Skrevet av Emne: KAMP: vs. Luton Town 26/1  (Lest 50446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #30 på: Januar 24, 2008, 13:46:46 »
Kenton er tilbake fra skade og spiller mest sannsynlig på lørdag. Dessverre så er nyervervelsen Kilkenny ute med suspensjon. Da får vi det nok ekstra tøft. Her er mitt lag:

Anker - Frazer, Kenton, Hunts, Parker - Carole, Prutton, Hughes, Sweeney - Beckford, Flo

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #31 på: Januar 24, 2008, 13:53:02 »
Don Hutchinson ja.. Husker han hadde en suser mot oss for 2-3 år siden for Millwall mener jeg det var. Muligens mens han var i Coventry.

Coventry-spiller som scorer mål for Millwall mot Leeds?
Du har nok nesten rett, i 05-06 sesongen spilte Don og scoret målet på for Millwall med et susende langskudd når vi slo dem 2-1 i serieåpningen. Deretter scoret han omtrent fra midtbanen for Coventry når vi vant 3-1 på selveste Boxing Day. Til slutt spilte han også i det omvendte møtet med Coventry, som endte 1-1.
Under den første Coventry-kampen var han på lån fra Millwall, men før den siste var overgangen gjort permanent.

Og da sier vi takk til Soccerbase.com...

flynn
« Siste redigering: Januar 24, 2008, 13:55:07 av flynn »

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #32 på: Januar 24, 2008, 20:35:04 »
Wise is wary of Harford influence

Dennis Wise has called on his Leeds players to show character and battling qualities at Luton on Saturday as they bid to return to winning ways.
Kevin Blackwell has left Kenilworth Road, with Mick Harford stepping into the breach, and Wise is convinced the Hatters' new boss will guide them to safety.
Blackwell's departure means there can be no repeat of the rumpus between him and Wise after United's 1-0 victory at Elland Road in September.
In fact, Wise and Harford are such good friends that they are set to meet for a drink after United arrive at their hotel.
Wise said: "It is Mick's first home game in charge and it will be played on a boggy ground. We will need strong characters because it is going to be a battle. It is not going to be pretty.
"Luton face a challenge to climb out of the bottom four but I think they will do it with Mick going there. I will probably have a beer with him on Friday night and try to get him drunk before he picks his team!"
In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect.
"I used to keep away from him when he was in the opposition. He came and played for Chelsea when I was there and I was pleased to have him on my side."
United central defender Darren Kenton has recovered from the ankle injury which forced him to miss the second half against Doncaster, while midfielder Jonny Howson is also fit again and in contention, but Neil Kilkenny serves a one-match ban.

thetelegraphandargus.co.uk

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #33 på: Januar 24, 2008, 21:58:20 »
Satser på følgende lag:

Anker - Frazer, Kenton, Hunts, Parker - Johnson, Howson, Hughes, Sweeney - Beckford, Kandol
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 10:47:21 av sveifors »
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Jon R

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #34 på: Januar 25, 2008, 00:15:55 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #35 på: Januar 25, 2008, 08:50:54 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Er ikke begeistret for dette utspillet jeg heller, men synes du er nådeløs mot Wise her likevel! Han har da vel ikke sutret så mye synes jeg!?
Yeboahs vitne

berlin

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #36 på: Januar 25, 2008, 10:51:25 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Ja, nå konkurrerer du virkelig mot "Hot Shot" her, Jon R. Selv har jeg ikke nubbesjanse til å komme på pallen i denne "konkurransen".  ;D

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #37 på: Januar 25, 2008, 10:55:59 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Wise nevnte ikke Blackwll med et eneste ord, så dette blir jo tolkninger. Prøv å spill intervjuet baklengs så kanskje finner du noen skjulte meninger. Synes vel at dine følelser helt skygger over en saklig diskusjon. 

Man kan no vel ikke være uenig om at når man først er kommet i administrasjon, så må man se framover, uansett. Kommer en ikke over den skuffelsen, vel så kan man vel heller aldri lede et lag ut av situasjonen.
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 10:59:03 av sveifors »
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Dennis

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #38 på: Januar 25, 2008, 11:48:12 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Ser heller ikke at Blackwell nevnes med ett eneste ord her. Det kan muligens tolkes dithen, om man legger godvilja til og har medvind i ryggen, men dette er da skryt til hans venn Mick Harford? Mener du at dette er Wises måte å legge enda mer skyld på Blackwell via overdreven skryt til Harford? Er ikke det litt over "den lille rotta med de utstikkende øynene" sin fatteevne å lage slike tekster?

