KAMP: vs. Luton Town 26/1

Started by kjelvi, January 19, 2008, 17:50:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Per-Stian

Lukke til med kampstarten, gutter! Eg må ut og lufte haue litt no. Gler meg til å kome inn att og lese at vi leiar 1-0 etter 20 minutt ;)

sveifors

Hvor er howson, Wise? Skulle gjerne hatt ham her, han har tross alt hjertet i LEEDS. Dette blir et slagsmål om ballen
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sleivind

Må vel være en kurant startoppstilling! Kjekt at Carole er tilbake igjen i varmen, blir også spennende å se om det blir noen minutter på finnen vår.

Trond90

Snart kampstar nå! COME ON YOU WHITES!! ;)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

mercruiser

Tror det blir vanskelig, men håper jeg tar feil.

sveifors

Prutton er feil mann i denne kampen, mannen skygger jo unna dueller. Håper jeg ta kjempefeil. Dette kommer til å bli tøft og vanskelig. Kun en mann igjen fra laget som tapte 5-1 ifjor her.
Sveifors

B-m

Quote from: sveifors on January 26, 2008, 15:57:08
Prutton er feil mann i denne kampen, mannen skygger jo unna dueller. Håper jeg ta kjempefeil. Dette kommer til å bli tøft og vanskelig. Kun en mann igjen fra laget som tapte 5-1 ifjor her.

Prutton er riktig mann!

COME ON U MO**'***KERS!!!!!!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

CoachKarlstad

Maks innsats fra start av!! Kom igjen Leeds!!!

sveifors

Quote from: B-m on January 26, 2008, 15:58:51

Prutton er riktig mann!

Håper du har rett og jeg feil, mate.........
Sveifors

Leeeeeeeeeeeeds

Quote from: B-m on January 26, 2008, 15:58:51

Prutton er riktig mann!

Tror Prutton kommer til å gjøre alt i dag. Hørte at Wise har kjeftet han opp. !!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Good luck lads!

Come On Leeds!!!

COME ON LEEDS !!

Ferre

Leif Egil

Har en god følelse i dag! Skal i 30-års dag (i Arna om du leser dette Roy) senere i kveld med utkledningsaften. Ikke helt min sak sånn utkledningsgreier - så da gjør jeg det enkelt og blir en Leeds spiller ;D Leeds drakt, Leeds skjerf og en gammel joggebukse med Leeds logo jeg kjøpte i Leeds på slutten av 90-tallet (drit stygg...) Og så skal konemor selvsagt skrive Leeds med store bokstaver i pannen... :o Så da bare må jeg ha 3 poeng mot Luton med meg - ellers blir det en vond bismak over hele festen for min del....

Come on Leeds - 2 plass kl. 18.00 i kveld hadde gjort seg!!!! :)

sveifors

Beckford som den siste mohikaner, ny sveis
Sveifors

Ferre

Sander

Jon R

Luton ser ut til å ha fått litt skikk på skadesituasjonen, ikke minst i midtforsvaret. Dette laget ser langt sterkere ut på papiret, enn det laget jeg så tape 0-5 for Liverpool forrige uke.  :-\
Jon R.

arne armoen

Da er konjakken på plass i glasset. Kombinerer kampen med feiringen av min kjære Toves bursdag. Skål!
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Tom S

Betryggende at konjakken er i glasset, det er eit godt tegn.

Quote from: arne armoen on January 26, 2008, 16:04:56
Da er konjakken på plass i glasset. Kombinerer kampen med feiringen av min kjære Toves bursdag. Skål!
COME ON LEEDS !!

BERGH

Ser at måltyven Furlong er med.   Han er meget god på hodet og det bekymrer meg.

De har også få tilbake et par andre så dette må være et forsterket lag.

come one leeds

Espen J

Noen som har en link til å følge med kampen?

TK20

Ferre

Jon R

Quote from: BERGH on January 26, 2008, 16:06:14
Ser at måltyven Furlong er med.   Han er meget god på hodet og det bekymrer meg.

De har også få tilbake et par andre så dette må være et forsterket lag.

come one leeds

Furlong blir farlig på dødballer. Forøvrig mener jeg Andrew Talbot is the man to watch!
Jon R.

torivar

Lorimer skulle akkurat til å si noe om Tony Currie da radioen falt ut noen sekunder. Noen som fikk med seg hva han sa?

Sander

Ferre

Haha, Liverpool ligger under! ;D

samadhi

1-0 til Hawant & Waterlooville mot Liverpool....FANTASTISK!!!
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Det hjelper ikkje oss....

Quote from: samadhi on January 26, 2008, 16:10:32
1-0 til Hawant & Waterlooville mot Liverpool....FANTASTISK!!!
COME ON LEEDS !!