Skrevet av Emne: Thompson til Hartlepool på lån !  (Lest 4823 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robert H.

Thompson til Hartlepool på lån !
« på: Januar 22, 2008, 13:55:06 »
:o

Merkelig at vi låner ut en klassespiller som Thommo synes jeg, spesielt når vi sliter sånn på midtbanen som vi tilsynelatende har gjort de siste kampene...

http://www.hartlepoolunited.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10326~1221914,00.html
« Siste redigering: Januar 22, 2008, 14:03:30 av Robert H. »

Tom S

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #1 på: Januar 22, 2008, 14:04:50 »
Sjokkerende nyheter!

Betyr det slutten på Leedskarrieren for Thommo?

Er usikker på om dette er eit smart trekk av Wisey.
Har heile tida mein at midtbana vår trenger Thommo sin ro, fotballforståelse og pasningsfot i tillegg til at han er dødelig på frispark.

Har tru på Kilkenny, men er meir usikker på om Johnson har det som trengs. Kanskje kan Prutts få prøve seg sentralt framover?
COME ON LEEDS !!

flynn

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #2 på: Januar 22, 2008, 14:09:46 »
Overraskende! Særlig med Douglas ute trenger vi litt rutine og kaldt blod i rekkene. Jeg trodde aldri jeg skulle si det, men nå ser midtbanen vår litt ung og urutinert ut! Thompson har vel ikke levd opp til hverken mine eller andres forventninger, men jeg mener fortsatt at han burde ha mye å bidra med særlig i kamper hvor vi trenger en med mer kreative gener enn Hughes & co.

flynn

kjelvi

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #3 på: Januar 22, 2008, 14:11:20 »
galskap!

Per-Stian

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #4 på: Januar 22, 2008, 14:15:56 »
Shocking news! Kan ikkje akkurat seie at eg støttar dette utlånet >:(

Leppan

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #5 på: Januar 22, 2008, 14:16:07 »
Tipper han ikke har noen tilbakekallings klausul hvis vi plutselig skulle få midtbane problemer igjen.
Glory years will come again!

soumoh

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #6 på: Januar 22, 2008, 14:22:27 »
What the f*? Har Bassett hatt noe i drinken til Wise?

Huff og huff.
We'll be back.

berlin

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #7 på: Januar 22, 2008, 14:24:56 »
Sjokkerende, men husk at det er kun en måneds lån. Hvis Thommo gjør en "Derry" i den forstand at han spiller hver kamp for Hartlepool denne måneden, og he-he, ikke blir skadet, kan vi faktiskt tjene på det. Da er Thommo fit når han returnerer, og
kan bli verdifull for oss resten av sesongen.

Blir han skadet i Hartlepool, hadde han vel blitt det i Leeds også ( skadene hans har han jo stort sett pådratt seg selv, og ikke av motspillere som meier han ned), og da er det sannelig på tide for den godeste Thommo å gi seg med fotballen. Verre en Flo, jo!
« Siste redigering: Januar 22, 2008, 14:26:43 av berlin »

Sleivind

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #8 på: Januar 22, 2008, 14:39:45 »
Dette var en overraskende (negativ?) nyhet :o Thompson er vel ikke akkurat en defensiv løpsmaskin, men han kunne helt klart ha vært med på å snu kamper for oss der vi sliter. Han har pasninger og spilleforståelse som alle andre Leedsspillere per dags dato kan se langt etter.

B-m

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #9 på: Januar 22, 2008, 14:57:48 »
Enten møter Hartlepool alle topplaga nå denne måneden eller så har Wise sprengt lønnsbudsjettet  !? ?!!??!?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #10 på: Januar 22, 2008, 15:04:51 »
Jeg applauderer dette! Thompson er åpenbart "unfit" og veldig skadeutsatt. Jeg tipper at Thommo selv ikke er helt fornøyd med manglende tillit og spilletid , og en frustrert kaptein er kanskje ingen god rollemodell for de yngre gutta! En annen ting er at midtbanen er absurd urutinert, men jeg tror ikke Thompson er rette løsningen på det problemet! Det blir Prutton og Hughes som får stå for rutine og kontunitet nå.  :)
Jon R.

