KAMP: vs. Crewe Alex. 14/1 (Live på SportN og SKY)

Started by kjelvi, December 03, 2007, 15:28:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Robert

Kl 20.45 kampen starter norsk tid regner jeg med? Må komme til Oslo Sportsbar i tide :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Trond90

noen som vet om vi spiller med de gule eller de hvite draktene i dag? ;).

Ankergren
Richardson Kenton Huntington Parker

Prutton Kilkenny Hughes Sweeney

Beckford      Flo   

Benk: Thompson, Johnson, Kandol, Heath, Sorsa.      Håper vi stiller slik i kveld ;) men ikke lett og si! :) MOT.
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

isak

Nokon som veit om streaming av kampen? Finn han ikkje på myp2p :-\. Får ikkje inn sportN :'(

sindre12

Ankergren
richardson , kenton , huntinton , Parker
carole , prutton , kilkenny , sweeney

becks , FLO

vinner her :P ::)
Beckford 4 England!

DaGa

Quote from: Trond90 on January 14, 2008, 17:32:41
noen som vet om vi spiller med de gule eller de hvite draktene i dag? ;).

Ankergren
Richardson Kenton Huntington Parker

Prutton Kilkenny Hughes Sweeney

Beckford      Flo   

Benk: Thompson, Johnson, Kandol, Heath, Sorsa.      Håper vi stiller slik i kveld ;) men ikke lett og si! :) MOT.

Er vel gule drakter siden det er bortekamp.
We all LOVE LEEDS!

Sleivind

Quote from: isak on January 14, 2008, 17:41:29
Nokon som veit om streaming av kampen? Finn han ikkje på myp2p :-\. Får ikkje inn sportN :'(

Regner med kampen dukker opp der etterhvert. Men på http://livesport247.com/ så er det hvertfall 100% sikkert at de viser kampen og i tillegg er du sikret brukbare bilder. Aberet er at det koster 24 kroner, men det er verdt det!

Sydhagen

er veldig spent på å se kilkenny idag etter de gode rapportene etter forrige kamp
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ToreLA

Gleder meg til å se Leeds i aksjon for første gang iår!

Tom S

På tide å dra hjem å forberede seg til kamp.

Gleder meg vanvittig til å se de hvite (eller gule...) i aksjon igjen. Håper berre det ikkje vert samme nedtur som sist mot Hereford....
Vert spennande å sjå Kilkenny i aksjon, håper også vi får sjå nokre av dei andre nysigningene også.

Idag er det viktig med seier, alt anna er for dårleg.

Håper på desse 11:
Casper
Fraze - Heath - Hunty - Parker
Prutton - Hughes - Kilkenny - Sweeney/Sorsa
Flo - Kandol
COME ON LEEDS !!

isak

Quote from: Sleivind on January 14, 2008, 18:07:05
Quote from: isak on January 14, 2008, 17:41:29

Regner med kampen dukker opp der etterhvert. Men på http://livesport247.com/ så er det hvertfall 100% sikkert at de viser kampen og i tillegg er du sikret brukbare bilder. Aberet er at det koster 24 kroner, men det er verdt det!
Veit du om det må kredittkort til for å betala?

flynn

Krise  :o Fotballtreninga til guttungen (med meg som spillende trener) er ikke slutt før 9. Og så skal salen ryddes, lysene slukkes og jeg komme meg hjem  >:( Går sikkert glipp av all moroa, om ikke Wise bestemmer seg for å spare konfekten til 2.omgang.

flynn

ollan

Du må ha kredittkort,samtidig så må du huske å si opp etter en kamp ellers så blir du belastet for 3 euro hver uke............
Ollan

isak

Quote from: ollan on January 14, 2008, 18:33:48
Du må ha kredittkort,samtidig så må du huske å si opp etter en kamp ellers så blir du belastet for 3 euro hver uke............
Ok, takk for hjelp...  Då får me spyrja fatteren fint om eg kan låna mastercarden hans ;)

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

Quote from: flynn on January 14, 2008, 18:32:36
Krise  :o Fotballtreninga til guttungen (med meg som spillende trener) er ikke slutt før 9. Og så skal salen ryddes, lysene slukkes og jeg komme meg hjem  >:( Går sikkert glipp av all moroa, om ikke Wise bestemmer seg for å spare konfekten til 2.omgang.