Og dette med å skylde på forgjengeren? Hvor lenge holdt egentlig Wise på med det? Jeg har ikke lest en slik artikkel siden de første få ukene etter at han tok over og noe utover våren da det ble stilt spørsmål med tanke på utrenskningen av spillere som faktisk hadde vært faste før han kom. Det er da her på Luscos at denne "dissingen" av Kevin Blackwell har vært holdt i live? Motbevis meg gjerne, men jeg har ikke fått med meg at han har vært så utrolig bitter på hva Blackwell har gjort i det siste. Har du tenkt på at han faktisk kan ha hatt rett i dette med tilstanden klubben befant seg i for drøye året siden?

Kevin Blackwell har i grunn ikke klart å holde sømmene sammen i verken Leeds eller nå i Luton. Om det er hans feil eller ikke, kan selvsagt diskuteres. Men han er da på ingen måte noe mediageni han heller? Snarere tvert imot! På drøye året har han to ganger klart å gå ut mot egen administrasjon. Dette minner om selvmord. Hadde vi snudd på flisa, tror jeg faktisk det hadde blitt heftig diskutert om hvor dum den tidligere Leeds-manageren Wise hadde oppført seg, fremfor å bortforklare uttalelser med administrasjon og krise innad i klubben. De "fordelene" har Wise langt på vei blitt fristilt fra! Det går mer på person enn handling, i mine øyne, noe som selvsagt blir totalt feil, ettersom svært få av oss (om noen) kjenner Wise som person.

Mentalt spill forekommer i fotballen hele tiden. Du trenger ikke se lenger enn til de lagene som innehar de første plassene i Premier League for å finne en mediadragkamp som er langt hardere og kvassere enn hva L1 har. Disse managerene blir stadig oftere advart av forbundet enn hva Wise har blitt, men det er tydeligvis vanskeligere for FA å straffe de fire store. Ikke ble det like mye oppstyr når Gus Poyet klarte å pådra seg bot på 60.000 NOK heller. Fordi han er jo egentlig snill? Nok om det...

Når Wises skryt til en venn kan bli skrudd til noe så negativt, så blir jeg forundret Jon R. Syns ikke poenget ditt her henger på greip.  ???
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 12:32:18 av Mr Kaizer »
Marching on together!

sportcarl1

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #39 på: Januar 25, 2008, 17:35:26 »
Jag ser det mest som en hyllning till Harford, men tidningar kan få det till annat med, beskrivningen skulle kanske passa in på blackwell men så långt vill jag inte gå, skulle säkert kunna passa in på andra med
 

Svend Anders

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #40 på: Januar 25, 2008, 17:39:59 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Er det én ting Wise har gjort så er det da nettopp å "get on with it"?
Selv om han har poengtert en del negative ting synes jeg han i hovedsak har hatt fokus på se fremover, og han tok på seg fullt ansvar ved nedrykket.

PS - Wise nevner ikke Blackie med et ord, og det spiller vel et lite "power of sugestion"-element inn i denne artikkelen. Dog synes jeg det passer bra til beskrivelsen av Blackie, uten at jeg skal ta DEN debatten NOK en gang her...

SA

nord

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #41 på: Januar 25, 2008, 17:42:26 »
En seier imorgen ville betyde utrolig meget for holdmoralen og troen på at rykke op i år!.  ;D

Det bliver ikke en let kamp! fordi LUTON vil vise at de stadigvæk kan bide fra sig og man ikke har tænkt sig at rykke ned!. Bare det at møde Leeds er motivation nok for alle som spiller i 1 div.

Så lad os håpe at at vi vinder med 1 mål!
 

Karl Hot Shot

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #42 på: Januar 25, 2008, 17:46:48 »
"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?

Ja, nå konkurrerer du virkelig mot "Hot Shot" her, Jon R. Selv har jeg ikke nubbesjanse til å komme på pallen i denne "konkurransen".  ;D

Wise er ikke så dum at han presenterer injurier til pressa, men at han mer eller mindre direkte sikter til Kevin Blackwell i det siterte utdraget, kan det nok ikke herske noen tvil om.

For øvrig kan Jon R. godt fortsette med slike beskrivelser. Da kan jeg bare lene meg tilbake og logge ut for godt fra "Ordet er fritt". Det er ikke mer bruk for mine "tjenester".  :(  ;)
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #43 på: Januar 25, 2008, 18:15:47 »
Har det vert litt for tamt på forumet den siste tiden, Jon?
 ;)

"In what appears a thinly-disguised swipe at Blackwell, Wise added: "Luton have done very well in recruiting Mick because he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration. He will just get on with it.
"Mick is a good man and a very good coach who knows his stuff. He doesn't cry about things - he is a fighter who has a charisma that can lift players. He is a man's man who players look up to and believe in. You look at the size of him and he commands respect."


