KAMP: vs. Luton Town 26/1

Started by kjelvi, January 19, 2008, 17:50:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

samadhi

Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:11:13
Det hjelper ikkje oss....

Quote from: samadhi on January 26, 2008, 16:10:32
1-0 til Hawant & Waterlooville mot Liverpool....FANTASTISK!!!

Nååå...det hjelper nå litt på humøret om ikke annet  :)
marching on together,
derudaf forever...

Tom S

Luton åpnet best.

Come On You Yellows!!

COME ON LEEDS !!

Tom S

Det er sant!
;D

Quote from: samadhi on January 26, 2008, 16:12:18
Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:11:13
Det hjelper ikkje oss....

Quote from: samadhi on January 26, 2008, 16:10:32
1-0 til Hawant & Waterlooville mot Liverpool....FANTASTISK!!!

Nååå...det hjelper nå litt på humøret om ikke annet  :)
COME ON LEEDS !!

arne armoen

Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:06:08
Betryggende at konjakken er i glasset, det er eit godt tegn.

Quote from: arne armoen on January 26, 2008, 16:04:56
Da er konjakken på plass i glasset. Kombinerer kampen med feiringen av min kjære Toves bursdag. Skål!
Tror du Becks har hørt om konjakkdrikkinga mi? At det hjelper på resultatet, mener jeg.
D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Ferre

Jon R

Quote from: torivar on January 26, 2008, 16:09:49
Lorimer skulle akkurat til å si noe om Tony Currie da radioen falt ut noen sekunder. Noen som fikk med seg hva han sa?

Darren Currie på Luton er nevøen hans.  :)
Jon R.

TK20

Og DER gjorde Tres mer enn Flo har gjort alle kampene han har starta.

Tom S

Mener, historisk sett, at det har vert gode resultat for Leeds når du har annonsert at konjakken er på plass.
;)

Quote from: arne armoen on January 26, 2008, 16:13:24

Da er konjakken på plass i glasset. Kombinerer kampen med feiringen av min kjære Toves bursdag. Skål!
Tror du Becks har hørt om konjakkdrikkinga mi? At det hjelper på resultatet, mener jeg.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Irriterende at Lorimer gjør så dårlig research før kampene! "Luton er et lag vi bør slå". Luton er et av divisjonens beste hjemmelag og har trolig tatt flere poeng de siste 10 kampene enn hva vi har gjort.
Jon R.

SirOlsen

Ikke at jeg tror savnet er overveldende, men jeg gir meg i allefall til kjenne.. Ja, jeg ser på karer! (hører på)

HEIA LEEDS!
-SirOlsen-

sveifors

Høres ut som om Huntington har startet bra...
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

marve

Luton er helt klart et  lag vi bør og må slå .Gjør vi ikke det så blir jeg virkelig bekymret .

Tom S

Woody snubs Spurs for Newcastle.

COME ON LEEDS !!

Tom S

Siste tids resultater tilsier at det vert ein vanskelig kamp, men Luton bør vi slå om vi har målsetting om opprykk. Enig med Peter.

Quote from: Jon R on January 26, 2008, 16:18:01
Irriterende at Lorimer gjør så dårlig research før kampene! "Luton er et lag vi bør slå". Luton er et av divisjonens beste hjemmelag og har trolig tatt flere poeng de siste 10 kampene enn hva vi har gjort.
COME ON LEEDS !!

Fygle

helt enig med Peter; Luton må slås. Foretrekker Peter langt foran Norman, som er ekstremt negativ.
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Ferre

Solid bakover, dårlig fremover.

arne armoen

Det kan kanskje stemme det. På tide med en seier kombinert med godt spill snart.
Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:15:41
Mener, historisk sett, at det har vert gode resultat for Leeds når du har annonsert at konjakken er på plass.
;)

Quote from: arne armoen on January 26, 2008, 16:13:24

D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl!!

Per-Stian

Quote from: Ferre on January 26, 2008, 16:21:55

På bortebane er det viktigast å halde nullen bakover, så får vi heller satse på overgangar. Der veit vi at Beckford er ekstremt god!

Tom S

Velkomen tilbake P-S!
Lufta vetet no?

Quote from: Per-Stian on January 26, 2008, 16:23:36

På bortebane er det viktigast å halde nullen bakover, så får vi heller satse på overgangar. Der veit vi at Beckford er ekstremt god!
COME ON LEEDS !!

Leeeeeeeeeeeeds

drittkamp så langt, men jeg tror vi drar dette i land
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Ferre

Jon R

Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:21:26
Siste tids resultater tilsier at det vert ein vanskelig kamp, men Luton bør vi slå om vi har målsetting om opprykk. Enig med Peter.

Utfra en sånn logikk bør vi vinne alle kamper. Lorimers uttalelse kom i en kontekst der han snakket om lagenes styrkeforhold dem imellom. All fornuft tilser at dette blir en svært vanskelig kamp mot et av ligaens beste hjemmelag. Uavgjort vil være en en helt grei prestasjon.
Jon R.

Per-Stian

Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:24:33
Velkomen tilbake P-S!
Lufta vetet no?

Quote from: Per-Stian on January 26, 2008, 16:23:36

Takk! No har eg verkeleg fått lufta haue i dobbelt forstand. Bles nokså kraftig ute!
Skuffa over at vi endå ikkje har skåra....

stefan

Håper Kandol scorer idag, jeg vet at mange her ikke liker ham, men i form så er han blant de bedre spissene i ligaen.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ferre

sveifors

Prutton får snart gult.....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sander

Tom S

Joda Jon, men vi har så langt i sesongen tatt reelt 25p meir enn Luton.

Quote from: Jon R on January 26, 2008, 16:25:55
Quote from: Tom S on January 26, 2008, 16:21:26

Utfra en sånn logikk bør vi vinne alle kamper. Lorimers uttalelse kom i en kontekst der han snakket om lagenes styrkeforhold dem imellom. All fornuft tilser at dette blir en svært vanskelig kamp mot et av ligaens beste hjemmelag. Uavgjort vil være en en helt grei prestasjon.
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

JAAAAAAAAAAAAAAAAA HUNTINGTON!!!!!!!!!
-SirOlsen-

TK20