avstemning

Hvem bør bli Chiefs makker?

David Wetherall
11 (14.1%)
Jon Newsome
0 (0%)
John Woodgate
42 (53.8%)
Chris Fairclough
11 (14.1%)
Chris Whyte
1 (1.3%)
Matt Kilgallon
0 (0%)
Dom Matteo
5 (6.4%)
Rio Ferdinand
7 (9%)
Robert Molenaar
1 (1.3%)

Stemmer totalt: 75

Avstemning er avsluttet: Desember 22, 2007, 17:17:37

Skrevet av Emne: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)  (Lest 3831 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)
« Svar #30 på: Desember 22, 2007, 00:50:18 »
Fantastisk at Wetherall har så høy status såpass mange år etter at han forlot klubben. Er det hans avgjørende to mål mot SCUM som har skaffet han en plass i dagens Leeds supporteres hall of fame?  :)
Jon R.

samadhi

Sv: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)
« Svar #31 på: Desember 22, 2007, 01:14:16 »
Matteo fikk min stemme. O`Leary sitt suverent beste kjøp om man samenligner kvalitet vs pris. En mann som ga alt for klubben, og var en stopper va høy klasse. Synd at skadene ødela en del for hans Leeds-karriere.

Hvor var det Whyte og Fairclough reiste etter Leeds?? disse spilte stoppere da vi vant ligagullet, men jeg har ikke hørt om dem hverken før eller etter at de var i Leeds. Selv ble jeg Leeds fan i 1990, og minnene fra ligagullsesongen er ikke så veldig mange da jeg var for ung....
marching on together,
derudaf forever...

chief

Sv: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)
« Svar #32 på: Desember 22, 2007, 07:47:32 »
Fantastisk at Wetherall har så høy status såpass mange år etter at han forlot klubben. Er det hans avgjørende to mål mot SCUM som har skaffet han en plass i dagens Leeds supporteres hall of fame?  :)

Jeg stemte for Wetherall. Han var en inteligent spiller som var pålitelig, hadde duellstyrke og scoret noen viktige mål i tillegg.

Det at han scoret noen avgjørende mål mot Man.u. gjør vel sikkert at han får et ekstra pluss i margen ja  ;)
1 4 all and all 4 1

Per-Stian

Sv: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)
« Svar #33 på: Desember 23, 2007, 11:54:18 »
Fairclough/Whyte var stoggarparet den gongen eg vart råka av kjærleiken til Leeds, men då var eg for forelska til å vurdere kvaliteten. Mi andre stemme gjekk difor til Woodgate - ein ekte Leeds-gut - og ein vital del av CL-eventyret.

berlin

Sv: SPILL: Beste Leeds-lag i nyere tid (midtstoppere - del II)
« Svar #34 på: Desember 23, 2007, 17:59:12 »
Fairclough/Whyte var stoggarparet den gongen eg vart råka av kjærleiken til Leeds, men då var eg for forelska til å vurdere kvaliteten. Mi andre stemme gjekk difor til Woodgate - ein ekte Leeds-gut - og ein vital del av CL-eventyret.

Jo, han er ekte Leeds-gut i den forstand at han kom fra M'boro som 16-åring pga noen uenigheter med klubben, og han er et ekte produkt av Leeds sitt eminente akademi.

Men han er altså en "Middlesbrough-lad".
« Siste redigering: Desember 23, 2007, 18:14:40 av berlin »