Ja det var den rette ræva som feis. Det lille sjarmtrollet som ikke har gjort annet enn å skylde på sin forgjenger jevnlig gjennom 15 mnd, gjennom sine "forklaringer" om hvor vondt og vanskelig alt var da han kom til klubben. Null innsikt, bare enormt med dobbelmoral. Dennis Wise, "the brave lion", avslører seg nok en gang som en feig liten jævel som liker å sparke folk som ligger nede. Hva f..... var motivet hans for det der?
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #44 på: Januar 25, 2008, 18:32:03 »

Ser heller ikke at Blackwell nevnes med ett eneste ord her. Det kan muligens tolkes dithen, om man legger godvilja til og har medvind i ryggen, men dette er da skryt til hans venn Mick Harford? Mener du at dette er Wises måte å legge enda mer skyld på Blackwell via overdreven skryt til Harford? Er ikke det litt over "den lille rotta med de utstikkende øynene" sin fatteevne å lage slike tekster?

Når Wises skryt til en venn kan bli skrudd til noe så negativt, så blir jeg forundret Jon R. Syns ikke poenget ditt her henger på greip.  ???

Hmmm. Sorry Hot Shot, men jeg må nok ta selvkritikk når det gjelder formen på det første innlegget.  ;)
Tonen ble skarpere enn jeg hadde tenkt og noen av formuleringene ble litt for drøye. Derfor moderererte jeg språkbruken ( som jeg ofte gjør etter første gjennomlesning) og la til en presisering om at dette er min tolkning, rett før jeg logget ut sent igår kveld. Av en eller annen grunn ble dette ikke registert av serveren.    :(

Jeg står allikevel inne for innholdet: Dette er et bevisst men tildekket spark til en mann som Wise åpnenbart har en torn i siden til, og som ble sparket på hue og ræva ut av klubben for en uke siden. Hvis dere har fulgt saken og ikke ser Blackwellreferansene her , er det lite jeg kan gjøre med det. For meg er det åpenbart at han lovpriser Harford, og ikke minst seg selv, samtidig som han gir et par solide spark til en mann som nettopp har fått en solid trøkk av fotballens brutale virkelighet.

....he won't make excuses, blame other people or the lack of money after the club went into administration.

Dette oppfatter jeg som en ytterst frekk og selvgod bemerkning! Det er nettopp dette Wise har gjort gjentatte ganger, enten ved å si noe om det selv eller han har fått gudfaren bates til å si det for seg. Manglende fitness, slem spillergruppe, muldvarper, illojale kapteiner, dumme dommere og utlånte spillere som "svikter" klubben i krisesituasjoner har vært et gjennomgangstema siden okt 06, og dette temeat dukker nesten alltid opp i forbindelse med sportslig tilbakegang. Jeg kaller det variasjon over samme tema. Hensikten har uansett vært den samme:  "To make excuses" og "blame other people" når det butter imot sportslig eller det oppstår turbulens i spillergruppen.

Hva som er Blackwells skyld eller ikke skyld de siste to åra er ikke poenget her: Wise sitter i glasshus så det holder ift til de idealene han lovpriser Harford for, og samtidig devaluerer sin forgjenger med. Han sparker på en mann som ligger nede, og han gjør det på en måte jeg oppfatter som selvgod, tildekket og feig. (FA, som du nevner her, kan garantert verken straffe eller kritisere han for dette. Blackwell kan heller ikke forsvare seg mot dem, siden hans navn aldri nevnes. Dette er en klassisk hersketeknikk. ) Journalisten i the Telegraph og jeg får snakke for oss selv, men jeg mener Blackwell referansene i Wise sin uttalelser her både er bevisste og nærmest overtydelige, og min tolkning er at de er uttalt i den hensikt å såre.
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 19:25:04 av Jon R »
Jon R.

roaldv

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #45 på: Januar 25, 2008, 19:01:18 »
Enig med JonR, selv om Dennis vel overrasker med tilsynelatende vel utført tåkelegging av sine stikk til Blackwell. Allikevel synes jeg det er rimelig klart at det er egne relasjoner til Blackwell han snakker om når han lovpriser Harford.

"...he won't make excuses, blame other people or the lack of money........ he is a fighter who has a charisma that can lift players..."