flynn

Er du og guttungen like gamle....spillende trener.....  :o

Jepp, det er gøy med fotball, men ikke når Leeds spiller samtidig.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

roaldv

Huff :P

Fortsatt to timer til kampstart, og jeg får ikke gjort noe som helst annet enn gang på gang å sjekke at SportN er der den alltid har vært, kontrollere at harddiskopptakeren står på riktig kanal samt klikke F5 på LUSCOS forum. Beveger meg av og til ut av stua, men finner meg da snart stående ute på gangen, ikke i stand til å huske hva det var jeg egentlig skulle gjøre. Kikker fjernt mot kjøleskapet, husker at Kilkennyen har vært til kjøling i minimum fem timer allerede, og lusker så tilbake til fjernkontrollen for å sjekke at det ikke er ekstremt regnvær i midt-England!

Ahh, som jeg har savnet dette ;D

DaGa

hehe, lite å finne på her og. ikke lenge igjen nå!
We all LOVE LEEDS!

Svend Anders

SportN-kommentatoren ringte istad for å "oppdatere seg" på Leeds før kampen og han gledet seg til å se Leeds igjen.

For Østfoldingene: Kampen går på storskjerm på Glomma Pub på Selbak brygge, det kommer i alle fall en gjeng fra Halden + noen lokale, så ta turen! Jeg håper å rekke det selv, men frykter jeg må se i alle fall deler hjemme.

Mitt gjette-lag:
Casper
Fraz - Huntington - Heath - Parker
Prutton - Kilkenny - Hughes - Johnson
Flo - Beckford

Benk: Kenton, Sweeney, Thompson, Kandol, Carole

SA
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

B-m

Quote from: roaldv on January 14, 2008, 18:57:55
Huff :P

Fortsatt to timer til kampstart, og jeg får ikke gjort noe som helst annet enn gang på gang å sjekke at SportN er der den alltid har vært, kontrollere at harddiskopptakeren står på riktig kanal samt klikke F5 på LUSCOS forum. Beveger meg av og til ut av stua, men finner meg da snart stående ute på gangen, ikke i stand til å huske hva det var jeg egentlig skulle gjøre. Kikker fjernt mot kjøleskapet, husker at Kilkennyen har vært til kjøling i minimum fem timer allerede, og lusker så tilbake til fjernkontrollen for å sjekke at det ikke er ekstremt regnvær i midt-England!

Ahh, som jeg har savnet dette ;D

Hehe  :D

Kjenner til den ja!

Ahhhh gleder meg som faen!!! Synd at jeg prioriterer leeds foran lekser!!!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

BERGH

Tore fra Larvik

soumoh

We'll be back.

knut_eknes

Dette er som julaften når man var barn... Hvorfor kan vi ikke åpne gavene NÃ...??!

GeirO

Vi  venter og venter og hyperventer. Måtte gå tur med bikkja for å få tida til å gå. VELDIG spent på laget, men regner med at de fleste nye starter på benken. Unntatt Kilkenny da.

MOT
MOT

Leedsulf

United: Ankergren, Richardson, Huntington, Kenton, Parker, Prutton, Kilkenny, Hughes, Sweeney, Beckford, Flo. Subs: Heath, Thompson, Johnson, Kandol, Weston.

Spennende lag dette!

Læshy

United: Ankergren, Richardson, Huntington, Kenton, Parker, Prutton, Kilkenny, Hughes, Sweeney, Beckford, Flo.
Subs: Heath, Thompson, Johnson, Kandol, Weston.

Marching on together!!!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

laddi

Laget:

Ankergren, Richardson, Huntington, Kenton, Parker, Prutton, Kilkenny, Hughes, Sweeney, Beckford, Flo. Subs: Heath, Thompson, Johnson, Kandol, Weston.

Dette blir spennende!!!!!!!!!!
Bergen Whites

laddi

Lykke til ikveld folkens!!!!!!!!!

C'mon MightyLeeds

MOT

;D ;D ;D ;D ;D
Bergen Whites

sportcarl1

mycket intressant lag, längtar till kl 23 nu, är väl bäst logga ut innan matchen börjar