv innsats" hører hjemme i samme kategori som at 8 spillere imponerte deg.

For å imponere bør du kanskje gjøre noe utover normal innsats? Kanskje jeg tar feil...  :)

Mvh

Alta-White

soumoh

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #305 på: Januar 15, 2008, 12:29:57 »
Ja, det var en grei, kollektiv innsats mot Crewe som gjorde at vi vant.

Hm. En merkelig kamp på mange måter. Vi kunne fort ha drept kampen etter 20 minutter, men virker litt uinteressert. Vi gjør en helt grei kamp. Synes Flo var banens desidert dårligste Leeds-spiller. Richardson er heller ikke noe å skryte av. Vi trenger en god spiss til. Flo er ferdig etter denne sesongen. Anyway.

Vi sliter med den berømte siste touch'en. Mye dårlige avslutninger, og det er jo ikke noe tvil om at vi er bare et L1 lag.

De som imponerte meg i dag var:

Ankergren
Parker
Huntington
Sweeney
Kilkenny
Hughes
Beckford
Prutton

8 spillere som imponerte i 1-0 seieren over Crewe?   ::)

Alta-White fornøyd med 3 poeng....  :)


Da har vi vel bare konstatert at en "grei kollektiv innsats" hører hjemme i samme kategori som at 8 spillere imponerte deg.

For å imponere bør du kanskje gjøre noe utover normal innsats? Kanskje jeg tar feil...  :)

Mvh

Alta-White

Ettersom de andre var bare helt OK + åtte spillere som imponerer = tilsvarer en grei kollektiv innsats.
We'll be back.

Robert H.

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #306 på: Januar 15, 2008, 12:30:08 »
Kongekommentar av Beckford! Viser glimt i øyet og er full av selvtillit, slikt liker vi!

Trond A

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #307 på: Januar 15, 2008, 12:57:07 »
Ankergren 7, Richardson 6, Huntingdon 7, Kenton 6, Parker 7, Prutton 5, Kilkenny 6, Hughes 6, Sweeney 6, *Beckford 7, Flo 6.  Reserver: Kandol 5, Johnson 5/6
Luscos medl. 338

Pleinar

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #308 på: Januar 15, 2008, 14:53:46 »
Så kampen i går, og syntes det var veldig artig å se gutta i aksjon igjen. Synes imidlertid at de nyinnkjøpte "forsterkningene" var nokså anonyme. Kan ikke skjønne at det var spillere som holder  CCC-nivå i det hele tatt.

Får regne med at de spiller seg opp når de blir bedre kjent med spillestil og lagkamerater, hvis ikke blir det lagersalg igjen til sommeren.

Lo godt da den nye midtstopperen taklet i knehøyde ved motstanderens cornerflagg. Fighting spirit var det i alle fall.

Og forresten, kan noen teipe igjen munnen på han dærre Friling?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Ferre

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #309 på: Januar 15, 2008, 15:10:56 »
Ankergren 7, Richardson 7, Huntington 6, Kenton 6, Parker 7, Prutton 5.5, Kilkenny 6, Hughes 5.5, Sweeney 6, Beckford 7, Flo 5.5 Subs: Kandol 5, Johnson 6

Per-Stian

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #310 på: Januar 15, 2008, 18:14:44 »

SveinArve

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #311 på: Januar 15, 2008, 18:26:38 »
What shirt am i wearing bruv.....

ka meir e det han sei på slutten?
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Promotion 2010

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #312 på: Januar 15, 2008, 19:43:58 »
Dette:

http://www.rivals.net/news/pgarticle.aspx?artid=2483_3048888

He Aint Heavy, He's My Bruv...
By - 15/01/2008 11:37
Almost as enjoyable as watching Jermain Beckford score his 16th goal of the season was listening to his post-match interview as he collected his Man of the Match award.


"It's the first header I've scored this season, man!

"I'm over the moon with it...I've scored with everything now; left foot, right foot, head," was his opening gambit.

Beckford though gave the response we'd all love to give to those typically banal questions that tend to be thrown at players down in the tunnel.

"A credit to Peter Sweeney for the cross as well, it was a great cross wasn't it?"

"You saw it," was Beckford's astute, and perfectly honest, response before helping Greg Whelan out with his extra analysis of "it was a peach".

Finally, Whelan wanted it straight from the horse's mouth regarding the transfer speculation surrounding the striker and Derby County's interest.

Whelan asked: "Where do you see your own future?"

To which Beckford replied: "What shirt am I wearing, bruv? You bein' serious?" (..mens han pekte på Leedsmerket...)

Priceless.