Høres ut som "The Brave Lion" sitt eget selvbilde, spør du meg!

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #46 på: Januar 25, 2008, 19:38:17 »
Enig med JonR, selv om Dennis vel overrasker med tilsynelatende vel utført tåkelegging av sine stikk til Blackwell. Allikevel synes jeg det er rimelig klart at det er egne relasjoner til Blackwell han snakker om når han lovpriser Harford.

"...he won't make excuses, blame other people or the lack of money........ he is a fighter who has a charisma that can lift players..."

Høres ut som "The Brave Lion" sitt eget selvbilde, spør du meg!

Hvorfor i hampen skal han snakke om Kevin Blackwell. Mannen er hverken trener i Luton eller andre steder, derimot vet han vel hvilke egenskaper en bør ha for å trene en klubb i administrasjon.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Einar

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #47 på: Januar 25, 2008, 19:56:46 »
Endelig en antydning til temperaturstigning her  ;)

For øvrig enig med Jon'ern - den hentydningen var til de grader overtydelig.
 

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #48 på: Januar 25, 2008, 20:41:56 »
Endelig en antydning til temperaturstigning her  ;)

For øvrig enig med Jon'ern - den hentydningen var til de grader overtydelig.

Skjønner ikke denne nesegruse beundring for KB.
Playoff finalen skjemte ut Leeds for årtider framover, dårlige kondisjon på spillerne og når det gikk dårlig ifjor høst var det bare uflaks,stangskudd og ting vil snu.... Good riddens..
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Einar

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #49 på: Januar 25, 2008, 21:21:03 »
Endelig en antydning til temperaturstigning her  ;)

For øvrig enig med Jon'ern - den hentydningen var til de grader overtydelig.

Skjønner ikke denne nesegruse beundring for KB.
Playoff finalen skjemte ut Leeds for årtider framover, dårlige kondisjon på spillerne og når det gikk dårlig ifjor høst var det bare uflaks,stangskudd og ting vil snu.... Good riddens..

Nja, sveifors, jeg nærer ingen nesegrus beundring for verken Blackwell eller Wice. Det ville overraske meg stort om noen av dem kommer til å skrape sammen noen lysende managerkarrierer. Jeg synes dog godt Wise kunne spart seg for dette ballesparket, ettersom det tar seg dårlig ut å kaste stein når man sitter i glasshus...
 

Jon R

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #50 på: Januar 25, 2008, 21:25:57 »

Er det én ting Wise har gjort så er det da nettopp å "get on with it"?
Selv om han har poengtert en del negative ting synes jeg han i hovedsak har hatt fokus på se fremover, og han tok på seg fullt ansvar ved nedrykket.

SA

Min erfaring: Når Wise klarer å holde rett fokus, kan han være riktig god og det har han fått masse fortjent anerkjennelse for i løpet av høstsesongen. Når Wise begynner å dreie fokus på forhold rundt seg, er det grunn til å være på vakt. Når han åpner "dirty tricks" bagen, er det all grunn til å rope alarm!   :o

Noe ansvar for nedrykket har han naturligvis aldri tatt. I 93 av 94 ligaklubber ville han blitt sparket på hue og ræva ut, og han sitter trygt utelukkende fordi Bates holder sin beskyttende hånd over han. Det vet både du og jeg, Svend, sammen med alle andre som har fulgt engelsk fotball de siste 20 åra.  ::)
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 21:27:34 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #51 på: Januar 25, 2008, 21:34:17 »
Enig med JonR, selv om Dennis vel overrasker med tilsynelatende vel utført tåkelegging av sine stikk til Blackwell. Allikevel synes jeg det er rimelig klart at det er egne relasjoner til Blackwell han snakker om når han lovpriser Harford.

"...he won't make excuses, blame other people or the lack of money........ he is a fighter who has a charisma that can lift players..."

Høres ut som "The Brave Lion" sitt eget selvbilde, spør du meg!

Hvorfor i hampen skal han snakke om Kevin Blackwell. Mannen er hverken trener i Luton eller andre steder, derimot vet han vel hvilke egenskaper en bør ha for å trene en klubb i administrasjon.

Så du kan ikke forstå at noen tolker det dithen at Wise sikter til KB her, sveifors? Seriøst?

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #52 på: Januar 25, 2008, 21:45:33 »
Si meg, er denne siden LITT off topic nå??? Eller er det et poeng jeg har mistet på veien  ::)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Tom S

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #53 på: Januar 25, 2008, 21:52:03 »
En liten avstikker kan man si....
Er nok straks tilbake på hovedvegen, trur eg....


