Skrevet av Emne: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)  (Lest 2116 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« på: Januar 22, 2008, 19:47:13 »
19-åringen drar en tur på lån til Farsley i en måneds tid.

http://www.farsleytoday.co.uk/farsleyceltic/Leeds-United39s-Scott-Gardner-joins.3698135.jp

Neste hjemmekamp (torsdag) sendes på TV. Forhåpentligvis er det mulig å streame den så vi får se han i aksjon.

Send Delph og Hotchkiss også sier nå jeg.  :)

Jon R

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #1 på: Januar 22, 2008, 22:09:35 »
Hvorfor det? Er ikke han vårt andrevalg på høyreback? Vi får håpe de har "husket" å bake inn en tilbakekallelseklausul denne gangen.  ::)
Jon R.

Erik_

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #2 på: Januar 22, 2008, 22:36:45 »
Skjønner det ikke helt jeg heller. Men Hughes brukes jo som poteten. Og Prutton kan bekle en høyreback-rolle. Madden kan vel steppe inn også.

GeirO

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #3 på: Januar 23, 2008, 08:28:25 »
19-åringen drar en tur på lån til Farsley i en måneds tid.

http://www.farsleytoday.co.uk/farsleyceltic/Leeds-United39s-Scott-Gardner-joins.3698135.jp

Neste hjemmekamp (torsdag) sendes på TV. Forhåpentligvis er det mulig å streame den så vi får se han i aksjon.

Send Delph og Hotchkiss også sier nå jeg.  :)

Du må være definisjonen på en ekte Leedsfan, Enrique. Jobbe hardt for å streame en "amatørkamp" for å kunne se litt av en B-spiller fra Leeds. Applaus  ;)!
MOT

auren

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #4 på: Januar 23, 2008, 09:06:17 »
Hvorfor det? Er ikke han vårt andrevalg på høyreback? Vi får håpe de har "husket" å bake inn en tilbakekallelseklausul denne gangen.  ::)

Si tilbakekallelseklausul 10 ganger på 15 sekunder ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #5 på: Januar 23, 2008, 09:09:49 »
"For å få kamperfaring". Er det ikke det man sier i stedet for å si:"Sorry, men du er rett og slett altfor dårlig for i det hele tatt komme i betraktning på t.o.m. reservelaget for tiden."?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Svend Anders

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #6 på: Januar 23, 2008, 10:51:01 »
Utlån av unggutter er rett i Dave Bassetts gate, og jeg støtter vel forsåvidt tanken om å låne ut juniorer for kamptrening i lavere divisjoner.

Som jeg har sagt før er ikke reservelagsfotballen det helt store nivået, og jeg tror ikke han taper noe på dette sånn sett. Gardner er utvilsomt et talent for fremtiden. Tipper vel også at Simon Madden er et godt nok cover den neste måneden, selv om jeg ikke tror de behøves.

SA

kjelvi

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #7 på: Januar 23, 2008, 14:09:39 »
Scotty sjøl var ikke så hyppen til å krysse byen.
Ville helst spille reservelaget og trener med toppgutta - for så å benytte sjansen/-e på A-laget når de kommer.
Men han sier sjøl at det skal bli litt kjekt også. Halve kompisgjengen hans spiller der (m.a.o. ex-Leeds'spillere)

Erik_

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #8 på: Januar 23, 2008, 14:40:06 »
19-åringen drar en tur på lån til Farsley i en måneds tid.

http://www.farsleytoday.co.uk/farsleyceltic/Leeds-United39s-Scott-Gardner-joins.3698135.jp

Neste hjemmekamp (torsdag) sendes på TV. Forhåpentligvis er det mulig å streame den så vi får se han i aksjon.

Send Delph og Hotchkiss også sier nå jeg.  :)

Du må være definisjonen på en ekte Leedsfan, Enrique. Jobbe hardt for å streame en "amatørkamp" for å kunne se litt av en B-spiller fra Leeds. Applaus  ;)!
Hehe. :)

Hardt og hardt. Jeg så tilfeldigvis at de kanskje sender kampen på: http://www.myp2p.eu/ (tvilsomt)
Litt kjekt å få med seg grasrotfotballen om mulig. Enda kjekkere når en B-spiller fra Leeds er inne i bildet.

Dennis

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #9 på: Januar 23, 2008, 16:20:57 »
Etter å ha sett to reservekamper på LUTV, kan jeg aldri tenke meg at tempoet og intensiteten på en Farsley-kamp er svakere. Dette bør være riktig for Gardner og han skaffer seg også erfaring i form av å spille "tellende" fotball og helt sikkert for noen flere tilskuere også.

Nivået bør være relativt høyt i Farsley og det er vel janove den riktige å spørre? Holder vel bunnivå i Tippeligaen, toppen i Adecco?  ::)  ;)
Marching on together!

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #10 på: September 20, 2008, 10:21:21 »
For andre gang på under et år blir Scott Gardner utleid til Farsley Celtic.

Den 20-årige høyrebacken vil dermed få sårt tiltrengt spilletid, etter som at reservelaget har lite kamper for tiden.

Gardner skal etter planen returnere til Elland Road om en måned.


                                                                            Ole Morten Grønningen (19.09.08)

Alexander Lejandro

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #11 på: September 20, 2008, 10:24:46 »
Andre gang ja...

peacock

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #12 på: September 20, 2008, 12:01:09 »
Hvorfor det? Er ikke han vårt andrevalg på høyreback? Vi får håpe de har "husket" å bake inn en tilbakekallelseklausul denne gangen.  ::)

Telfer er vel andrevalg på h. back.

auren

Sv: Scott Gardner til Farsley Celtic (Lån)
« Svar #13 på: September 20, 2008, 12:54:12 »
Tror nok Gardner aldri vil få noen reell sjanse i Leeds, og jeg tipper han er ute av portene etter sesongen, evt. allerede i januar. Det skjer vel med Parker også.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.