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #313 på: Januar 15, 2008, 20:01:54 »
I går var det to spillere som kan få betegnelsen imponerende: Beckford (alltid en trussel) og Ankergren (hvems redning i 2. omgang besørget at vi fikk 3 pts. i stedet for 1 pts). Resten får godkjent. Jeg synes ikke vi skal ta helt av her. Crewe øt bare glimtvis skikkelig motstand, og mange av mulighetene deres kom etter pasningsslurv fra Leeds-spillere, med påfølgende ballvinning, fremfor Crewes egne kvaliteter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B-m

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #314 på: Januar 15, 2008, 21:21:15 »
Jeg synes kampen var veldig brukbar fra Leeds sin side. Nykomponert forsvar og midtbane, og en spiss som nesten ikke har spilt fotball.

Først av alt, Kenton var solid, og det samme kan sies om Huntington selv om han hadde et par tvilsomme manøvere. Mektig imponert over Parker, gode pasninger, solid defensivt og forover! Tror Parker kan bli en hit, det tar tid å bli en god back og han viser absolutt potensiale!

Synes Hughes og Kilkenny jobber veldig bra, og snapper ikke minst opp de fleste ANDREBALLER - noe som har vært mangelvare hos leeds de seneste årene(i 442)! Kilkenny viser til tider sitt overblikk og ro, liker denne karen!

Prutton var banens beste i første omgang. Hvem var bak og hjalp til? - jo prutton. Hvem var var på løp i angrep? - jo prutton. Må innrømme det ikke alltid er lett å se alt arbeidet Prutton legger ned, men han jobber faen så bra! Også har han det lille ekstra steget og touchet, synd at han spiller høyre kant, tror han kunne vært veldig god sentralt! Men kanskje hvert lag trenger en slik "working man" på èn av kantene for å skape balanse? Er kanskje en litt utakknemlig rolle!
Likte også sweeney godt, god fot.

Ellers var målet til Beckford sjukt, aldri sett lignende spenst!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

janove

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #315 på: Januar 15, 2008, 21:47:59 »
Ser at mange har laget sin egen spillerboers.
Her er rangeringen til Phil Hay i YEP.

Ankergren 7, Richardson 7, Huntington 7, Kenton 7, Parker 7, Prutton 6, Kilkenny 6, Hughes 7, Sweeney 8,
Flo 6, Beckford 6


lojosang

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #316 på: Januar 15, 2008, 23:16:20 »
Ellers var målet til Beckford sjukt, aldri sett lignende spenst!

Fint mål, ja, men maken til spenst har jeg da sett.
http://www.youtube.com/watch?v=IclEQA48IOE
http://www.youtube.com/watch?v=FZgoQasONk0
- Leif Olav

Erik_

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #317 på: Januar 15, 2008, 23:34:25 »
Tresor har da ganske god spenst. Kanskje Darren Beckett har hatt lynkurs...

Trond A

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #318 på: Januar 16, 2008, 10:03:35 »
Prutton var banens beste i første omgang. Hvem var bak og hjalp til? - jo prutton. Hvem var var på løp i angrep? - jo prutton. Må innrømme det ikke alltid er lett å se alt arbeidet Prutton legger ned, men han jobber faen så bra! Også har han det lille ekstra steget og touchet, synd at han spiller høyre kant, tror han kunne vært veldig god sentralt! Men kanskje hvert lag trenger en slik "working man" på èn av kantene for å skape balanse? Er kanskje en litt utakknemlig rolle!

Det hjelper heller lite å være "working man" og ballvinner når 70% av den etterfølgende pasning gikk til en Crewe spiller.
Luscos medl. 338

HåvardK

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #319 på: Januar 16, 2008, 16:04:57 »
Ã…hhhh deilig
...er "fruen" i nærheten???  :D


Gunnlaug, vil jeg tro.

Sander

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #320 på: Januar 17, 2008, 04:20:34 »
Enig med deg Bm. Har sans for Prutton! Selvom han spiller kant, gjør han veldig mye viktig bakover. Virker litt som han er mannen som skal bryte for å satse på kontringer...?  Så litt sånn ut.. Han jobber hvertfall, det skal han ha.. Og det liker jeg!!



Prutton var banens beste i første omgang. Hvem var bak og hjalp til? - jo prutton. Hvem var var på løp i angrep? - jo prutton. Må innrømme det ikke alltid er lett å se alt arbeidet Prutton legger ned, men han jobber faen så bra! Også har han det lille ekstra steget og touchet, synd at han spiller høyre kant, tror han kunne vært veldig god sentralt! Men kanskje hvert lag trenger en slik "working man" på èn av kantene for å skape balanse? Er kanskje en litt utakknemlig rolle!
Likte også sweeney godt, god fot.

Ellers var målet til Beckford sjukt, aldri sett lignende spenst!
 

Sander

Sv: KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)
« Svar #321 på: Januar 17, 2008, 04:40:38 »
Børs:

Ankergren - 8

Richardson - 6
Huntington - 6
Kenton - 6
Parker - 7

Prutton - 7
Kilkenny - 6
Hughes - 5
Sweeney - 6

Beckford - 8
Flo - 6

Johnson - 5
Kandol - 5