Si meg, er denne siden LITT off topic nå??? Eller er det et poeng jeg har mistet på veien  ::)
COME ON LEEDS !!

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #54 på: Januar 25, 2008, 21:59:31 »
Enig med JonR, selv om Dennis vel overrasker med tilsynelatende vel utført tåkelegging av sine stikk til Blackwell. Allikevel synes jeg det er rimelig klart at det er egne relasjoner til Blackwell han snakker om når han lovpriser Harford.

"...he won't make excuses, blame other people or the lack of money........ he is a fighter who has a charisma that can lift players..."

Høres ut som "The Brave Lion" sitt eget selvbilde, spør du meg!



Så du kan ikke forstå at noen tolker det dithen at Wise sikter til KB her, sveifors? Seriøst?

Hvorfor må det være nødvendigvis til Blackwell. Jo Wise vet at når en klubb er i administrasjon, Da må klubben selge sine beste spillerer og sine best betalte spillere. Da vet vel alle at dersom en taper nytter det vel lite å klage over spillematriellet, DA HAR MAN FEIL FOKUS. Det er etter min oppfatning dette han kommenterer.  Helledussen dersom dette er ballespark på Kevin Blackwell, da er han jo kastrert før helga er omme, fordi i idrett handler det først og fremst om fokus . Og jeg kan tenke meg at mange intervjuer i helga vil handle om dette, tror ikke alle tenker på Kevin Blackwell. Svært så hårsåre man er på andre sin bekostning, det blir nesten patetisk at man leter med lys å lykt på ting som blir sagt både forlengs og baklengs.


Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #55 på: Januar 25, 2008, 22:04:32 »

Er det én ting Wise har gjort så er det da nettopp å "get on with it"?
Selv om han har poengtert en del negative ting synes jeg han i hovedsak har hatt fokus på se fremover, og han tok på seg fullt ansvar ved nedrykket.

SA

Min erfaring: Når Wise klarer å holde rett fokus, kan han være riktig god og det har han fått masse fortjent anerkjennelse for i løpet av høstsesongen. Når Wise begynner å dreie fokus på forhold rundt seg, er det grunn til å være på vakt. Når han åpner "dirty tricks" bagen, er det all grunn til å rope alarm!   :o

Noe ansvar for nedrykket har han naturligvis aldri tatt. I 93 av 94 ligaklubber ville han blitt sparket på hue og ræva ut, og han sitter trygt utelukkende fordi Bates holder sin beskyttende hånd over han. Det vet både du og jeg, Svend, sammen med alle andre som har fulgt engelsk fotball de siste 20 åra.  ::)

Hvem andre hadde hoppet på denne jobben i sommer. Ingen lønninng å betale, kan ikke gå på transfer før 2 uker før seriestart og ingen penger å handle for.

Gå inn for landing ...., Køen over de som ville ha jobben ble borte når det ikke var penger.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

pedro

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #56 på: Januar 25, 2008, 22:09:13 »
Eg trur me ska få slita jævligt i mårå, men trur me vinne 2-3 ;)
Leedsomaniac

Jon R

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #57 på: Januar 25, 2008, 22:10:18 »
Si meg, er denne siden LITT off topic nå??? Eller er det et poeng jeg har mistet på veien  ::)

Moderator Skotte, inspirert av Dennis Wise, påtar seg det fulle og hele ansvaret for at denne tråden dreide totalt ut av fokus.  ::)

Og nå sport: Ankergren - Frazer, Kenton, Huntington, Parker - Johnson, Prutton, Hughes, Sweeney - Kandol, Beckford.  8)
« Siste redigering: Januar 25, 2008, 22:50:47 av Jon R »
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #58 på: Januar 25, 2008, 22:12:11 »
Si meg, er denne siden LITT off topic nå??? Eller er det et poeng jeg har mistet på veien  ::)

Moderator Skotte...

Hehe, jeg kom til å tenke på at i Sverige dannet moderatorna sitt eget politiske parti...

Noe å tenke på  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjelvi

Sv: KAMP: vs. Luton Town 26/1
« Svar #59 på: Januar 25, 2008, 22:20:41 »
LEEDS United defender Darren Kenton should be back in the heart of the back four at Luton.
The on-loan defender has recovered from the hamstring strain that forced him out of the home defeat to Doncaster Rovers at half-time.
Neil Kilkenny is out, however, after collecting his fifth booking of the season against Rovers so David Prutton could be handed a recall ahead of Jonny Howson.

YEP