Skrevet av Emne: KAMP: vs. Tranmere 2/2  (Lest 48393 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

flynn

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #450 på: Februar 02, 2008, 17:52:12 »
Dette er selvsagt for dårlig, men det er vel omtrent på dette nivået vi har vært den siste tiden. Med unntak for Michalik og Kilkenny mener jeg at de nye spillerne har blitt kastet alt for fort inn på laget. 6 av de som startet i dag har enten blitt hentet inn i Januar, eller vært ute av laget (Lucas). Det vitner om alt for stor utålmodighet med de som tross alt dannet divisjonens beste lag i hele høst.

Nå tror jeg McAllister etterhvert får bedre skikk på dette, og play-off bør absolutt være mulig. Men vi trenger faktisk å finne midtbanespillere som virker, og Thompson burde vel være en mann som passer i McAllisters filosofii. Hent ham hjem så raskt som mulig!

flynn

laddi

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #451 på: Februar 02, 2008, 17:52:59 »
Buuuu

Ikke bra dette..........

Håper gutta blir bedre etter Macca får en uke sammen med laget!!!!!!!!!
Bergen Whites

auren

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #452 på: Februar 02, 2008, 17:53:02 »
Da var kampen slutt. 0-2 og dårlig åpning for Macca. Selv Wise vant første kampen som manager. "Alle" gjør jo det!!! ARGH!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gill

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #453 på: Februar 02, 2008, 17:53:02 »
Slutt. Dette var en stor nedtur
 

Roy

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #454 på: Februar 02, 2008, 17:53:39 »
Dett var dett  :'( Nok en grusom lørdag foran Pc`en.  :'(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

SirOlsen

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #455 på: Februar 02, 2008, 17:53:42 »
Vi må ikke glemme at akkurat nå¨går Macca rundt med en annen viss Wises undertøy.... og det er vel ikke behagelig.. han må jo få rekke å fikse seg eget undertøy før han kan skape ting vel...
-SirOlsen-

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #456 på: Februar 02, 2008, 17:54:30 »
Faen. Og så scoret Scum 4 minutt på overtid også  >:( Da kan jeg ikke glede meg over det heller.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

berlin

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #457 på: Februar 02, 2008, 17:54:45 »
Aston Villa har utlignet for Derby borte mot Birmingham. Omsorgstjensesten?

Kan ikke vi få litt omsorg også da?  ???

marve

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #458 på: Februar 02, 2008, 17:54:49 »
Dette blir en Graham season.Vi må konsolidere og begynne på nytt, bygge på det som er bra. Macca har en annen filosofi enn det Wise-klysa hadde. Dermed vil det ta litt tid, men jeg tror vil klarer opprykk vi play-off. Det som blir spennende nå, er hvem som blir vår nummer to.Speed ble byttet ut etter 1. omgang for Blades.....
Macca må lære å kjenne spillerene for å plukke de rette. Tror vi kan få se noen av de yngre kreative, muligens Hotchkiss g/eller Cartman.
Enig men macca har kunn kontrakt frem til juni ,så jeg tror han gir blanke f..... i unggutta og framtiden til leeds u .Kun opprykk er bra nok for macca
 

lojosang

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #459 på: Februar 02, 2008, 17:54:54 »
Jeg inbiller meg at hovedforskjellen på Leeds før og etter av vi sluttet å vinne heter Jonathan Douglas.
Og Heath må ha spilt sin siste kamp for oss!
- Leif Olav

KeyserSoze

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #460 på: Februar 02, 2008, 17:55:04 »
tror macca angrer på at han tok denne jobben nå. Makan til drittlag
 

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #461 på: Februar 02, 2008, 17:55:09 »
Slutt, 0-2.

Ein ny svak kamp frå vårt kjære Leeds United.
Det virket som om Leeds hadde taket på i starten av andre omgang, men fekk så 0-1 mot spillets gang.
Etter dette var det aldri snakk om av vi skulle komme tilbake i kampen, og Tranmere punkterte kampen med 0-2. Med andre ord eit nytt fortjent tap og det tredje på ER av siste 4 kamper der!
Det kan stilles ein del spørsmål om laguttaket idag, men det vert feil å skylde på Macca, det laget som gjekk på bana burde klare bedre.
Carole var positiv når han kom inn og var nok vår beste idag.

Skuffende kamp, men også skuffende med kun 24907 på tribuna. Og i tillegg er vi utnfor topp seks!