Erik_

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #11 på: Januar 22, 2008, 15:23:46 »
Betyr dette at da Costa er inne i varmen. I think so. :D

Eh... ::)

flynn

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #12 på: Januar 22, 2008, 15:33:12 »
Betyr dette at da Costa er inne i varmen. I think so. :D

Eh... ::)

Da Costa var nok tidenes bløff er jeg redd...

flynn

flynn

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #13 på: Januar 22, 2008, 15:38:30 »
Om Thompsons lønn dekkes av Hartlepool, og Derry selges, er vel lønnsinnsparingene minst like store som det de nye skal ha. Undrer på om dette er sportslig eller økonomisk motivert  ???

flynn

Promotion 2010

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #14 på: Januar 22, 2008, 15:58:33 »
:o

Merkelig at vi låner ut en klassespiller som Thommo synes jeg, spesielt når vi sliter sånn på midtbanen som vi tilsynelatende har gjort de siste kampene...

http://www.hartlepoolunited.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10326~1221914,00.html

Som de sa om Batty: "He has lost his legs"
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #15 på: Januar 22, 2008, 15:59:53 »
Tipper han ikke har noen tilbakekallings klausul hvis vi plutselig skulle få midtbane problemer igjen.

"We can have him back in 28 days. He can play games and get some match fitness. He wants to do that."


Wise har vel ikke lært da....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #16 på: Januar 22, 2008, 16:05:46 »
Det var en merkelig nyhet, ettersom Thompson er vår kaptein!

Likevel ser jeg ikke det store problemet i denne avtalen. Thommo er treg, skadeplaget og tydeligvis langt unna laget. Jeg var tidligere redd at Wise ville bruke Thommo slik Blackwell brukte Butler, etter å ha utnevnt han til skipper. Da mener jeg uansett fysisk form og kvalitet på spill. Wise har altså skjønt at Thompson per i dag ikke er god nok for laget og det må vel være gode nyheter for alle som mener han ikke eier slike beslutningsevner?

Det som derimot bekymrer meg litt, er at vi mister kompetansen og erfaringen til Thompson utenfor banen. Kan ikke påstå at jeg vet hvor autoritær han er på treningsanlegget, men ettersom han jo er kaptein, regner jeg med at han nyter en viss respekt i gruppa og det er meget mulig at vi den neste måneden mister en sjef.

MEN! Ettersom lånet kun er på en måned, er nok planen å gi Thompson sjansen til å spille seg i form. Dette er ikke en ny 'Derry-sak' og heller ikke er det sprengning av lønnsbudsjettet. Kan aldri tenke meg at Hartlepool overtar hele lønna den neste måneden. Hadde de lånt han til sommeren, så kanskje, men regner med at Leeds må "betale" Hartepool for restitusjon\restaurering av gamle Thompsons form, på den måten.  ::)
Marching on together!

baste

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #17 på: Januar 22, 2008, 16:26:12 »
Tror det er ett riktig signal til de ny signingene..at de blir satset på.  Selv om man så svakheter på midtbanen sist kamp.

Tommo skulle jeg likevel hatt i Leeds som en super sub...Bygget han opp den veien. Tror han har mye å by på når vi tenker trening, pre match og i kampen. En "indre" ro, rutine etc..

Følte vel at det var noe uheldig at N.Martyn gikk, mye pga av det samme, personligheten, erfaringen og profesjonaliteten..

HåvardK

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #18 på: Januar 22, 2008, 17:06:36 »
Jeg applauderer dette! Thompson er åpenbart "unfit" og veldig skadeutsatt. Jeg tipper at Thommo selv ikke er helt fornøyd med manglende tillit og spilletid , og en frustrert kaptein er kanskje ingen god rollemodell for de yngre gutta! En annen ting er at midtbanen er absurd urutinert, men jeg tror ikke Thompson er rette løsningen på det problemet! Det blir Prutton og Hughes som får stå for rutine og kontunitet nå.  :)
Syns for så vidt at utlånet er greit, jeg også. Men får vi se Prutton og Hughes spille sentralt nå, altså?