Lat oss håpe at Macca klarer å snu trenden, for med denne formen klarer vi ikkje playoff ein gang!
COME ON LEEDS !!

lufc86

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #462 på: Februar 02, 2008, 17:55:10 »
skuuuuuuuufffffffffa... eg vil ha vingspill og organisering!!!!!!! altfor dårlige kjøp i januar foruten lubo.. hent heim thommo og få douglas klar fort som mulig.....
@m_sortland på twitter

pedro

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #463 på: Februar 02, 2008, 17:55:28 »
Jævlig skuffet nå :'(

hilsen en som ikke var skuffet av 0-0 til pause
Leedsomaniac

CoachKarlstad

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #464 på: Februar 02, 2008, 17:56:07 »
heldigvis en uke til neste kamp.. den uka skal brukes godt til å jobbe med spillere, spillestil og organisering av laget både defensivt og offensivt! Gutta må reise seg til Northampton kampen!!

isak

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #465 på: Februar 02, 2008, 17:56:21 »
0-2 :'( :'( :'( Tragisk dårleg. Måtte Macca få skikk på dette, om fortset sånn som me gjer no er eg redd me er nærare nedrykk enn opprykk ved sesongslutt :(

Larsen.

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #466 på: Februar 02, 2008, 17:56:34 »
Får vell drikke vekk skuffelsen da?
Pride of Yorkshire

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #467 på: Februar 02, 2008, 17:56:43 »
Svarte, vinner ikke alle første kamp med ny manager? Tranmere vant ivhertfall enkelt på ER.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #468 på: Februar 02, 2008, 17:57:06 »
Får vell drikke vekk skuffelsen da?
Skål på det. Blir nok gravøl i dag  :'(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

isak

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #469 på: Februar 02, 2008, 17:57:41 »
Svarte, vinner ikke alle første kamp med ny manager? Tranmere vant ivhertfall enkelt på ER.
Til og med CARVER vann sin fyrste kamp..... seie sitt

Sleivind

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #470 på: Februar 02, 2008, 17:57:45 »
Jeg inbiller meg at hovedforskjellen på Leeds før og etter av vi sluttet å vinne heter Jonathan Douglas.
Og Heath må ha spilt sin siste kamp for oss!

Douglas er savnet, uten tvil om det. Vi taper midtbanekrigen hver eneste kamp! Gode lag vinner andreballene, det gjør ikke Leeds. Og det er vel akkurat det som er styrken til Douglas, å være der ballen lander.

DOFFER

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #471 på: Februar 02, 2008, 17:58:22 »
UTTER RUBBISH!!! >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Thomas

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #472 på: Februar 02, 2008, 18:01:44 »
Svarte, vinner ikke alle første kamp med ny manager? Tranmere vant ivhertfall enkelt på ER.
Til og med CARVER vann sin fyrste kamp..... seie sitt

Det var til og med mot Birmingham så vidt jeg husker. Var vel en storseier også?

Tom S

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #473 på: Februar 02, 2008, 18:04:12 »
Og det ser ut som vi er stolte innehavere av plass nummer 8 i tredje divisjon!
Nei, no har eg ilt i brystkassa.

Akkurat no er eg skeptisk til om vi klarer å komme inn blant de seks beste i denne jævla møkkadivisjonen.
Vi MÃ… opp denne sesongen, eg kjem til å få store psykiske problem om eg lyt gå på ein ny sesong på dette nivået! HJELP!
COME ON LEEDS !!

tori_no

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #474 på: Februar 02, 2008, 18:07:23 »
Aston Villa har utlignet for Derby borte mot Birmingham. Omsorgstjensesten?

Kan ikke vi få litt omsorg også da?  ???
? ? ? ? ? ?
 

Dennis

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #475 på: Februar 02, 2008, 18:08:30 »
Svarte, vinner ikke alle første kamp med ny manager? Tranmere vant ivhertfall enkelt på ER.
Til og med CARVER vann sin fyrste kamp..... seie sitt

Det var til og med mot Birmingham så vidt jeg husker. Var vel en storseier også?

Vi vant 3-2

Men så gikk det nedover.

Vi får håpe det går andre veien med Macca.
Marching on together!

Masinga

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #476 på: Februar 02, 2008, 18:08:40 »
Jeg hadde håpet på bedre enn dette i Maccas første kamp. Samtidig må jeg medgi at jeg er kritisk til managerbytter hvor man har suksess i første kamp for siden å slite. Denne kampen var også spesiell i og med at den er første kamp etter at "vinduet" ble lukket. Mange nye skal kjøres sammen. Når Macca i tillegg har varslet ny spillestil, måtte det nesten gå som det gikk. Regner med mye formasjonstrening til uken!
Masinga, medl.nr. 1250

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #477 på: Februar 02, 2008, 18:11:49 »
Ja ja. Verre kan det ikke bli. Kan det vel? Men i dag er jeg motløs. Må innrømme det.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Dennis

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #478 på: Februar 02, 2008, 18:14:02 »
Ja ja. Verre kan det ikke bli. Kan det vel? Men i dag er jeg motløs. Må innrømme det.

Ikke si det, Sølvreven!
Marching on together!

Sølvreven

Sv: KAMP: vs. Tranmere 2/2
« Svar #479 på: Februar 02, 2008, 18:15:44 »
Ja ja. Verre kan det ikke bli. Kan det vel? Men i dag er jeg motløs. Må innrømme det.

Ikke si det, Sølvreven!
Jo faen heller. Macca MÃ… snu denne trenden. Jeg tør vedde på at vi kommer til å se stor forskjell allerede i neste kamp. Mark my word!
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".