Kato

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #19 på: Januar 22, 2008, 17:29:08 »
Første gang jeg hører noen klubb som låner ut kapteinen sin. Tillitsvekkende....
 

stefan

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #20 på: Januar 22, 2008, 17:34:51 »
Kanskje dette er et tegn om at noen andre er på vei inn? Gjør ikke meg noe at Thommo er på vei ut. Han løpeer jo mindre enn Ankergren.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Promotion 2010

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #21 på: Januar 22, 2008, 17:36:54 »
Første gang jeg hører noen klubb som låner ut kapteinen sin. Tillitsvekkende....

Joda, Kato, forrige gang var det storklubben Leeds United i The Championship som avsatte kapteinen sin Kevin Nicholls i mars 2007. Ikke så lenge siden da....

http://www.football.co.uk/leeds/players/kevin_nicholls_7187.shtml

Problemet var vel at han selv ville bort, og man selger vel ikke kapteiner, mente Wise.....da...  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #22 på: Januar 22, 2008, 17:59:10 »
Gudbedre. Thompson er altså ikke god nok for den midtbana som var i aksjon mot Crewe og Huddersfield? Hvem skal egentlig ta ansvar i det leddet? Får virkelig håpe at Wise har en kandidat i sikte som kan styre midtbanen fremover, ellers blir det frustrerende å være Leeds supporter utover våren.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sheridan

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #23 på: Januar 22, 2008, 18:11:26 »
Litt overaskende dette....

sveifors

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #24 på: Januar 22, 2008, 18:40:08 »
Så på Wise intervju av Wise på LUTV nettopp at Wise har en todelt plan med dette

1 At thommo får kamper under beltet og blir skadefri, Wise føler at Thommos skadesituasjon er at han kan ikke stole på at skaden holder, derfor er det vanskelig å bruke en plass på laget.

2. At Thommo kan skape problemer for andre lag som vi konkurrerer med om opprykk.

Thompson har vel ikke akkurat fungert som kaptein i og med han ikke har spilt, han har selv spurt om å få dra å spille.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

raggen

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #25 på: Januar 22, 2008, 20:11:32 »
WTF!!!! Hva skjer i denne klubben. slutter aldri og overraske  :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

Daniel

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #26 på: Januar 22, 2008, 22:07:29 »
hvordan skal det gå??????? ??????

håper i hvertfall vi får en forbedring har vært måltørke en stund no....

det kan jo gå vår vei....
Leeds United

Jon R

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #27 på: Januar 22, 2008, 22:13:10 »
Jeg applauderer dette! Thompson er åpenbart "unfit" og veldig skadeutsatt. Jeg tipper at Thommo selv ikke er helt fornøyd med manglende tillit og spilletid , og en frustrert kaptein er kanskje ingen god rollemodell for de yngre gutta! En annen ting er at midtbanen er absurd urutinert, men jeg tror ikke Thompson er rette løsningen på det problemet! Det blir Prutton og Hughes som får stå for rutine og kontunitet nå.  :)
Syns for så vidt at utlånet er greit, jeg også. Men får vi se Prutton og Hughes spille sentralt nå, altså?

Håper på denne midtbanefireren i neste kamp, Håvard: Prutton, Hughes, Kilkenny, Sweeney
Jon R.

Erik_

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #28 på: Januar 22, 2008, 22:30:39 »
Håper på denne midtbanefireren i neste kamp, Håvard: Prutton, Hughes, Kilkenny, Sweeney
Tipper: Prutton, Hughes, Johnson, Sweeney

Ps. Spiser du hatten din hvis jeg har helt rett, Jon?

Oggy

Sv: Thompson til Hartlepool på lån !
« Svar #29 på: Januar 22, 2008, 23:09:58 »
En noe merkelig avgjørelse av Wise, syns jeg også.
Oggy